-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
Szemüveges vagyok én is, mondjuk az extrémebb fajta, bal 0, jobb -2,75 Az az érdekes, hogy amúgy szemüveg nélkül is jól látnék, csak megfájdul bele a fejem (sokat dolgozik olyankor az agy és gyorsan elfárad). Autóban, motoron kötelező nekem.
Jogsiba természetesen be van írva.OFF vége, Béveki fogyasztása vegyesben 6,8
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
MrSealRD
veterán
Köszi mindenkinek a szemüveg témás tapasztalatokat/infókat.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Biqci
aktív tag
válasz #24845312 #178858 üzenetére
Én utoljára valamikor 2010-ben vagy 11-ben voltam eü alkalmasságin az üzemorvosnál. Azt mondta a doki, hogy olyan régen voltam nála ugyan menjek már el EKG-re is. Csak így adta meg a jogsit
Azóta nem is kellett mennem, mert már német jogsim van, ahhoz pedig nem kell eü vizsgálat. 15 évig érvényes, utána adják az újat, megint 15 évig"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#89309696
törölt tag
válasz Redneck #178887 üzenetére
Pár éves törvény, most már nem adhatnak jobb ajánlatot, ha ugyanannál kötöd újra. Régen nagy divatja volt az újrakötögetésnek emiatt, most már nincs értelme (persze újra lehet kötni, de olcsóbb nem lehet). Csak átmenni van értelme másikhoz, ha az olcsóbb. Vagy ha csak simán váltani akarsz szimpatikusabbra.
A kalkulátor számol félre valahol, ilyenkor ha mégis megkötöd a "különbözetet" ki kell fizetni, mindenképp a 15 rugóval olcsóbb eset marad mint eredetileg is, ha az Allianznál maradsz.[ Szerkesztve ]
-
Redneck
nagyúr
válasz grizlisandor #178888 üzenetére
Köszi a gyors választ! Azért nem értettem mert a kalkulált táblázatban első helyen van az Allianz ajánlata, középen pedig egy "Allianz, ha nem vált" ajánlat, ergo a CLB kalkulált a jelenlegivel.
Akkor a kötelezőm inkább viszem a Genertelhez vagy a Generalihoz. Nem fizetek csak úgy, 20-25 rongyot pluszban.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
grizlisandor
veterán
válasz Redneck #178887 üzenetére
Felesleges újrakötnöd és visszamenned, mert felülvizsgálják majd a szerződésed és befizetheted a különbözetet. Tavaly nálam is előkerült a téma.
-
Redneck
nagyúr
Bocs ha hülyeséget kérdezek.
November 9-én lejár a kötelezőm. Az Allianznál vagyok, küldtek is levelet, kb. 15 rugóval olcsóbb ajánlattal mint az aktuális.
A CLB alkusz is küldött levelet, és megnéztem az ajánlatokat a felületükön. 40 rugóval olcsóbbat dobott ki az Allianzra. Hogy van ez? Ilyenkor tudok oda újrakötni a CLB-s áron, vagy csak az Allianz által küldött áron?Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
t72killer
titán
válasz kisza25 #178838 üzenetére
"a téli szélvédőmosó nyáron csak kenődik, meg hártyásodok az üvegen, használhatatlan" - ma is tanultam valamit
Niogen, a fosszíliáimat nem volt energiám anno frissen lepucolni úgyh maradnak az utókorra
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
#89309696
törölt tag
válasz hacki87 #178856 üzenetére
Én ugyanezen mentem végig, mint amiről szó volt, csak nekem bekerült a jogsiba a 01.06.
-0.5 az egyik és -0.75 a másik, a többi paramétert nem vágom már fejből. Hiába van pontosan megmondva mi a kritérium az egyes és kettes alkalmasságinak, a legalsót nem tudtam elolvasni szemenként (két szemmel már igen) nem adta meg a doki úrvezetőire pedig ezt még a kamionos is engedi. Neki is a teljes tábla kellett szemenként, mert ő ilyen.
Kis ideig ment a hercehurca, végül elmentem szemüveget csináltatni inkább. Annyit sikerült "kicsalnom", hogy a szemésznél kértem a kontilencsét is, így 01.06. kódot kaptam a szemésztől, azt nem tudta a háziorvos kikerülni. Így kamuzhatom a lencsét ha a robin igazoltat a rendőr aztán vagy vágja a témát vagy nem. Ha lencsét hord a rendőr is akkor cumi.
Robin nem hordom, autóban is akkor ha idegen helyre megyek vagy ha véletlen pályára kell menni, mert fő a biztonság. Annyira kicsi a különbség ezen a szinten, hogy két "jó" szemű ember között is simán van ennyi meg több is, nem véletlenül enged meg jóval nagyobb eltérést az úrvezetői alkalmassági. Itt semmi másról nincs szó, csak hogy ki fog ki épeszűbb orvost.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz #89309696 #178876 üzenetére
Szerintem nincs az a rendőr, aki foglalkozna ezzel. Pl. tőlem soha nem kértek szemüveget (bár napszemüveg mindig van rajtam, ha az is annak számít), de egyébként is nem is látok jól szemüveggel, csak kontaktlencsével, azt meg úgysem látja a rendőr, hogy hordom-e vagy sem. (Egyébként hordom, kényszerből.)
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #178875 üzenetére
Új jogsi, meg gondolom a hozzávaló igazolások és vizsgálat. Különben a rendőr is büntet, ha nincs rajtad, meg balesetnél is kezdődhet a magyarázkodás.
Fordított esetben viszont nem kapkodnám el a dolgot (kivéve nagy romlásnál), ha a fentebb említett dolog van, mint minimális korrekciós esetek és nem állandó hordás. Mert csak magával szúr ki az ember, ha bekerül a jogsijába is aztán épp nincs rajta.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ha már szemüveg téma volt nemrég; mit kell csinálni, ha a jogsiban szerepel, hogy szemüveg szükséges, de időközben kiderül egy szemészeti vizsgálaton, hogy már nem kell? És az illető jobban is lát szemüveg nélkül. Új jogsi?
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz Dluinet #178869 üzenetére
Pár éve ezt akartam én is venni (Peugeot 607, 2.7 V6 HDi), csak éppen szerelőt nem találtam, aki vállalta volna akár az átnézést, akár a szervizelést. Állítólag ez a 2.7 V6 HDi a létező legrosszabb motor hozzá, helyette a 2.0 HDi-t szokták hozzá ajánlani, csak az meg gyenge egy ekkora autóhoz.
Hasonlóan voltam a 407-tel is, az is tetszett volna, de annyira rossz híre van annak is, hogy nem mertem végül megvenni. -
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dluinet #178859 üzenetére
Sosem csináltam vizsgára extra felkészítést pl.
Csak vittem, és átment.
A Rönón is kb a kötelezőket cseréltem.
Ami kimondottan műszaki probléma volt: 1 db ABS jeladó. Erre emlékszem.
Kipufogó dob csere volt a sok rövid táv miatt, és a kötelezők. Ha jól emlékszem...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#24845312
törölt tag
válasz Dluinet #178859 üzenetére
Én Opellal vagyok ugyanígy, 22 éves, 7 éves kora óta van nálam, de ebben még semmi nem romlott el (pedig tele van extrákkal). Ami még érdekesebb, hogy olyan dolgokat sem kellett benne eddig cserélni, amik ugyan nem az elromlás kategóriába tartoznának egyébként sem, hanem elhasználódás, viszont még ezek is a gyári legelsők vannak benne (gyújtótrafó, lambdaszonda, kerékcsapágy, kuplung, lengéscsillapító, stb.)
Motor mondjuk már volt benne cserélve, de az gyakorlatilag inkább egy "baleset" miatt, mert a kettérepedt hűtő miatt eltávozott az összes víz belőle, amiről én nem értesültem, így haladtam tovább, mintha minden oké lenne. Csakhogy a motor ezt másképp gondolta, és szépen megfőtt.
-
nagyúr
válasz ngaba #178863 üzenetére
Unokatesóm 2008-as Peugeot 607 2.7 V6 HDi Executive dízelét 8 évesen már fel akarta gyújtani, mert annyit költött rá folyamatosan. Trailer-es már bérletet ajánlott neki.
Vagy a garázsban vagy a szerelőnél állt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#89309696
törölt tag
válasz #24845312 #178866 üzenetére
Munkahelyi az kb. mindenhol ilyen, az autósnál a szemet (csak a táblát) és a vérnyomást azért meg szokták nézni.
Munkahelyieknél én a tüdőszűrőt nem tudom megérteni, mert azt majdnem mind kéri, olyanok is ahol nem kötelező. Mintha valami Joker lenne, ha jó a tüdőd akkor mindenre is alkalmas vagy, mást meg se néznek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #178865 üzenetére
Szerintem meg sose volt igaz, csak nagyobb a zöldfű érzés a német és japán autók felé, de főleg a némethez. Ugyanannyi szar és jó autója volt mindegyik országnak.
Azért a Megane és a Kangoo is tartogatott csatlakozó és kontakthibákat, tehát valami minimális alapja van, de ezek meg könnyen orvosolhatóak, inkább csak felnagyított dolgok.
-
#24845312
törölt tag
válasz #89309696 #178861 üzenetére
Amiatt kérdeztem, mert eddig több helyen laktam, több helyen voltam már orvosnál ilyen ügyben, de kb semmit se néztek, sőt, volt ahol egy az egyben be se hívtak a rendelőbe, hanem csak kiadták a papírokat, és kész. (Munkahelyi alkalmasságik szintén hasonlóan szoktak zajlani.)
-
gergo5991
őstag
válasz Dluinet #178859 üzenetére
2010es renault meganom van 3. gen, 1.6 16v, 4 éve van nálam 40e km ment bele, 110-120 van benne összesen, 4 év alatt csak a fékbetét, féktárcsa, olaj, kabin és olajszűrő csere volt, meg izzó. Eddig semmi hibája nincs tudtommal, a kuplung kezdi magát megadni, semmi más. Szerintem már rég nem igaz az a sztereotipia hogy a francia szar.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #178855 üzenetére
Fölé nem is nagyon ment, ha tökéletes viszonyok voltak 180 a vége.
Én mondjuk padlóztam, pörgettem, mert nem voltam megelégedve a dinamikával úgyhogy 6.7 körül evett. 5.9 volt a legjobb, annál nyugodtabban én képtelen voltam menni, akkor is megőrültem.Egyébként tényleg nem ment rosszul, Óbudai emelkedőnek parkettáztam harmadikba simán felgyorsult 100-ra a végére, a Pulai emelkedőt is meg tudta mászni 120-szal negyedikbe.
Ment ez mint a golyó. Csak én telhetetlen vagyok és férfi, semmi nem elég.
És lusta vagyok váltani. Egy kéziváltónál az eléggé hátrány, ha nem akarsz váltogatni + a szívóbenzin se szereti. -
ngaba
aktív tag
válasz Dluinet #178859 üzenetére
"A francia autókon 10 évesen már az ablakemelő sem szokott működni."
Nocsak, akkor erről az én 1999-es Peugeot 306-om nem tudott... A karosszériát nyugodtan meg lehet nézni ma is, pedig utolsó 10 évét nem garázsban töltötte (nagybátyámé volt, aztán a tesóm, majd én használtuk). Voltak hibái, de nem a franciaautó sztereotípiák. Lerobbanás nem volt, az ismert hátsó futómű-probléma volt a gyengéje. Ha már dicsértem a Bravat, akkor azt is meg kell jegyeznem, hogy a Pözsin kevésbé látszott az öregedés (vagy csak jobban vigyáztunk rá, nem tudom), nemcsak esztétikai dolgokra gondolva itt.
Azt aláírom, hogy a távolkeleti autók beltere tipikusan tartósabb az átlagnál.
Na, úgy látszik, ez még mindig egy érzékeny téma. Mindenki kifoghat jól és rosszul sikerült autót bármiből. Peace. :)
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz #24845312 #178858 üzenetére
Nagyon jó kérdés, mert ez itthon komoly gond.
Általában véve ilyen magyaros leszarom módon azért megnéznek élsz-e, látás, vérnyomás. Mint a műszakin az autókat. Igazából olyan mindegy a sofőr vagy az autó állapota szar-e. Há' nem?
Valahol tényleg semmit nem néznek, főleg ez a koma, rokon, Pistabácsi de jó bőrben van kategória. Valahol meg olyan szigorúak, mintha asztronauta akarnál lenni, ezek vagy maximalista, hipochonder orvosok vagy csak várják a fehér borítékot.
Persze azért vannak normálisak is, nem akarom mindig lehúzni az országot, de nálunk tényleg mindenben ott van a két széle, a változatosság színes pompája középen és a gulyás.
Szeretem ezt az országot egyébként.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ngaba #178841 üzenetére
Hyundai-omat eladtam 18 évesen, és minden tökéletesen működött rajta.
Beltere tökéletesen néz ki. Ülésein semmi nem látszik.
A volt munkatársam vette meg, 2 hetente találkozok vele, és a mai napig sincs vele gond semmi gond.
A francia autókon 10 évesen már az ablakemelő sem szokott működni.
Tudom, hogy apróságok, meg semmiségek amiket néha javítani kell, de a Hyundai-on nem volt apróság sem amit javítani kellett volna.
Folyadékokat, gyertyákat, égőket, abroncsokat és fékbetéteket kellett csak cserélnem 6 év alatt.
Műszaki vizsgákon felkészítés nélkül ment át, még 18 évesen is.
A francia autóknál is így van?"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#24845312
törölt tag
válasz ngaba #178841 üzenetére
Az év autója díjat újonnan kapta. Attól még használtan lehet iszonyatosan rossz. Unokatestvérem szívott is vele sok-sok éven át, végül kb ingyen oda is adta az első jelentkezőnek, csak szabadítsák már meg tőle. Folyamatosan baja volt annak az autónak. 1.6-os motorral 1,5-szer többet evett, mint nekem a 2000 köbcentis benzines. Míg nekem 2 évente látott csak szerelőt az autó műszaki előtt (meg persze évente olajcsere és társai), addig neki folyamatosan volt vele valami gond. Gyakorlatilag nem volt olyan alkatrésze az autónak, ami az évek során ne ment volna tönkre.
-
hacki87
senior tag
válasz #89309696 #178852 üzenetére
Nekem is ilyen -0.5 -1 között vagyok. Azt mondta a háziorvos , hogyha elolvasom a táblát szemüveg nélkül akkor nem írja be ha nem tudom elolvasni akkor beírja. Elolvastam szemüveg nélkül. A szemész azt mondta, hogy van akit ennél nagyobb dioptria sem zavar mert ezt szokta meg es van akit zavar ha nem éles a látása.
van, hogy napközbe rajtam sincs. Inkább este igénylem.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz ngaba #178841 üzenetére
Az enyém 1,4 16v volt.
Egész jól ment. Németországba jártam ki vele, fullra pakolva- szedán volt, volt benne hely bőven- simán ment a 140 utazó, néha a Jena- Eisenach távon sima ügy volt a 160-170. Fölé nem nagyon vittem, mert a virsli gumiknak, és a himbilimbi futóműnek elég volt az is.
Országúton 5,5 literrel simán el lehetett járni, és ha nem volt teljes terhelés, azért tudott gyorsulni is.
Szerettem, jó kis autó volt!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz brumi1024 #178851 üzenetére
Őket nem kell úgyhogy ebből baleset nem is nagyon van. Bár biztos van 1-2 jómadár, de hát az mindenhol van.
Viszont kényelmetlen eseteket szülhet mondjuk azoknak, mint ő is. Lát rendesen, de beíratja a jogsiba mert tisztességes állampolgár akar lenni, de mégsem veszi fel a szemüveget XY alkalomkor, mert hát lát. Baleset van aminek semmi köze a látásához, de büntetni fogják, nincs biztosítás stb., mert a jogsiban ott a 01.01. vagy a 01.06. -
#89309696
törölt tag
válasz MrSealRD #178842 üzenetére
A jogsiba saját magának kell intéznie a beírást utólag, csak ha az orvosi alkalmasságin derül ki akkor nem. Ha magánszemészetre ment, akkor nem is tud róla senki. Ha háziorvoson keresztül TB-s dologra csináltatta akkor tudnak róla, de akkor is neki kell intéznie nem érdekli őket van-e jogosítványa (csak akkor ha jogsi hosszabbításra megy), de mivel nem állandóra írták neki nem foglalkoznak vele valószínű akkor sem.
Az elvárás a táblán középen lévő piros vonalig elolvasás két szemmel az Úrvezetőinél, ha ezt tudja akkor semmit nem csinálnak, de saját magának elintézheti a jogsiba beírást. Én hanyagolnám, majd a következő újításnál beíratja, felesleges ezért külön új jogsit csináltatni pláne ilyen kis eltérésnél. Hordani meg azt hord amit akar ettől függetlenül, lehet az akár dioptriamentes divatszemüveg is. Értelem szerűen ha hordja jobban lát, egy egészséges szemre is lehet szemüveget csináltatni és picit jobban fog látni az is. Ez nem jelenti azt, hogy rossz a szeme most, de ha jobban érzi magát vele akkor hordja, aztán majd a következő orvosi alkalmasságinál beíratja.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Bedobnám a szemüvegviselés témát... Tesóm kapott egy feles szemüveget mert elment szemészhez azzal, hogy távolra nem lát jól időnként. Állítólag fárad a szeme a sok monitor előtti munkától... Ezért elvileg csak munkához kapta. Jogsiba nem került be.
De most meg állandóan hordja szinte, mondván "jól lát vele" és vezetésnél is hordja mert jobban látja a távoli dolgokat...
Én meg vitatkoztam vele, mert nem nagyon értem ezt. Egyrészt a feles szemüveg, az elég belépő szint. Másrészt ha csak munkára, meg monitorra adták neki, akkor szerintem nem kéne folyamatosan hordania. De ha folyamatos használatra kell akkor miért adták csak alkalmi használatra? És ilyenkor miért nem íratják be a jogisba?Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ngaba
aktív tag
válasz pècsimunkás #178813 üzenetére
Ismerőseim megszóltak miatta, mert fosch francia...
Egyébként érdekes, hogy a szarfrancia / szarolasz mennyire benne van a fejekben, de egy Kia / Hyundai 5 (max. 10) év alatt a gagyiból átalakult a minőség szinonimájává (a fejekben is).
Nekünk amúgy Fiat Brava 1.2 16V kocsink volt, és azt is bármikor oda lehetett állítani egy német mellé. (Nem véletlenül lett év autója, jól kitalált autó volt az.) Volt néhány hülyesége (az első ajtókitámasztók alulméretezés miatt kiszakadtak), a futómű sem volt túlbonyolítva, de jól nézett ki, elfértünk benne, ment is, apámnál vidéken max 5.5 literrel elvolt. Komolyabb baja nem volt (kuplung tört el egyszer), 200 ezer km körül adtuk el (kétévesen vettük használtan).
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz t72killer #178832 üzenetére
Ha frissen mosod bogároldós folyadékkal, akkor leviszi,nekem leszokta, nem várom meg, hogy rászáradjon ha pályázok akkor mosóban 200 Ft-ból letolom a bogarakat az elejéről, aztán jól van,nap megsüti utána már nehéz
Amúgy a téli szélvédőmosó nyáron csak kenődik, meg hártyásodok az üvegen, használhatatlan[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
AMD Power
titán
válasz pècsimunkás #178813 üzenetére
Én 1x majdnem vettem egyet. Sajnos hülye voltam nem vettem meg. Vettem helyette egy fos VW Polo Classicot.
Kb 2 éve mentem egy "lerobbant" 1.6 Megane-al. FC utáni volt. Még úgy ,hogy *zar volt még úgy is sokkal jobb volt mint az Astra. -
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #178815 üzenetére
Én még akár meg is venném, ha lenne pénzem. Jól néz ki, jól felszerelt, jól megy (jobban, mint a mieink), rendes automata, fogyasztás nem izgat. És kombi. Bár a csomija az már ennek is ilyen nagyonbiztonságos, nagyonáramvonalas, csak épp a kutya nehezebben fér el kategória, de még talán elmegy.
Kapna egy chipszet, mert olyan nincs, hogy nem. Kapna téligumit, új olajat esetleg valami csoda Xado/LM nemesző'olajat adalékot. Meg százas Mol benzint. Aztán hajtanám, használnám, bokrokon, sáron át, hidegen, mindenhogy.
Úgy is megunnám 1-2-3 év alatt, nem érné el a 10 ezret futásban, valószínű olajat se cserélnék még egyszer, főleg ha annyi fogy is belőle mindig frissül. Semmi baja nem lenne.
Annyira azért nem szoktam tönkretenni semmit, hogy a következő tulaj beszopja vele. Simán csak használom amire való és nem vagyok szívbajos, de vigyázok rá. Karcos lenne az kétségtelen és szőrös is.Persze én könnyen vagyok, nem vagyok rákényszerülve az autóra munkába járáshoz, gyereket oviba, családot kirándulni és stb., amire az átlag ember rákényszerül, tehát szüksége van egy keveset fogyasztó, nem elromló, nem drága, és férfi kincseként közben erős autóra.
Nem annyira rossz az egyébként, vagy legalábbis én a 15-20-25 éves dolgokban ücsörögve az életem, másképp nézek a Focusodra, mint te.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #178833 üzenetére
Van olyan a Jazz-ben egyáltalán?
-
t72killer
titán
válasz kisza25 #178826 üzenetére
Nekem is gúvad a szemem hosszabb utakon, de a bogárszart kb esélytelen levakarni az ablaktörlővel, beállok inkább egy benzinkútra és levakarom. A kocsi elejére ragadt fosszíliákhoz meg sztem már flex kéne
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #178828 üzenetére
Én átlátok a koszon, ritkán pucolom, azt meg otthon mert amúgy se bírná az ablaktörlő. Csak esőre használom az ablaktörlőt.
Engem a fehér lepel pusztít szét, mikor olcsó szarral van eltakarítva az ablak belül vagy mikor a szilikonsprés ronggyal végigtörlik belül is vagy az aloeverás papírzsepivel törlik le a párát. Nappal nem látni és sunyin megbújik, naplementénél, felkelténél mikor besüt a nap megfelelő szögben mintha letakarnának fehér lepedővel egy pillanat alatt eltűnik minden. Az valami kegyetlen. Meg az autók lámpája is 3x akkora pacát szór ilyenkor a sötétben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz #89309696 #178829 üzenetére
Katalizátorról jut eszembe autószervizes (mentségére szóljon néhány sör után): "nem létezik olyan, hogy benzines részecskeszűrő, vagyis azt katalizátornak hívják".
Két kérdés merült fel bennem: Ő hol aludt az előző pár évben, és mi lesz ha bevisznek hozzá egy ilyennel rendelkező autót? Kivágja, mert ez nem dízel, nem kell az oda?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Szerintem mindenbe van már benzineseknél, a Ladába nincs nekünk.
Ha jó a motor és pöccre tud indulni alapból akkor nem lesz baja. Azokat nem célszerű tologatni ami fél napig forog eredetileg is mire beindul, az teleköpi a katit benzinnel amíg tolják aztán pont akkor hajlandó elindulni és a katiban felrobbantja a benzint. Bár az se mindig történik meg, attól is függ mennyire van messze a kipuffanószeleptől a kati. Lehet simán csak kifújja.
Bár ha önindítóval tekerteti percekig is ugyanúgy teleköpi... Bár az nem forgatja olyan gyorsan, mint ha betolják. Nem tudom. Én ilyenekkel nem szoktam foglalkozni, fiatal kocsiknál se. Szabadon élek, mint a sasmadár.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Üdv
Tervben van egy dupla beállásos garázs. Egyelőre csak tető, később lehet kap valami borítást meg ajtót is.
Kérdés van valakinek tapasztalata mekkora alapterület lenne ideális (kényelmesen lehessen takarítani, kereket cserélni stb.)? A kerekek és egyéb eszközök tárolása máshol lesz. Jelenleg egy Corsa E és Zafira C állna be alá.
Szeretnék egy szerelőaknát is. Itt mire érdemes figyelni? Gondolom a magasságomhoz (~176cm) kellene belőni a mélységét. -
tboldi
nagyúr
3 év és 8 hónap után újra feltöltöttem teljesen az ablakmosó tartályát, kb. fél liter hiányzott csak.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #178816 üzenetére
Én szeretem a Renault Sport autókat, twingo mondjuk beltérben minimalista az tény, főleg, hogy nem Gordini, viszont amit lehet, azt odaadja első keréken. Clioból mondjuk a következő generációs már sokkal inkább gusztusos.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Tsebacsi #178815 üzenetére
Már tegnap délelőtt mondta az eladó, hogy vasárnap reggelre vár valakit, ezért erőltettem a tegnap délutánt. Annyira nem bánom, sok utánajárást levesz a vállamról, hogy másé lett.
Igazából az S3-at se bánom, Várom, hogy elterjedjen az új Golf és A3; majd rendbe teszi az árakat.Most kicsit játszom a Renault Sport vonal gondolatával.
Casco van a Focuson?
-
pècsimunkás
addikt
válasz AMD Power #178805 üzenetére
!
Ismerőseim megszóltak miatta, mert fosch francia.... blablabla
Nagyon szerettem! Enyém expression volt.
ABS,klíma, 4 légzsák, fedcomp, fűthető elektromos tükör, színezett üvegek, hővédős szélvédő, hátsó roló, króm díszítések. Nagyon jól szólt a 6 hangszórós rádiója. Szebben mint a 17 évvel fiatalabb autómban, amiben szinten 6 hangszóró van.
Csendes, megbízható, jó autó volt. Nagyon jó fékekkel, nagyon jó világítással.
Az enyém kitudja honnan vissza pörgetett autó volt, ráadásul az eleje le volt lecsózva ( erről tudtam ). Ezek ellenére sem volt vele gondom.
Öcsém szidta egyszer a francia autókat, kérdeztem tőle, hogy az ő zsír újonnan vásárolt G Astrája jobb- e valamivel, mint az én sok kilométeres autóm... Azt mondta, hogy nem. Mondom akkor ennyi.
Ha valakinek nincs túl sok pénze autóra, ma is bátran merem ajánlani.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz AMD Power #178805 üzenetére
+++
Szerettem azt az autót. Két fő problémája az volt, hogy férfinak való motorral nem szerelték (pontosabban a kombit, a ferdék kaptak normálisabbakat is), meg automatát is csak kétféle motorhoz kapott, azt is a két langyihoz mert azt vették legtöbben (ez viszont kasznifüggetlenül).
Egyébként nem lehetett belekötni, mert a kategóriáját kimaxolta árához mérten főleg.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tudtok ajánlani webshopot téli gumiabroncs vásárláshoz? Lehetőleg olyat, ahol még nem jön rá az utolsó pillanatban valami tárolási, esetleg egyébb átkúr.s ktg.
-
-
veterán
A GSi ma reggel elkelt. Éreztem, hogy azonnal meg kell nézni ha meg szeretném szerezni. Ismeretlenül is gratulálok az új tulajdonosnak, frankó gép. Vigyázzon rá!
-
félisten
-
AMD Power
titán
válasz pècsimunkás #178755 üzenetére
Megane 1 főleg a facelift utániak szerintem az akkori kategória egyik ha nem legjobb autója volt!
-
#89309696
törölt tag
Attól függ milyen kocsi, mennyire régi. De akku nélkül a generátor nem szokott felgerjedni, mivel abban nincs mágnes így nagy eséllyel el se indul. A másik gond az akku egyben feszkót is kisimítja, nélküle fel tud szaladni ami tönkretehet sok dolgot. Kell keresni egy rossz akár kisebb vagy nagyobb akkut is és azt rákötve, betákolva betolni. Ha van benne 6-7V akkor már mennie kell betolásra.
Ja és persze ne ilyen vezérlésugráló motorja legyen, mint néhány példány (pl. korai TSI), mert az meg a betolást nem bírja.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz rbalint88 #178797 üzenetére
Múlt héten láttam parkolóban mozogni egy B6 S4 Avantot. Már az a hang is baromi jó, ahogy alapjáraton tolatott. Viszont (fakó) bordó volt, és valahogy kinézetre annyira nem adta, pedig jó színben tetszik.
Bezzeg az Árkád alatti Shell kúton az ezüst B5 RS4.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest