-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #312226 üzenetére
Hat. A gumi meg tuleli, a felni az ami kapja rendesen. En evente minimum egy szettet ujrafenyeztetek es szezononkent 1-2 felnit gorgoztetek atlagosan az elmult 7 evi tapasztalat alapjan. Szoval koltseges.
Masik lehetoseg, hogy nagyon figyelsz az utra es a katyukra, de akkor vegig stresszben vezetsz.Egyszer kellett ket gumit is cserelni a 4-es fouton levo katyu miatt. Bar lehet 1 gumival is megusztam volna, mert csak az elso puposodott fel(plusz felni gorgo termeszetesen), de a hatso gumit is kukaztam inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #312286 üzenetére
Ket hete újra Cromákat nézegettem, de a fogyasztás nagyon megtetszett. Most az átlagom, amiben van M3, M0 országút és sok város 3,2 l/100, és sajnos a nehezebb lábúak közé tartozom. Így az kilôve, pedig minôségre, komfortra, átgondoltságra messze van a Priustól, és ez nem a Toyota érdeme.
Dízel nem kell továbbra sem, hasonlóan fogyasztó olasz, amit a pénztárca ki is hajt, nem létezik.
A Lybra megvan!
tototos:
Azért, mert a hajtàs maga tetszik, az nagyszerû, viszont az autó maga nem, futómû szekér, beltér zörög, klímáját utálom. A CT minôségre, menetkomfortra és zajra biztos, hogy jobb, ültem benne, de pályán nem mentem, a Prius pedig nálam pályán vérzik el, és nem a teljesítménye miatt (bár kamion mögül kiugrani...), hanem mert 140-nél emelt hangon lehet beszélgetni benne, annyi zaj jön a padló és a kerekek irányából.
Itt a lemezen egybôl a szônyeg van, Croma padlóján 8! cm tömör szivacs réteg, doblemezek burkolva utastér irányából is 1-2 cm-es filc paplannal stb.A hajtáslánc nagyszerû, fogyasztás parádés, csak a kényes seggem több komfortra vágyik.
Peter.70: nekem ugyanaz a technika van, mint a CT-ben, az tetszik is, a körítés nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Micsurin
nagyúr
Tudtok pesten futóművest aki vállal beállítást on the fly? Ergó kb ma felhívnád holnap kéne és megtudja oldani. Nem akarom elhinni, hogy erre 1-1,5 heteket kéne várjak az eddig felhívottak alapján... főleg a legutóbbi aki közölte nehogy azt hidjem egy beállítással megúszom és egy 15 éves autónál nem lesznek már ott kikopott cuccok. Azzal kezdtem a jóembernek, hogy kb komplett első mű csere miatt kéne egy állítás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #312257 üzenetére
Kérdés mennyivel drágább a 19-es szett, nem jönne-e ki az árából egy csocsi aftermarket garnitúra?
Cuprához is egy 19"-os Performance kerékszett 900-1300€ között cserél gazdát (újként valami 4-500€/Stück), annyiért már Motec Ultralight, vagy OZ, BBS szettet is lehet löni akár.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Hello,
Egyik rokonom kölcsön kapta használatra a szülei régi 1.4 Seat Leonját, kb 22 éves, ők voltak az első tulajok, állítólag mindig 100-as benzint tankoltak bele, és ilyen Spuri löttyöt előtte. Sosem volt autója, csak néha napján vezetett eddig, szóval tőlem kérdezget, de erre nem tudom mi a jó válasz.Első kérdésem az lenne, hogy mivel ennek ellenére is megöregedett és sok sebből vérzik az autó, lehet bármi negatív következménye annak ha ő mostantól 95-ös benyát rak bele, esetleg azt a Spuri adalékot megtartva?
-
750km alatt országúton/pályán, megitta az olajat, pedig előtte volt szervizben, ez nyilván nem normális, de gondolom nagyon nem is javítható komolyabb befektetés nélkül, ebből is valami fancy olajat használtak, ha itt is valami olcsóbbat keres, azt elméletben sokat nem kellene változtasson a motor állapotán. Úgy értem hogy csak nem rohad le pont emiatt.
///
Nyilván nem egy jó deal az autó, de ki szerette volna próbálni az autós pesti életet, mielőtt elkezd gyűjteni egyre, és a cél az lenne hogy ne tegye tönkre a kölcsön kapott autót (nem felhőtlen a kapcsolat a családdal)
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
szőröscica
addikt
válasz barnam_ #312267 üzenetére
Kinek mi tetszik és mennyit szán rá. Adott esetben inkább vennék 3-ért valami finom 202-t vagy egy CLK-t, mint 8-10-ért egy 126-ost, bármennyivel jobban is tetszik az utóbbi.
124-ből nekem csak utolsó évjáratos kabrió kéne, sötétzöld színben, világos belsővel. Olyat láttam egyszer gyerekként Ausztriában, akkor bekattant.
-
Integrale
veterán
Érdekes, hogy pont írod a CT200-at. Most lapozgatom a hirdetéseket, lehet cserélem a Priust arra.
Akinek van, mennyire zajos pályán? Fôleg a gördülési zaj érdekel, lehet benne normálisan beszélgetni 130-140 körül? Klíma állítható minden irányba egyszerre? Ablakok le/fel húzhatóak távirányítóról?
"Bad reklám is reklám too"
-
tototos
őstag
válasz brumi1024 #312280 üzenetére
A Priusnál van egy érdekes állapot most. Ugyanazt a kocsit megkaphatod plugin és sima hibrid változtaban . Jelenleg 500 ezer forint a különbség köztük. A Plugin előnye ugyanúgy megmarad a nagyobb és jobb akksival. Tehát ha esik a plugin ára akkor esnie kell a simának is mert senkinek nem fog kelleni a sima ugyanannyiért.
-
addikt
mivel nekünk pont nem a zöld rendszám miatt kellene plugin hibrid, remélem ez letolja kicsit az árakat
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #312276 üzenetére
Forgalmiba irt teljesitmeny szamit, de mivel itthon jellemzoen flottas/cegauto az uj auto (ott meg ugyis cegauto adot fizetsz), ezert kivancsi leszek merre tolja a piacot. 4 ev alatt az adokedvezmeny eltuntethette a plugin arfolenyet, igy viszont lehet nem azt fogjak valasztani, hanem a sima belsoegesut.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #312245 üzenetére
csak a vertikális dimenzióval van a baj, meg az ottani utak minőségével, és a levert kardán olcsóbb egy fabiaban, mint egy BMW-ben
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #312270 üzenetére
Ingyenes parkolas sok nagyvarosban, nincs teljesitmenyado, nincs atirasi illetek, nincs regisztracios ado, nincs cegauto ado.
Qru megelozott, szoval a cegauto adoval egeszitenem ki. Az cegeknel nagy elony volt, havi 120 kW felett eves szinten 500k - 1M kornyezetvedelmi besorolastol fuggoen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #312270 üzenetére
Nincs teljesítmény alapú gépjármű adó (lánykori nevén súlyadó), nincs regadó és vagyonszerzési illeték. Ingyen parkolás részben van csak, lokációtól függően. Bp-en pl ingyen parkolsz közterületen, Szentendrén meg zöldrendszámmal is fizetős.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz tototos #312264 üzenetére
78. oldalon vannak a modositasok. Csak a valtoztatasokat irtak itt le, elvileg 2026 november 30-ig lehet reszt venni zold rendszamos 5N/5P besorolasu autoval a kozuti forgalomban, szerintem az addig esedekes muszakikon ugyanugy leveszik a zold rendszamot. Nem kerestem ki pontosan hova kerul az a resz, hogy atrendszamozasig a forgalombol ki kell vonni, de gyanitom erre vonatkozik.
-
kisza25
félisten
Holnap megyek 300km-re, mondom mentem már 200km-t tele rakom a tankot, mert amúgy nem nagy a hatótávja a seatnak.
12 litert tudtam beletuszkolni, három kattanasig🤔
Amit már csak azért sem értek, mert múltkor nem tankoltam tele, mert csak be volt gyűrve a zsebembe pénz (27 eFt) és annyiért tankoltam és még nem kattant le. (5liter ment kannába is és 100 ast tankoltam valami 680- ér/liter)
Vagy ízlik neki a shell 100 -as, ami fura lenne mert a shell 95- el kifejezetten rosszul fogyasztott🤔Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #312265 üzenetére
OM606 turbóval biztos kellemes hobbiautó lenne
Ezekkel kb. úgy vagyok, hogy a valóban szépen megőrzött az így is úgy is drága, akkor már miért nem valami rendes klasszikus?
124, 126, 140, stb. -
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #312246 üzenetére
Nekem a BMW gong hangjától a mai napig elő jön a PTSD.
-
brumi1024
veterán
Na hat eldolt, az M5 nem lehet zold rendszamos, ahogy mas hibrid sem.
-
barnam_
nagyúr
válasz Peter.70 #312247 üzenetére
Nekem is van tapasztalatom, bár még 2016-ból, azóta sok víz lefolyt a Dunán.
Nekem anno egy tanulóval csináltatták a melót, az meg kispórolta a ragasztót és emiatt szelelt. Másfél hétre kaptam újból időpontot, és ki kellett szedni a szélvédőt plusz újra beragasztani.Utána jó lett, ezt csak azért írom hogy mindenképpen nézd meg és hallgasd meg alaposan.
-
addikt
válasz szőröscica #312216 üzenetére
most lomizták a németektől szotyiért, és várják rá a madarat
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #312216 üzenetére
Hú... most ezt aztán minek?!
25 éves C osztály 125 lovas dízellel.
Mint forma nekem is tetszik, de ezek is rohadnak... max valami különlegeset, mint egy C43.Az ár meg a másik. Nem tudom mit gondolnak az emberek, de szerintem a háborús pszichózis otthon megy, nem Nyugat-Európában... ki veszi ezt meg 3,2-ért?
Ráadásul ez nem az első eset, múltkor néztem hogy szinte minden 20 évesnél öregebb Mercit milliókért akarnak eladni. EszméletlenA szőnyeget már meg sem említem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #312245 üzenetére
Ilyen az, mikor az utazás rejti az izgalmakat, nem pedig a úti cél.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #312239 üzenetére
Hazament vele b.nom. ezt meri vezetni, a BMW-t nem.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Blindmouse_ #312238 üzenetére
Nekem csak a 3.7 V6-hoz volt szerencsem de mar az is jo kis szaladgalos lenne nekem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Szélvédő cserét hol érdemes csináltatni? Ahol gyári üveget tesznek bele, és rendesen meg is csinálják? -
bandus
veterán
sajna a szokasos parkolohelyem foglalt. van tippetek hol lehet olcsobban larkolni mint a ram melygarazsa a xiii-ban 3900 huf/nap aron? vagy ennel jobbat ugyse talalok, max ha elviszem a 2.Kerulet vegebe a kocsit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tototos
őstag
Asszony az mondta, ha talál új állást akkor veszünk egy Teslát
-
tasiadam
veterán
Most ertunk haza, 900km ment a fabiaba, 5.5L atlag fogy
Es ezt talaltam a garazsban
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
joshua7
veterán
válasz focvis #312226 üzenetére
Golf 7.5 GTI ugye nálam jó 2.5 éve. 18-as a téli szettem, 19-es a nyári, különbséget nem érzek a kettő között menet közben.
Nógrádi utakon is járok, ahol lehetetlen kikerülni minden kátyút, ezek után mindig megnézem a kerekeket, de jól bírják a strapát.
Gyári Audi Speedline szett a téli, Vw Brescia a nyári.Én mindenképp 19-essel venném, azzal adja ki rendesen.
Mit néztél ki, link?Semper Fi
-
veterán
válasz focvis #312202 üzenetére
Köszönöm szépen Srácok a megosztott tapasztalatokat.
Asszem Szada85 olvasott leginkább a (hátsó)gondolataimban, a kerék túlélési esélye a másik kritikus kérdés.
Gondolkodom egy Golfban, a 18-as nem igazán tetszik, a 19-es dizájnjáért hajlandó lennék elviselni a komfortcsökkenést. Vagy másik Golfhoz van 17, az jó lenne télinek és vinném tovább a mostani nyári kerekemet. De az első Golf jobban tetszik.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #312220 üzenetére
Biztos perzsa, azért 3 milla.
Úgy látom még mindig azt hiszik az emberek, hogy mindent el lehet adni jó drágán csak azért, mert az új autók ennyit drágultak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gergőke88 #312221 üzenetére
Nekem nagyon kellemes volt - S550 - főleg, hogy elfértem benne, az sok másik sportos típustól sajnos nem mondható el - számomra. Nyilván anno felröhögtem a transit kapcsolókon a beltérben, az automata elég buta, de a futómű korrekt lett, főleg a förmedvény elődeihez képest, de mára már egy ritkaságnak számít egy rendes v8 rwd.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #312214 üzenetére
Elvileg igen, gyakorlatilag meg szerintem pont ugyanannyira figyelnek oda mint eddig. Ez a méretkategória már az előző generációnál is 1800-2000 kg közt mozgott, sima 2 literes dízellel is, ehhez hozzávéve az Audis orrnehézséget (55-45% súlyeloszlást láttam szerencsés konfiggal) mindjárt túl lett lépve az 1 tonnás tengelyterhelés. De Insigniára ugyanez igaz. Nem lennék meglepve ha ma már nem lenne indokolt ez a default érték.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Blindmouse_ #312217 üzenetére
Van baj a toronyban. Csak jelzem nekem volt Mustang Gt a garázsban és nem akkor truváj mint gondolod.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #312216 üzenetére
Azok a szőnyegek!
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #312202 üzenetére
Ez nagyon autó és futómű függő. Nekem a sport csomag miatt elől 225/40R18 hátul 245/40 (255/40 lenne a gyári, de jóval drágább és ritkább is, elcseszett méret...mindenki 245-öt rak) van, szerintem ezen az autón pont elég feszes és még nem kényelmetlen. Való igaz, a Renault-ban kevésbé érezni az úthibákat, de nem is fekszi úgy ah utat és a Lexus sem vesekőkirázós. Viszont ültem olyan autóban (Celica), amiben a 215/45R17 is úgy pattog, hogy hosszabb távon kényelmetlen.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
diegho
nagyúr
válasz radi8tor #312213 üzenetére
Próbáltam, de még kell vele szórakozni. Konkrétan a bal combom és fenekem fájt. Azért a Kuga nagyon más szint. Abba szombaton raktam megint 600km-t, de semmi bajom nem volt. Most augusztusban kimegyek a világból is. Pénteken haza olaszból, vasárnap irány Kecskemét, hétfőn vissza olaszba, aztán pénteken megint haza, szombaton megint Kecskemét. Ez laza 3k alsó hangon.
-
diegho
nagyúr
Ma reggel kijöttem olaszba a céges ceed 1.6crdi-vel. Hát nem egy Kuga na... 2 óra után már meghaltam az ülés miatt, annyira kényelmetlen. De legalább jól fogyaszt, 4,8-al jöttem ki. Az a baj, hogy elég sokat kell járnom vele olaszba a következő hónapokban...
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #312202 üzenetére
Cuprán ugyanezek a méretek voltak téli/nyári felállásban.
A fehérrel 3 év alatt otthon járva sem volt alapvetöen gond a 19"-lal, söt, néha azt éreztem, hogy még "jobban" át is lépi a kisebb egyenetlenségeket, repedéseket az úton, nem ütött fel egyszer sem, viszont - saját féltésböl - sokkal jobban "kellett" figyelni, mert érzésre 1-1 nagyobb lyukba esve fostam, hogy toás lesz.Mostani Cuprán télen nyáron 225/40R18 van/lesz, amilyen ütemben romlanak az utak (otthon is, de azért idekint is érezhetöen kevesebbet költenek erre az utóbbi idöben), én "nyugodtabban" autózok velük, és tempózás közben sem érzek akkora ég és föld különbséget, nem mellékesen a 18" biztosan könnyebb is, az pedig sosem "árt".
A 19 persze sokkal b*szóbb látványra, nem kérdés.
-
pit stop
addikt
válasz barnam_ #312196 üzenetére
Aki nem nagyobb prémiumból ül át, hanem máshonnan annak nem fog feltűnni szvsz.
Inkább ezt vegye anyának aki megteheti, mint egy batát suvot. Kívülről szerintem sokkal jobban néznek ki, mint az átlag - arra lehet fogni, hogy annak a kialakítását kell megfizetni.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #312206 üzenetére
Szerintem kanyarban lehet igazan erezni. Mas a csuszashatar hatarozottsaga es tapadas eseten is mas mertekben sodrodik. Ha kavicsokon mesz azt azt ugyanugy meg lehet szamolni mindkettovel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #312202 üzenetére
Hármas BMW-n használtam hasonló abroncsokat, téli 225/45R18 - 255/40R18, nyári 225/40ZR19 - 255/35ZR19. Azon az autón szinte semmi különbséget nem éreztem a két szett között. A téli talán hangosabb volt... Ha csak egy mérettel lépsz feljebb nem lesz gond szerintem! Futóműfüggő is, de kizártnak tartom, h "sokkal sprődebb" legyen. Kíváncsi vagyok mások véleményére is.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #312192 üzenetére
Ebben a kategoriaban nekem messze a Lucid Air (mondjuk egy Grand Touring formaban) tunik a legjobbnak tesztek alapjan. Jelentosen magasabb range, BMW helyett BMW kezelhetoseget/jatekossagot nezve, es praktikusabb is. Kar, hogy itthon nem elerheto.
-
veterán
Részemről teljesen élhetőnek tartom a 225/40R18 méretet. Aki használt hasonlót, plusz 235/35R19 és környékét is, utóbbi milyen?
Sokkal sprődebb, vagy csak éppen egy picivel?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest