-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
ubyegon2
nagyúr
válasz Quentaro #65602 üzenetére
Örülök, ha kicsit is, de segíthettem! Ennél a mérésnél semmi nem zavar be, főleg nem a böngésző, arra érdemes figyelni, hogy valamilyen hourly/daily/..../... feladat időzítés ne kezdjen el futni és arra mérj rá. Jellemzően a Frissítéskezelő egyidejű futása kavarhat be, igaz minimálisan, mert a update/upgrade-et úgyis neked kell engedélyezned.
(#65603) nfsu17
Azt tudod, hogy a
speedtest-cli
parancs hol mér? De mindegy is, ha Linuxot használ valaki, akkor nem ilyen Windowsos módszerrel, böngészőből meg külön appal kell mérnie! (ha már van jobb is....)[ Szerkesztve ]
-
-
Silious
tag
Üdv mindenkinek!
Digi internet van nálunk, RJ45-ön jön be a lakásba.
Kis átalakítás van, és a lényeg a lényeg, közvetlen a digi rj45 kábelét el lehet vágni, és utána új csatlakozót tenni rá. (krimpelő, RJ45 csatlakozó minden megvan).
Ami érdekelne, hogy nem okoz gondot a digi-nél ha én úgymond a vágással és krimpleéssel rövidre zárom a teljes rj45 kábelt arra a pillanatra? -
titán
válasz Silious #65610 üzenetére
Ha figyelnék, akkor azt látnák hogy az eszköz lekapcsolódott, az elvágás pillanata nem fog gondot okozni, azután meg nem érintgeted össze a végződéseket.Tényleg nem volt gond de például a mi lépcsőházunkban néhány helyen ők is toldót használtak, a lépcsőházi villanyóra szekrényben volt így ott is le lehetett választani.
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Silious #65608 üzenetére
Hosszabb időre is rövidre lehet zárni, mivel a rezes ethernet portok mindegyike leválasztó trafóval indul. Arról már nem is beszélve, hogy a vezetékeken csak nagy frekis jel halad, táplálás nem törénik, így nincs mit rövidre zárni a szó klasszikus értelmében.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
TeeJay
félisten
te próbáltad már bejelenteni?
ha igen akkor mi volt a válasz?
én 2x jelentettem elsőre elismerték hogy hiba van állítólag elhárították
másodjára a routerre fogták és hogy ez nem tartozik rájuk
azóta is naponta van legalább 1-2 szakadás de néha 4-5ig ami elég durva hogy 5-6óra uptime alig van PPPoE-nha jövő héten is szarakszik megint bejelentem
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
nullpoint
senior tag
válasz TeeJay #65614 üzenetére
Nálam most végre kint voltak, lecserélték az optika szálon a dugaszt, mert csak
De azóta is megy a szakadozás napjában többször, szerintem a hálózatukkal van gond, csak nyilván nem fogják beismerni.Még mindig úgy gondolom hogy nem érett meg a hálózatuk arra hogy mindenkinél padlógázzal menjen a net, és most ezért szívunk....
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
TeeJay
félisten
válasz nullpoint #65616 üzenetére
de attól hogy FTTH-ra raknak mindenkit nem nőtt meg a forgalom csak sokkal jobb hálózaton oszlik el
itt ikább valami más gond lesz tehát nem a last mile-on van baj az OLT-ONT között hanem a gerincen lesz
múltkor mikor országos karbantartás volt előtte csomó helyen nem volt TV meg net sem és sokan panaszkodtak hogy szakad a net
szerintem a DIGI-Invitel közösítésben lett valami gebasz de nagyon azóta szórakozik
vagy rúgják ki aki a gerincen dolgozik ha nem tudja megcsinálni mert ez így tréMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
fornettisuti
veterán
Csodálkozva olvasom ezt a sok panaszt. Nálunk (Hatvan) a kezdetek óta, amióta van Digi kb. 2000-es évek eleje; egy kezemen megtudnám számolni hányszor volt hiba/előre bejelentett leállás.
Tv/net/telefon szolgáltatás tőlük van.iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Calogero
addikt
válasz TeeJay #65617 üzenetére
Nálam az 1000-es FTTH rosszabbul teljesít mint az 500-as FTTB
A régi csomagom simán ment a gépemen (adatlapomon) 520-540-et, az 1000-es csomagnál már az is jónak mondható ha eléri 400-at. Volt kint a digi is, ők sem mértek többet, pedig cserélték már a csatlakozókat, az ont-ot ,de semmi. Nem tudtak magyarázatot adni.
A gépemen nem változott semmi.
És 2 hetente mindig visszakerülök NATolt ip-re, lassan más gyors hívóra van rakva a digis telefonszám[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
Bocsánat hosszú lesz, hátha nézi egy Digis...
**************************************************************************************************
Line 12: Oct 2 16:53:00 WAN Connection: WAN was restored.
Line 24: Oct 2 17:09:21 WAN Connection: No response from ISP.
Line 54: Oct 2 17:09:44 WAN Connection: WAN was restored.
Line 61: Oct 2 17:21:42 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 74: Oct 2 17:21:58 WAN Connection: WAN was restored.
Line 100: Oct 2 20:09:07 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 138: Oct 2 20:09:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 143: Oct 3 11:49:48 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 174: Oct 3 11:50:35 WAN Connection: WAN was restored.
Line 191: Oct 4 00:38:32 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 224: Oct 4 00:42:00 WAN Connection: WAN was restored.
Line 233: Oct 4 01:15:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 262: Oct 4 01:16:08 WAN Connection: WAN was restored.
Line 271: Oct 4 01:39:59 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 299: Oct 4 01:40:16 WAN Connection: WAN was restored.
Line 306: Oct 4 02:04:05 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 329: Oct 4 02:04:22 WAN Connection: WAN was restored.
Line 344: Oct 4 02:29:08 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 369: Oct 4 02:30:06 WAN Connection: WAN was restored.
Line 383: Oct 4 02:56:43 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 420: Oct 4 03:05:16 WAN Connection: WAN was restored.
Line 438: Oct 4 07:29:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 466: Oct 4 07:29:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 474: Oct 4 08:57:44 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 516: Oct 4 08:58:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 524: Oct 4 12:21:12 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 555: Oct 4 12:22:15 WAN Connection: WAN was restored.
Line 573: Oct 5 00:44:02 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 603: Oct 5 00:45:35 WAN Connection: WAN was restored.
Line 611: Oct 5 00:48:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 649: Oct 5 00:51:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 657: Oct 5 01:06:58 WAN Connection: No response from ISP.
Line 682: Oct 5 01:09:09 WAN Connection: WAN was restored.
Line 698: Oct 5 01:24:47 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 726: Oct 5 01:25:05 WAN Connection: WAN was restored.
Line 733: Oct 5 01:30:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 756: Oct 5 01:30:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 771: Oct 5 01:39:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 801: Oct 5 01:40:03 WAN Connection: WAN was restored.
Line 809: Oct 5 02:03:08 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 840: Oct 5 02:04:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 848: Oct 5 07:34:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 873: Oct 5 07:34:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 886: Oct 5 08:49:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 924: Oct 5 08:49:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 932: Oct 5 11:26:00 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 962: Oct 5 11:26:23 WAN Connection: WAN was restored.
Line 970: Oct 5 15:21:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1006: Oct 5 15:22:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1019: Oct 5 15:35:19 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1049: Oct 5 15:35:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1059: Oct 6 08:15:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1097: Oct 6 08:16:19 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1105: Oct 6 08:20:43 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1135: Oct 6 08:21:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1141: Oct 6 08:41:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1171: Oct 6 08:41:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1180: Oct 6 10:58:26 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1218: Oct 6 10:58:47 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1220: Oct 6 11:24:56 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1243: Oct 6 11:25:14 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1257: Oct 6 11:32:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1287: Oct 6 11:33:05 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1294: Oct 6 11:35:52 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 1328: Oct 6 12:12:29 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1415: May 5 07:05:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1461: May 5 07:05:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1501: Oct 6 12:46:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1505: Oct 6 12:47:38 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 1514: Oct 6 12:58:14 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1553: Oct 6 12:59:10 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1562: Oct 6 16:16:53 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1594: Oct 6 16:17:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1604: Oct 6 18:26:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1633: Oct 6 18:26:39 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1640: Oct 7 08:09:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1678: Oct 7 08:09:44 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1679: Oct 7 10:06:46 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1703: Oct 7 10:07:03 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1716: Oct 7 10:09:01 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1752: Oct 7 10:09:23 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1758: Oct 7 13:54:04 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1786: Oct 7 13:54:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1794: Oct 7 18:25:11 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1822: Oct 7 18:25:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1835: Oct 8 08:46:32 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1873: Oct 8 08:46:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1875: Oct 8 11:06:55 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1905: Oct 8 11:07:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1913: Oct 8 14:17:40 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1951: Oct 8 14:18:33 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1959: Oct 8 15:31:38 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2003: Oct 8 15:32:41 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2011: Oct 8 18:30:33 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2041: Oct 8 18:30:57 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2101: Oct 9 09:45:58 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2131: Oct 9 09:46:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2145: Oct 9 10:12:18 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2175: Oct 9 10:12:36 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2190: Oct 9 18:32:38 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2218: Oct 9 18:33:48 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2239: Oct 10 08:25:03 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2271: Oct 10 08:25:25 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2287: Oct 10 10:06:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2315: Oct 10 10:06:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2330: Oct 10 10:24:51 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2362: Oct 10 10:25:12 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2379: Oct 10 13:02:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2411: Oct 10 13:02:38 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2425: Oct 10 13:08:34 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2455: Oct 10 13:08:52 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2470: Oct 10 16:28:47 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2506: Oct 10 16:30:17 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2522: Oct 10 18:18:54 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2559: Oct 10 18:19:11 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2572: Oct 11 08:26:25 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2596: Oct 11 08:26:43 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2618: Oct 11 10:11:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2648: Oct 11 10:13:27 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2663: Oct 11 10:15:18 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2689: Oct 11 10:17:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2709: Oct 11 16:38:48 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2754: Oct 11 16:39:07 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2769: Oct 11 18:37:54 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2799: Oct 11 18:38:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2813: Oct 12 08:32:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2836: Oct 12 08:32:34 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2858: Oct 12 10:27:59 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2880: Oct 12 10:28:59 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2908: Oct 12 11:31:36 WAN Connection: No response from ISP.
Line 2932: Oct 12 11:32:33 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2955: Oct 12 16:12:51 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2995: Oct 12 16:13:07 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3011: Oct 12 18:03:37 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3014: Oct 12 18:03:41 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 3140: Oct 12 20:39:37 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3168: Oct 12 20:39:53 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3187: Oct 13 08:36:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3215: Oct 13 08:36:47 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3229: Oct 13 08:46:46 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3259: Oct 13 08:47:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3274: Oct 13 10:36:28 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3305: Oct 13 10:37:26 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3319: Oct 13 16:17:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3349: Oct 13 16:18:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3364: Oct 14 07:27:21 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3402: Oct 14 07:27:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3412: Oct 14 10:19:23 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3441: Oct 14 10:19:39 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3454: Oct 14 10:24:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3486: Oct 14 10:24:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3501: Oct 14 10:27:24 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3525: Oct 14 10:27:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3546: Oct 14 10:44:29 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3577: Oct 14 10:45:41 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3592: Oct 14 14:38:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3630: Oct 14 14:39:02 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3645: Oct 15 07:40:29 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 3668: Oct 15 07:40:50 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3690: Oct 15 10:38:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3716: Oct 15 10:40:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3737: Oct 15 14:34:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3771: Oct 15 14:34:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3786: Oct 16 02:51:39 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3828: Oct 16 02:56:57 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3850: Oct 16 03:15:55 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3874: Oct 16 03:16:48 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3895: Oct 16 03:24:01 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3929: Oct 16 03:24:34 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3943: Oct 16 07:35:15 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 3975: Oct 16 07:35:37 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3991: Oct 16 10:19:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 4037: Oct 16 10:20:25 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4047: Oct 16 10:26:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4086: Oct 16 10:28:43 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4106: Oct 16 13:30:21 WAN Connection: No response from ISP.
Line 4138: Oct 16 13:30:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4154: Oct 16 16:54:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4185: Oct 16 16:55:08 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4200: Oct 16 19:55:24 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4255: Oct 16 19:57:36 WAN Connection: WAN was restored.**************************************************************************************************
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Az ONT feltételezem bridge módban van, olyankor viszont az ONT nehezen szakad, max. a kliens, ami felépíti a ppoe kapcsolatot. Az ONT fizikailag akkor szakadhat, ha az optikai kábel törött, vagy az ONT-nak hardverhibája van. Mérték már nálatok az optikát? ONT csere már volt?
-
z123456z
őstag
Én nem értek hozzá, ezért nem tudom, ez hogy fog érinteni, mi fog változni. Tök stabil 100/100-as netem van, nem nagyon igényelek gyorsabbat. Akkor ha elkészülnek, mindenkit levágnak a régiről és bekötik az optikát, vagy marad így minden, és meg rendelni, ha kell valakinek?
-
nullpoint
senior tag
Jelentettem megint, kértem hogy nézzék át azokat akik ezen az elosztón, (vagy miatököm) vannak, mert ha náluk is megszakad akkor nem itt van a hiba hanem a diginél.
Persze a diszpécser nem tud ezzel mit kezdeni sajnos, ő csak továbbítja hogy hiba van.kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
-
4Grider
nagyúr
Én biztosan megnézném, hogy az ftth receiverbe érkező optikát be tudom-e közvetlenül dugni az ontba, és ha igen, így tesztelnék. Ha úgy is van szakadás, akkor törött optikai kábel jön be a házba/lakásba. Ha nincs, hibás a receiver. Az első hibát látniuk kell a szerelőknek is, ha van műszerük, és mérnek vele...
-
őstag
Sziasztok, 1 honapja vagyok digi felhasznalo es azt tapasztalom, hogy borzasztoan gyenge feltoltest produkal a kliensem. Zold a pipa, elvileg a port rendben van de valamiert megsem azokat az eredmenyeket latom mint anno a telekomos internettel. Mit tehetek?
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
mpo
veterán
Ma voltam bent az ÜFSZ-nál, mert a műholdast fél évig szüneteltetni szoktam.
A kábeles szerződésem számláiról a múltkor már írtam (az október 23-31 időszakra már nem kaptam kedvezményt, de a novemberi számlában korrigálták és továbbra is az Okos csomag kedvezmények vannak a számlán.)
Ma megnézték a szerződésem, a hűségszerződés 2018. 10.23-án járt le.
A szerződésem 2028-ig tart! Nem elírás!
Úgy néz ki, nem foglalkoznak vele, mert ha behúzzák az optikát, az üzletkötők vagy a Digi e-mailben föl fogja ajánlani az FTTH 1000/200-as csomagot.
Aki meg nem köt rá szerződést (hülye lenne, ha nem), annak megszűnik, aki meg köt rá, az akkori árakon és esetleges hűségszerződéssel köthet.
Én a Digi helyében hagynám a fenébe ilyen árakkal a hűségszerződést, mert most is gondot okoztak a tákolmány törvénnyel.Ha érted, akkor már elavult.
-
mpo
veterán
válasz M@Db0Y #65641 üzenetére
A kettőnek semmi köze egymáshoz.
Ha egy jogszabály nem egyértelmű, akkor nálam az tákolmány.
Ha ezt és a Digi internet topikot rendszeresen olvasod, akkor olvashattad a törvény többféle értelmezését.
Elég sok jogszabályt el kellett olvasnom, megtanulnom, vizsgáznom, alkalmaznom, tudom miről beszélek.[ Szerkesztve ]
Ha érted, akkor már elavult.
-
M@Db0Y
senior tag
A jogszabály szerint a lejárt szerződés utáni feltételek nem lehetnek a fogyasztó számára hátrányosabbak a határozott szerződés feltételeinél. Ez szerintem teljesen egyértelmű.
Ha a digi közben duplájára emeli az árait és nem akarja továbbra is az adott áron szolgáltatni akkor 60 nappal felmondhatja egyoldalúan.szerk: bocsánat, lejárt HŰSÉGszerződés, mert a 2 nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
-
jbauer05
tag
válasz Celtis #65443 üzenetére
Elmondom az én történetemet. T-plink 1043nd v2 routeünk volt otthon. Évekig digi 500-ra fizetünk elő. TLDR: nálunk tuti hibás volt a behúzott kábel.
Szóval évekig nem is tudtam, hogy mire fizetünk elő (első hiba). Kb 100 mbit volt sebesség és ez bőven elég volt. Néha azért észrevettem, hogy megugrik a szokásos letöltési sebesség, de nem jártam utána. (2. hiba). Aztán tavaly routert cseréltünk ( tplink c2600). Egyből megugrott a sebesség, kimértem rendesen az 500-at. De előjött a sebesség hiba, ami azt takarja,hogy valamiért lekorlátozódott 100 mbitre. Ki lettek hívva, rádugták a laptopjukat náluk bejött. aztán miután én is rádugtam a sajátomat, akkor nekem is bejött. Utána hónapokig ment. Volt amikor lekorlátozódott, de ha bekapcsolt állapotban ki be húztam a wan kábelt akkor megjavította. Ez se tartott sokáig, mert ez a fix se működött már. Ki lettek hívva többször. Észre vettem, ha bejelentkezik a szerelős accjával akkor megjavul az sebesség nálam is, ezért másodjára az enyémmel jelentkezett be, és nem jött be a full sebesség. Lement forrasztani valamit, működött egy napig, utána megint lekorlátozódott 100 mbit-re. Rövidre zárva, szerencsémre, épp jöttek bekötni lakásba optikát és ez mentett meg, azóta nem volt problémám.
-
Joe123
aktív tag
Szüleimnél a régi koax rendszert kicserélték optikára. Két eszközt kaptak, egy FTTH receivert és egy ZTE ONT-t. 12+ éves Core 2 Duo PC-jük van, de a speedtest app így is kimér 860/210-et. (Böngészőben max. 320/210.) Eddig minden ok, viszont ami az érdekesség, hogy a Digi online ügyfélszolgálat szerint ha minden igaz 4580-at fognak fizetni, pedig eddig 5445 volt a TV + D20 net (igen 20 megabit, koax rendszer volt) + telefon kombó. Februárig tartott volna nekik az eddigi Okos csomag (ami ugye a koax miatt drágább volt mint máshol), most viszont azt írja, hogy TV 3300Ft, FTTH1000 2225Ft, Digitel200 200Ft, Okos csomag -700Ft, Okos csomag internet -445Ft. Ez így 4580-ra jön ki. Hát kíváncsi leszek, de eléggé meglepne, ha ez ennyi lenne és így maradna. Már csak azért is, mert Digi Mindenkinek csomag lett kötve az üzletkötőnél, ami egy hónapra leosztva 5020 kellene hogy legyen. Aztán lehet addig megy így amíg az előző hűség tartott volna, szóval most nagyjából egy kukkot sem értek, de majd meglátjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...