Aktív témák

  • pn4hvq

    senior tag

    Érdekesség, vagyis inkább bosszúság:
    2022.05.13-án bementem a dunaújvárosi Digi ügyfélszolgálathoz, mondván kössünk 1 év hűséget a mostani árak miatt. Hölgy adatot egyeztet velem (személyi, lakcímkártya), minden rendben van, a számítógépen kattintgat. A végén közli, hogy mindent beállított, kérek-e papír alapú szerződést erről. És itt hibáztam, mert nemet mondtam, de megkérdeztem, hogy az ügyfélfiókomban látni fogom-e a hűségre utaló "jeleket". Természetesen - volt a válasza, így papír alapon nem kértem a szerződést. Aztán eltelt 2 hét, időnként ránéztem az ügyfélkapura, hogy látok-e hűségre vonatkozó információt, de semmi. Ma felhívtam a 1212-őt, egy kedves úrnak vázoltam a 13-án történteket és meglepve mondta, hogy ennek a szerződésnek nyomát sem látja, nincs hűség kötve :Y . A kérdésem egyből az volt, hogy van-e lehetőség így rajta keresztül megkötni ezt, amire igen volt a válasza, így meg is köttetett, amiről kapok majd e-mail formájában egy visszajelzést egy társosztálytól (feltételezem, ő csak rögzítette a bejelentési igényemet, és másik osztály fogja ténylegesen beállítani a hűséget).
    Remélem, így már rendben leszek ebben a témában, de a pofám leszakad, hogy hol veszett el a dolog, amikor személyesen ott voltam az ügyfélszolgálaton. Nem nyomott rá a "mentés" gombra, vagy mi? :W

Aktív témák