Aktív témák

  • MNBT

    tag

    Budapest XI. kerület ismét rettenetesen rossz.
    Baromira bosszantó hogy emiatt a sz@r szolgáltatás miatt nem lehetett normálisan dolgozni tegnap délután óta és az meg pláne bosszantó, hogy ezt a hibát nem is kommunikálják az ügyfelek felé se facebookon, se a weboldalukon. Ügyféllel való korrekt kommunikációból megbuktak.
    Az meg vicces, hogy fizetünk egy internet szolgáltatásért, és sokan most arra kényszerültek (mint én is), hogy több mobilnet adatot vegyen miközben meg a havi számlát normálisan fizeti. Lemerném fogadni ugyan úgy lesz pofájuk a havidíjat úgy elkérni mintha semmi se történt volna :(

    Augusztusban kezdődtek nálunk a problémák a DIGI-vel. Azóta 3x is volt a lépcsőházi elosztóban hiba, most ez hab a tortán és lehet ezzel beütötték az utolsó szöget a koporsóba nálam és váltás lesz.

Aktív témák