-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #260992 üzenetére
Vagy Alfa.
Amúgy egyszer bedobott egy kormányszervó hibát még a döglődő aksival, amivel hazahoztuk, mikor éppen kinyomtam a kuplungot, és leesett a fordulat alapjáratra. A Lanciából átmentett szinte új batterivel eddig (~2,5 hónap) egyszer sem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #260974 üzenetére
Igen, szerviz is mondta fejből, hogy sok helyen tapasztalták, de G8-nál még nem (örülök, hogy tudok újat mutatni ). Polónál nálam is előjött valahol 20-25e km között, de el is múlt utána. Golfnál 75e km-ig bírta.
Nincs mese, 10 éves Honda/Toyota/Lexus kell legközelebb...
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Azt hogyan tudom biztosan kideríteni, hogy milyen alufelni megy fel az insigniára? Kellene rá valami alufelni, mert a lemezfelni gatya, de találok 5*115 és 5x130- at és az et szám is kérdéses, 16"- t szeretnék
2016- os, 1,8 140 lovas, 5 ajtós, euro6[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
dnelb
veterán
válasz szabonagyur #260989 üzenetére
nekem autodna vált be, holland autóról nagyon sok mindent hozott, képeket is eladásról stb
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #260984 üzenetére
Kerd vissza a lovet sztem is, fizettel egy szolgaltatasert amit nem kaptal meg. Utaljak vissza a lovet. Ha nem akkor fogyved.
Jah visszakaptad akkor ok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz Tsebacsi #260985 üzenetére
Visszajön a pénz, de amúgy kíváncsi lennék ki a partnerük, hogy végül mégsincs meg az adatlap.
Kedves XYZ
Sajnos adatbázis partnerünknél felmerült technikai hiba miatt nem tudjuk generálni ezt az adatlapot.
Sajnos ez olyan típusú hiba, hogy ez az alvázszám másik lekérdezéskor is hibára fog futni, így nem tudjuk az alvázszámhoz tartozó adatokat biztosítani.
Néhány munkanapon belül visszautaljuk a pénzét a Simple Pay-en keresztül. -
nagyúr
válasz szabonagyur #260984 üzenetére
Ez kurvára nem így működik
Nincs szolgáltatás, pénz vissza, köszi! Főleg utalásnál nincs olyan, hogy ne tudná visszacsinálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
félisten
Kértem le tegnap egy TC kártörénetet, de nem érkezett meg csak a számla stb, hogy kifizettem
Ma írtam nekik és annyi a válasz, hogy ha megvan a file elküldik ha nem akkor nem tudják esélyesen legenerálni, tehát buktam
Én ezt nem vagyok hajlandó elfogadni, kihez tudok fordulni?
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #260981 üzenetére
A NAV nem felejt. A késedelmi díj lesz mondjuk 50 Ft, amit nem fizetsz be, mert 1000 Ft alatt nem kapsz értesítést sem, így azt sem tudod, hova fizesd be.
Ez az 50 Ft azonban nem évül el, folyamatosan kamatozik, ha jól tudom, a mindenkori jegybanki alapkamamat kétszeresével, így már belátható időn belül eléri az 1000 Ft-os értékhatárt önmagában is. Na, akkor majd küld értesítést a NAV, mellé téve valami eljárási illetéket is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Rendo84 #260979 üzenetére
Kb semmilyenre. Van egy késedelmi kamat kalkulátor ebev oldalán, ott meg tudod nézni keletkezett-e késedelmi díj. De ha keletkezett is, akkor csak pár Ft lesz és asszem' 1000 Ft alatt nem is kell megfizetni az adót/díjakat
Ott nyomj az Új lekérdezés-re, add meg a mai dátumot, majd futtasd a lekérdezést.
Ha elkészült, jobb oldalt az elkészült jelentések linkre katt, utána megnyithatod a PDF-et.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #260978 üzenetére
Nem láttam még miről volt szó, de ja, ott ezen nem sokat segít, gyanítom válaszidő javítás volt a cél. Ezeknél a csúcsmodelleknél ritkán a karakter a cél, meglepne ha a vásárlóközönség nagy része bánná, hogy kicsit nehezebb, de cserébe nem gyorsulja le őket minden Teslas. Lamborghininél meg általában nem a vezetési élmény a legfőbb pozitívum a tesztekben, hanem a hang, a maga jellegzetes “parasztsága” és a feltűnés.
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Most életemben először elfelejtettem befizetni a teljesítmény adót a személygépkocsim után, csak a határidő után 14 nappal sikerült.
Milyen szankciókra számíthatok valakinek van ebben tapasztalata? -
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #260948 üzenetére
Mondjuk sok turbólyukat nem fog eltüntetni egy szívómotornál, de legalább sikerült +250kg-ot rádobni az Aventador súlyára. DCT miatt a váltásoknál sem fog nagyon rásegíteni, de szerintem nem is kéne, mert ha mindent kisimítunk meg kitöltünk, akkor az igazi karakter fog eltűnni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260971 üzenetére
Ez oké, de ne felejtsd el hogy a PHEV az cca 200 kilóval nehezebb a FHEV-nél, szóval az a teljesítmény növelést részben a plusz súly is elveszi.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260971 üzenetére
IS-bol van 200t, az kb odateheto a 300h melle. [link]
De amugy ertem amit irsz es igaz is. ¹
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Ez már G7 előtt is létező hiba volt nem? Rokon G6 Plusban is letérdelt a mikrokapcsoló egyszer
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #260970 üzenetére
Ezert mondom, hogy hangolas kerdese, nem egyertelmu, hogy a tobbletsuly (+a beepitett villanymotor csokkenti az elerheto helyet, es lehet emiatt alacsonyabb teljesitmenyu a belsoegesu motor) ellensulyozasra kerul a tobbletteljesitmennyel. Hangolas kerdese, a BMW pl hasonlo teljesitmenyszintre lovi be ezeket a tisztan belsoegesu valtozatokkal (330e - 330i, 530e - 530i, 545e - 540i).
Az eredeti allitas nagyságrendekkel jobban mennek reszet cafoltam ezzel, mert ebben a formaban nagyon felrevezeto. A gyarto celja a kerdes inkabb, mivel a Toyotanak/Volvonak nem igazan van a modern kibocsajtasi kovetelmenyeknek megfelelo nagy teljesitmenyu belsoegesu motorja, utobbinak valoszinuleg feles kerete sincs a fejlesztesre igy a hibrid utat valasztjak. A BMW-nek ezzel szemben erre eddig nem volt szuksege, a B58-at tervezik tovabbvinni, gyanitom az S68-at is.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Jhah igen, én pluginhibridekre gondoltam elsősorban.
Pl Az én volvom non-hibrid fajtája az 215 lóerő és csak elöl hajt, a hibrid meg majdnem 300 és négykeréken hajt. Meg én ugyanazokra a tipusokra értettem, azokból amik van sima is meg PHEV is, mint a volvó. Lexusom vagy priusom nem tudom másikkal összehasonlítani mert azokból csak hibrid van. De pl priusról is állitom hogy sokkal jobban megugrik nulláról egy másik 100 lóerős 1.5tonnás autóhoz képest, persze gyorsan elfogy a lendület
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260962 üzenetére
Azert nem feltetlenul, az IS300h-t meg Bubival is lenyomtam lampatol lampaig. Ami eleg ciki a Lexusra nezve.
Most nezem az IS300h 0-100-a 9s. Akkor nem csoda...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Az akkut kicseréltek már benne?
Sok idegesítő hibát tud okozni egy gyengélkedő aksi, és ez az autó már mindent produkált. Bontóba vele. -
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #260954 üzenetére
Most már legalább lassan nem látok több hibaikont, mivel 4 warn/error ikonnak jutott csak hely a kijelzőn (kis szerencsével ki is maxolja ezt, ha olyan hangulatban van).
Heteken belül menni fog a szervizbe, csak legyen egy kis időm erre. Most már kezd idegesítő lenni számomra is, annyi a random hiba. Viszont kéne keresni egy szervizt, akik hajlandóak is normálisan foglalkozni ennyi nyűggel.
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #260962 üzenetére
A plugin hibridek nagyságrendekkel jobban mennek a "normális" társaikhoz képest a mindennapokban is, nemhogy az ezer lóerős kategóriákban.
Ezt mondjuk igy nagy altalanossagban cafolnam, peldaul ott van a 330i vs 330e (kedveztem az utobbinak es a 292 lovas valtozatot valasztottam). Csupan attol fugg hova celozza a gyarto a termeket.
-
Vismajor01
addikt
válasz radi8tor #260951 üzenetére
Szerintem semmi köze se a belvárosokhoz se semmihez, egyszerűen csak igy tudják kihozni a legnagyobb teljesitményt, a P1 és 918 is hibrid volt, bár azok sztem nem voltak tölthetők. A plugin hibridek nagyságrendekkel jobban mennek a "normális" társaikhoz képest a mindennapokban is, nemhogy az ezer lóerős kategóriákban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Egy MK8 Golf-al sosem unalmas az élet, ez lehetne a mottó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Volt olyan resze az autonak, ami meg nem dobott hibat?
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Kértél volna egy Hondát céges autónak
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #260953 üzenetére
Német precizitás.
-
BigBlackDog
veterán
Szerencsére mai napra is volt egy meglepi;
Amit sikerült kideríteni eddig, hogy a korábbi generációknál eléggé gyakori, "szokásos" mikrokapcsoló hiba okozza és valószínűleg ezt a jó dolgot is sikerült átörökíteni az MK8-ba az új előválasztó kar ellenére. De elvileg nem okoz semmi gondot menet közben, nem térdel le emiatt az autó.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Mondjátok már meg mi értelme egy 1001 lóerős Lambo-t plugin hibridesre csinálni? Mármint ez még nem lenne gond, de a 3,8kWh akkuja 10 km elektromos táv megtételére elég.
⭐ Stella
-
dnelb
veterán
válasz cOxeR #260880 üzenetére
nekem assym5 van, nagyon jó de kb 2-3 évig birja a minta, most 2. szezon de már csak 5mm körül lehet, igaz kapja azért. Nankang NS-2R is van ring/drag napokra, az egy nagyon jó gumi, vegyed nyugodtan annál viszont kell a melegítés rendesen, addig elég csuszos sajna.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #260887 üzenetére
Sok a bajom: nem tetszik, hogy forgásirányos, nincs peremvédő. Észak-amerikai típus kéne. Vagy nem foglalkozom a kérdéssel, kap majd európai nyárit. Ebben a reggeli +4-ben szitál rendesen. (DOT2016, gyári szerelésű BS Potenza S001, a Golfon se remekelt, ott is gyári szerelés volt.)
Felfoghatjuk, hogy így olcsó játék hülye gyerekeknek , hirtelen fékezéskor megnyugtatóbb lenne a jobb tapadás -
őstag
Ok, de az még odébb van Valószínűleg valami lakóbusz lesz majd a következő gyerekek kirepülése után, de az állóhelyzeti légkondicionálásnak még fejlődnie kell addig (inkább mint bázis lenne utazásoknál, szerintem ettől még szállásom is lesz, de nem szeretnék 40 fokban sziesztázni valahol délen áramdugó hiányában vagy járó motorral feltűnést kelteni).
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nincs fékezéskor rázás, szépen lassul a kocsi, sőt a gyorsításra kezdődő rázás sincs, ami ugye féltengelyre utalna. Mondanám, hogy simán lehet útburkolat miatt is, de azért ennyire durva rázást nem szokott az okozni.
Kisza25: akkor elviszem hétvégén, vagy jövőhéten gumishoz, hogy forgassák meg.
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz kisza25 #260922 üzenetére
Nem hiszem hogy mindkét felniszett hibás lenne,
(Telin és nyárin is jelen van a hiba), szakszerűen vannak tárolva és. Nem is verem oda soha. Meg azelőtt hogy leraktam a nyarikat, nem volt rázás, majd a téliket felrakva egy kis idő utan előjött a hiba (nyilván nem megyek mindig 90-180-as tempóval. De ha mégis felnihiba, akkor azt hol érdemes megnézetni?[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
Rendesen meg lett csinálva igen. Az hogy órával kimérték-e, azt nem tudom. 90-100 felett kezdi, és 180-nál is jelen van sajnos. Múltkor sajnos hamar oda kellett érnem Debrecenbe pestről és nem volt kellemes út, nem is szívesen indultam el vele így, de sürgős volt, szóval nyomtam neki.
-
barnam_
nagyúr
& tboldi: rendben, akkor az lesz
Egyébként itt a képen a 233-as számmal jelölt alkatrészre kell az amit keresek. Régen a Hengst szűrőben (ami a gyári beszállító) a tartozék része volt, ma már nem. -
őstag
Hát igen, de az allgripnél még nagyobb nézések voltam mint az automatánál... Olajcsere abban? Minek? Ez azért bosszantott a Suzuki szervízben, mert karbantartás mániás vagyok. Bár én vagyok a hülye, mert általában 10 éven belül újra cserélem, csak az jár jól aki tőlem megveszi
szerk: kisza25 +1 tapasztalatból nekem is bejött a nexen nagyon, jazzen 15-ös felnin szuperrül szolgál, az scross 17-es felnijén is jó volt bár ott nyáron már kicsit nyúlósnak éreztem ezért ment a 18-as rav4 kerékre GY vector 3
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
Én is felraktam már két hete, de azért első körben, hogy kiderüljön mitől ráz a kocsi nagyobb sebességben (nem a kerék miatt ) Sajnos tegnap nekem is kocsival kellett mennem dolgozni, de nem éreztem semmi menetstabilitási problémát, hiába volt -2 fok és 60km/h szél
De nyilván óvatosan megyek ilyenkor én is. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz thefreeman #260903 üzenetére
En 5k/db aron tettem fel jofogasra es kb azonnal elvittek. De ez nyari vt, annak most lesz szezonja...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- E-book olvasók
- ASUS routerek
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest