-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fulár
senior tag
A pollen szűrő alig néhány hete lett cserélve.És egyúttal át is lett nézve,hogy nincs e eltömődve a légbeömlő falevévvel vagy egyébb retekkel.De,hogy a"csappanytyúval"mi a helyzet azt nem tudom.Azt akkor nem is néztük.Ha meg néztem is volna szerintem azt sem tudtam volna akkor,hogy mi látok.....
De ha a fékek miatt egyébként is muszály szervïzbe vinnem majd ezt is megnézetem.Eddig egyelőre több bánatot okozott ez az autó mint örömöt. :) -
pube111
senior tag
Egy idióta, kihajtotta a nyitott első ajtómat. Az reccsent egyet és azóta kb 10-15cm-el jobban kinyílik. Nem látszik rajta sehol sérülés. Van tippetek, hogy mi hol romlott el?
J Astra 2015[ Szerkesztve ]
-
-
pube111
senior tag
válasz Luck Dragon #93754 üzenetére
A zsanérok jónak tűnnek. Inkább a határoló lesz. Amikor kinyitom a normális határig, akkor onnan nyílik még kb 10 centit és a határoló körül jön egy kattanás.
A határolót nehéz kicserélni? -
ntomka
nagyúr
válasz pube111 #93755 üzenetére
Ez tipikus határoló. Nem nehéz cserélni, de minimális kézügyesség nem árt, ugyanis az ajtókárpitot le kell szedni minimum, hogy belülről hozzáférj a határolóhoz, ugyanis csak arról lehet kiemelni a régit és betenni az újat. H astra esetén a hangszoró lyukon keresztül a legegyszerűbb, gondolom J-nél sincs másképp.
(#93752) Fulár: Ha sokat klímáztál, vagy esős időben szellőztettél, simán lehet, hogy áll a víz valahol a rendszerben. Üzemmeleg motornál 22 fokra tekerd fel, max venti sebesség kikapcsolt klímával (tehát csak fűtés) és hadd szóljon. Ha ez a probléma, pár perc alatt átszárad annyira a rendszer, hogy az ablakokról szép lassan elkezdi lehúzni a párát. Ha nem, akkor a többi probléma közül bármelyik lehet.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Fulár
senior tag
ntomka: Köszönöm!Ma beadtam szervízbe.A párásodás oka mint kiderült,hogy belső keringetés módban ragadt a rohadék.És a hátsó fékdobok szinte már nincsenek is. Mindkettő csere.
-
Fulár
senior tag
Sajnos nem győzök mindent egyszerre anyagilag.Az elsők majd jövő hónapban lesznek cserélve.
Még nem tudom,hogy mennyibe fog fájni.Egyelőre csak azt vártam meg ott helyben ha már felajánlották a lehetőséget,hogy megnézzük a tárcsák állapotát és kiderüljön.hogy cserések vagy sem.Holnapra meglesz az árajánlat miután kiválasztottam milyen márkájú és árfekvésű alkatrészt szeretnék.(Vagy majd elfogadom az általuk javasoltakat)
Szerencsére ez egy párját ritkítóan becsületes szerviz hírében áll. -
pockhome
senior tag
válasz pockhome #93693 üzenetére
Megvan mi volt a hiba.
Az a műanyag vezetékcsatorna amiből kiállnak a csatlakozók bele az injektorba, ott a jobb oldali első hengeré ki volt szoposodva, valszeg eltört a kis fül ami bent tartja.
Ergo nem kapott áramot az injektor.
Nembaj, lecseréltem a gyújtást mert azt mondták az általában megoldja az ilyen bajokat...
Szóval egy 3Ft-os gyorskötegelővel odafogattam hogy legyen kontakt, és azóta is tökéletes, check engine elmúlt.Gondoltam leírom, hátha valakinek előjön hasonló... elvégre már 20 éves lesz a kis gasztra.
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
DjDanee87
addikt
Azt hogyan lehet tesztelni, hogy nem ragadt-e be belső keringésre a kocsi (Astra H)? Volt másnál korábban és nekem is párás marad kicsit a szélvédő körben annak ellenére is, hogy fújok ablakra állítva levegőt.
-
-
athomi
veterán
Debrecenben nem tudja nekem valaki kiütni a P0014-es hibakódot az Astra H-ból?
-
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #93770 üzenetére
Pont arra lennék kíváncsi hogy visszajön e.
Mod.: Ugye ez okoskerék hiba, egyik napról a másikra - amikor a hibakód is megjelent - nagyon rondán járt a motor, indításoknál nagyon csúnyán indult, aztán szépen abbahagyta, ezért lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #93771 üzenetére
Okoskerék vagy szolenoid szelep hiba 116 lovas benzinesnél?
mod: ja látom, hogy igen.
mod2: egy szolenoid szelep szűrőinek a tisztítását megérne a dolog, hátha csak valami elégedetlenkedett időlegesen, de magától nem fog megjavulni, egyszer csak kezdi majd abba sem hagyja.....[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #93774 üzenetére
Melyik alkalmazással csatlakozol rá?
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #93772 üzenetére
Nemrég pont a témával kapcsolatban írtam egy hozzászólást. Volt egy OAHH-os csoporttag, aki ugyanígy okoskerék hibakódot kapott, rondán járt a motorja. A szakszerviz csak okoskereket cserélt, kétszer is, de továbbra sem oldódott meg a gondja, a motor csúnyán járt, az okoskerékre vonatkozó hibakód meg visszajött. Szolenoid szelepek nem cseréltek neki egyszer sem (gondolom, mert nem arra dobta a hibakódot, így gondolták felesleges). Aztán most utoljára csak szolenoid szelepeket cseréltek és úgy tűnik megoldódott a gondja.
Ebből arra következtetek, hogy a szolenoid szelep miatt is lehet okoskerék hibakód. Eltömődik vagy a franc tudja. Gondoltam nálam is ugyanez a probléma, hisz ha kopott lenne az okoskerék, akkor folyamatosan rondán indulna/járna a motor. De csak tippelgetek, gondoltam valaki okosabb mond rá valamit.
[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
válasz DjDanee87 #93778 üzenetére
Ja, G-nek olvastalak valamiért.
Idézem a lényeget:
A gyenge láncszem a zsaluban található foglalat, ami eltörik.
Ennek hallható jele az, hogy amikor állít a zsalu kopogó, recsegő hangot hallunk a kesztyűtartó mögött.
Manuálisan úgy tesztelhető, ha a külső/belső levegő keringető gombot megnyomjuk a fűtésvezérlő panelen.
Másik jele az, hogyha mozog a zsalu alap esetben (amikor hibátlan) 2-3 másodpercen belül el kell hallgatnia, ha eltörött, vagy kikopott akkor 10-15 másodpercig is hallható a motor zümmögő hangja, majd az elektronika leáll időtúllépéssel.
Ha ezek után úgy érzed még mindig ez a hiba, keresd fel a fenti cikket a javítás menete miatt.ツ Headphones on - World off
-
bododani
senior tag
Hali! Szeretnék egy B corsán ékszíjat feszíteni. Van neten esetleg valahol valami segédlet, robbantott ábra, rajz vagy videó? Vagy esetleg írásban tudtok segíteni, hogy konkrétan mihez nyúljak, mit húzzak meg hogy ne csússzon?
" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném hogy adott egy 1.7isuzu g astra. Megvettem hozzá futesrasegitest ami a nagyobb dizelekbe szokott lenni a futesradiator talcajaban. Na már most tálca adott benne van a battery +, - megoldja de van 2szal vezeték ami a vezérlése. Ez azt hiszem merivaba volt és ott a Fűtés konzolra megy a 2szal. A kérdésem az hogy nekem is meg van a két kis láb a Fűtés konzolon ha át pinelem a vezetékeket elkepzelheto hogy tudja az enyém is? Vágy hogyan lenne célszerű bekotni?
-
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #93785 üzenetére
Hááát valahogy kösd be, de rendesen, mert amperből bőségesen van ám benne, plusz ne a hátsó ablakra, mert azt melegben is használjuk, amikor esik a pancsi és bent mindenki teleleheli az egész autót és megsültök.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Opel Insignia A20DTH (1 956 CM3, 118 KW) motorral mennyire reális döntés? 2010-es évjárat, manuális váltó. Mik a gyenge pontjai? Kettőstömegű, kuplung, turbó, részecskeszűrő, esetleg némi rozsda, ezek mennyire gyakori a problémák? Mekkora kiadásokkal kell készülni?
Családon belüli autóvásárlás lesz, és próbálok segíteni, hogy kutakodok a témában, de elég kevés dolgot találtam erről a motorról a neten.
Opel szalonban 5.000 Ft-ért átvizsgálják az autót. Én keveslem az összeget. Szerintetek alapos, bízhatunk a vizsgálatban?
Köszönöm szépen előre is!
Üdv,
Csabi. -
janos1988
addikt
Hali.
Egy 2003-as G-s Astra esetében még jó egy évig érvényes műszakival komolyabb hibára számítani kell? Persze a kötelező vezérlés csere meg olaj és fék cserék meglesznek majd.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
_seth_
veterán
válasz csabi94 #93790 üzenetére
Szerintem még keresgélj a neten. Arról a motorról nem lehet kevés infót találni a neten. Amiket felsoroltál azok kopó alkatrészek, térmeszetesen cserések lesznek előbb vagy utóbb. Átvizsgálás alatt olyan sokra ne szamits, inkább csak szemrevételezesnek mondanám.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csabi94
őstag
válasz _seth_ #93792 üzenetére
Köszönöm a segítőkészségedet! Elsősorban itt a fórumon próbáltam meg keresni, de összesen 3 hsz-ben említik ezt a motorkódot. Google-val keresve az első 20 találat bontott motor, meg egy Totalcar cikk, ami nem a konkrét motorról ír, hanem általánosságban a dízel Opelekről.
-
-
janos1988
addikt
-
_seth_
veterán
válasz csabi94 #93793 üzenetére
A20DTH insignia vagy csapágyas lesz vagy már az volt. Ez olyan 90%. Főleg ha betartották a gyártó előírt 30ekm/olajcsere periódust illetve elhanyagolták az olajpumpa alsó tömítését. Annak a cseréje illetve az olaj megfelelő időnkénti (max 15e) cseréje talán mentheti a motort. A probléma pedig onnan adódik, hogy ezekben a motorkban csapnivalóan rossz minőségű csapágyat használt az opel. Minden esetben 3. henger csapágya "fordul" meg.
Ami még szintén előjön minden esetben az a bal alsó turbó levegő cső kiszakadása, szintén gyártói hiba, továbbá a homlokfalon elhelyezett turbó szabályozó vákumszelep hibája, ez utóbbi okozza a legkisebb problémát. Az AFL fényszórókkal is szoktak gondok lenni, főleg a korai darabokkal.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...