-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz EQMontoya #90991 üzenetére
Igen, szerintem a kicsi koreaiak nem arra szánták a Sorentót, hogy valaki fánkozzon vele a parkolóban, illetve van olyan változata is ami tud fix hátsókerekes módot, meg valami biztosíték buherálással az enyémet is meg lehet ilyenre csinálni, de azért nem akarnék leesni vele az útról.
Arra ott a Camaro -
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #90991 üzenetére
A ziksz5 rájátszik, tegnap mentem belefe, kicsit siettem, és havas volt a parkoló, gondoltam adok neki egy közepes gázt az egyik focipálya szélességű kanyarban. Rendesen kiengedte a fenekét, pedig komfort módban volt, még a vezetéssegédek is be voltak kapcsolva, nem hogy a menetstabi. Meglepődtem, mert a szintén 4 kerekes 5-ös sokkal hülyebiztosabb volt ilyen módban.
-
EQMontoya
veterán
-
Reaper
őstag
válasz kisza25 #90988 üzenetére
Nálam nincs elektronika, csak hátsókerék hajtás, ami mellé automatikusan kapcsolgatja az első kerekeket, de lehet nem voltam elég agresszív, jobban ki kell tekerni a kormányt
szerk. #90990: Ez egy 2006-os Sorento, ABS az van, viszont van rendes kézifék is. A kipörgésgátló az az alapjárati lovak teljes hiánya + az automata összkerék hajtás + a 2 tonna önsúly
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Reaper #90985 üzenetére
én tegnap reggel megpörgettem az i20-at, jól ki kell tekerni gáz mellett a kormányt, de elindul a hátulja, pláne ha kicsit megpiszkálod a kéziféket, az elektronikát amúgy ki lehet kapcsolni
Tsebacsi: "hazafele a ház előtt nyomtam egy kézifékest, erre a rohadt kamera nem vette fel... "
milyen kamera[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
A Fókát tankolva tegnap (szart se ér a 100-as benyó, ugyanúgy 10-et kér városban ) hazafele a ház előtt nyomtam egy kézifékest, erre a rohadt kamera nem vette fel...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #90979 üzenetére
Este elmentünk vásárolni és ott is a parkoló távoli szegletében forogtak a BMW-sek meg egy kék, Koppány kipufogós Cordoba.
Declare: Ez a pontos megnevezése. Kormiban nincs kézifék, csak gombnyomásra aktiválódó parkolófék, ami ha menet közben megnyomsz az ég egy adta világon semmi sem történik.
Viszont még így 5 év után is fedezek fel benne új dolgokat (lehet el kéne olvasnom végre a manualját? ). Most pl azt, hogy ha sötétben le van kapcsolva a fényszóró és felkapcsolom a sofőr oldalán a belső világítást akkor a kivilágítja a műszerfalat is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Hyundai veloster/N második generáció
2.0 147 ló szívó; 1,4 t-gdi 140ló; 1,6 t- gdi 201ló; 2.0 t-gdi 275 ló (N)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mágus2
Közösségépítő
Én tegnap széjjel drifteltem a cordobát. Annyi a jó, hogy bármit találok el vele, abban lesz a nagyobb kár. Nincs ABS, ESP, sőt kormányszervó sincs, csak én és az út..
Új a teljes fékrendszer, természetesen a kézifék zsinórokat is cseréltem, mielőtt havazott.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #90973 üzenetére
Este a Szépvölgyinél kanyarodtam le, ott is megcsúszott picit a gép.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz Motion_Blur #90960 üzenetére
Nekem a házon van 10 cm szigetelés, azért még így is az ablak le van olvadva a ház felöli oldalon. Azon a garázsajtón/házfalon át jön annyi meleg, hogy ne fagyjon le az autód
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #90972 üzenetére
"
Csúszik az út mint a jég" > Csúszik az út mint a vizes műgyanta.Mindig tapasztal az ember újat. Például eddig még sohasem mentem autópálya gyorsítósávjában hármasban 35 km/h-s sebességgel. Mondjuk a felhajtón csak 2-esben vánszorogtunk, pedig relatív egyenes volt. Ugyan rendesen le volt kezelve az útfelület és érzésre nem volt csúszós, de valamiért az előttem lévő Kia Pregiot vezető öregúr inkább biztosra ment.
-
Peter.70
addikt
Csúszik az út mint a jég
-
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #90966 üzenetére
A kézműves az mit jelent? Nem feltétlen kell diószórós amúgy, csak a végeredmény legyen jó.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #90947 üzenetére
Nekem a tükröm valamelyik nap, amikor hó esett.
Megnyomtam a gombot, hogy csukja be magát, elkezdte, aztán megakadt és visszanyitott.
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz raczger #90958 üzenetére
Sőt nekem már az is elég ha a garázs elé beállok orral, már akkor sem fagy rá semmi az szélvédőre, pedig felülről nincs védve hozzá kell tenni hogy ilyen a "terep": [link] [link] szal oldalról is védve van.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
raczger
őstag
válasz kisza25 #90950 üzenetére
"ilyen lenne fedett alatt is"
Nem lenne, ugyanis fentről esik rá az autóra, ami ráfagy ilyenkor.
2 éve oldalt nyitott, de fedett beálló alatt állok, azóta nem kell semmit sem kaparni az autóról, sosem párás a szélvédő reggelre így nincs is minek ráfagynia. Csak az a szemét macska ne járkálná mindig össze sáros lábbal...www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
veterán
válasz #47205632 #90934 üzenetére
Ha csörög, akkor valószínűleg a vezérlés a végét járja. Alkatrész: [link]
Az nagyon veszélyes lehet mikor vészmódba dobja magát pl. előzés közben. Tippre koksz, esetleg gyertya / trafó.
Ha pénz nem számít, akkor vigyed a novothtibihez.
@kisza: ez nem lebeg, mert magasabb. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #90953 üzenetére
Itt most epp esik es szerintem onos eso
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
válasz Magnum_ #90945 üzenetére
Nem tudok, mert túl közel van a szomszéd ház, ha meg garázst csinálok nem marad udvar amúgy ez pára ami ráfagyott, ilyen lenne fedett alatt is, amúgy addig nem lesz nálam, hogy rozsdásodni kezdjen
G4-től jobbra az a szomszéd fala:
Nyár végén házfestés belül, most fürdőbe kell követ vágatnom a tölgyfa bútorokra, mert kezeletlen fa nem szereti a vizet, marad rá akkor lesz az is, akkor kellett volna mikor a tetőt cseréltettem, de így is 220 nm a tető 3,5M volt[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Magnum_
nagyúr
-
#47205632
törölt tag
válasz Magnum_ #90942 üzenetére
Vidék vegyes, de közelebb áll a városi használathoz inkább, néha főutakon megy hosszabb ideig (az ugye 90-100). Nem megy egy évben 10k-t. Fogalmam sincs milyen olaj van benne, amit a szerviz belerakott, én Eneos 5W30-at tolok bele mikor fogyogat, mert valamennyit eszik. Többiek szívbaj nélkül töltöttek már rá Mol-os 15W40-et. Én ezzel nem tudok mit csinálni... Olajcsere fingom sincs, szerintem akkor mikor csipog érte a kocsi. Én nem tolom neki, de ha más megy vele akkor nem szokták sajnálni.
Tipikus magyar céges autó amit többen hajtanak, főnök is. Egy mondatba foglalva. -
Integrale
veterán
válasz szőröscica #90940 üzenetére
A lekotott bringak nehezen kapnak szarnyra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
Tajekoztatlak benneteket, hogy a mai havazas rafagyott az autora a parkoloban. Hazafele megalltam a Husztin es kapott egy "fenyesito oblites" programot (400 huf a rafagyott ho miatt). Nagyon baba a fenye, a garazsban leszarad, a holnapi napot tiszta autoval kezdem meg.
I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
Egy balesetnél ilyenkor az utastérben elrepülő cuccok szép sérüléseket tudnak okozni.
-
Integrale
veterán
válasz focvis #90921 üzenetére
Csak olyat találtam amikor kettő van bent, állítva egymás mellé elfér három 26"-os mtb első kerekek nélkül.
Ahol puha kárpit van, vagy üveggel találkozna (jobb oldali bringa nyerge), oda rakok pokrócot, ahol kemény a műanyag, mint a kalaptartó kétoldali párkánya, az meg törölhető, nagyon nehezen karcolódik, mozogni meg nem igazán tud, mivel általában le vannak kötve.
Saint-nek: eső utáni a kép, koszos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ugforma
tag
válasz Motion_Blur #90935 üzenetére
ezekrol tudbi valamit? voltal mar naluk?
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #90933 üzenetére
Nem egészen, első hibánál jeleztem a főnöknek, nem igazán érdekelte, mer' ugye megjavul leállítás után és akkor jóvanaz'. Innen nem sok mindent lehet tenni. Sokadik alkalommal szólva márkaszervizbe eljutott végre, ott mukucsoltak, mert az autó jó nem lett. Aztán jöttek a rángások is már, akkor megint márkaszerviz, de mondtam neki másikba vigye mert az előző szart se ért. És az autó ugyan ott van ahol elkezdtük. A márkaszerviz szándékosan hülye a saját motorjaihoz úgy látom... Közben én másik kocsival jártam, nem foglalkoztam ezzel. Csak most megint ezzel járok és felállt a fejemen a szőrzet, hogy ez még mindig ilyen.
Most jövök a képbe én, mert elegem lett. Elviszem ahova kell, de akkor egy tuti hely kell ahol őrült fanatikusok várják vigyorral az autót, mert ezt a mérnökök által gondosan megtervezett szarkupacot más szerelő nem tudja megcsinálni normálisan, csak akinek ez ad élvezetet.
Nem tudom a Kollár meg a Rigotech mennyire jó ötlet, igaz ők a tídíáj torok karmolásról lettek híresek a neten, de nekem ők ugrottak be elsőre. Talán értenek a TSI-hez is.
Vagy pedig ő, a TC-on a dióhéjas cikket ő írta. Na ő pont olyan akiből kinézem, hogy összeteszi a két kezét, hogy javíthat valamit.
Árakkal tisztában vagyok, csak a dióhéj meg a lánc 200 körül lesz, ha ennyi a baja. Ha lánckerék lerágódott már akkor meg többszörös.De ha ti tudtok jobb szerelőt az még jobb lenne.
-
bitpork
nagyúr
válasz #47205632 #90931 üzenetére
Szia!
Én mákkúrát ajánlok: kinyitsz egy száraz gubót , minden nap egy szem és mire elfogy a kovsinak már semmi baja nem lesz. Még leállítgatni se kell...
De most komolyan: ismered a hibait es megis fel evig vartal vele?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ugforma
tag
Tudtok ajanlani jo es megbizhato chiptuning cegeket?
-
#47205632
törölt tag
Hali.
Adott egy 2010-es 1.2-es TSI motor, 90k van benne. Kb. fél éve rendszeresen jön a motorhiba jelző piktogram és teljesítménykorlátozás is van méghozzá elég komoly, negyed teljesítmény van talán egy dombon csak egyesben lehet vele felmenni. Leállítás és 10 perc várás után viszont megszűnik és megy tovább rendesen akár napokig.
Volt márkaszervizben két különböző helyen, mert már elkezdett rángatni aprókat is az autó 2500 fordulat felett is. Pár héttel később megint előjött a motorhiba jelző, bár rángatni nem rángat jelenleg. Állítólag a diagnosztika nem mond semmi konkrét hibát.Tudtok valami normális szerelőt aki ért is hozzá? Veszprém közelében kellene, de Budapest is jó ha nincs más. Ennek a típusnak ugye a kokszon kívül a biciklilánc meg a semmitérő feszítője is probléma még. Érdemes ezeket megnézetni? Azért mondom a láncot, mert időnként fura zajok jönnek a motorból, indítás után pár másodpercig mindig aztán elcsendesül (ez még akár normális is lehet), de van mikor menet közben is elkezdi meleg motornál, kis fordulaton.
Céges autó és kezd aggasztani, mert semmi kedvem lerohadni vele valahol három megyével odébb...[ Szerkesztve ]
-
veterán
Júniusban megy műszakira a gép. Tegyek rá vonóhorgot?
Valakinek tapasztalat, hogy mennyi pénz egy leszerelhető horog? (ami nem látszik, nem veszik össze egy modern autóval, stb.) Ill. mennyire barmolják szét a padlólemezt?
Szerk
Mindenféle szir-szar elektronika kell hozzá, közel 100 k. Plusz a barmolás.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Integrale #90915 üzenetére
1 ember + 1 bringához is kiszedem az első kereket. Érzésre akkor se férne be 2 ember + 2 trekking bringa, ha nem vigyáznék a kárpitra, műanyagokra.
@kisza: a Saabhoz volt tetőtartóm, csereberéltem - úgy vittem le a bringákat. Ehhez nincs egyelőre és nem is szeretek úgy szállítani, bár a végén rákényszerülök.
A 2 méter távolság nagyon jól állt a gépnek; ma is tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
-
bitpork
nagyúr
-
veterán
válasz Integrale #90908 üzenetére
2 ember + 2 bringa biztosan nem. 1 ember + 1 bringa simán. 2 ember + 1 bringa neccesen, de igen.
Az a helyzet nálunk, hogy hétvégére 2-en megyünk és fullon a csomi, gyakran a hátsó üléseken is van cucc - a feleségem egy logisztikai rémálom; és így nem fér be roncsolásmentesen a trekking bicó.Az eddigi legnagyobb autóm egy 2008-as Mondeo kombi volt; ott nem volt gond a csomagokkal. Viszont az egy 5 fős családnak elég kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
bohoc71
aktív tag
[link] Vissza lehet tekerve?
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
kisza25
félisten
válasz Mágus2 #90876 üzenetére
az a baj, hogy új autónál az egyel erősebb motor 500eFt+ -al több
pl.: szóval megvan milyen autót szeretnél, abba megvan mi kell felszereltségben, ez mondjuk az én esetemben i20-nál az 1,25 16v motorral 3,4M ,
1,4 16v -vel , vagy 1.0 t-gdi-vel már 3,9/4M
van olyan motor amit bizonyos felszereltség alatt nem is választhatsz,
a másik, hogy nem alap motort választod, hanem pl i20/kia rio 1,4 16V/ 1.0 T-GDI 120 ló az már 4-4,15M, akkor már a kia ceed ugyanazzal az 1,4 motorral 4,15M, abból választasz egy nagyobb motort+ pár extrát már vehetnél ..... ki van ez találva
Qru: akkor meg továbbra is csakaszívómpi[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz Mágus2 #90881 üzenetére
Min kell megsértődnöm? Nem jött át.
Esetleg, hogy kicsi a Golf? Épp elég kettőnknek, néha csücskös, mert a zasszony nem tud ésszel csomagolni.Kétségtelen, hogy jobb lenne egy E Class kombi, 6 hengeressel; vagy VAG vonalon egy a Golfnál nem sokkal nagyobb A4 Avant V6 TDI. Nagyobb autóba nagyobb motor kell, magas lesz a szervizszámla és az értékvesztés, biztosítás.
Szal' nekem a Golf egy elég jó kompromisszum. Jelenleg az a legnagyobb gondom, hogy tavaly tavasszal levittem a Balatonra a bringákat még a Saabbal; de nem tudom visszahozni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #90901 üzenetére
Legalább nincs amit lerágjon a nyest...
mod:
tboldi: Láttam már félbevágott autó-preparátumot oktatási célból lehet ez is olyan...
Brumi: Ez itt inkább csend csomag lesz...
Montoya: TSI-t hallottam már közelről, valóban nem túl szép a hangja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Háztartási gépek
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Le Mans Ultimate
- Kuponkunyeráló
- SSD kibeszélő
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest