-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #314875 üzenetére
B rendszám esetleg, ha már Alfa? (Kolos-1 megérne egy kérdést.) Vagy ott a normal méretű matrica rendszám, az nem esik le.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tom1939 #315190 üzenetére
Vagy nagyobb kis akku, vagy egyen álló helyben kevesebbet a kocsi...
Vannak feszültség alapján áramtalanító cuccok amúgy, ide jó lehet. Ha eléri a minimumot, leold, és nem merül tovább - aztán nyaralás végén hazáérve csak megnyomja az ember a gombot és indul az autó, mert megálljt parancsolt a merítésnek, maradt elég szufla. -
kisza25
félisten
válasz simonjoe #315191 üzenetére
Az akksik akkor bírják a legjobban a nem használatot (tarolást), ha 70% körül vannak töltve. Ha 100% töltve vannak akkor gáz keletkezhet bennük és festültség van a cellákban, felpuffadhat, ha nagyon alacsony a töltés, akkor meg túl metülhet
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #315192 üzenetére
Motoros? Ha igen szokott lenni mód a nyitási magasság limitálására.
-
félisten
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #315192 üzenetére
Mindenki lezúzza az új autóját?
Szőröscica felkészül...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szabonagyur #314352 üzenetére
Egy kis negatívum is. Túl magasra nyílik a csomagtérajtó, Mammutban el is értem a tűzoltó berendezést ahogy bentről nyitottam automatikusan
-
simonjoe
őstag
válasz Tom1939 #315190 üzenetére
Nah, pont így járt a szomszéd a hybrid Auris-al. Elmentek 10 napra, hazajöttek és a verda nem hajlandó indulni. Egy vacak 40Ah-ás akku van hátul a csomagtartóban, teljesen döglött lett. Volt rajta valami OCTO SuperEasy ami 1A-t zabált. Gyorsan letéptem az akkuról, de már sajnos az akkutöltő nem tudta elindítani a töltést rajta. Új akku. Mondom, ne tegyük be rögtön, töltsük fel. Minek? Most vettem, új!! Mondja. 17 órakor tettem töltőre a pcs@...nyi akkut, most(21:30) néztem rá, még mindig nincs feltöltve. Szóval, óvatosan az új akku azonnali hadrendbe állításával!! Sajnos már egy gyártó sem szállítja teljesen fetöltött állapotban, a boltban meg fene tudja meddig állt a polcon. Nagyobb viszont tényleg nem fér el, kicsi a "fészek" ahová beültették a mérnök urak.
Joe
-
őstag
válasz Corsa02 #315188 üzenetére
Érdekes majd mind toyota vacak lett
szerk: mondjuk leggyakoribbnak az indító akkut írják, az reális a toyota hybridek ceruzaelem méretű kis akksiaival... Jürgen elmegy 2 hétre nyaralni egy fasza kis riasztó beépítése után és nem indul a verda, talán plusz 2 fillért itt költhetne toyota kocsinként picit nagyobb akkura
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #315169 üzenetére
Az insignia dög nehéz, ma is mentem vele, az 1,8 140 lóval még el lehet vele lenni, a 6 ganggal, de az 1,4 ibizám fürgébb, közel sem kell annyira pörgetni. Amúgy nem is akarsz vele gyorsan menni, csak próbálsz vele elférni az úton. Mindig csumára előre kell állni a parkolókban is, mert különben kilóg
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Corsa02
őstag
-
cOxeR
Ármester
válasz BigBlackDog #315185 üzenetére
Ez ugye oldalról jövő hirtelen esemény, itt nem sípolt semmit - idő se volt rá szerintem csak korrekciót hajtott végre. Sávelhagyásra szokott sípolgatni, meg kormányozni sávközépre, ha azt érzékeli, hogy lemegyek az útról. Illetve ma a városban mászkáltam, ott volt olyan, hogy kereszteződés telizöld, jobbra kanyarodtam volna, zebráról meg a sutyerák gondolta inkább keresztbe sétál át az autó előtt, akkor azt jelezte hanggal, meg kormányrezgéssel ,de ugye ott mentem 5-el, taxis esetben meg azért volt egy kb 40-es tempó legalább.
-
BigBlackDog
veterán
-
cOxeR
Ármester
Ma megvolt az első rendes automata vészfékezés tapasztalatom… 2 párhuzamos sáv balra hamarosan kezdődő harmadik balra kanyarodó, jobb szélsőben tippelni se kell taxis… kivarrta az indexet és behúzta a sávomba az autót oldalról mellettem… előre láttam, hogy ba akad majd pofátlankodni, el is kezdtem picit lassítani, fékezni ha kellően sötét beférjen… erre vészhelyzetként érzékelte az autó - logikusan amúgy hiszen átért a sávomba vonalon túl, berántotta a lábam alól pedált a padlóra, volt hátul riadalom, én meg néztem mint nyuszi a nulláslisztben leginkább a visszapillantó tükröt megállnak-e mögöttem.
Végül persze nem sorolt be a taxis csak bepróbálkozott ezt ugye az auto már nem tudta értelmezni, taxis inkább tovább ment és 3 autóval előbb ugyanezt eljátszotta, sikerrel áthúzva a baloldali kanyarodóba.
Kicsit vegyesen látom, igazából jogos volt, közben meg veszélyes is… hátulról ha belém jönnek, egy “bepróbálkozás” miatt az nem lett volna mókás, persze ha simán nekem jön oldalról se, persze ha valaki nem figyel simán bele is rongyol ha nem ad neki helyet. -
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #315177 üzenetére
Nem. Külön bajuszkapcsolo
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #315178 üzenetére
Gyerek meret, kb a Jazz merete.
Obd: elm327 eleg lenne neked ilyen alap dolgokhoz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #315173 üzenetére
Jó fogyi, kb ennyit tudna az enyém is. Szerencsére a nagy tankon nem spóroltak, az enyémben is 65 literes van.
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #315157 üzenetére
Superb megoldása megvan? Szerintem ötletes lett. Viszont, hogy a tempomat nem fér fel a kormányra. Nem értem…..
-
stickermajom
addikt
Szinte termeli a nyálat!! Na jó, volt egy enyhe hátszél, az is segített.
Tegnap megjöttünk a hosszú hétvégés roadtripről: 1330km lett a vége, BC szerint 7.3-as átlaggal, ami számolva 8 liter fölött lesz. Felénél tankoltam egyet ~400 forintos liter áron, addig 8.08l/100km. A tempó a szokásos 90-110 közötti a kölyök bringájával a tetőn. Astra után a 70 literes tank megváltás
Továbbra is nagyon szeretjük az autót, kényelmes vele utazni, bár a hegyek között a CVT+tempomat páros szerintem butácska és lassan reagál. Dombon fölfele a beállított tempó fölé nyomja 5-6-tal, lefelé elveszi a gázt, majd amikor újra emelkedik belassul 5-6-ot a beállítotthoz képest. Így lábbal is menne..
Egy pihenő után mondjuk megijesztett, mert indítás után égve maradt a traction control ikon, de visszaraktam P-be és elmúlt. Be kell szereznem valami olcsó OBD olvasót hozzá. -
Micsurin
nagyúr
válasz kisza25 #315168 üzenetére
116le gondolom A16XER/Z16XER. Eltudom képzelni mennyire lomha azzal a kasztnival... pedig nem egy rossz blokk... apumék H-ja egész fürge vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz HussarF #315165 üzenetére
Igen, így szoktak itt parkolni és van szembeforgalom is , 2022. április a streetview fotó. Az utóbbi évben viszont lakossági parkolási zóna lett, azóta jobb a helyzet, ritkábban kell tolatni.
Peremvédő - na az pont nem volt a 225/40R18 ellenére, ezzel vettem az autót; ezt a kerékszettet adtam el tavaly (nem szeretem Bridgestone, no peremvédő, untam a felnit).
Hozzáteszem, "sikerült" már brutál / max. peremvédővel szereltet is padkáznom - csak magamat okolhatom érte (idegállapot volt, 9 hónapja javításra váró autót látogattam meg). -
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315149 üzenetére
Én nem akartam cseredarabozni, ragaszkodom a rövid végáttételhez, amit csak a MiTo és az Abarth Grande Punto kapott. A végsebesség nem érdekel, de a rugalmasság igen, és ezzel gyorsul a legjobban.
szerk.: Megkövetem magam, a 150 pónis Bravo M32-esének végáttétele is 4.18.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #315152 üzenetére
Ott is lehet jól keresni de most az átlag fizura gondoltam.
tboldi: Mert ott még jobban lehet keresni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #315147 üzenetére
Kombi Superb 22-24 hét volt a szállítási idő. Nagyon népszerűnek mondták a szalonban. Ultem a pasaatban is, de végül elengedtem a kombi vonalat így kiesett. (Pedig az R-line külsővel fehérben adja nagyon).
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #315148 üzenetére
Sok rosszat nem tudnék mondani a 4S2-re az elmúlt 8-8500 alapján.
Talán lehetne halkabb tempózásnál, de ez nem kívánságműsor.tboldi Egyébként nekem pont ezért mágia mikor cseredarabozzák a váltókat... honnan tudják, hogy megéri nekik?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #315143 üzenetére
Hidd el Weisznél mindig pont annyi a vége amennyiben megállapodtok. Mielőtt árat mond megy a kocsi csáposra és nagyon alaposan véleményez.
Apuméknak vezérlés, okoskerekek + szolenoidok, összes vízcső + olajhűtő lett cserélve és a tag forintra megmondta zömében gyári cuccokkal előre a tarifát a XER-en.
Belekalkulált 2-3 szinkron gyűrűt és 1-2 fokozatot is egyébként ha el lenne nyírva esetleg. Leginkább max picit de felelé szoktál nála "csalódni". Durva de sokszor profibbnak érzem mint Imit és ez nagyon durva.
#315143 tboldi Minek ment oda?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315141 üzenetére
Aztán majd te is kapod a hívásokat, mint én, hogy "van egy kis gond, ezt találtuk még, cserélni kellene".
szerk.: Francokat! Itt szó szerint minden drágább. Még a nyári szezon elején mondogatták, hogy ez+az mennyit drágult a Balaton mentén, nekünk meg fel sem tűnik, mert az ÉNy-i csücsökben is pont annyiba kerül a fagyi/étterem/akármi.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #315140 üzenetére
Ennyiért kaptam az ajánlatot Sach szettel gyári kinyomóval és felújított kihézagolt váltóval le és felszerelve.
edit.: egész pontosan 557k (a gyári kinyomó euró miatti ingázása miatt "~550" de akkor 560 ha jobban tetszik )
Qru ...mindenki a maga keresztjét cipeli ugye. Boldi a kígyós kereszt árát...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Szoszo94 #315072 üzenetére
MX-5 ND-n előbb zár a sperr, csak utána nyúl bele az ESP.
- Kicsi bohóckodáshoz jó. (Abarth 124 többet engedett Sport módban, de annak a motorja volt 3F-es.)
- Nagy bohóckodáshoz ki kell kapcsolni az ESP-t. Abból lett a felnijavítás és egy kellemetlen szitu.
- Összességében nem bánnám, ha ki lehetne kapcsolni a sperrt, hűvös és vizes aszfalton a régi gumikkal szvsz a sperr miatt is álltam keresztbe a Mátrában. Másrészt lassú derékszögű fordulókban - pl. szűk utcából szűk utcára 1-2-esben befordulva - hallom ahogy radíroz a gumi. -
Gergőke88
addikt
válasz bandus #315131 üzenetére
Itthon is egyelőre szürke holló. Passat van a környéken 1-2 db de superbet egyelőre meg úton nem is láttam. Majd biztos elszaporodik amikor kifut valahol egy nagyobb flotta és csere lesz. (De pl tudok olyat ahol superb volt meg Octavia. Most pedig hybrideket lehetett csak rendelni és Corolla/rav4 lesz. Egyelőre senki sem őrült )
-
Micsurin
nagyúr
Igen tudom, kb a lengés tényezőjét tárgyaljuk.
Én azt nem értem, hogy lehet hogy focvisnak nem tűnt fel de én csak tapasztalatom.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bandus
veterán
válasz Gergőke88 #315114 üzenetére
pont a minap gondolkoztam rajta, hogy nem is láttam még élőben itt bécsben, pedig azért egy jó fél éve megjelent. új superb-ből is csak egyet eddig, passatból 4-5-öt max.
szerk.: gyorsan konfigolva egyet 53k eur lett, és ebből már nem sok minden hiányzik, csak azok amiket én annyira nem kedvelek, pl a dcc meg a panoráma tető.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz focvis #315127 üzenetére
Akkor viszont nem értem.
Néztem a pillanatnyit és mikor a tempomat dombnak felfele "ellentartott" sokkal jobban kilengett mint mikor lábbal tartod ki. Érdekes.Péntekben lehet valami azt erősen aláírom de mi hülyék voltunk mert egy ezüst klíma panelért lementünk és akkor pár pancsi + kaja meló után hétfő este.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz szabonagyur #315097 üzenetére
Ahhoz képest sok, hogy a szerelőm 50eFt lecseréli a szürőket és az olajat és még akár a garancia is megmarad, mert már nem kötelező márkaszervízbe vinni az autót.
Mondjuk ez engem már nem érint, magamnak kb 25-30 eFt megoldanám, de most szeretnék több olyan dolgot amit én nem tudok itthon megcsinálni, ezért elviszem majd jövő hónapban[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
Napi jóhír, kaptam új cooler csövet tegnapelőtt. Azóta lecsökkent az olejevés és a csőben az olaj mennyisége. Elvileg ha falsot nyom akkor kihúzhatja az olajat, valami lehet benne mert a tegnapi Balcsis 4-450km-es kör után gyanúsan száraz minden...
Valamint megkukkantották az M32-öm, picit már üt (éppen csak de bolintgat a kar) de még néma. 2-3 évig még nem aggódnának a helyemben ahogy a 5-550km-es regen távok miatt sem.
Ellenben még nem vészesen de néha egyesben kihúzva már ki kihallani a lendkereket. Nem azt mondták a srácok ez holnap leesik de azért számítsak rá. Szerintem ott kuplunggal - kinyomóval M32 revizióval ledobunk mindent, ~550-ből mindent letudunk tudni és újabb 250k km --> nekem már több gondom nem lesz vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
senior tag
Feleségem '15-ös 1.5 HSD Yarisában eddig én cseréltem az olajat, de 2 hete Takata visszahívás miatt vinni kellett szakszervizbe. Gondoltam, akkor már cseréljenek olajat meg nézzék át az autót.
44 ezer HUF lett a számla vége 1 év assisstance-val (ingyen sütit, pogácsát, ásványvizet és üdítőt is adtak ) -
tboldi
nagyúr
válasz brumi1024 #315107 üzenetére
Ja, hogy úgy!
Az Ypsilon olajcseréje ilyen formában csak ennyi gyári cuccokkal.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #315106 üzenetére
és Qru:
Persze, értem én az okait, de attól még tarthatom túl drágának saját véleményem szerint.
-
őstag
válasz Gergőke88 #315090 üzenetére
Hát ha VW akkor kasztni részen nagyon tetszik az új Tiguan, de kb nincs moci amivel megvenném (vagy dízel vagy kitaláljátok milyen dsg, vagy plug in ami kisebb csomagtér). De amilyen finnyás vagyok lehet hogy VW tempomat és sávtartó sem tetszene, de ugye amíg nem próbálom ki sajátban nem tudom, saját meg nem túl esélyes most (ha feleségnek be nem előz 2. helyről a T-cross).
-
-
félisten
válasz tboldi #315102 üzenetére
Amennyi költsége van egy szerviznek nem lep meg.
Ha a Hondát nézem, hogy mennyit drágult ahhoz képest amikor maszekban tolta, szemben most amikor már kisvállalkozó főleg nem meglepő.
Pedig ugyanabban a garázsban, ugyanazzal az eszközzel tolja.
És rengeteg eszközt nem vett meg csak bérli onnan ahol dolgozott vagy oda jár vissza.
-
Szoszo94
őstag
2005 decemberi gyártás a Lexus (2006 január az első forgalomba helyezés), a Mégane pedig 2007 év közepi gyártás. Ha jól számolok, akkor ez így 17.5 év, de statisztikába beleszámít a kollégám által megvett fehér Renault is, mert arról csak üzembentartóit írtunk és a tulajdonos maradtam én (2004-es). Így már jobban rontom a statisztikát, átlag 18.3 évvel
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #315097 üzenetére
Nem is gondoltam arra, hogy mindenki csinálja magának, de ahhoz képest legyen mondjuk csak a duplája, nem a négyszerese. Vagy nemtom. 🤷♂️
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Autós topik
- PlayStation 5
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Projektor topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest