-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #58400 üzenetére
Igen.
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #58402 üzenetére
Hasznalt. De a gyari akksija is jonak tunik.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #58391 üzenetére
Be van görcsölve,lábujjal meg nem megy
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-Mosquito-
őstag
Jó teszt/írás és sok okossággal/igazsággal.. BMW s1000rr
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #58406 üzenetére
Nanehogymárteisbmwsakarjlennivaze!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #58406 üzenetére
De a cikk tényleg jó!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #58404 üzenetére
Taksonynal abbahagytam a "cikk" olvasasat, mert tulajdonkepp ez az onajnarozasi alapon hatulrol jovo, nekem-mar-semmire-nem-all-fel-mert-tuladagoltam-a-motorozast-de-esznel-vagyok-leraktam tipusu bevezetes... Aah. Es utana leirja, hogy ugyanazt csinalja kozuton. Ez egy hulye. Meg akkor is ha sok a fakezu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FIREBLADE78
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #58409 üzenetére
Nem is értem miért röhögik ki...hülyén néz ki, de biztos nem üli el a seggét.
Ma én is hasonlót csináltam, csak kicsibe.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #58406 üzenetére
A cikk szerintem is jó, tényleg sok okosságot mond mind a motorról, mind úgy általában egy ezres sportmotor "megüléséről". DE. Azért szerintem nem kellene (videóval alátámasztva) 250-ekkel tesztelgetni közúton. Még ha ismeri is a szakaszt, azért nem tegnap kezdte a motorozást, valóban gyér vagy nincs forgalom, legalább csinálja csendben, ne írjon már konkrét helyszíneket, magyarul ne buzdítson a cikk senkit állatkodásra közúton.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #58416 üzenetére
Annyira nem ismerem a csávót de tényleg nem erről kellene, hogy szóljon. Ha ezen a téren más lett volna a cikk hangvétele, viszont hasonló szakmai tartalommal, akkor szerintem nem sok kritika érhetné.
A motor amúgy biztos brutál, azért úgy néz ki, hogy a japánok is felzárkóznak hozzá. A megjelenéskor valószínűleg a válság miatt tudott akkorát robbantani, a japánok nem felejtettek el motort gyártani, csak takarékra tették a fejlesztéseket.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #58415 üzenetére
Ebben egyetértek,nem közúton kellett volna tesztelni nagyrészt így ezt a gépet,vagy tegyék úgy a kamerát,hogy ne látszódjon a Km/h óra. Bár akkor is tudja/hatja,sejtheti az ember milyen tempót megy a gép.
Persu:
Felesleges tuningot,rutint/tudás hiányát ahogy írja keveseknek adatik meg. Mai motorok meg már tele vannak elektronikával mindenféle biz bassz@l cseszve és azt hiszed tudsz motorozni,hát nem. Dodor biztos tud motorozni és van egy egója is hozzá. Legtöbb seggrakétás egyenesen tud menni,jó időben jó aszfalton. Tisztelet a kevés kivételnek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #58410 üzenetére
Koszi szepen, akkor viszem majd szervizbe.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #58411 üzenetére
A srác stílusától eltekintve szakmailag szerintem jó cikk. Ezerszer szívesebben olvasok ilyeneket, mint amikor marketing rizsával vastagon tálalva adják elő, hogy a motor hogy lő ki 60-nál 6.-ban....
(#58417) Archer: Szerintem inkább csak más szempontok szerint játszottak. Megbízhatóbb, olcsóbban adható, racionálisabb sportmotorokat gyártottak. Magas volt nagyon a technikai színvonal, de nem tolták túl. Ez a BMW megnyitott egy új korszakot jópárévvel ezelőtt, ami már sokkal inkább a presztízsről szól, mint a józan észről. Nekem Yamahából is sokkal jobban bejött az előd, és szerintem a Kawa is túl fogja tolni a Zx10-et. Ugyanakkor megértem őket, fel kell venni a versenyt az új kihívóval. Viszont ez számomra már korántsem szimpatikus irányba vitte az új sportgépeket. Nem jön be, hogy másfélszer annyiba kerüljenek, csak azért, hogy 1s-el hamarabb gyorsuljon 300-ra, vagy 1s-el jobb köridőt menjen a Hungaroringen.... Ennek tényleg csak ilyen farokméregetésnél van bármi jelentősége. No mind1.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #58418 üzenetére
ebben egyetertek, vannak dolgok, amiket ugyanugy latok, mint o. jol leirja a Tuning feleslegesseget, de nem birt magaval, azt minden soraba leirja hogy ki a fasza gyerek. a technikai reszletekbe Sem kellett volna belemennie, eleg pontatlan, de oda se neki, az egoja a legirritalobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
Munkába járósnak isten bizony kéne. nagyon zsiványul néz ki.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
V.Stryker
nagyúr
Tegnap megnéztem jó pár nyakmelegítőt, de egy sem győzött meg. Talán egy lett volna amit megveszek ha van a méretemben, de az sem volt az igazi. Olyat kerestem, ami mellkas melegítő is, mert akárhogy van a cipzárnál kétoldalas védelem, érzem,hogy ott jön be a hideg.
Na, de mivel nem volt igazi, ezért ma elmentem a varrónőhöz és megcsináltatom a saját elképzelést, a saját igények alapján. Jövő hétre elvileg megvan, ha tud venni anyagot hozzá. Majd teszek fel képet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #58423 üzenetére
Nekem már 2 is van mert az első nem volt az igazi a bőrcucchoz...
De ez a második nagyonjó, rukka windstopper, és ami a legfontosabb rálóg a vállamra és a hátamra is, én itt érzem leginkább a hideget.
De 18 fok alatt a kettőt kombinálom úgy 100-os a védelem.
Szerintem az nagyon fontos hogy windstoppos anyagból legyen különben valamennyire mindig átfúj rajta a menetszél..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #58424 üzenetére
Mondtam, hogy néztem, de vagy nem győzött meg vagy nem volt a méretemben vagy egyáltalán nem volt. Amúgy az első képen lévő lenne jó kinézet alapján. Most már megvarrja a varrónő.
Feree13: Nekem hátul nem kell védelem, mert ott a gerincprotektor, az meg melegít és vesevédős is,így az a rész nagyjából le van tudva.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #58427 üzenetére
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #58427 üzenetére
Ilyenem van.
Az benne a király hogy tök vékony, bőr alá szívás is lenne vastag cucc, de mégis úgy véd a szél ellen hogy el sem hittem.
Nagyon sokalltam érte a 12k-t de az eladó srác rábeszélt hogy bőrhöz ami a hátadra meg a melledre is lóg nincs jobb.
Megvettem és az első km-en kiderült hogy igaza volt...
Ez a cucc 24fok alatt mindig rajtam van. Az izületek miatt is.
Ha meg hidegebb van akkor felhúzom a sima 3k csak nyakmelegítőmet, a kettő együtt erste klasse...Stryker nekem is van gerincprotim de az a vállamat ruhadtul nem védi a szél ellen...
Nincs is pántja... vagyis leszedtem. Mert így kényelmesebb...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
Bár nem motoros téma de talán valakit érdekel.
Nálunk Dunaszerdahelyen ilyen a Magyarságérzet az emberekben. [link]
Minden DAC meccs előtt ez megy.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
Gumi téma:
Tavaly a Kawasakira előre BT45-öt rakattam, most a Yamahán Exedra Max van. A BT45 szerintem jobban tapadt. Vagyis inkább hamarabb elérte azt a hőmérsékletet ahol tapadt is. Az Exedra amíg nem melegszik fel kicsit addig néha olyan mintha nem akarna megállni, óvatosan kell bánni a fékkel. Ha felmelegedett akkor beleáll az aszfaltba viszont ezt lassabban éri el mint a másik és ezért kicsit jobban is parázok ezekben a trutyis időkben.
Tábla téma:
Arra gondoltam, hogy a sárvédőre fogatom fel azokhoz a csavarokhoz amik a sárvédőt, az utasülést és a táskatartó konzolokat is tartják. Így könnyebben szerelhető lesz, magasabbra is kerül. Maga a vas el lenne rejtve a sárvédő alatt, onnan jönne ki. A kereket nem zavarná. Hegesztés helyett inkább hajlítanánk egy vastagabb anyagból.
Táska téma:
Elpasszolom a 2 bőr táskát olcsóért. Nem kellenek, nem használom egyébként sem, bár egy jó lengőkar táskát még mindig keresek.
Dzseki téma:
Ma a Móriczon benéztem a szűcshöz és kértem a dzsekimre árajánlatot. Bélés csere, a két ujjának rendberakása meg a derekamnál is újra kell szegni. A nő megszólal 30k körül számítsak rá. Majdnem a képébe röhögtem. Annyiért majdnem újat veszek. Esetleg ti tudtok valami normális helyet?
V.Stryker a kesztyűt a kabát ujjára húzod vagy a kabát alá?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #58083 üzenetére
Az ott kapható sajna még kisebb mint az enyém.
(#58085) bogyo112!
Köszöntem!(#58108) .mf!
Nálam továbbra is látható s ha bogyonál is akkor ott van az.Akiét viszont most sem látom: Djuree, Mocsanisi, persuader, TommyGun, whYz. Kérnék egy visszajelzést, hátha csak nálam van valami!
(#58118) Mizsala!
Na de így tiszta víz lesz a kabát, használ az neki...?(#58422) fattyu!
Csak azt nem értem hogy sikerült Bulldogra keresztelni, miután a Yamaha ezt már használatba vette...(#58423) V.Stryker!
Bár nem nyakmelegítőm van, de a FF Tornado aláöltözőm magas nyaka nekem a legutóbbi gurulásnál bevált. Mondjuk nem a mostani időjárási körülmények között volt, de cserébe neked van szélvédelmed. Csinálnak ebből az anyagból hosszított maszkot és nyakmelegítőt is, ha gondolod nézz rá.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Khaosz55
addikt
válasz Something_ #58272 üzenetére
Az autós motoros adatbázist hol lehet elérni? Mi a web oldal ?
Ellenőriznék egy motort.
Már megtaláltam,
Viszont milyen adatokat kell elkérnem a motorról?[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Something_ #58438 üzenetére
Annyit mondtam nem kell megadni adatot csak infó kekérést bepipálni is minden adat lejön amit tud a rendszer.
-
stereodead
csendes tag
Most tettem le a jogositványt nagymotorra és tavasszra tervbe van egy gs500 megvétele. Viszont pont ez az a tipus amit még soha nem volt alkalmam kiprobálni. Tudtok esetleg olyan helyet ahonnan tudok gs500-at bérelni? Elgurulgatnék vele egy napot hogy el tudjam dönteni mennyire jön be, viszont nem találtam eddig olyan helyet ahonnan tudnék kölcsönözni.
A rutint cb600zal kezdtem és nagyon meg akartam szeretni, de nem sikerült. Ellenben a yamaha fz6 külsőre nem jött be, irányitásra viszont az volt a tuti.
fgsfds!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz stereodead #58440 üzenetére
Ha rám hallgatsz annyira nem kell kicentizni az eslő motor kérdést, mert pár szezon után le akarod majd cserélni. Addigra meg is fogalmazódik majd benned milyet is akarsz valójában a jelenlegidnek mik a hátrányai stb...
Elsőre szerintem vedd meg ami tetszik és kb az elképzeléseidnek megfelel. Nem érdemes sokat rágódni rajta. Majd kialakul következőre mit akarsz pontosan...
Én is úgy vettem.meg az elsőt hogy aaaaa ezt le nem cserélem meg nem kell ennél nagyobb. 3 szezont bírtam vele.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
pityaa23
senior tag
válasz Ferdzsoo #58441 üzenetére
Tanúsíthatom. Úgy gondolom jól választottam a CBF 600-al, tökéletes kezdőmotor, megy is, de nem akart még megölni, nagyon könnyű kezelni, kényelmes, stb.. Következő szezonban még marad, de legalább már tudom, hogy mit akarok utána. Ez a mostani Naked, de nekem kell a szélvédelem, megszerettem túrázgatni. ABS-sem ártana majd, meg egy kicsit izgalmasabb karakterisztikájú motor, vagányabb külső. Sportmotort nem akarok, a túramotorok közül meg ami tetszene, azon az áron autót tudnék venni. Így maradt a sporttúra kivitel. A kiszemeltek eddig a Fazer 6 s2 illetve a Fazer 8 , de valószínű a kisebbik lesz a majdnem egy misi különbség miatt.
-
Mizsala
csendes tag
válasz canniball #58434 üzenetére
Hát de megszárad (amikor elázol, akkor mi történik?)
Sőt amikor kész vagyok, akár le is törlöm száraz rongyal. A bőrtisztító kiszedi a pólusokból a retket, majd száradás után bebalzsamozod. Nekem egy ilyen művelet után olyan mint a babapopsi. Télére elrakom, majd tavasszal amikor előveszem pont olyan puha mint amikor leraktam.
Mindaddig, amíg nem megyek egy esős motorozás alkalmával le az útról, mert utána már csak kerti slaggal tisztítom a túra végén
Nekem szezon végére szó szerint megáll a kabát is és a nadrág is a "saját lábán", egy ilyen tisztításos balzsamos folyamat után meg úgy lehet összehajtogatni mint egy melegítő nadrágot.
Ezt már annyira túltárgyaltuk, lassan az olajtémára fog hasonlítani
Szerintem próbáld ki valami bőrtisztítóval és ápolóval, utána meglesz a saját véleményed/tapasztalatod a dologról.
(Még talán annyi, hogy próbáltam már tescos 1k-s cuccot, meg 20k-s BMW cuccot is, szerintem egy arany középút a nyerő...)Valaki kérdezett itt szűcsről.
A Somát tudnám ajánlani a nyócker mélyén, szintén jó tapasztalat, varratam már nála komplett ruhát is, kitűnő szakember. Persze nem tudom hogy drága vagy olcsó, mert még máshol nem voltam ilyen ügyben.
http://motorosruha.hu/
Mellesleg nála is lehet venni valami méhviaszos bőrápolót és hozzá való tisztítót, az is bevált nálam pár évvel ezelőtt! Csak hamar elfogyott, mert akkoriban csoppereztem, és szezon közben is tisztítottam mindent... -
BoB
veterán
válasz Ferdzsoo #58441 üzenetére
Jó neked. Én egy évtized után így érzem:
Szeretnék egy sportmotort, egy vstrom féle kicsit kalandosabb motort, hosszabb utakra egy sport-túrát, egy naked-et városba, és néha olyan kedvem van hogy egy sportosabb cruiser-el mennék.A baj az hogy a végén úgyis a pénz dönt, és miatt csak egy lehet és az sem feltétlen amit szeretnék hanem ami belefér.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
stereodead
csendes tag
Kormányra rögzithető kézzsák pro és kontra? Egy ismerősöm télen is futárkodik de ő például nem hajlandó használni, mert zavarja, hogy be van dugva a keze valahova. Nekem viszont hiába a dupla kesztyű, hosszabb utak alkalmával erősen elfagy a kezem. A jó téli kesztyűk meg húszezertől kezdődnek. Szóval ti mit gondoltok a kézzsákról, illetve ha ajánljátok, akkor melyiket?
fgsfds!
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #58411 üzenetére
Én imádom a stílusát, régebben amikor még a sport1-en csinálták a Superbike magazine-t majd később a Motorshow1 -et, állandóan oda voltam szögelve a tv elé. Szerintem rohadt jó írás lett, végre a régi stílusban. Ő ilyen, lehet szeretni vagy nem szeretni
Izgalommal olvastam végig az írást és néztem a videót, és rohadtul tetszettELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Ferdzsoo
addikt
A múltkor már én is gondoltam rá hogy jó lenne városba egy naked futkározó mert a vfr-el nemigazán jó városozni.
Legalábbis pécsen. De most nagyon úgy néz ki asszonypajtás jövőre jogsizik és akkor neki lesz valami naked moci.
Azt meg elkéregetem majd városhoz.
De amúgy én meg vagyok elégedve elég túrás amikor kell és elég sportos ha menni kell a Vfr-el. Unokaöcsém drz-zik azt tolhatom ha akarom, a chopper még nemigazán jött be pedig mentem többször is a dragstarral, így már tényleg csak egy naked hiányzik.Sztereodead:
Jobban jársz ha nem mész olyan hidegbe amikor már ennyire fázik a kéz, nem csak a kezeden de mindenhol évek múlva megsínylik az izületeid.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #58448 üzenetére
Dehogynem. Többször mint gondolnád. Álltalában péntekenként akkor érkezem pestre amikor a rákóczitól a stadionokig be van dugulva a hungária...
Még motorral is majd 30 perc... a kocsik között... és ide dobozokkal a vfr nagy...Nem lehetetlen csak nagyon centis...Cserébe pesten lehet haladni és a többség előzékeny és tud vezetni.
Nah ez Pécsről nem mondható el...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #58449 üzenetére
Ekkora forgalom van hétköznap Pécsen?
Idén párszor átmotoroztam - igaz jellemzően hétvégén. Olyan volt mintha bombát dobtak volna a városra, kihalt volt, a forgalom nagyon csekély volt az utakon.
Az asszonynak milyen naked-et vennél?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy ruhás topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel