-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Nem én mondtam...!!!
tboldi Ismerős Imádom apum de betudok rajta halni mikor valami egy picit is de szembe megy az általa eddig jól megszokottal... namost a xenonon kívül kb fullextra H Astra Classic a fapad Jazz után neki űrtechnika, és már a céges i30 és Insigniat is szidja mint a bokrot néha, hogy csipog összevissza!
Nála az volt a gond megszokta, hogy a kar közepét pöcköli... itt rendre eltároltatta a tempót ezzel a kis mozdulattal. (Semmit nem csinált csak csippantott és felvillant a CruiseControl, ami kuplung vagy fékre ki is kacsol rögtön. De ez már zavarta a szentem. )tototos Biztos maradi vagyok de nekem a fordulatszámmérő az analóg a kapcsolók meg legyenek mechanikusak. Teslaban is pl csak a műszerfal az ami nem tetszik külsőleg... ahogy a legtöbb fiatal gépben sem.
Azt se értem miért kellett ezt kreállni:
Ebből:
Vittem most a héten céges L-t... hááát. Qru korábbi kérdésére az offban a válaszom, hogy jaja szerintem befogok tárazni egy 1.4T K-t 3-4 év múlva és feltankolok alkatrészekből...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #314327 üzenetére
Majd szétnézek. Amikor felgumizták, akkor a gumis nem matatott benne, pár kilométer alatt elmúlt magától a hibajel.
Qru: Az mondjuk érdekes. Főleg a fentiek tükrében. És van olyan tananyag, hogy az egyik szenzor a csomagtartóban van?
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
A H Astra esetén az indexkar végén vannak a gombjai, nem külön karon.
Olyanom nekem van az Alfában*, de még sosem térdeltem bele, sőt ha meg is történne, akkor se csinálna semmit, mert előbb el kell csavarni a végét, hogy aktiválódjon.
*nem saját kép
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #314393 üzenetére
Tudtam, hogy tata vagyok!!!! Engem is kiidegelt a karos tempomat a Passatban. Állandóan beleakart a térdem (nem is értem, hogy amúgy). A legviccesebb az vt amikor a pályáról lejöttem, Debiben első lámpánál megállok, majd amikor engedem fel a féket megpöccintem a tempomatkart a térdem hegyével... Na mivel a kilonegyven volt eltárolva a DSG meg a 350 Nm olyat odapirított, hogy kb a város túl felén voltam mire visszalassítottam.
A Merciben viszont nem esik kézre, állandóan nyúlkálkva kell tapogatóznom utána...
Szerencsére Bubiban a kormányküllőn van, ott nincs vele gondom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Nah itt sem telt el a hosszú hétvége autózás nélkül:
tempomat megoldva... tökre hiányzott, hogy nem volt de nem akartam emiatt venni egy kart.Apum állandóan beleakadt az irányjelzőn és marhára zavarta, agglomerációs használatnál amúgy sem igen nyomkodta szándékosan nekem meg ugye eleve hiányom volt....
Szerencsére a GM mindig mindent olcsón akar megoldani ezért azonosak a karok, dízelekben gyárilag elő van minden vezetékelve szóval csak fogtam az OPCOM-ot, 16XER-en letaníts, pici imbusszal kiakaszt -> kart kihúz, magamnál bedug, feltanít.
Mindenki nagyon örül, osztrákba mi már tempomattal megyünk apum meg nem fogja nyomkodni akaratlanul.Képernyő upgrade megvolt, elektromosan behajló tükör upgrade megvolt, kartámaszt deréktámaszt hétvégén teszem be... marad:
automata klíma, gyári xenon ami tényleg fontosabb, esetleg parkoló radar.
Ezekből szerintem még a fényre sötétedő tükröt + esőszenzort beszerelem utólag meg a xenont is beszerzem szintezővel meg mosóval aztán ennnyi.Hétvégén beraktam még a Gladen Alpha szettet, a BT358-as fejet valamint hátra a nagyobb ládát + erőlködött, marha jó lett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Tsebacsi #314386 üzenetére
Előbb egy Thesist szeretnék kék plüssbelsővel, opcionálisan V6 Bussóval.
De van még egy nagyon menci tulajdonsága a Themának.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #314378 üzenetére
Lehet én csúsztam félre, volt itt annyi komment ide-oda.
Ami "közismert", az az Autec Wizard, dizájnra kicsit OZ, és a legkönnyebbek között vannak, belépö árszinttel. (6-800€ között láttam legtöbbször újként).
Én Enkei-t vettem most, az is a könnyebbek egyike, árban az Autec mellett/fölött, de a rendes OZ-k alatt. (ez is ilyen 6-800€ között újként)
A Motec-nek van az Ultralight széria (brutál népszerü a VAG körökben, 19"-ban tele vele a net), ez már azért 4 számjegyü € körül megy.
Nem vagyok benne biztos, hogy ezekre gondolsz, de most ezek vannak a fejemben.
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #314352 üzenetére
Ezek után (is) gáz, hogy a golfot annyira legatyásították. De legalább látom ha egyszer oda jutnék seat után vehetek seatot.
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #314326 üzenetére
Fun fact: ennek a Maseratinak ugyanaz az oldalindexe, mint a Fiat 500-asoknak vagy az Ypsilonunknak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #314372 üzenetére
2017-től van az EU-ban 7-es olajos (DQ381), az elődje a DQ380 az 2015-től volt az ázsiai piacon. Névleges terhelhetősége: 420 Nm. Skormiban is ilyen váltó volt nekünk.
Azt érdemes még tudni róla, hogy: "a váltóban lévő szivattyú csavarjait nem megfelelően húzták meg a gyárban, és mivel a váltó szerkezet rengeteg rezgést ad le, képes kilazítani és kirázni ezeket a csavarokat. Majd ez befelé esve távozik a helyéről és egy tetszőleges ponton összeakasztja a fogaskerekeket, majd a váltó ház oldalán távoznak az alkatrészek." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz BigBlackDog #314372 üzenetére
Na ez új
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #314371 üzenetére
7-esből van olajos (DQ381 ami a DQ500-ból fejlesztettek tovább) és száraz (DQ200 ami DQ250-ből) is. A DQ380 is le tud térdelni, érdemes erre lelkileg felkészülni és a trélerest gyorshívóra rakni.
Tehát a továbbfejlesztett szó itt az elszarást jelenti.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz szőröscica #314326 üzenetére
Ennek pedig besza-behu hangja van, állllllat. És ránézésre nem az automatizált fosch, hanem rendes automata.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #314371 üzenetére
Szerintem 7-es DSG volt már régóta a dízelek mellé is, csak az olajos.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
bandus
veterán
válasz Gergőke88 #314353 üzenetére
nekem nem volt az audihoz, pedig most már a második flakont locsolom bele bár ez tesztautó volt, nem új.
viszont a leírás alapján majdnem sajnálom kicsit, hogy végül nem formentort hoztam el, hanem a q3-at.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
pit stop
addikt
válasz CactuS #312665 üzenetére
Nem sürgetni akarlak, csak friendly reminder
Más: Spanyolországban sokat taxiztunk, elég sok autóval.
Sok a hybrid Toyota, ami elpusztíthatatlan - hát náluk 50k kilométer után égett a check engine Mondjuk taxik kétharmadában amúgy is.
Legnagyobb pozitív meglepetés egy Renault Arkana volt - nagyon csendes volt, egyben volt egész, és automata váltóval pillanatok alatt megvolt Y.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #314363 üzenetére
Számozza, ha nincs a név után hogy 2, akkor ASC1. Az sem rossz gumi amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gergo5991
őstag
Vip caribi autóillatosítót miskolcon tud valaki ahol árulnak? Útba esik és ha valaki tudna eladóhelyet megnézném.
-
félisten
-
félisten
-
Corsa02
őstag
Nem a gyártó, hanem az importőr adja. Akár hány autót lekérdezek mindegyiknél ott van null revíziónál 1L olaj elszámolva az PoHu felé. Rá is kérdeztem amikor a Skoda-t vettem át, azt mondták, hogy a PoHu perverziója a mai napig és a szalonoknak rohadt kellemetlen
The Truth Is Out There --->
-
szőröscica
addikt
Kaptam meg kepeket a narancs 430i-rol. [link]
Szep auto. Elvileg a Racknal mar volt atnezetve, bal hatso sarvedo alja van kicsit fujva. Vegul nem egyeztek meg, mert a vevo autot akart volna beszamittatni. Nekem a felszereltseg oke lenne. 2021-es GY gumik vannak rajta. Mennyire lehet konnyen tekerni ezeket, markaszerviz kiszurja? Csak azert kerdem, mert elvileg most van benne 58 ezer km, mig az utolso szerviz 2022. oktobereben volt rajta 56 ezernel, ami azert eleg furi, erre majd rakerdezek, ha ujra beszelek vele.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #314354 üzenetére
Az kb reális, Bubiba ha jól emlékszem 550 gr kell.
Csekkoltam: 450-550 gr gázt ír elő a gyártó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szabonagyur #314352 üzenetére
Egyre inkább jellemző, hogy a Cupra / Seat / Skoda modellek néha jobban sikerülnek, mint a Nagy Golf Ez egyszerre jó és szomorú.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gergőke88
addikt
válasz szabonagyur #314352 üzenetére
Az olaj az nem VW gyári "ajándék"? Nekem is adtak a Superbhez.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem volt még fogyi: Formentor 6.3, van benne város, pálya, főút is.
Tapasztalatok:
- futómű sokkal kényelmesebb ezekre az utakra mint a G8 R-Line volt, gumi
- sokkal halkabb, motorhang tényleg zero és a gördülési zaj is alig van annak ellenére, hogy 4 évszakos van rajta
- érzésre jobban megy, pedig a motor ugyanúgy 150 LE, és talán nem is könnyebb
- hővédelme is jobb így elsőre
- itt is ugyanúgy érintős minden, de valahogy jobban kézre áll, kevésbé bugos
- klíma is jobb, jobb helyen vannak a befúvók és nagyobbak is
- hangulatfények jópofák, főleg, hogy azok is jeleznek ha közel van hozzám valaki, nem csak a tükörben villan fel a holttér figyelő
- meglepően sokan utána fordulnak és nem tudják hova rakni az autót
- eddig aki beült hátra meglepődött, hogy mögöttem van kb. akkora hely, mint a Golfban is volt.
- Cupra connect app... hát na az bugosui: és gyárilag volt benne 1L olaj, just in case...
-
nagyúr
válasz Szada85 #314350 üzenetére
Én nem vagyok mérvadó TPMS szempontból, szerintem itt vagy egyedi elfingás vagy konkrétan duplán rossz verzióvásárlás van, bár érthetetlen, hogy egy esetben pedig miért szalad végig simán a teszt és látott mindent, utána pedig miért akad le 83 vagy 91%-nál. Az autóban más elektronikai biszembaszomkodás nincs, a kisakku cserével a hibaüzenet eltűnt, a vele járó többi error üzenet se jött elő azóta.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #314346 üzenetére
"Persze minél több, annál jobb, megértem,..."
Ez inkább addig igaz, amíg müködik," mert utána inkább csak fejfájást okoz, meg extra rollereket.Ott volt a Cupra, DCC, de szép, de jó, de 3 év alatt még forszírozva sem kellett soha Komforton kívül más, de 5 évesen elfingó gátló cserébe (akkor) 500€ volt, csak mert DCC... ma már talán megvan 200-ból is, de akkor is totál felesleges pl. a tulajok 90%-ának..
De látva Tse kalandjait a TPMS-sel, vagy az újabb VAG Infotainment kanosszajárásokat, számomra is lassan a kevésbé felszerelt autók lesznek a vonzóbbak...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #314348 üzenetére
Ilyenben nem is jó hirtelen dönteni, jól teszed hogy előbb megnézel több mindent.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Amúgy meg nem hajt a tatár, nagyon kis esélyt látok rá, hogy ezekből bármit is megveszek. Van majdnem 2 hónapom a mostani kocsival, és utána is elvagyunk bőven, szóval elkapkodni nem akarom.
De most pénteken szabin leszek, és legalább elmegyek egy üléspróbára, hogy lássam, mivel állok szemben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #314346 üzenetére
Az adaptív led nagy királyság, azt nyugodtan felvehetnéd a listára. Mondom én aki még az ülésfűtést is felesleges úri huncutságnak gondolja...
Nekem ami kéne az CP mellé a holttér figyelő de klímából meg tempomatból elég a parszt verzió is.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #314343 üzenetére
Már ez is a rászánt összegem nagyon felső határa, mert eredetileg 7-8-ból szerettem volna megúszni, csak annyiért sokat futott, öreg autók vannak. Inkább fiatal, keveset futott, szerényebben felszerelt autót szeretnék, ami nincs lelakva. Ebben is sokkal több minden van, mint amire nekem szükségem lenne, én alapvetően egy tempomat + ülésfűtés + carplay kombóval tökéletesen elvagyok. Persze minél több, annál jobb, megértem, de hidd el, nekem az ellenőrzött múlt és a szép belső többet jelent mint egy adaptív LED vagy a seggmasszírozó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #314340 üzenetére
Reális ás igen. Gáz drága és nagy autód van abba meg sok gáz kell.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szőröscica #314341 üzenetére
Kicsit gyérnek tűnik az az 5-ös Mondtam, hogy nézd meg az enyémet, hogy 2017-esként mi van benne, és aztán egy 20-as modellt, amiben már az újabb rendszer van, de még nem FL, na olyat keress inkább. A linkeltben bénább az óracsoport, kisebb a kijelző, és alig venne benne vezetéstámogató. Persze szép a bőr, de ne az adja már el az autót...
Szerintem a fele nincs benne, mint amit oda leírt, az automata távfényt se látom a bajuszkapcsolón. És a lámpán sincs az Adaptive LED felirat.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #314340 üzenetére
Hát a Lexusba valszeg nem csak 300 g kell.
-
Micsurin
nagyúr
Ha az AutoDNA előéletre 0 bejegyzést ír az mit jelent? Nincs kártörténet?
Havernak néztünk reggel egy import 159-est és leakartuk kérdezni odafelé de ez meglepett minket.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #314333 üzenetére
Öreg ez már. Új szériát vegyél.
Pl: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/330/bmw_330i_xdrive_m_sport_automata-20635933#sid=b5347594-7e1e-42c6-a853-925b840507b7[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #314326 üzenetére
A Názáretit elengedném, a 340i szerintem picit túl van árazva, vagy tévedek?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz cappa72 #314330 üzenetére
Igazából az esetek 90%-ában az információ közölhető lenne 2 percben, de 6 perc üres felvezetés.. 3 percben elmagyarázza hogy milyen terméket vegyél meg, majd 5 percre széthúzva maga az info, majd 8 perc üres levezetés.. percre is fizet a jutúb nem csak kattintásra
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
szőröscica
addikt
válasz brumi1024 #314331 üzenetére
Bedobom ide megszakértésre: [link]
Azon kívül, hogy egy nagyon alapos takarítás ráférne, roncsolásmentesen le kéne szedni azt a hülye telefontartót, illetve kidobni az utólagos CarPlayt és beletenni egy gyári megoldást, nekem nem tűnik rossznak. Feltéve, hogy nem 30 ezrenként cseréltek benne olajat, és esetleg a váltó és diffi sem gyári lötyivel fut még.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #314326 üzenetére
Ezzel tuti nem szívatnám magam. BMW-hez van minden ehhez sokkal kevésbé.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz F_Zolee #314319 üzenetére
mert fél oldalas információt fél órás videóban adnak le...
Hasonló a póóórblémám a modern információszerzéssel.
Egy itteni blog, egy normális fórumos bejegyzés (akár fészbúkos is - mert olyan is van, hogy ott leírják röviden, vagy 5-7 perces videót készítenek, esetleg linkelnek) annyira felüdülés tud lenni, hogy csak na.
Sajna a tartalomfogyasztásra sokan rácuppantak, így a tartalomkészítők is bővebben adják elő a dolgokat (olykor túlzottan, nem lényegretörően).[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #314325 üzenetére
Sehogy, újra fel kell tanítani minden alkalommal ha pozíciót cserél a kerék.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #314326 üzenetére
Miert nem? Kb annyira lehet mellenyulni vele mint egy barmelyik random BMW-vel
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #314325 üzenetére
Szokott lenni egy menü az autóban, amivel tudod nullázni kerékcsere után a TPMS-t.
Nincs neked olyan?⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz brumi1024 #314323 üzenetére
Az jó. Nálam most F31/32/36 és G30/31 van a kalapban, asszonyka rábólintana egy F31 340i-re, valószínűleg pénteken elszaladok megnézni, meg azt a korábban linkelt narancssárga F36 430i-t is. Időtől függően van még egy G31 530d és egy F32 430i is, ami beleférhet a körbe. Ma telefonálok párat.
[link] Erre nem kaptam engedélyt. Nem értem, miért. Ehhez mondjuk
cicanyuszi lennék.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tsebacsi #314321 üzenetére
Ha már TPMS. Hogy lehet megoldani, hogy a teljes értékű pótkerék (5. kerék) is tudjon érvényesülni?
A Kiában a pótkerék is ugyanolyan lemezfelnin van, mint a többi, egyszerre vettem az 5 db négyévszakos gumit, az 5. kerék a jobb oldalon forog, tehát ott nem csak az elsőt, hátsót cserélem meg. Első csere volt meg, a JE a csomiba került, a JH ment előre, a pót meg JH-ra. A csomiban lévőt túlfújtam 3 bar-ra, mikor megvolt a kerékcsere. Utána az első pár km múlva a TPMS hibát dobott. Leengedtem arra a nyomásra, amiken a kocsi is áll, de a hiba maradt. Nem sok értelmét látom a 4S gumi előnyének, ha szezononként ugyanúgy gumishoz kell mennem TPMS-t átrakatni.
Mondjuk, a hibajelzés annyira nem zavar, műszaki vizsga előtt pár nappal meg cserélek kereket, hogy helyreálljon a kocsi lelki békéje, de ha van valami értelmes megoldás, akkor megcsinálnám.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz szőröscica #314322 üzenetére
Tuti csak én szopok ezzel
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #314322 üzenetére
Szerintem neki nem volt szerencséje. F10-F15-I20-G22-G26 vonalon 2-2 szett gyári TPMS-sel nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #314311 üzenetére
Nekem elég szerencsére.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
válasz wanted5 #314317 üzenetére
Csak közben csomószor feldobja nyisd alkalmazásban. Alig láttam valamit de újra nem játsza le csak ha bejelentkezek...hova jutottunk, hogy már csak fb-insta-tiktokon lehet tájékozódni de még cikket se lehet olvasni, mert fél oldalas információt fél órás videóban adnak le...
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #314313 üzenetére
Kellett nekik az Oroszoktól venni az elektronikát.
#nincsbennetarcsi
-
aero.
veterán
Golf 8 tulajoknak új megoldás a hibaüzenetekre
-
nagyúr
válasz rbalint88 #314309 üzenetére
Azért írtam, hogy szeret módosítani, tehát sokmindenre van alternatíva. Pont nem a kaja itt a szűk keresztmetszet, hanem inkább a mosdó. A Villacher Alpenstrasse szinte tetején is nagyon kafa volt a kis alpesi házas étterem, az se volt betervezve. De ad hoc módon nekiindulni nem szeretünk.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #314306 üzenetére
Tehat tul van tervezve Ha annyira meg lett volna tervezve az utu k ket eve, biztos nem kajalunk itt: [link]
“Hegy tetejen”, murvas uton kellett bemenni, mi a kinti fahaznak is csak tavolrol mondhato ojjektumban kaptunk helyet, de bomba volt a kaja es szuper kedvesek voltak, nem veletlen a 4,9-es ertekelesuk. De ehhez az kellett, hogy meglegyen a szallas es a fobb latnivalok, a kajara meg annyi volt hagyva, hogy majd amikor kezdunk eheesek lenni, akkor keresunk valamit a kozelben.
Nem azt mondom, Romaban nekem is ki volt nezve par hely, hogy hol akarunk enni, de az inkabb amiatt volt, mert ott tul bo a valasztek jo kajaldakbol -
nagyúr
válasz brumi1024 #314304 üzenetére
Ez nem így megy, hogy beülök az autóba és akkor döntöm el mi hogy merre lesz
Nekünk 2 héttel előtte már olyan útiterv van, hogy kb. pontosan tudjuk hol állunk meg, hol tankolunk, hol van WC, hol eszünk, mit nézünk meg. Ha csak akkor derülne ki hol állunk meg, amikor az autóba beülök az nagy baj lenne
Persze tudom, hogy lehet ezzel is előre tervezni, de egy elektromosnál ez kicsit nagyobb tervezést és rugalmasságot igényel, ami most még nincs meg. És Asszony szeret módosítani (a keretein belül), ami megint csak nehezítő körülmény, ezért mondom hogy nekünk ez még túl kompromisszumos.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #314302 üzenetére
Nem igazán kell előre megtervezni, beírod a célt a naviba és a többit intézi, ott kell megállni ahol javasolja. Lehet optimalizálni persze (igazán gyorsan töltő 800 V-os rendszereknél lehet időt nyerni optimalizálással), de simán el lehet indulni úgy, hogy beütöd a célt és mész. Rendszeren München-Bp utakra optimálisabb a belsőégésű, de egy-egy nyaralásnál manapság már nincs vele gond szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #314301 üzenetére
Nagyon át kell állni agyban erre, nem tudom Asszony mennyire értékelné. Sokszor ő tervezi a nyaralásokat, ha ezeket is bele kéne kalkulálni lehet morci lenne.
Továbbra is úgy érzem nekünk a plug-in a megfelelő és még nem állunk készen a full EV-re.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest