-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz
Tsebacsi #109698 üzenetére
Forgalmiban, illetve a Flexcare papíron jól szerepel a dátum, szóval talán a garival nincs gond.
De nekem is megfordult a fejemben, hogy esetleg ezért adtak olyan könnyen plusz egy évet, hogy rögtön le is csalják. Kis cetli benne van a füzetben, hogy 1500-nál vigyem hozzájuk olajcserére, ott gyorsan beütik, mint éves szervizt, aztán soha nem derül ki, ha nincs meghibásodás az ötödik évben.. Vagy mivel így kihagyom az első éves felülvizsgálatot a rendszer szerint, a kötelező egy éven felül elvehetnek mindent. Persze lehet csak túl sok kémfilmet nézek és élénk a fantáziám.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
stickermajom #109697 üzenetére
De ilyenkor mi van? A végén ne az legyen, hogy 1 év mínusz a gariból
-
stickermajom
addikt
válasz
Snoop-y #109696 üzenetére
A kereskedés hitegetése ellenére továbbra is egy évvel el van írva a dátum a rendszerben. Akivel beszéltem azt mondja, hogy több helyen is meg kell adni, ezért elég nehéz hibázni.
Homárnak lassan lehet megérne egy levelet ez az egész..Szerk.: Whhoops, ez nem válasz akart lenni, hanem új poszt.
[ Szerkesztve ]
-
Tegnap előtt láttunk BB-n ilyen Kia Stingert, nagyon baszón néz ki ez az ótó.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #109686 üzenetére
Há izé...rohanjak rúpiát váltani vagy jó lesz az € is?
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #109684 üzenetére
Ezt te osztottad meg a csoportban is, vagy onnan van?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MunezXBK #109685 üzenetére
Jóétvágyat (ha már pont így, étkezés közben vagy, gondoltam megosztom ezt a szépséget)!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Elektrosokk #109684 üzenetére
Viselkedjé má, épp zabálok...
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #109677 üzenetére
Attól, hogy a 2 tonnás Max-et nem dobálja, mert kirugózza, attól még nem tesz jót a futóműnek, menjél arra a megengedett sebességgel, nem véletlen kezdik azzal a szakasszal a felújítást
Amúgy az i20-nak is elég ügyes a futóműve a kategóriájában, de olyanokat üt a kerekeken (főleg hallom), hogy inkább bemegyek a belsőbe. Meg azért meg-meg dobja a 980 kilós autót[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
válasz
barnam_ #109671 üzenetére
mondjuk ott jelenleg is 1 sávot használ mindenki (Siófok melletti szakasz Balatonvilágos-Zamárdi), mert a külső sávval valami komolyan nincsen rendben (kilopták az alapot) olyanokat dob/üt az autón, hogy néha az az érzésem ottmarad a futómű. A munkálatok 7 hónapot vesznek igénybe, ha később kezdik és csúsznak (mindig csúsznak) Akkor meg a nyári szezonba esik bele teljesen.
Most elkezdik azért biztos nem lesz 1 nap alatt lezárva a teljes szakasz, hónap végére meg már rendesen visszaesik a forgalom szept 1 iskolakezdés...szerintem kivételesen jókor csinálják[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #109669 üzenetére
Az kemény... tudják mivel kell megszívatni az autósokat így nyár végén
Itt amúgy talán több részlet olvasható: [link]
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
M7 félpályás lezárás következik.
-
gooool
őstag
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Magnum_ #109649 üzenetére
mi olasz autósok kötődünk a márkához érzelmileg, ez nem csak handabanda!
egyébként meg én tényleg olasz autók között nőttem fel, volt alfetta , croma , regatta a családban, a fiatok mind ősdízelek, és nem voltak éppen kímélve de bírták a gyűrődést, lehet részben ez is az oka annak hogy kissé elfogult vagyok. de hát ki nem az
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Elektrosokk #109648 üzenetére
Olyan jo, amikor a poen kepekre igy reagalnak a fanok.
Ja, nem. -
Elektrosokk
veterán
aha.
ezt kb olyanok gyártják akiknek lövésük nincs a márkáról. Kötelezőket meg kell adni és nem fekszel az autó alá...
Pont tegnap beszéltem egy autókereskedő sráccal, a barátnője az ügyfelem. Nagy bömös fan volt sokáig, de elég keményen kiábrándult, pedig nem lerúgott szarokat hajtott. Most egy Lexus 450H volt nála, és azt mondja magának csak japánt vesz semmi mást.
(#109644) focvis 3.2-esnek biztosan, de azt érted miért!
(illetve azért a forma sem utolsó.
) a többinek nem hiszem...
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #109627 üzenetére
A rozsdamentes GSi-k ára, már most is "elszaladt", de millió környékén még el lehet csípni egyet.
A színe nem a legszebb, de nem rossz csomag a halom alkatrésszel.
Bár, ha már lúd, legyen kövér alapon egy belepapírozott V6-tal elég feelinges lehet. Egy sperrt mindenképp elbír, és akkor tisztességesen el is lehet vele indulni. -
válasz
Elektrosokk #109638 üzenetére
A Calibra - bármelyik - az nagyon dzsipó.
Jut eszembe, aszongyák az Alfa GT-nek is megy fel az ára.
De azon mit esznek a népek?(#109640) tomcsi23: Szokott jelezni előtte a Waze, de nem ismerem annyira a környéket, a hídon már nem szoktam átmenni.
@Szada85: Ja, ezek nem olcsók már. Piros nem gond. De csak C20XE.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kornel #109626 üzenetére
Te munkaidő után is beférsz.
Black: Bocsi de nekem a Vili linkese jobban tetszik, mind a lámpa mind az első lökös. A sötétítés néha hasznos. Asszonnyal azon merengünk gyakran hogy csomó autós és gyalogos is bámul befelé rád (ránk) mintha nem láttak volna még fehér embert...
[ Szerkesztve ]
-
Délután megvizslattam a '93-as Astra GSi-t, hát nem múlt el nyomtalanul a 25 év. Nem vagyok biztos benne, hogy kell nekem egy olcsó youngtimer.
@Tse: menjen a csipsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #109612 üzenetére
Pontosan.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Elektrosokk #109609 üzenetére
Lassan de biztosan kozeledek a V8-hoz
. Most megjelent utod miatt a masodik generacios Grand SRT8 most "olcsobb" lett ehhez csak az egyik vesemet kene eladni vagy egy fel evig nem enni
-
Minimál zsébe kerül a gyári másik ECU, szerintem hamarosan bejátszom, gyárilag is volt ilyen pl. a britteknél. Amúgy nem veszi el a turbónyomást 4000-es fordulat után, ennyi a titok, de ezt Te is leírtad anno. A grafikonok szerint 20-30nm-et lehet nyerni a magasabb tartományokban, ami nem rossz, és nem 4000-től fullad ki a motor hanem 4600 után. Autópályán pont jól jön amikor 130-ról kell előzni valakit és jönnek a seggedben (én ilyenkor igyekszem felvenni a tempót hogy ne kelljen fékeznie) Egy jobb 130-160 idő mindig jól jön
A többi neten lévő tuner is 180-200 ló körülre és 300-340 nm-re lövi be a csipszet, igaz az automatának nem adnék annyi pluszt, ezért esélyes, hogy nem lesz superchips-em.Amúgy is már gyűjtöm a pénzt a mostani V60-as volvora, mire oda jutok, használtan lehet venni jó áron, és akkor átülök a Zen-be (vagy nézek valami jó S4 kombi audit
)
(#109608) Mágus2: Hiába nyúzom asszonyt, nem akar jogsit
Így nincs ok +1 autóra. Öregnek meg E320 4matic van, az is jobban megy. Ez a 22-es csapdája.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz
Tsebacsi #109600 üzenetére
Nem kell arra semmi, a gyári 182 lovas szofttal semmivel nem megy jobban [link] amivel meg több nyomaték is jön, azzal nagyon ostoba lesz a karakterisztika, nyomaték dízelesen felkatapultál az elején, aztán onnantól azt semeddig nem tudja kitartani, csak csökken ... épp ma nézegettem, butább motor ez mint az 1.6 turbó volt előtte, meg még kisebb rajta a turbó valószínűleg, nyomatékra sem tud annyit, nincs benne annyi kraft.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #109597 üzenetére
Amperas csoport is nagyot ment tegnap este meg ma delelott egy vlogger videoja miatt
-
válasz
Kornel #109601 üzenetére
Nem megy rosszul, a civicnél jobb sokkal, kényelmes, automata, de ha az ember vágyálmokat dédelget egy ST iránt, akkor a hülyeség úgymond kódolva van belé
(Nem mellesleg tuti még ennél is kényelmetlenebb lenne az ülése, és ugye ST-ben nincs automata)
Magyarul: Nincs benne tartalék
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest