-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
OPiiPO
addikt
Hali,
Bejöttek a hidegek és rápróbáltam az ülésfűtésre - semmit nem megy. Elvittem most már 2 szervizbe is, az egyik hivatalos Opel, másik egy független de jónak tartott. Mindkettőben 100eFt körüli összeggel riogattak, mivel szerintük a melegítő párnában van szakadás és a gyári ülésfűtés javítása ennyibe kerül. Szerintetek igaz lehet ez vagy lehúzás? 2013-as J Astra.
Köszi
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Petyyyyy
addikt
válasz OPiiPO #93452 üzenetére
Hogy valid-e az ajánlat azt nem tudom, de...
a helyedben végigtúrnám az fb csoportokat, hátha akad egy varázsló, aki kis pénz ellenében kicserélni a fűtőlapot. Vagy legrosszabb esetben üléscsere - tippre ez is olcsóbb lesz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz OPiiPO #93452 üzenetére
Nem a J-ben és többi kortárs Opelben van pont az a típushiba, hogy szezononként megy tönkre az ülésfűtés? Sok értelme akkor cserélni sincs.
Amúgy nem tűnik nagy lehúzásnak. Elég macera leszedni és lefejteni meg visszarakni ezt a kis párnát, a gyári alkatrész meg drága is. Utólagos meg nem fog stimmelni elég nagy eséllyel a vezérléshez.
Ez tipikusan az az extra, ami marha sokba bír kerülni ha para van. G-hez is olyan árban van a nem utólagos, hogy falat kapartam volna.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
atomanti19
aktív tag
Kicsit megette a meleg a kijelzőt. Javítható? Szalagkábel, kijelzés tipp topp. Csak a kijelző üvegen lévő valamit kapta meg a hőmérséklet, vagy annak változása [kép]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
rumos XIII
aktív tag
Sziatok.
Kézifék cserém volt, úgy cserélték ki, hogy 4. kattanásnál erősebbre nem tudom behúzni, és néha befog magától.
Tegnap 20km megtétele után azt éreztem, mintha a fékem gyengébben fogna, kiszálltam, égett szagot éreztem, bal hátsó kerék nagyon forró volt. Felemeltem autót, szorult megint a kerék. Leszedtem kereket, megütögettem, most megint jónak néz ki.
1x már visszavittem oda, ahol cserélték, aztmondták, hogy ők nem éreztek semmi rosszat, ami lehet, mert nem mindig szorul be.
Mitől függhet, hogy éppen befog-e magától?
Illetve, van köze egymáshoz a gyenge fékhatásnak, a tárgya felmelegedéséhez?Köszi, 2000 c corsa
-
Tikakukac
titán
válasz rumos XIII #93459 üzenetére
Én is ezzel szopok, mondjuk itt ha akarom sem fog be a bal
Kérdés mit cseréltek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz rumos XIII #93462 üzenetére
A mágikus bowden. Nos, ez egy jó téma. A lényeg, hogy első körben szépen át kéne minden csúszót zsírozni, utána meg szépen egyformára állítani a dobokat. Aztán lehet nézegetni, hogy mi mikor és hogyan fog be és nem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
trassher
addikt
Urak a szekér idén eladásra kerül. Nincs értelme a parkolóban tárolni, csak romlik az állapota. Valamilyen rejtett fogyasztó okoz gondot, jövő héten villamosságis. Utána klímakompresszor csere, műszaki és irány a hahu. 16-os irmscher felnik pedig idei 3000 km-t futott 205-ös gumikkal külön lesznek eladva szerintem.
Redmi Note 7
-
FoLey-v
addikt
Na holnap megyek tescoba izzókat megnézni. Jelenleg Osram Silverstar 2.0 H7-es izzó van benne. H7-be és helyzetjelzőbe kékes színű izzót szeretnék venni. Itt topikban olvasva a Osram Cool Blue a megfelelő választás?
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Tikakukac
titán
válasz FoLey-v #93468 üzenetére
Attól függ. Milyen kijelzőn nézed ezt a képet? Ki és milyen beállításokkal lőtte a fotót és utómunkázta? Érted már? Ezért hülyeség ez az egész.
Amúgy köze nem lesz hozzá. A nagyon nem jóváhagyott ultra kékek azok, amik tudnak ilyesmi szerű durván látványos kéket csinálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
FoLey-v
addikt
válasz Tikakukac #93469 üzenetére
Tiéden hogy nézz ki van kép róla vagy esetleg valakinek? Hitelesebb képet szeretnék látni.
Hát akkor maradok max. helyzetjelzőn bár még holnapig gondolkozok.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Tikakukac
titán
válasz FoLey-v #93470 üzenetére
Valahol van kép, de ezzel tényleg az a gond, hogy ide egy tökéletes fehérre rakott fényképező kéne, RAW és színkalibrált monitor. Ha ezek nincsenek meg, akkor lehet gond
Közben míg írtam előszedtem: teljesen felesleges felrakni. Aláraktam a lightroomot, teljesen szét van csavargatva rajta a white balance.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz FoLey-v #93466 üzenetére
6 eve hasznalok cool blue-t most is az van, a xenon/refi/kodlampa az. Elso blikkre ha nezed nem tunik kekesnek, de ha melle allsz es sima halogenes fenyszoroval ahhoz kepest kekes.
Ha olyan helyen kapcsolod fel ahol semmilyen vilagitas nincs es teljesen sotet van, ott latszik hogy kekes a fenye. En szeretem, jobb mint a sima sarga halogen.Egyebkent ha veszel ilyen izzot es csak az egyik oldalt csereled ki a masikban meghagyod a sima halogent es kapcsolsz vilagitast, ugyan olyan szembetuno lesz mint a fenykepen. Nagyon durvan elut, latvanyosan mas. Hidd el megeri ha zavar a tojassarga szin.
Egyebkent a fenykepen a hyper+ izzo van feltuntetve, nekem ilyen volt a B vectraban, de ez offroad izzo nem legalis forgalomban hasznalva. De szerintem baromi jo, csak nem nagyon lehez kapni, ha lett volna ilyet veszek, de majd ha a mostaniak kiegnek akkor :)[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz rumos XIII #93459 üzenetére
Nálunk még ezer éve a kadettnál volt ilyen probléma, hogy a hátsó dobfék néha gondolt egyet és bekattant/befeszült úgy, hogy a szerelő tudta csak kiengedni. Volt sok féle mókolás, végül a hátsó dob fék csere segített (pontatlanul kopott, régi volt...).
Lehet hogy nálad is hasonló a probléma.Mondjuk azzal az autóval lehetett 6 literes fogyasztást csinálni, egy gond volt vele, hogy rohadt, de nagyon.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
HoaryFox
Topikgazda
Véssétek bele a szélvédőbe: csütörtökön topiktali!
Részletek az Összefoglaló tetején!Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Szeretnénk véleményt kérni azoktol akik ismerik a tipust. Meriva B 2011évj 101le nem turbos! Az erdekelne hogy mennyire megbízható a tipus illetve esetleges tipus hibák ha vannak. Köszönöm
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
lsebestyen
addikt
Tegnap megvolt a próbakör a b vekivel. Egész normális állapotban van, viszont a srác kiszedte belőle a bal első ajtóhatárolót, mert kiszakadt az ajtóból. Ezt egy lakatos meg tudja javítani? Sajnos a halálom, mikor nem jó egy ajtóban a határoló.
Futómű teljesen jó volt (hátsó is), motor padlógázra magasabb fordulaton kormolt, bár ez dízelnél talán normális, illetve városban használták, és nem igazán padlózta meg soha az eladó. Ha hozzám kerül szerintem egy ideig adalékolt prémium gázolajat fogok tankolni bele. Ennek van értelme? Különböző löttyöket plusszban nem öntögetnék bele, vagy?!
Ja még egy olyan volt, h az elektromos tükrök elsőre nem akartak megmozdulni, csak kb 3x nyomogatásra (mivel csak egyedül használta, nem igazán állította), ezt lehet valahogy karbantartani? Valamit megolajozni/zsírozni?
-
Petyyyyy
addikt
válasz lsebestyen #93479 üzenetére
Nem tudom mi a best practice, de részemről sosenincs padlógáz. Nem vagy beljebb vele, nyit az EGR és az égéstérbe kipuffgáz is visszajut, ergo rosszabb lesz az égés minősége, mintha egy nagy gázt adnál ahol nem vagy kevésbé nyit. Azért kormolt, mert túl dús volt a keverék - feltéve hogy fekete volt a füst.
Vízhőfok eléri az üzemi értéket +30km = üzemmeleg a blokk.A prémium üzemanyag hatását motorja válogatja. Van akinél szembetűnő, van akinél semmit nem hoz. Teljesen mindegy amúgy, talán 2-3000 forinttal fizetsz többet egy teli tanknál. Tankold azt, pályázz, aztán meglátod hogy viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ntomka
nagyúr
válasz lsebestyen #93479 üzenetére
Időnként érdemes a plusz adalékok miatt egy tisztításra beletankolni, de folyamatosan nem ad jelentős többletet, de a pénztárcád érezni fogja. A bolti adalékok között is van egy-kettő ami jó erre a célra, de az is esetileg, különben meg a prémium benzin jobban megéri, mert az km-ben is fel tudod használni és annyival kerülsz többe vele, mint amennyi egy ilyen bolti adalék, amivel egy métert tudsz menni max.
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz lsebestyen #93479 üzenetére
Gondolom van pár km a kocsiban. Az adalék és prémium benzin akkor jó, mint ahogy minden ilyen egyéb törődés, amikor azt újkora óta csinálták. Ha nem, akkor ez inkább placebo lesz csak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #93483 üzenetére
Mert az a lerakódás és az a kopás és az a kosz és az a minden, aminek a megelőzésére és kialakulásának elvágására hasznos lenne egy jobb üzemanyag vagy valamilyen esetleg tényleg működő csoda trutyi, az ilyenkor már sz@rt sem ért. Novoth Tibi erről is beszélt már. Tök jó, hogy a prémium benyák kevésbé rakják tele a szívósorokat, meg a 20k-s olajat 5k km-enként ledobálja az új tulaj. Az előző 10 évben ha ezek nem voltak, akkor már veszett fejsze nyele.
Az a szívósor és az a lerakódás meg elkopott adagoló és isten tudja micsoda ami 15-20 évet már leélt nem fog csodamód megjavulni meg letisztulni, sőt, esetenként csak ront a helyzeten. Mechanikai tisztítás és rendberakás, utána lehet öntögetni a metabondot meg ki mit szeret.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
lsebestyen
addikt
Az uzemanyagos tippeket köszi!
Esetleg az ajtohatarolo témához tud valaki okossagot, infót?
-
ntomka
nagyúr
válasz lsebestyen #93485 üzenetére
Hogy szakadt ki pontosan? Azért azt a lemezt meg kell rugdosni rendesen, hogy csak úgy kiszakadjon belőle. Van kép róla?
ツ Headphones on - World off
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #93485 üzenetére
Nekem is ilyen volt a B lakatos megcsinalta bagoert.
-
sharpner
csendes tag
Üdv!
Valakinek van tapasztalata 5 ajtós G Astra-n 16"-os 6.5J-s ET37-es gyári H Astra könnyűfém felnivel? Ültetés nélkül bele ér-e valahol? 5 személlyel? 205/55-ös vagy 205/50-es gumi ajánlott rá inkább? stb... -
Tikakukac
titán
válasz b4zsi- #93490 üzenetére
Az első változat az elég durván mehet. 100 ló, mellé jó 1400kg száraz tömeg de lehet még több is Nem tudom ez megrakva hogyan tud közlekedni klímával.
Második is hasonló probléma. Ez ilyen 1.6 szivattyú Insignia szint. Az is felfoghatatlan.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #93492 üzenetére
És hol van az a 200Nm? Mert az tényleg elég nyomaték, csak nem mindegy, hogy a turbós motor kihozza 1800-tól vagy éppen 4300-nál startol el a kocsi nonstop a dugóban, mert megmozdulni nem bír.
Élhető meg. Okés, én aztán nem vagy nagy száguldozó. Mert hova és minek. De rajtad kívül beszáll 2-3 ember és beraktok 2 bőröndöt lesz az autó 1,7 tonna. Fogyasztási adatokat is elhiszek mindig mindenkinek. De egy ekkora ólomdarabhoz ha már tényleg ilyet kell valamiért venni, dízellel venném.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
válasz Tikakukac #93493 üzenetére
Egészen konkrétan 1850-nél.
Az élhetőt pedig úgy mondom, hogy a turbósból ülök át abba és túlélem. Átlag embernek, A-ból B-be pont elég sebességhatárokon belüli autózásra, megpakolva, klímázva is. Nem te leszel a leggyorsabb a pirosnál, de a leveleket gyűjtögető Priusost azzal is lenyomod.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #93494 üzenetére
My fault, elcsúsztam a táblázattal, vissza minden
Első viszont marad: ezt az autót szívó motorral megmozgatni, főleg ha ülnek benne netán klímáznak, életveszélyes.
Bakker, az konkrétan olyan lenne, mint mikor én hordtam az építőanyagot a G-vel. 15 zsák vakoló, plusz én és a fuga meg a díszlécek és minden más. Bakker, ott csak padlógáz volt és F1 üzemmódban váltogatás. Nem is értem miért léteznek ilyenek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
Áve nép!
Miután a topiktali tiszteletére bórúsabb fellegek gyűltek fölénk széllel karöltve, így élesítem a backup helyszínt.
Gyülekező 17.30-tól a Savoya park Auchan alatti mélygarázsában.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
En itt vagyok a zöld 2-3 között (kék B Vectra Sedan)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2011-es astra sports tourerem, 1.4 140 lovas benzines. 2 napja azt vettem észre, hogy munkából hazajövet amikor állnék be a kapun eléggé pörög a ventilátor. Meg is néztem a hűtőfolyadékot, de a szintje rendben van. Nincs is meleg, nem hajtom, nem száguldozom, mi lehet a gond?
-
rootkiller
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2006os évj Vectra. Az egyik bicskakulcsban ki lett cserélve a gyengélkedő elem, ami hol működött, hol nem. Most viszont abszolút nem működik. A kérdés: hogyan lehet "összepárosítani", "feltanítani", stb a kulcsot.
Köszi!
Artengo TR 990 Pro
-
diablo1984
veterán
válasz rootkiller #93499 üzenetére
Szia. Minimum op-com kell hozzá!