Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #44202 üzenetére

    Látod nem érted. Az NV-nek volt erre egy saját célkitűzése, és egyszerűen nem jött be. Egyelőre a piacot nem érdekli. Ettől persze valószínűleg ez a jövő, csak túl hurkák a mai hardverek hozzá, hogy tényleg látványos effekteket csináljanak vele.

    Nem különösebben lényeges, hogy mindenkinél rövid időn belül RDNA legyen. Ettől még nem fognak megváltozni a fejlesztői szokások. Az aktuális konzoloknak sem tetszenek ám azok a kódok, és ez nagyon visszatartó tényező.

    (#44204) Jack@l: Mindenki csinálni fog hozzá hardveres gyorsítást, csak nem mindegy, hogy melyik verzióhoz. Most már érdemes az 1.1-eshez csinálni hardvert, mert az 1.0-st tavasszal felváltja.

    (#44205) Z10N: A Mantle az újabb driverek consumer módjából ki van véve. Használni kell a developer switch-et, hogy működjön.

    A HSA driver itt van: [link]

    (#44207) Tyrel: A TressFX-et elég sokan használják. Ez ugye open source projekt, amit egy csomó fejlesztő felkarolt. Valakinél PureHair néven fut, de a Sony is ezt használja bizonyos exkluzív játékaiban. Például Horizon Zero Dawn.

    (#44208) b. : Van olyan játék, amihez kell. Például a Resident Evil 2 14,7 GB-ot eszik. Addig nem pakolja be a VRAM-ba a max részlegességű textúrákat, amíg nincs a GPU mellett 16 GB-nyi VRAM.

Új hozzászólás Aktív témák