-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
M3aN
senior tag
válasz szabonagyur #92546 üzenetére
A zajt megítélni szubjektív, szerintem nem hangos, beszélgetni simán lehet, sőt, aludni is.
Az 1.6 óra szerinti 140-nél (GPS szerint 131) kerek 4000-t forog, míg az 1.4T 2600-3000 között valahol emlékezetem szerint.
Egyék cimborám pont a 6 fokozatú váltó és az autópályázás miatt vett 1.4T-t, de a pláne, hogy nem fogyaszt neki kevesebbet, mint az én 1.6 szívóm -
Daffchy
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és felmerült az Insignia is, 1.6T és 2.0T verzióban.
Sprimonitort végignyálaztam, de kíváncsi lennék a városi fogyasztási adatra egy itteni kollégától is.
Reggeli munkábajárás a meghatározó, 12-13 km III. kerből a II.-ba.Plusz infórmációt is szívesen fogadok. Melyik a megbízhatóbb darab, típushibák, stb.
Automatát keresnék első körben. Mik a tapasutalatok vele?Előre is köszönöm a segítséget.
Ui.: FL Vectra C GTS Z19DTH-t cserélek egyébként.
-
Pribi
senior tag
válasz Tikakukac #92512 üzenetére
Szia!
Köszi a segítséget. 0100-as hibakódot mond magáról, ami azt jelenti az opelműhely oldal szerint:
Légtömegmérő (MAF) áramkör magas bemenet C-007
Légtömegmérő (MAF) áramkör alacsony bemenet C-007Most ez azt akarja mondani, hogy a légtömegmérő lekakukkolt, és egy csere valószínűleg megoldaná a gondot? Kiszedtem a kocsiból, amennyire tudtam megpucoltam, de a helyzet változatlan.
Pribi
[ Szerkesztve ]
A szerelem tűz, de a húsleves nem fő meg rajta.
-
Tikakukac
titán
Passz, ezzel a témakörrel még nem foglalkoztam, az alacsony bemenet meg magas bemenet nem tudom konkrétan micsoda. Mert van olyan, amikor ez a jelzés vezetékszakadásból is jöhet.
Gugli kell ide.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
félisten
-
M3aN
senior tag
válasz szabonagyur #92560 üzenetére
Nálam 1.6 szívó inkább motorzaj, hivatkozva az említett 4000-es fordulatra. Ami egzakt: gyári kihangosítón senki sem panaszkodott még autópályázás közbeni telefonbeszélgetés során arra, hogy nem hall, vagy hogy zajos lenne.
Vásárláskor amúgy úgyis kipróbálod, vagy ha van ismerős, kérd meg, hogy menjetek egy pályázós kört -
félisten
-
M3aN
senior tag
válasz szabonagyur #92562 üzenetére
Egy közel 20 éves autóból ültem át, és mikor a próbakörre elvittem, az első lámpánál megállva ijedten kaptam a szemem a műszeregységre, hogy miért állt le az autó, vajon mi történt.
Az autó nem állt le, de a 20 éves Skoda ennyivel hangosabb volt. -
mohabá 007
aktív tag
Azt oldal nem jól mondja, mert azoknak más a hibakódja:
Légtömegmérő (MAF) áramkör magas bemenet C-007 = P0103
Légtömegmérő (MAF) áramkör alacsony bemenet C-007 = P0102Az igazság ez:
P0100 = Légtömegmérő, (MAF) áramkör hibaHa a MAF- ról kihúzod az elektromos csatit, akkor is a P0100-as hibakódot dobja, mivel nem kap áramot, ezért nem is lehet se alacsony, se magas bemenet a MAF- nak.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz kisapa #92545 üzenetére
Mivel a hibát nem szüntetted meg, hiába törölnéd, újra jelezne. 99%, hogy az ülésfoglaltság érzékelőd adta meg magát. Ez az anyósoldali üléslapba van beépítve.
"...A 2000-es évektől egészen napjainkig sok autógyártó cég ülésfoglaltság érzékelő matrac szenzort épít be az utas oldali ülésbe, hogy a légzsákrendszer érzékelje ül-e utas a jobb egyes ülésben. Ezt azért teszik, hogy egy esetleges ütközés során ne nyíljanak ki feleslegesen az anyósülés felőli légzsákok, amennyiben nem ül benne senki. Ez az érzékelő matrac az ülőpárnába van beépítve a szivacs alá. Elhelyezkedéséből adódóan igen sérülékeny, egy pontra koncentrálódó nagy nyomás hatására tönkremehet pl: az ülésbe való beletérdeléstől, nehezebb kutya tappancsától. A hibás működésről hibaüzenetet küld a rendszer, amit a légzsák (Airbag) lámpa világítása jelez. Kevesen vannak azzal tisztában, hogy a sérült matracból eredő légzsákhiba az egész légzsákrendszer működésképtelenségét jelenti! Tehát, ha világít a légzsákvisszajelző lámpa a műszerfalon, akkor a teljes légzsákrendszer nem működik, nem csak az utas oldali légzsákok nem fognak nyílni..."
Alaposan meg kell nézni az ülés alját, kell lennie olyan vezetéknek, ami az üléspárnába vezet.Az ülés alatt ennek a vezetéknek kell lennie egy bontható csatinak. Ha ezt széthúzod, összedugod, de a helyzet változatlan, ő a bűnös.Villanyoshoz elviheted,de bődületes árat fog mondani. Van rá megoldás, és sk meg tudod csinálni. ( A lányomnak egy hete csináltam meg, tökéletes lett, igaz, nem opel)22e- be fájt.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Pribi
senior tag
válasz mohabá 007 #92564 üzenetére
Szia!
Ezzel azt akarod mondani, hogy az a baj, hogy nem kap áramot, és a baja? Tehát vagy vezeték, vagy biztosíték a megoldás?
Pribi
A szerelem tűz, de a húsleves nem fő meg rajta.
-
mohabá 007
aktív tag
Szia!
A hibakód szerint valamiért nem kap áramot, ezért nem működik.
"... Kihatások a légtömegmérő rendszer kimaradása esetén:
- bejegyzés a hibatárolóban,
- a motor vezérlőegység elindítja a kényszerjárati programot..."- A hiba lehet az ECU-ban, (motorvezérlő egység)
- vezeték, kontakthiba miatt nincs tápfeszültség. tápfeszültség ellenőrzése
- A motorvezérlő egységnek több biztije van a motortérben ( 2, 30, 33, 46.) ezeknek van e köze a MAF-hoz, nem tudom.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ntomka
nagyúr
InSP felirat felvillanása gyújtás ráadása és elvétele után 2mp-re normális? Olajcsere periódus felénél ha jár a kocsi km-ben is és fél év telt el csak. Hibakód nincs tárolva, azt néztem OBD-n.
ツ Headphones on - World off
-
dosailord
tag
Sziasztok!
Van egy 1999-es X16XEL motorkodú klímás kombi G Astrám. Honnan tudom biztosan, hogy milyen rendszerű a klíma benne (Delphi vagy Behr)?
Ez a [link] tutibiztos megoldás, ha ezt megnézem?
A fűtő/hűtő (beltéri keringető) ventilátor egyszer már megállt. Akkor a szerelőm kivette, kitisztította, azóta egyszer állt még meg, de pár próbálkozásra beindult. Szerelőm rékérdezett még anno de ha jól emlékszem 50k körüli összeget mondott, amit sokallok (30k-val már kibékülnék). Igazából erre lenne szükségem, de a linkelt oldalt nem tudom, mennyire megbízható.
Vagy érdemes rászánni aztán egye fene, jó lesz amíg használom az autót? Mondjuk a klímarendszer mindenképp érdekelne, hogy milyen.
Köszi
-
makro
senior tag
Sziasztok!
Találkoztatok már olyannal, hogy a belső levegő keringetés kapcsolója fordítva működik?
-
t1
addikt
Sziasztok. C Corsa mennyire hajlamos a rozsdára? Lenne egy kiszemelt példány : [link] ezzel a motorral élhetően mozog már, itt szíjas a vezérlés vagy már láncos? Ha keresek merre érdemes kutakodni rozsda ügyben?
-
-
titán
-
Tikakukac
titán
Z14XE motorosnak tűnik, ergo szíjas.
Kerékíves, főleg belső fél, főleg hátul. Küszöbtakaró töve, esetleg hátsó híd körül belül, meg bölcső és torony.
Hajlam minden kocsiban ott van, kérdés itt a tulaj tudta-e, hogy hogyan kell autót mosni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok
A Zafira B terlevalaszto háló jó a H Astra Caravan-ba ?
Tudja valaki ?
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
SPF
senior tag
Sziasztok,
G astrán első és hátsó fékcsere mennyibe kerül? Tárcsa és dobfék. A csere munkadíja durván mennyi lehet? -
Fandango
veterán
Ma délután 3.ik indításra sikerült csak a járgányt elindítani. (reggel még elsőre indult)
Hazaérve pedálteszt, 2 kódot írt ki: 152651, 161450 (az utóbbit a múltkori nem induláskor is írta, de aztán akksi csere lett, és nem volt gond)Valakinek ötlete, hogy mi lehet ez, mert hiába néztem mit jelent a hibakód nekem az kínai.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Akkor elvben rozsda nincs, innentől meg ugye rajtad múlik. Ha múlik.
SPF: Mindent cserélve, anyagból, tényleg jó cuccot számolva én 60k körül jöttem ki. Ez tényleg mindent cserélve. Munkadíjat meg szorozd fel az órával. 4 órát én adnék neki mindenestül.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Pribi
senior tag
válasz mohabá 007 #92567 üzenetére
Köszönöm a segítséget mindenkinek. A légtömegmérő csere megoldotta a problémát.
Pribi
A szerelem tűz, de a húsleves nem fő meg rajta.
-
kisapa
senior tag
válasz mohabá 007 #92565 üzenetére
Egy kicsit későn olvasom a válaszod, már voltam szerelőnél.Megnézte opcommal és vezető oldali légzsák rendszert írt hibásnak. Azt vettem észre, hogy miután törölte kb 3 sarkot mentem és egy kicsit rázósabb útszakaszra értem és ismét előjött. Lehet, hogy egyszerűen csak valami kontakt hiba ami a zötykölődéstől egy pillanatra elmozdul. Ezt az utasoldali dolgot holnap megnézem hátha csak ennyi baja van. Nem tudom jól értem-e ha nem dugom vissza a csatlakozót és megszűnik a hiba akkor az a rossz. Viszont ilyenkor nem érzékeli ha ül ott valaki és nem fog működni az a légzsák.
-
Findzs
addikt
Nem írtad milyen a kocsi. Trassher nek g astrája van/volt még legutóbb tehát a képek is onnan valók.
Valószínűleg a motor végén lévő bütyök (a képen fehér) túlfordult a számára készített üregben ami a terelőlapáton van.
Gyakori hiba. Létezik hozzá szerelőkészlet vagy kiszereled és megmókolod házilag, így olcsóbb.Hacsak nem maga a kapcsoló lett kontakt hibás de ezt kétlem.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest