-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
Dragon3000
nagyúr
-
válasz
Dragon3000 #107993 üzenetére
Ezt nem mondta. Viszont ugye eleve az E-PACK csak hűséggel vehető igénybe, és ez évi 6840 Ft kedvezményt jelent, ami ugye majdnem 1 teljes havidíj
Május 1-től 5999 Ft lesz a TV + Internet + Telefon havidíj. Szóval alapból ha maradna az 5999 Ft akkor még több is mint egy havidíj. De ugye jó lenne ha kiírták volna, hogy 05.10-től mennyi lesz... Meg ugye 5.10-től 6.hó 01-ig az nem teljes hónap. Gondolom automatikusan átraknak ja az újba, de lehet, hogy ahogyan Intruder2k5 is mondta, hogy maradunk a régiben (esetleg). Viszont ha a régiben maradunk, akkor meg nem tudom bevetni az E-Pack kedvezményt (ez egyébként tényleg lol kategória, hogy Invitelnél már 2015-ben is volt ilyen.... itt meg újdonság
Viszont most a 2023-as árakat sem tudom pontosan, hogy mennyi lesz.
-
Borisz76
nagyúr
-
Dragon3000
nagyúr
válasz
GoodSpeed #107990 üzenetére
Gondolom azért is van ez, mert amikor kötötted a hűséget, akkor még nem volt epack kedvezmény. Azt nem mondta az ügyintéző, hogy hűség lejárta után már csak a 2022-es csomagra köthetsz szerződést? Mert a szolgáltatásidnál szerintem csak azért szerepel 05.01 után is a 2019, mivel a hűséged 05.10-ig van. Utána szerintem automatikusan átdobnak a 2022-es csomagra, mint mindenki mást, akinek nem volt hűsége a 2019-es csomagok kivezetésekor.
-
válasz
GoodSpeed #107989 üzenetére
Felhívtam őket és kaptam egyből ügyintézőt.
Nincs E-PACK-om mert: hűségidős szerződésem van jelenleg is, és eddig nem is igényelhettem, sőt! Mivel 0.510-éig van hűségidőm addig nem is igényelhetem ameddig le nem jár!
Utána viszont szerződésmódosítással Debrecenben személyesen (két helyen is van, Hajdúszoboszlón nincs), vagy online, vagy ügyfélkapun belül ha újra hűségidőt vállalok...
Na most ez azért volt nekem meglepi, mert Telekomnál ez automatikusan jár az előfizetésemhez, plusz amikor Vodafone-os voltam, akkor is automatikusan járt, így hát gondoltam, hogy itt evidencia, hogy automatikusan jár, de NEM, viszont azt mondta, hogy eddig alkalmam sem volt igényelni annak ellenére, hogy mindent elektronikusan intézek, és csoportos beszedési megbízással fizetek -
válasz
#65693184 #107953 üzenetére
Nem mindig a külső a lényeg. Kinézetre a Huawei EchoLife HG8121H ONT is egy olcsó, nagyon gagyi valaminek néz ki... és ha routerként használja valaki - ami már azért is meglepő, mert nemhogy WiFi6-ot, de 5-öt sem tud
, 2.4 GHz-en üzemel - akkor tudásban is az. Viszont! ONT-ként megállja a helyét, egyből átkapcsoltam Bridge módba, nincs vele soha semmilyen gond, vásároltam hozzá egy ASUS RT-AX86S minőségi routert és onnantól már hálózati gond sincs. Oké, ez egy drága router, és elég lenne egy harmadennyibe kerülő is, de megadtam a módját, mert vannak ebben olyan extra funkciók amelyeket nemhogy a szolgáltatói eszközök között nincs olyan eszköz ami nyújtani tudná, de még 30 rugó alatt sem... talán ezért volt 62K
A Vodafone UPC Connect Box például nagyon minőséginek néz ki, mint szolgáltatói eszköz, közben meg az ED3.0-s változat a sebezhető és ezer sebből vérző PUMA 6-ra épül. Pedig 2015-2016-ban olyan szolgáltatói HGW amelyben volt 512 MB RAM, meglehetősen egyedinek számított, de még lehet ma is ...
Megjött az enyém is... világos, hogy miért van feltüntetve duplán. A dátumokban van a rejtély megoldása. Amúgy a 2019-es megnevezés úgy látszik, hogy megmarad május 1 után is.
#107914nggabi: Ez az E-pack nekem minden szolgáltatómnál volt, szerintem a DIGI-nél is, mindig elektronikusan kapom a számlámat, viszont most nem látom feltüntetve ezt a kedvezményt sem online, sem a számlámban. Mondjuk nem néztem, mert mindig vonták és az összeg is rendben volt. Most gondolom a 1272 esélytelen.
-
Dragon3000
nagyúr
Ha nincs átjárhatóság azt írtad elég a switch én erre reagáltam, ha kell hozzá a wifi-kábel átjárhatóság is, akkor mindenképp router kell. De eleve arról szólt a beszélgetés, ha nincs átjárhatóság, így nem értem mi volt vele a gondod. A lényeg kell neki a gépekre a gigabit és az átjárhatóság, ez megoldható switchel, de ha kell wifi-kábel átjárhatóság is, akkor csak a router a megoldás. De még mindig kérdés, hogy milyen eszközt kap, mert van olyan, ahol csak 1 gigabites port van, van ahol 2 és van ahol, mind a 4. Van amin minden el van szeparálva és van amin semmi és ezek variációi.
-
pjen
félisten
válasz
Dragon3000 #107981 üzenetére
Azt irtad, hogy mindenkép.
Most azt irod, hogy vannak ONT ok.
És valóban, van ilyen és olyan is. Nekem például azt mondták az üfsz en csak 1 csati megy a ZTE ONT on, de megy mind a 4. -
Dragon3000
nagyúr
Leírtam, hogy miért. Vannak ontok, ahol el vannak szeparálva a portok egymástól, az ilyen eszközöknél a wifi is el van. Pl van egy nyomtatód, ami wifi-n lóg, a kábelen lévő eszközök nem fogják látni...... Ha szeparált eszközt kap és kell a wifi-kábel átjárhatóság, akkor kell saját router.
-
pjen
félisten
válasz
Dragon3000 #107971 üzenetére
Miért kéne? Nekem ZTE ONT, switch és WIFI az egész házban. Egy beton födémen keresztül is gond nélkül jön WIFI n a HBO MAX egy Lg tv n. Vezetékes net csak a Pc be és két VTV boxba megy.
-
Z_A_P
addikt
Sziasztok,
A digi fiberhome 1gb routernek van poe lan portja?
Es a switchemnek (Switch Netgear GS108GE) esetleg ? -
guftabi96
addikt
Köszönöm a válaszokat!
Akkor a Cat5e marad, legalább 1 gonddal kevesebb.
Az 1db gigabites port, illetve, hogy el vannak zárva egymástól már inkább probléma. Akkor beszerzek egy routert, ha bekötötték. -
Dragon3000
nagyúr
válasz
guftabi96 #107966 üzenetére
Elméletileg az első konnektorig kötelesek elvinni az ontot, gyakorlatilag, ha normális szerelőket fogsz ki oda teszik, ahova kéred. Némelyik amilyen gány munkát végez inkább nem kérném meg utp kábel kiépítésre, ha meg is csinálják ezért plusz anyagköltséget számolnak fel. A cat5e-vel nincs semmi gond, még 5Gbps esetében is használható.
Bekötéskor megtudod milyen eszközt kapsz, ha azon csak 1 gigabites port lesz és minden gépre kellene a gigabit, akkor a legolcsóbb megoldás egy gigabites switch, 5 portos megoldás már 5e-ért beszerezhető boltban. Ha van több gigabites port és el vannak szeparálva egymástól, nem látják egymást, és ez gond, akkor is a gigabites switch a legolcsóbb. Ha szeretnél olyan hálózatot, amibe a diginek semmilyen belenyúlási lehetősége nincs, akkor érdemes egy saját routert beszerezni és bridge módba rakatni az ontot. -
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
Bekötéssel kapcsolatban lenne kérdésem.
Úgy néz ki végre elkészült nálunk is a Digi optikai hálózata nálunk is és be is szeretnénk köttetni.
Mi az, amit ők megcsinálnak? Csak behúzzák az optikát, adnak eszközt és elmennek vagy megoldják az utp kábelezést is?
Jelenlegi szolgáltatónál úgy van megoldva a hálózatunk, hogy a ház közepén bejön a koax a szolgáltató modemjébe, majd ugyan azon a kábelcsatornán megy vissza a padlásra 2 utp kábel, ami a maradék 2 szobában jön le, szintén kábelcsatornán.
Ezek sajnos csak Cat5e kábelek, ami tudtommal elméletben még pont tudja a gigabitet, de gyakorlatban gondolom korlátozó tényező lenne.
Sajnos a routereink nem gigabitesek, de ahogy látom mindegyik Digis eszközön van 4db ethernet csatlakozó, szóval gondolom azt nem feltétlen kellene beszereznünk. (csak kábelen kellene a gigabit, wifin a mostani 55mbit-tel is elvagyunk) -
headhunter
addikt
Hűségidőn belül, nem mindenkinél változik az előfizetési díj? (+14.5% infláció követő emelés)
-
Qtya123
őstag
válasz
MirmiX1983 #107962 üzenetére
Uhh, hát ez nem túl biztató...
Kedden írok nekik, meglátjuk mi lesz. De ha nem a fiberhome eszközük a hiba forrása, akkor valószínűleg hozzád hasonlóan kell küzdenem velük. -
Szkipi
tag
Sziasztok.
Ma készüléket cserélt nekem a Digi egy Huawei Optixstar HG8147X6
A gondom az lenne vele, hogy a készülék aljára ragasztott matricán szereplő Username/Password nem jó, nem enged be vele, hogy beállítsam.
Szerelőt felhívtam, neki sajna ötlete sincs miért nem jó
VAn akinek esetleg ilyen van és be tudott lépni? -
MirmiX1983
újonc
válasz
Qtya123 #107910 üzenetére
Üdv!
Valszeg nem nálad van a gond,nekem is ez a problémám már vagy 2 hónapja MEGINT. 2022.09 körül volt ugyanez a gondom nekem is hogy óránként 1 szer dobta a netet pár secre.Akkor vagy 8-email után végre megcsinálták amikor már a pesti operátornak említettem,hogy emelje már fel egyel magasabb szintre a problémát mert itt ebben a regióban több embernek is ez a problémája.
Csak az a baj hogy valszeg szar az egész rendszer - mert amikor felhív a digi helyi kollégája miután lejelentem a hibát e-mailben meg telefonon - akkor állandóan ezt szajkozzák (200 napja is ez volt és most is) hogy jó akkor Ő lezárja a hibajegyet azzal hogy MEGOLDVA és továbbítja a központ felé.
Erős a gyanum, hogy ezért nem látja a központ soha ha mondjuk egy régióból 300-an jelentenek hibát mert vagy nincs normálisan lekönyvelve/továbbítva a hiba vagy leszarja a központ.Nálam jelenleg a digi-ig jó a net de kifelé mindenfelé szakadást mutat a pingplotter random időközönként 2-3 secre (google,discord,akamai,ipv4 goggle,ipv6goggle)full 100% packet loss és egy szép piros vonalka árulkodik arról,hogy megint szarul van beállítva valami a központban...Én már küldtem nekik tracerutot is meg vagy 30 screenshotot ahol szépen kirajzolódik a probléma .A legjobb az volt amikor felajánlották hogy kiküldenek egy szerelőt aki megnézi hogy van -e probléma DE HA NEM TALÁL AKKOR BIZONY EZ 5500HUF LESZ NEKEM!Én meg szépen visszairtam nekik hogy:
"Tisztelt Diginet!
Attól tartok semmi értelme nem lenne annak ha valaki kijön és
ránéz,mivel ha nem akkor dobja a hibát - abban a 2-3 secben - akkor
megint csak azt lehet megállapítani hogy minden rendben (ami nem igaz)
mivel kb már 20 szor leírtam, de leírom akkor 21-edjére is hogy a digi
és én köztem jó a ping és nincs szakadás sem.
Ezeket a szakadásokat KIFELÉ dobja mint látható az összes screenshoton
(de majd még most is csatolok párat,hogy az utolsó e-mail óta is volt
legalább 4-5szakadás) Tehát mégegyszer a digi felé jó a kapcsolat azzal minden rendben.Kifelé pl goggle vagy discord felé szakad a net 2-3secre majd reconnectel.Ezért itt NÁLAM halál felesleges mindenféle mérés mivelez a hibajelenség NEM ITT van hanem valahol máshol, ezt kéne kideríteni hogy hol..."
Erre jött válaszként a következő e-mail tőlük:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön internetes szolgáltatásában beállításokat hajtottunk végre.
Kérjük, az után tesztelje huzamosabb ideig.
Abban az esetben, ha továbbra is tapasztaltja a hibát, kérjük jelezze
felénk válasz e-mailben.
Köszönjük szépen türelmét!" Az e-mail után kb 5 percel már jött megint ugyan úgy a hiba de nembaj ez volt 4.én azóta minden nap amikor ránézek a pingploterre és látok benne egy szép nagy piros csíkot nyomom a screent aztán majd kedden elküldöm nekik a következő e-mailt megint vagy 30 képpel hogy nem sikerült beállitani még mindig mert még mindig dobja a hibát .De legalább közben már megjott az e-mail a következő havi EMELT digi havidíjjról! N1 -
-
válasz
Intruder2k5 #107959 üzenetére
Költöztem és átkötést kértem. Jött a szerelő, meglátta, hogy mi van nálam és hozott a kocsiból egy új Huawei ONT-ot.
Akkor mondta, hogy folyamatosan cserélik ezeket, a külön lévő TV leválasztó a probléma, azokat számolják fel. -
-
válasz
Fitzgerald #107950 üzenetére
Nem,nem ők tették ,h nyomott árakon terjeszkedtek. Az a cég már nincs itt. Már nincs verseny.És folytatnám,de törölnék a kommentet a politikai vonatkozása miatt.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
cherubion08 #107949 üzenetére
Most a különféle gazdasági folyamatokon túlmenően az új vezetés nyilván felsimerte, hogy sok helyen monopolhelyzetben vannak, és úgy gondolták hogy akkor itt az ideje felverni az árakat.
De ha ez így folytatódik, az egy olyan piaci rést fog eredményezni, amit majd valaki más fog betömni.
Pont ahogy ők maguk is tették, amikor megjelentek a hazai piacon.
Aztán majd amikor ezer-tízezerszámra bukják az előfizetőket, akkor már jó lesz nekik a 4500 forint is havonta. -
válasz
Fitzgerald #107948 üzenetére
Nem is az a fő baj,h emelt. Hanem hol lesz ennek a vége? Ha ezek az árak maradnának X évig,akkor ok. Ha viszont folytatják ezt a tendenciát(fogják),akkor .........
. Minőségre nem panaszkodom,de ha csak a pénzszivattyút látják a cégbe,akkor abból is gebasz lesz.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
adika4444 #107946 üzenetére
A Digi routeréből egy TP-Link TL-SG1008D gigabites switchbe megy a kábel, onnan két darab jó minőségű cat7-es kábellel megy a két pécémbe, ezekben az alaplapi gigabites kártya van. Wifit csak a telefonnal használom.
Oké, éjszaka közepén én is mérek nagyon-nagyon néha 940/330-at, de ennyi.
Nekem mondjuk elsősorban a feltöltés a fontos, és e téren hozza is amit vártam, ezért nem vertem 3 évig a nyálamat az ügyfélszolgálatnál.
De ha már árat emelünk - ráadásul 1 év leforgása ekkora mértékben - akkor a szolgáltatást is tegyük már rendbe...és ne én legyek már a hülye, mert nem verem náluk az asztalt.
Látják ők azt, hogy kinél milyen a szolgáltatás. -
Dragon3000
nagyúr
válasz
adika4444 #107946 üzenetére
Az emberek hibája, azért mert olcsó ugyanúgy kell basztatni a szolgáltatót ha gond van, nem csak akkor, ha drága lesz. Az olcsóság mellett annyi érthető, hogy fapados az ont és gyenge a wifi, esetleg többször van gond a szolgáltatással. Nálam ugyanúgy 930/330-cal megy a net, mint előtte, szolgáltatási gond nagyon ritkán fordul elő, 3-4 alkalom volt 11 év alatt.
-
adika4444
addikt
válasz
Dragon3000 #107945 üzenetére
Szinte biztos, hogy nincs összefüggés, viszont a fapad szolgáltatás aranyárban esetében a toleranciaszint rohamos csökkenésre hajlamos. Ugyan megnézném a végponti eszközöket, nem ott limitálja-e be valami a sebességet, illetve ha sosincs 700--800 Mbps akkor be is lehet jelenteni, de azt én is tapasztalom, hogy míg a gigás optikai Telekom mindig a csúcson van, ez DIGI-n sosincs így és a gyakorlatban teljesen mindegy, hogy 600 vagy 900 Mbps-t mérek lefelé és 200-at vagy 300-at felfelé, viszont amikor sokszoros áron adják el a fapadosra épített szolgáltatást, sok ember szemöldöke szalad azért össze...
-
Dragon3000
nagyúr
válasz
Fitzgerald #107944 üzenetére
Érdekes nekem azóta is megy maxxal a sebesség és nem is basztatnak, hogy fizessem már be a számlát, igaz nem is hagyom az utolsó pillanatokra a befizetést. Nem lehet, hogy eleve olyan területen vagy, ahol szar volt a szolgáltatás és ez azóta se változott és semmi köze az emeléshez?
-
Fitzgerald
veterán
válasz
cherubion08 #107943 üzenetére
Azt én is észrevettem. De legalább még a szolgáltatás minősége is egyre szarabb.
A gigabites Digim kb. sosem volt gigabit közelében, inkább olyan 450-500mbit/s körül.
De újabban már ez is inkább csak 300, viszont 2x annyiba kerül, mint ezelőtt egy évvel.
Grátiszként pedig aktuális számla lejárta előtt úgy bő egy hétig naponta basztatnak emailben, hogy fizessek előre. -
Lényegébe 10 hónap alatt emeltek háromszor, 3100-5610
Persze majd mindjárt jönnek a megmondó emberek,h a kenyér is emelkedett
-
Szerencsére az Invitel-eseket abszolút külön kezelik. Ugyan van Ügyfélkapu-s hozzáférés, de nekem nem ír semmit hogy mennyiről mennyire fog változni az ár. A múltkor ÁSZF táblázatból ki lehetett számolni, de kíváncsi vagyok mi lesz. Én is december végén kötöttem új hűséget, 3900-at kellene fizetnem, ugyanúgy a régi 3500 forintos áron jönnek a számlák..
Szüleimnek pár napja jött számla, ők csekken fizetnek. Ott még mindig a lap tetejére oda van írva hogy Invitel. Érdekes.
-
cof
veterán
válasz
Calogero #107939 üzenetére
Ha mégis marad a 2019-es csomag, akkor majd jó alkualap lesz ez nekünk akiknek most nincs hűsége vagy már a 2022-es csomagra van.
UPC is ugyanezt csinálta anno, hogy különböző árazásokkal nyomultak, egyedül a Digi volt ilyen, hogy országosan egységes díjazás. Bár 1-2 száz Ft-os eltérések azért voltak itt is.
Mondjuk itt (#107933) MadMancs még egy ezressel drágább is lesz a 2019-es csomag mint a 22-es, szóval egyelőre káosz ez az egész.
-
raziel01
veterán
Nálam 7300 Ft-ról 8360-ra változik. Decemberben lett kötve net+tv.
-
Nálam 05-01-től /januári bekötés/ TV és 1000-es net 9320Ft
(DIGITV 4230 Ft, DIGINET 1000 - FTTH 5090 Ft)
Ugyanitt telekom TV-L és az itt elérhető max. 30/5-ös net 9020Ft.
Hosszú gondolkodás után maradok digis. -
cof
veterán
válasz
MadMancs #107933 üzenetére
Nálam meg eltűntek a csomagokból az évszámok. Múltkoriban még 2022-es volt, nincs hűségem.
Most 05.01-től a TV-ért akarnak elkérni 4460 Ft-ot, de ez már a pofátlanság teteje kategória... Úgy, hogy lebutították a bitrátákat, hiába a kódolatlanság de azért vannak határok. Szóval a TV-től búcsúzok, ha majd nagyon kell akkor ott a sweet.tv szolgáltatás. Havi 3900 Ft-ért és videótár is van. Teljesen elment az eszük már, nagyon mohók lettek.
-
ruzsass
tag
válasz
Qtya123 #107910 üzenetére
Szia,
ez volt nekem is a csoda virágmintás FiberHome GPON-al nekem kellett bizonygatnom, hogy szar a GPON-juk, nagy nehezem harmadszorra hajlandóak voltak cserélni egy Huawei-re azóta egy szakadásom se volt, a szerelő persze elismerte higy naponta jár ki hasonlók miatt cserélgetni, de a központ mindig tagadta. Úgy jelentsd be hogy egyből GPON cserét kérsz semmi más megoldás nem érdekel, mert különben csak szopatni fognak, hogy biztos a te routered rossz és ledobál ők ezt látják bentről. -
Laccoss
addikt
válasz
Dragon3000 #107918 üzenetére
Igen, én is furcsálom. Lehet csak egy hiba a mátrixban
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #107907 üzenetére
Nem kell mégsem resetelni. Sikerült belépni. Úgy tűnik a "digi" szót valami rejtélyes okból elírtam legutóbb. Kösz mindenkinek a segítséget!
-
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Digi1000 FTTH internetem van. Évek óta tökéletesen működik. Nemrég azonban vásároltam egy NAS-t, ezzel egyidőben egy routert is és a digi készülékét bridge módba állítottam, illetve kértem, hogy ne legyek NAT-olva. A NAS-ről torrentek is futnak (a sebesség korlátozva).
Mióta beüzemeltem a NAS-t, napi rendszerességgel van "akadás" az internetkapcsolatban. Nem dob le a hálózatról, hanem annyi történik, hogy úgy 5-10 másodpercre megáll az adatforgalom, tehát addig nem nyílik meg weboldal, ha épp online beszélgetésben vagyok, akkor addig se kép-se hang, stb... Ezt napi szinten kb 8-10 alkalommal is eljátssza. Mi lehet a gond? Merre induljak a hibakeresésben? -
Borisz76
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #107907 üzenetére
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #107907 üzenetére
Jó, akkor megvárom, amíg meglesznek a PPPoE adatok mielőtt resetelném, aztán reménykedek, hogy utána be tudok lépni. Azt hiszem nagyon régen egyik rokonnál állítgattam mégiscsak Digit, legalábbis ZTE cuccok voltak ott is, és ott be voltak állítva a PPPoE adatok, de ott be tudtam lépni, nem kellett resetelni vagy ilyesmi, csak valahogy összegányolni, hogy a rendelkezésre álló három (AP mode-ra nem képes) routerrel több helyen is legyen wifi.
-
válasz
inf3rno #107905 üzenetére
Van DIGI ügyfélkapu weboldalon is, de nem tudom, hogy ott is elérhető-e ez a funkció.
Az utóbbi időben annyian és annyi félét írtak itt az ONT-ba való bejelentkezésről és a reset-ről, működik, nem működik, nem csinál semmit a gomb, semmilyen jelszót nem fogad el, stb., hogy én már nem tudom mi a valóság. Ki ezt állítja, ki azt. Én még nem tapasztaltam ilyet, amikor bekötötték a DIGI-t hozzám néhány éve, akkor a kapott Huawei HG8121H ONT-n simán be tudtam jelentkezni a rajta lévő adatokkal, de nekem azóta bridge módban van, nem is próbálkoztam ezzel újra. Akkoriban reset után betöltötte a PPPoE login adatokat is magának.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #107904 üzenetére
Ja hogy az mobil app, nem is weboldal. Oké, köszi!
Az ONT-nál lehet, hogy beállított valaki normális admin jelszavat, azért nem tudok belépni user/digi-vel? Ha így van, akkor egy reset kinyírja a PPPoE beállításokat, és nem fogok tudni majd a nethez csatlakozni a felhasználói név és jelszó nélkül?
-
válasz
inf3rno #107903 üzenetére
Szia!
Igen, a PPPoE login adatok elvileg a szerződésen vannak, de megfelelő azonosítás után az ügyfélszolgálat is meg szokta mondani. Az ONT-t pedig a DIGI ügyfélkapu app-ból tudod kapcsolgatni modem és router mód közt.
-
inf3rno
nagyúr
Sziasztok!
Adott egy ZTE F618, sem a user/user, sem a user/digi jelszavakra nem reagál. Bármi ötlet, hogy mit kezdjek vele? Más: van most itt egy OpenWRT-s router, átállnék rá, a PPPoE felhasználói név és jelszó a szerződésben van vagy honnan tudom leszedni? A modem/router mode között kapcsolgató weboldal bejön akkor is, ha modem mode-ba rakom a cuccot, és a routert esetleg mégsem sikerül beállítani valamiért, vagy akkor teljesen beszoptam? -
Inhouse
őstag
válasz
garga pista #107900 üzenetére
Értelmet kap azoknak a usereknek a szokása, akik a hibánál úgy adják elő a történetet, hogy vagy 30-szor rányomott, de mégsem történt semmi...
Ööö..., mert ennek 33-szor kell rányomni, hogy egyszer megcsinálja.
Ó, tényleg?
Nem...
Nem volt gyanús úgy a harmadiknál, hogy valami baj van?
Most mondtad, hogy 33-szor kell...
Ááááá... -
woodworm
veterán
válasz
garga pista #107900 üzenetére
Nem, nem kellett! A 30/30/30 arról szólt, hogy lefedte a 3 különböző resetelési eljárást és a pontos gyári metódus tudta nélkül is végre lehetett hajtani egy gyári visszaállítást.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Házimozi haladó szinten
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple asztali gépek
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- !Akció! Klipsch R-120SW Sub / Mélynyomó
- BMW gyári alufelni, téli gumival
- Eladó LG OLED G4 55" 3 ÉV GARANCIA
- iPad Air 5th gen (2022) 11" Blue M1 Cellular, ESR Rebound Hybrid Case 360 tok, 5in1 Type-C Hub
- AKCIÓ!!! Új SONOS ACE - Dolby Atmos vezetéknélküli fejhallgató, dupla BT, Sonos rendszer nélkül is m
- 142 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5 i5-12450HX, RTX 4060 (ELKELT)
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei Watch GT 5 Pro 42mm, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest