-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz
Mágus2 #83192 üzenetére
Általában 120nál tempomatozok, de mostanában igen sietős a helyzet. Sok padlógáz hosszú távok.
Természetesen hidegen motornál mértem.Akkor lehet hogy a hfejtömítés csere hozománya? Bár ebben nagyon kételkedem hülyeség lenne szerintem.
Vagy szimplán válasszak egy másik olajat, legutóbb ahol a hfejtömítést cserélték FST-s Castrolt Edge TD vel töltötték fel. Előtte a sima Edge turbo Diesellel jártam amire még anno említettétek is hogy csendesebb vele a motor.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
atos19881101 #83189 üzenetére
Persze-persze...
-
Coyot
őstag
Urak!
Hamár olajfogyás téma. Az elmúlt csere óta mentem kb 7000km-t ebben viszont kb 4000 pálya és nem a megszokott nyugodt tempó, hanem 130km-en keresztüli 130-140km/h tempók. Nagy meglepetésemre elég sok olaj fogyott, a nívó recés részének aljára került az olajszint. Egyáltalán hol van a minimum? a nívó törésénél vagy a "recés" résznél?
Az előző 30k km-en nem volt gondom olajfogyással lehetséges hogy a tempó növekedése okozta vagy kezdhetek felkészülni a rondább dolgokra ?
Panasz amúgy nincs az ótóra tegnapelőttelőttelőttelőtt lett 1 éves a kapcsolatunk
és még mindig Passat 2001 AVB szarfos1.9PD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
cool13 #83187 üzenetére
Keverni akarod a total és castrol olajat, majd 1000km után lecserélni? Nem keverném őket, ha nem muszáj.
A másik dolog, ha nem cseréled a szűrőt, mintha olajat sem cseréltél volna. Ha már valamit csinálsz, akkor rendesen. Vegyél 4 liter-t pl. toltal olajat + szűrőt és cseréld le 6000km után. addigra jól összegyűjti a szennyeződéseket. Ha rendszeresen volt cserélve az olaj, ez is fölösleges, ha meg odakozmálta már valaki a motorban az olajat, annak csak a mechanikus kapargatás segít. Kád le, kitisztítani, szelepfedelet szintén és mehet bele az új olaj(ha mindenhol olajsár van minden alkatrésze ráégve, akkor teljes szétszereleés, ultrahangos mosás és összerakás...könnyebb szerezni egy ép motort). -
cool13
őstag
Erre esetleg?
-
Dr.Zoo
őstag
Hehh, és ilyenkor röhögök a TC-s okoskodó hülyéken, akik All Inclusive közlik hogy minden PD motorkocsi egy FOS.
Igaz az enyémben 242.000 futott kilóméter van, és két olajcsere között a nivón max. 1-2 mm látszik mint fogyás, de ettől még szar.....(nem Rád, és nem is az új kocsikra, csak úgy nagy általánosságban, konkrétan fogalmam sincs, hogy mit vennék, ha el akarnám adni a 2002-es FOS PD-m... Egyszerűen nemtudom.
)
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Megérkeztek. Hétvégére leadom a szerelőhöz.
Zimmermann tárcsák és fékbetétek, Ruville hidrotőkék, mittomén milyen lengéscsillapító porvédő.
Ami lemaradt, az a másik doboz tartalma, abban a két gyári vízterelő érkezett. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pocokxx #83116 üzenetére
Hibakód van, kommunikál a klíma vezérlő? A biztosítéka 100%, hogy jó? Motorkódja és évjáráata is van a golf 4 nek, vagy csak simán golf 4? Ennyiből nehéz okosakat írni.
Más:
Már csak szarokat gyártanak. 1.6tdi 2011-es, 60 000km: tűnik a hűtőfolyadék. Kis vizslatás után megvan az ok. Ereszt a vízpumpa, ami elvileg 180 000km-t kellene hogy kibírjon a szíjjal és a görgőkkel együtt. Milyen retek világ ez?[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bajnokpityu #83142 üzenetére
Na majd mondom neki!
Igazabol nezegett mar 1,8tfsi a3-kat isChipszes temat poennak szantam, ezek a progik nincsenek nagyon kihegyezve, meg azok a turbok nagyon sok baszatast kibirnak mar, egy sracnak konstanas 1,8baron megy a 20vt-jen, 3 motort felrobbantotak mar vele, mostanra mar csak 1,5-et tud betolteni de megy meg!
Persze hulyesegtel nem ved semmi sem.Amugy neked meg csak direkt spriccung vagy van szivo cdo befecsi is?
-
Morris
veterán
No, megérkezett a két flakon TDA!
Meglássuk, mit szól hozzá a vas. Adagolást illetően van tanácsotok?
Első használat lesz, ajánlás 1:500.
A továbbiakban pedig 1:1000-et ír. -
cool13
őstag
Van itthon maradék olajam. Castrol meg Total. Pont annyi hogy egy olajcserére elég.
Arra szeretném felhasználni, hogy kb 500-1000Km beleöntöm, aztán kicserélném egy új friss dobozosra. (Castrol)
Motor, belső mosás volna a célom. Szabad ezt? Érdemes? Ha igen szűrő maradhat addig a régi rajta? -
-
Akula
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire kemény meló izzítógyertyát cserélni a 2.0 TDI-ben?
Hibakód ezt dobta. Most meg kéne nézni, hogy melyik ment tönkre és utána ki kéne cserélni (vagy megjavítani), de azt sem tudom mekkora meghúzási nyomaték kell neki. Valaki csinált már ilyet? -
VR6-Fan
veterán
parkoló parádéra megy valaki szombaton?
-
-
-
Ace owner
addikt
Ma megvolt az első buherálás, kicseréltem a légszűrőt és a helyére raktam a kipuffogót több kevesebb sikerrel
-
válasz
bitpork #83140 üzenetére
A 400-as meg végkép egy fos. Nagyon komoly melegedési bajok vannak vele.
A hátsó hengerpár szereléséhez valami csernobili 3 könyökkel rendelkező torzszülött kell
Nem is értem hogy gondolták a merga gyárban...Ha a V8-as olajkályhában gondolkodsz akkor vegyél hozzá autót; G400CDI ott még mellé is ülhetsz, amikor izzítógyertyát cserész
-
Köszönöm a válaszokat. Akkor ugyanakkora lutri ez is mint az összes modern dízel
Ki lehet fogni gondtalant és masszív szopórollert is -
-
válasz
KillHates #83138 üzenetére
Ha jól megvizslatot előtte, nem hiszem hogy nagyobb kockázatot jelentene mint a 2,3 tdi automatával, amivel nekem se a passatban se az allroadban nem volt gondom.
(#83141) MunezXBK : Oszt azzal hova állok?
Mert az nem hogy a kapun nem fér be -se keresztbe se magasságában, de még az utcába se
-
net84
őstag
válasz
KillHates #83138 üzenetére
Nekem a regebbi sorozat van a 2.0-bol, 140 pacival.
Kaptam hideget, meleget erte. Igy szar, ugy szar. Termeszetesen bele lehet nyulni, de egy jo szakival a legtobb bibit ki lehet szurni. Mostani fejemmel nem feltetlenul ugranak bele ebbe a blokba, evjaratba, legalabbis nem ennyiert.
Aki nem ult fel a szoporollerre, az dicsere a 170 lovas verziot is.
De a pd mindig rejtegethet meglepetest... -
Az igazság az hogy teli szaladt a hócipőm a külterületezéssel. Megint szana szét áll a futómű ( kb 2 hónap alatt). Azt hiszem az lesz a legjobb megoldás ha valahogy összeszedünk nővéreméknek egy Opel Fronterára valót, vagy valami hasonló.
(#83139) KillHates: a 420-t is nézegettem, és tudom h a 320 szeret megrepedni meg miegymás. De ezen az alapon nem vettem volna allroardot sem, amiről azért utólag bebizonyosodott hogy mégsem olyan szar mint riogattak vele.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok! Egy Passat VI-ot nézek ami a 170LE TDi motorral van szerelve.
2008-as 189 ekm van benne. Mivel a TC-n most hurrogták le a motort, hogy a retek melegágya ezért kicsit rezeg most a léc. Szeretnélek megkérdezni Titeket, hogy mi a meglátásotok. Gyúrjam tovább a szOpel fostalicskámat, vagy ugorjak bele a varrógéphangú cirkálóba? -
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bajnokpityu #83128 üzenetére
De a Tied chipszes is nem?
akkor az nem ér -
bajnokpityu
félisten
válasz
Typhoon47 #83126 üzenetére
Azért ez messze nem általános.
82ezer van enyémben, kutya baja,és semmi jelét nem mutatja egyelőre, hogy bármi baja lenne a turbonak, gyújtásnak. oké,persze nem az 1.2, 1.4TSI,és hidegen nem hajtom( se közepes, se teligázt nem kap, se nem forgatom 2500 fölé, amig nem éri el a 90fokos vizet. és ha meghajtom, hagyok neki 1-2 percet pihenni,mielőtt leállítom.VR6 testvéréhez "járok" újabban, nekik sincs általános rossz tapasztalatuk ezzel a blokkal. Egy problémára hívta fel a figyelmet, hogy nyúlik a vezérműlánc. Valamint egyszer pukkant egy rohadt nagyot a rádió, állítólag a rádió végfoka szeret elszállni.
-
MunezXBK
nagyúr
Nna...most volt nálam egy TSI tulaj. Kérdezem tőle, hogy jó ez a TSI cucc? Hát szerintem sz@r.
112.000 van benne, 4x cseréltek gyújtáselektronikát, 60.000-nél meg turbót. Csakatsiiii.
-
-
norrberth
addikt
Ez a férfi 700 autóval közösült. Eddig.
mennyi hülye van a földön[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Jövök vele ide is, hátha valakinek van ötlete.
-
Sanyi.mTs
addikt
első autóm és a céges autókkal ezzel nem kellett foglalkoznom:
vw bora 2002. ablaktörlő gumit, hogyan nézzek a neten vagy boltban? van valamilyen száma, paramétere? -
brumi1024
veterán
válasz
varsam #83111 üzenetére
Az a nem semmi, hogy idáig tartották magukat. Azért elég jelentősen érződnek a hátrányai a hátsókerék hajtásnak az 1-esnél. Kezdve azzal, hogy baromi kicsit, mondjuk egy Golfhoz/A3-hoz képest. És a piaca nagy részben nem az élvezkedni akaró vezetők, hanem ahogy a cikk is írja a prémiumkompaktot keresők.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
[link] Hol hajt?
-
Piwi
veterán
na megvan a hiba,a ventim szállt el,meg még valami kütyü,ami anyagárban 450 euró plusz a szerelés,ami összesen 500 körül meg is áll
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ilyen csak fehér. Ugyan itt készült Prágában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Kenwood Kmix 750
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest