-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #177170 üzenetére
Legalább tudsz valamit írni a "Mit kellett eddig szervizelni?" listába. Nagyon gatya volt az már... Rontottad a BMW hírnevet. Többet volt nálad mint szervizbe.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #177188 üzenetére
A Fussoért Munez jobban elkap, mintha helyesírási hibát ejtenél.
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #177185 üzenetére
Az igaz. Akartam mondani az ismerős járatást is, de inkább nem, mert Murphy. Szóval biztos, hogy akkor menne neki egy Swiftes nagymama a csirkefarháttal meg krumplival az anyósülésen.
Ide most kéne az a videó ahol a csávó a nagyival az ülésben driftel a körforgalomban a Ladával, aki félelmében markolja a Teszkós szatyrot. De sose találom már meg. Valamelyik híradóból lett vágva. -
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #177180 üzenetére
Prémium nyál, lehetőleg jóval nagyobb arányban, mint a benne lévő sima. Remélem már az átmenetit tankoltad ami szeptember 1 utáni. Mentél vele egy kört, hogy átforogjon a tank tartalma, a mosás nedvessége leszáradjon.
Kerekeket felfújod kicsit a normál nyomás fölé. Kézit nem húzod be, sebességbe nem hagyod, kiékeled. Akkusarut lehúzod, ha az akku jó kondiban van vagy mentél sokat a kocsival akkor nem kell tölteni bele.
Ennyi. Olajat meg ilyeneket akkor célszerű leengedni, ha egy évre rakod el vagy tovább. Motorosok szoktak bohóckodni vele, hogy a berúgóval addig forgatják a motort amíg a szeleprugók "laza" állásba kerülnek és úgy rakják el télre, hát egy 6 hengeres autónál szerintem ezt hanyagolhatjuk. Felbakolni felesleges pár hónap miatt, ha 30 éve tartják a rugók, nem az a hónap fog számítani nekik. Amúgy se gyáriak már gondolom.Első beindításnál szerintem felesleges sajnálgatni, beindítod, picit jár, mész, figyeled van-e nyűgje. Nagyon mást úgyse tudsz vele csinálni, ahhoz szerelgetni kéne.
Gondolom a Merciról van szó, azoknak amúgy is hobbija, hogy 20 évet állnak és pöccre indulnak, mert régi Merciből vannak.[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz #89309696 #177182 üzenetére
Vannak olyan hibák és tévedések amik miatt alapból elvenném a jogosítványt és jó hosszú türelmi idő után adnék csak lehetőséget a 0-ról újra megszerezni (10 év).
-a fent említett esetek
-ittasan (taj részegen) vezetésFehér Farkas: pontosan elsősorban balfasz, másodsorban öreg
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
#89309696
törölt tag
válasz Jorus #177126 üzenetére
Idős, de ez még nem annyira nagy kor. Ezek az emberek valószínű fiatalon is csináltak olyanokat, hogy a haj égnek állt, az öregség csak a lapát volt rá. Ez egyszerűen fogalmazva balfasz+öreg. És nem simán öreg.
Az ember elnéz apróságokat vezetés közben az teljesen természetes, de nem ilyeneket, ehhez már negatív tehetség kell.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #177167 üzenetére
Én is mostam autót, és leparkoltam pihenni egy garázsba pár hónapra.
Akku sarut levettem, tettem bele némi prémium nyálat, kell még valamivel foglalkozni?
Még azon gondolkozom, hogy kivonom forgalomból ideiglenesen, de az éves kötelező nem roppantja meg a költségvetést, mást meg nem kér álló helyzetben.Külföldre megyünk, s a jelen helyzetben nem tudom mikor fogunk visszajönni.
-
szimi57
őstag
válasz MasterMark #177176 üzenetére
Azok nem záró vonalak, hanem út szélét jelző vonal. Gondolom csak össze akarta piszkolni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz szabonagyur #177173 üzenetére
Egy szóval sem állítottam, hogy a tábla hiánya a baleset oka. Ha nem látod a kérdőjelet amit a mondat végére raktam neked rakhatnak oda akármilyen táblát is
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz MasterMark #177174 üzenetére
Nem csak kereszteződéseknél használják. Egyébként ide kötelező.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MasterMark
titán
válasz szabonagyur #177175 üzenetére
De milyen irányt kéne jelölni?
Ott van a két záróvonal között kell menni. Forgalom elől elzárt területre meg nem hajtunk rá.
szerk.: Egyébként tökmindegy hány tábla, fizikai akadály, stb. van, ezek akkor is megoldják.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
félisten
válasz MasterMark #177174 üzenetére
Hat ez az honnan tudna szegeny bacsika merre kell menni ha nincs irany kijelolve... ki gondolta volna az uj M25 nem mashogy van megoldva, mint barmelyik felhajto.
De legalabb indexelt, hogy balra kanyarodik...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
szimi57
őstag
válasz Csabroncka #177169 üzenetére
A péntekihez: Ha lett volna kötelező haladási irányt jelző tábla jobbra, akkor is balra nagy ívbe ment volna?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #177168 üzenetére
Halál.
Trafocsere volt. Ja meg 4db uj gyertya, nem ertem, miert, de legyen.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Tobben irtatok aggodo privat uzenetet, hogy csumpy megjavult-e.
Igen, megy mindazallat, rendben van, le is mostamI humbly and respectfully decline™
-
oliwire
őstag
-
-v-
addikt
Régi IS200-ból volt turbó? Nem mi? Láttam egyet, tüsszögött és ment keresztbe tetszett valószínűleg nem gyári.
-
oliwire
őstag
válasz BigBlackDog #177155 üzenetére
Azt én is észrevettem, ezért mentem fel a Hyundai oldalára, hátha van aktuális.. de nem találom
-
oliwire
őstag
Találtam egy ilyen Elantra árlistát, de mikor felmegyek a Hyundai oldalára nem is tudok Elantrát nézni magamnak. Mit néztem félre? Európában már nem akarják ezt a típust értékesíteni?
-
Magnum_
nagyúr
Igen, a csodabmw :/
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
válasz AMD Power #177145 üzenetére
Aki ilyet vesz az ne nézze a faogyasztást
Szerintem város 14-16 liter, országút 9-12 liter, pálya 10-14 liter. Tippre, attól is függ milyen hosszú benne a váltó
stickermajom: fater mellett több 100ekm-t ültem, most 65 éves és elkezdtem érzékelni, hogy már másképp vezet, pl. lakott területen 35-45 tötymörög, régebben közelebb volt a mutató a 70- hez, mint az 50-hez.
Rendre a 2 sávos út közepéről fordúl balra nagy ívben és hasonló dolgok. Régebben nem így tolta és 1 M km környéke benne van (csak a hondába rakott 350 ekm-t és az volt a 7. autója, 3 éve már a kia-val jár, meg korábban voltak céges autók is.)
Szóval, de összefügg[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
stickermajom
addikt
válasz Jorus #177126 üzenetére
Renault-s ügyes volt nagyon, hogy a leggyengébb pontra irányította az autót. Valószínűleg ezért voltak csak könnyebb sérültek.
Szerk.: Persze 67 éves sofőr, de ugye itt már megtudtuk a fórumban, hogy a kornak semmi köze az ilyen hajmeresztő manőverekhez.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
[link] hazaertunk a varosba, par szaz meterre aznugyeskezu obudai szerelotol jott a dzsinn. Le is adtam gyorsan nala, elvileg delutanra kesz, valszeg trafo
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
És ezek köztünk élnek
SZIRÉNA Elképesztő balesetet rögzített a Magyar Közút kamerája az M25-M3-as gyorsforgalmi úti csomópontban – videóAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Reggie0
félisten
Mikor osztrak szervizbol hoztuk haza baratom camaro ss-jet(kompresszort kapott, 670 lo, 880nm), megjarattuk kicsit. 200-rol startolva ugy elhuzott, mintha csak 70-nel mennenk. Viszont amint eleredt az eso, mar nem tudott utanam jonni annyira uszkalt a hatulja. Azert a quattro jol jon, csak kene egy LS swap
-
bandus
veterán
válasz Reggie0 #177120 üzenetére
ez miért baj? ez is egy haszontalan lexikális tudás, hogy fejből tudom az utat az orosházi rokonokhoz de jah, nem is az útvonal megmutatásában van igazán haszna, hanem a forgalom dinamikájának a követésében. így nem szopódsz be a dugókban és nem trfiznak le a negyedrangú mellékúton.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #177128 üzenetére
Jaj ne is mondd, estünk árokba a faros Skodával (pedig abban még tarcsi sem vt), azóta nem erőltetem a hátsókerekes autókat. Ahhoz nem vok elég jó sofőr.
Hazafelé a kanyargós részen egy P3 Plugin ment előttem, egész jó kanyartempója van. Az alacsony súlypont előnye kijön.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #177053 üzenetére
Elsőre mikor az i30-at tankoltam, azt sikerült belerakni
Első dieseles tankolásom volt
Fura volt, hogy olyan vastag a pisztoly és, hogy milyen gyorsan megteltAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
stickermajom
addikt
Amúgy aki a K Astránál kitalálta, hogy a tetősín csak díszítőelem és a tetőcsomagtartót az ajtó mögé kell felszerelni azt utaztatnám rajta állandóan..
Fogyi biztos nőni fog pár decit, már most izgulok.
-
Integrale
veterán
-
simonjoe
őstag
Ezt az ócska dumát!!
Szerinted van ép eszű ember aki ezt nem ellenzi!!??
Pontosan ezért születtek korlátozások, tiltások.
Nem mostani a kép, mint ahogy a kutya sem, mindezek ellenére azt eltagadni, h a kutya kiállása nem példás ostobaság lenne.
De, tudod nem is igazából ez a gáz, nézz meg egy mopszot, vagy egy angol, francia buldogot! Na azon elgondolkozhatsz.Joe
-
AMD Power
titán
Ültem ma egy ilyenben.... 3.8 V6 szívó 306 LE/361Nm. Jó volt!
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #177106 üzenetére
Ha csak fogyasztásra nézzük a HSD előnyét, az valóban csak városban mérvadó. Én ezért nem vettem, mert nem használom az autót városban és gondom se lesz a 1.2T-vel, mert még garisan eladom (jó eséllyel utána se lesz vele gond). Nem érte volna meg a felár.
-
sagesz93
addikt
válasz BigBlackDog #177106 üzenetére
akkor jövök én is,
Suzuki Baleno 1.2: gép szerint 4,7 - tankolás után számolva 4,9
Fiat Panda 1.1(hétvégi mosás [kép]): gép szerint (X mert fapad) - tankolás után 5,5Elővárosi - majd városi dugós közlekedés reggel és du. csúcsidőben.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nálam most így néz ki a hibrid jószág fogyasztása. Annyira nem vagyok elájulva a fogyijától a saját felhasználásom mellett. Ennél 3 decivel kért többet az 1.4 TSi Leon hosszú távon hasonló felhasználás mellett és az jobban is ment egy kicsivel. Kíváncsi leszek, hogy fog-e még csökkenni. Ami biztos, hogy a sok autópályát nem szereti fogyi szempontból. Mondjuk városban és ingázás mellett szerintem elég korrekt fogyikat ki lehet hozni belőle.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A Focus benzin és olajfogyasztásra van optimalizálva, mindkettőből a lehető legtöbbet kéri. Nincs változás.
Hev fán evriván!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
fant0mi
őstag
Fogyasztas: vegig tempo 90-100, puruttya dizellel 6.4. (taltos dizellel ugyanez kb 6.1 szokott lenni)
Tucson 2.0 crdi. Koszonom.[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
uh . Részvét... Egyébként ilyenkor nem is értem, hogy rendőri közreműködéssel miért nem szedik le az ilyen torlódást a pályáról... tök fölösleges. Utána is rengeteg idő mire feloszlik...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest