-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #90595 üzenetére
Nem mindenki tudja kiélni magát napi szinten a hátul kaparó hathengerrel, és azért pl. egy 1.2 TSI Jettához képest szerintem nagyobb vezetési élményt ad. Ráadásul állapotra is eléggé megvigyázottnak, átlagon felülinek tűnik. De tény szerintem is, hogy vannak ilyen összegért nagyobb élményt adó autók is.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz kisza25 #90598 üzenetére
Ha lenne meg egy garazs, kene is.
Lehet, hogy meg a hitelt is bevallalnam erte
Orulok, hogy a klima arat a lakasba felretettem, jovo penteken szerelik beJo ez az astra. Nem halal ra a biztositas, az alkatresz arak, joska bacai becsukott szemmel es lekotott kezekkel is leszervizeli :-)))
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #90592 üzenetére
Jó, jó, csak mire?
Oké, a ezek az ülések tényleg szépek, meg láthatóan eléggé egyben van az autó, de mire jó:
-Alapjában véve ez egy Asta, csak még nehezebb, a vezetési élmény ehhez mért.
-Legalább cserébe csavarodik is rendesen
-A négy személyes cabrio a világ hülyesége. Ugyanis nem lehet 4 személlyel használni, mert hátsó szélfogó nélkül kb. 40-nél már rohadtul vág a szél.Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
mekker
őstag
válasz bajnokpityu #90586 üzenetére
"Gernhard Reinholzen
1 éve
Begins like a czech street porn. "Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
kisza25
félisten
-
F_Zolee
veterán
válasz zsinnyegtet #90582 üzenetére
Ma az érintett szakasz egy részén mentem. M0 gyáli lehajtóig. De ma mindenki táltos üzemanyagot tankolt, mert belsőben óra szerinti 130 volt az utazó tempó de még így is volt aki tolt le.
-
ugforma
tag
válasz bajnokpityu #90586 üzenetére
tudom, néztem őket
-
bajnokpityu
félisten
-
nagyúr
válasz zsinnyegtet #90582 üzenetére
Kár ezen felhúzni magad plusz nem hiányzik egy kés beléd és egy emberölés (mert ezek kést rántanak, te meg akkor megölöd ). El kell engedni fújni egyet. Napi szinten találkozni gyökerekkel, idiótákkal és bunkókkal. Rövid idő alatt lehet valami bajod a stressztől plusz vár haza asszony és gyerek. Rájuk tessék gondolni.
Az Aradi hasonszőrűek meg szarjanak farfekvéses süncsaládot!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ugforma
tag
Hello.
Márciusban teljesitményoptimalizására viszem az autóm Szekszárdra a Rigotech céghez.Van valakinek valamilyen tapasztalata velük? Jó rossz egyaránt érdekel.
-
bitpork
nagyúr
válasz zsinnyegtet #90582 üzenetére
Ohh, mi Pozsonyból hazafelé Tata vonalában már az M5 kivezető kisorolása miatt lépésbe haladtunk...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsinnyegtet
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon régóta csak read only módban figyelem/olvasom a topikot.
Hasznos és GYAKRAN feldobja a napomat.
Magamról annyit csak a story miatt, hogy 37 év, sok munka, 1 db feleség,1 db gyerek a következő 1 db kb. 4 hét múlva születik ha minden jól megy. Ja és egy 2007-es (faceliftes) 1.8 t25 Ave és egy Velencei tónál található ház...tehát azt hiszem semmi extra.
Munkám miatt (szük 2 éve) szerdán és pénteken az utam fixen M3 kivezető-M0-M7 vezet hazafelé (este 6 után).
Waze mindig megy. Szerintem hasznos de volt már, hogy kib@szott velem.
Na ma lett tele a F@SZOM...
Egészen addig a világon semmi trógerság nincs (oké néha a maglódi lehajtó előtt van egy kis tömörülés de ennyi) amíg el nem ér az ember fia addig a pontig ahol a BALKÁN-HIGHWAY magyar nevén M5 be nem csatlakozik az M0-ba.
Na onnan jön a rákendroll. Az valami egészen elképesztő amit az utóbbi hetekben tapasztalok.
Rendőri jelenlét NULLA az utóbbi 3-4 hétben...ezért aztán marhára kellettek az új oktávok...na de mindegy is. Eddig hülyeségnek tartottam de azt hiszem a hétvégén rendelek valami dash cam cuccot.
Oké oké bulgár rendszámú 3. motorját fogyasztó, még fel sem talált kszenonnal szerelt Sprinter ami húz egy román rendszámú trélert amire fel van spaniferezve egy német zoll rendszámos tréler...az eddig is volt...ezen már nem akadok meg.
Mint ahogy azon sem akadok meg, hogy Waze szerint 125 tempomatnál levillognak mint a sz@rt miközben az az épitmény amit maga után cibál, hogy haza tudja majd húzni azt a sok sz@rt amit összevásárol a török haverjaitól 125-130-nál már csak néhány meghitt pillanatra érinti az aszfaltot...úgy pattog (még mindíg a nulláson vagyunk kb. 1209 méterrel az összefonódás után) de ami most hazafelé történt na az...
Duna híd után útban Anna-hegy felé utolérek a BELSŐBEN egy aradi rendszámú Setra buszt...waze 120...esze ágában sincs lemenni hiszen kb. 1 méterrel követi a haverját aki szintén egy aradi rendszámú csak Volvo busznak ba@ssza szét éppen a maradék lelkét. Anna-hegy alja...jobbról nem tudtam előzni mert “nem illik”. Villantok...villantok.
Nagy nehezen egy sávot araszol jobbra tehát jöhet a következő busz.
Közben már az emelkedőn kapatunk felfelé...waze már 125...de a haver nem megy le...cimbije tőlem jobbra...se előre se jobbra...és akkor hátulról elkezdett villogni egy olyan meg soha fel nem talált kszenon... (aradi rendszámú 9 személyes LT25)...se hátra.
Jól tippeltek kvázi becsuktak maguk köré. Jobb oldali buszos leengedte az ablakát...közben veretünk felfelé. Természetesen magyarul kezdett el a legválogatottabban káromkodni, hogy mit is képzelek én meg, hogy álljunk félre a hegy tetején a mekinél majd ott megöl...kb 50 év körüli tag.
Sajnos vagy hál istennek a 90-es években a VIII. kerületbe jártam suliba...tehát ha valamitől akkor az ilyentől marhára nem ilyedek meg és hát nyurga sem vagyok éppen.
Mondom álljunk meg de, hogy onnan nem jutsz tovább mert letépem a karodat és feldugom a pics@dba az biztos k@rva élet. Közben besűrűsödött a forgalom és engedett a szorítás...kimentünk a mekis kihajtón...én félteálltam de ő óriási dudálással keresztülment az OMV-Meki parkolón és visszament a nullásra.
Kocsi leállít, rágyújt...112 felhív...mondom 2 db aradi rendszámú busz blablabla...köszönjük a bejelentést értesítem az illetékes kollégákat de sajnos valószinűleg túl sok mindent nem tudnak tenni illetve ISMERIK A PROBLÉMÁT...szuper.
Már alig várom a jövő hét szerda estét.
Bocs a hosszért.A rock and roll az nem egy tánc...
-
kiszi07
senior tag
válasz BigBlackDog #90580 üzenetére
BP, azota csak OMV-nel tankolok. Voltam a kuton, de nyilvan nem ment senki sem vissza panaszkodni...
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
BigBlackDog
veterán
-
kiszi07
senior tag
válasz MunezXBK #90578 üzenetére
Irtam, hogy eleinte benzinre gyanakodtunk, de kiderult, hogy nem. Kaptam a kuttol szamlat. Ha benzin lett volna, akkor max 2 km-t mehettem volna vele...
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
-
kiszi07
senior tag
Hali, tonkrement a gazolajszuro a kocsimban. Hideg volt (kb. -12 C), tankoltam adalekos gazolajat es 20 km mulva elkezdett ugralni a kocsi, fekete fust mindenhol. Eleinte benzinre gyanakodtunk, de kiderult, hogy nem. Leszivtak, uj szuro es azota mentem vele 600 km-t, ez lehetseges?
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #90563 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #90568 üzenetére
Ahol lyukas és be tud folyni a víz.
Szárítás? Borítsd ki.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #90569 üzenetére
Antennát még nem találtam rajta.
Másikat megnézem majd, most a szárításon töröm a fejem.
-
molnarpeter
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
Szakértő urak.
B Omega csomitartó hol szokott beázni?
2 hétig állt az autó és akvárium lett a hátulja.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #90566 üzenetére
Sza_Sa fórumtárs is elcsodálkozott, hogy milyen halk a szívócső befecsis Jazzem az ő direkt befecsis S-Crossához képest, mikor beálltam mellé.
[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
válasz molnarpeter #90550 üzenetére
akkor mind1 hogy balost vagy jobbost veszek?
egy másik oldalon ezeket a válaszokat kaptam amúgy
Melyik akkumulátor jobb?
Szerintem ez a kettő egy és ugyanaz, amit a Jonhson Controls gyárt. Mind a Varta, mind a Bosch vásárolja, úgy tudom.
Idézet
Vagy van ezeknél jobb is?Szerintem van. Bosch/Varta márkán belül is (Bosch S5/Varta Silver), azon túl meg az ilyen spirálcellás, meg egyéb dolgok, csillagászati pénzekért. Csak az a kérdés, megéri-e
Idézet
és honnan tudom megnézni hogy az enyémbe balos vagy jobbos kell?Érdemes volna megnézni, most milyen van benne. Azt kell nézni, melyik oldalon van a pozitív, ha a hozzád közelebbi oldalon vannak a kapcsok.
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #90563 üzenetére
Ilyen a direkt befecs.
-
szőröscica
addikt
Van nalunk egy junior csajnak egy CLA250 shooting brakeje. Benzines, de ma hallottam, hidegen alapjaraton eleg traktor.
-
EQMontoya
veterán
válasz barnam_ #90559 üzenetére
Érdekes hogy a nyomaték hiányán senki nem gondolkozott el ott
Teljesítmény = nyomaték * fordulat, és ez a motor csak azért érte el a gyári értéket, mert elforgott 6500-ig.Bár jelen esetben igazad van, de a két dolog nem feltétlen függ egymástól.
Egy motor teljesítménye addig nő a fordulatszám függvényében, ameddig a nyomatékgörbe deriváltja nagyobb, mint -1. (avagy egységnyi fordulatszám-emelkedésre nem csökken aránylag jobban a nyomaték)Na most ha elképzelünk egy kellemes karakterű görbét, példénak okáért ezt:
Akkor látható, hogy itt a 3-4000 közötti nyomatékcsúcsnál simán el lehetne tűntetni 10-20Nm-t, ha legfelelül megmarad a nyomaték, a csúcsteljesítmény megmarad, csak ugye a lentebb elvesző nyomaték miatt hétköznap szarabb lesz használni.
Civic VTI karaktert fogunk kapni a végén:
Teccik-é éteni?
Same rules apply!
-
barnam_
nagyúr
válasz barnam_ #90557 üzenetére
Amúgy jobban belegondolva, valami nem oké azzal a motorral.
Érdekes hogy a nyomaték hiányán senki nem gondolkozott el ott
Teljesítmény = nyomaték * fordulat, és ez a motor csak azért érte el a gyári értéket, mert elforgott 6500-ig.
Amúgy a 136 LE-t 5100-5500 rpm között kéne leadnia, a 190 NM nyomatékot pedig 3500-4000 rpm között. (adatok innen) -
choco01
addikt
Mamámé volt az autó, első tulajok vagyunk és 1,5-2 éve kaptam meg amióta nálam van 2x cseréltem motorolajat, meg szűrőket (10 ezrenként cseréltem) előtte azt mondta 2-3 évente kicseréltette azért az állás miatt a motorolajat, szóval azzal elvileg nem volt baj csak a többivel..
[vilike]:
Átnézettük a futóművet és valami gumiszilentek lettek cserélve, és akkor látták hogy olajos valami munkahenger és próbálták szétszedni de teljesen egybe van nőlve..úgy hogy úgy hagyták..
Milyen tömítésekre gondolsz?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
mdani01
aktív tag
iPhone 15
-
aero.
veterán
válasz choco01 #90551 üzenetére
Akkor motorolaj is 2x volt benne cserélve?
1, de max 2 év után, kis futásnál az is cserés km-től függetlenül.Szerintem annak már mindegy, ki kell ütni a 'csába, aztán jöhet az új. Ez ilyen dolog.
A többi olajra nem tudom mi az élettartam, de ha megtartod az autót, akkor én cserélném őket.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
Skoda Fabia 2007 1.2HTP
Azért nem cseréltem ki mert 2016 májusában volt benne 23.000km kb. és most van 45 ezer körül, és úgy voltam vele hogy koros de nem volt használva 9 éven keresztül a garázsban töltötte a nagyja idejét..
Aztán azt gondoltam elég 50 ezernél majd átnézetni mindent, de akkor jövőhét után jön el az ideje..
Egy félnapot küszködött vele a szerelő de nem bírtam szétszedni a munkahengert.. most majd egy másik megnézi jövőhét után.. váltó és szervó olajat is cseréltessek szerintetek?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
aero.
veterán
válasz choco01 #90547 üzenetére
Fékolajat 2 évente kell cserélni, ennyi szavatosság garantált. Örülj, hogy kibírta még az ABS kocka is és nem nyírtál még ki senkit vele.
Gondolom a tárcsa + betét is még az eredeti. A fékrendszer szépen összelehet gyógyulva, ezért kínlódik vele a szerelő. Szép kis kör lesz leszedni, ha nem sikerül, akkor a munkahenger bánja.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
És milyen kültségekkel járhat egy ilyen henger felújítása?Vagy cseréje? Továbbá amiket előbb írtam olajak cseréi?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
őstag
válasz tomcsi23 #90544 üzenetére
Egyébként szar.
Fél éve szereltettem a kocsiba egy 72Ah-sat (60Ah a gyári előírás az 1.6 benzinemhez), 7D a gyártási matricája (2017 áprilisi) és kétszer eljátszotta már, hogy nem indult pöccre a kocsi, hanem csak tekert. Főleg olyankor érzem bizonytalannak, ha rövid időn belül kétszer indítózom újra, mert beugrok egy boltba hazafele, stb. Hétvégente megyek vele hosszabb távokat is, szóval fel van töltődve, de ha nem lenne, akkor se csináljon ilyet egy zsír új akksi.
Aztán lehet, hogy nem az akksi a ludas, de szerintem igen, mert az előző gyári is ilyen tüneteket produkált 8 évesen, aztán csere után pár hónapig nem volt semmi gond.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
spileraaa
senior tag
jelenleg ez van benne és 2 éve vettem az autót vagyis nem tudom hány éves aksi mert az előző gazdája nem tudom mikor vehette bele
nyáron még most is működik gond nélkül de télen már nem tartja gyakran kell töltenitudnál pontos linket küldeni melyik passzolhat bele? köszi
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
tboldi
nagyúr
Oké, de mindenképp spirálcellás legyen!
(#90540) choco01: Illő lenne cserélni ezeket, a fékfolyadékot főleg. A szivárgás megszüntetése után 2-3 évente kellene cserélni. És igen, fennáll a veszélye, hogy elszáll a fék.
-------------------------------------
Viszonylag olcsó nyomatékkulcsból ki mit ajánl? Csak hobbiszinten kellene, kicsi (<40 Nm) és nagy (>40 Nm) is jó lenne.[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz tboy93 #90536 üzenetére
+tomcsi23:
Most lesz 11 éves a gép februárban, eddig fékolaj, váltóolaj, szervóolaj..stb nem volt cserélve csak motorolaj tízezrenként meg a szűrők..
Lehet érdemes lenne mindet kicserélni? Anno a szerelő mondta h valami munkahanger vagy mi összevan szorulva/rohadva és nagyon picit szivárog az olaj ott és nem is bírta szétszedni.. lehet az is az oka?
Okozhat ez most komolyabb problémát, mondjuk hogy elszáll a fékem?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
spileraaa
senior tag
-
nagyúr
válasz choco01 #90534 üzenetére
Fékolajra tölts rá, alacsony a szint, fékezésnél, erős gyorsításnál, húzós kanyarnál szint alá kerül és bejelez az elektronika
Szerk: alacsony fékolaj szint kopott féket is jelenthet ha jól tudom, ergo nem biztos hogy a rátöltés lesz a végleges megoldás
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
Hali.
Valaki találkozott már olyan hibával hogy fékezéskor felvillant az ABS es a kézifék jele a műszerfalon és elkezdett pittyegni? Kb. 4-5mpig aztan eltűnt, fék fog, abs működik.. Kb. 50 el mehettem es egy kereszteződésnél ahogy elkezdett lassítani ezt dobta be..
Skoda Fabia 2007 1.2HTP
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #90530 üzenetére
Miskolc környékén egy kisebb falu/városban volt egy utca amibe a civiccel konkrétan nem voltam hajlandó behajtani, mert olyan volt az út, hogy azt még szerintem Mátyás Király idejében kapával csinálták...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szevam #90527 üzenetére
aranyosnak aranyos, de kajakra nem tudom elképzelni, hogy használnám... Inkább legyen nagyobb a csomitartó, és boxot bele, alatta meg gumitálca. Mi így csináljuk.
Mert box nélkül nem tudnám elképzelni a kutya kocsiban hordását. Így meg túl alacsony box férne csak bele, dobi be se férne a maradék oduba.
-
válasz Tsebacsi #90528 üzenetére
Na igen, néha jól jön a tusoló az autóban
[ Szerkesztve ]
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
klambi
addikt
válasz Gorneck #90508 üzenetére
én az első olajat tuti 4-5 között cserélném, utána nagyon max 15e nél. (1.6 dieselnél 10e-nél cserélem, igazából lehet vitázni mi a felesleges és mi nem de itt bejön a képbe a motor mérete, típusa, használata, kora, olaj típus, stb.)
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #90526 üzenetére
A Bökényföldi ALDI-Buszgarázs szakasza is lehetne itt, tele van toldással és keresztbordával, vagy a Than Károly utca, olyan mint egy futómű
gyilkostesztelő szakasz.(#90527) Szevam: Áprilisi tréfa? Bzzeg, itt lennék én is házikedvenc
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
klambi
addikt
válasz Declare #90496 üzenetére
semmi értelme akkor sem, néztem pár nem hivatalos tesztet... kiköpi az másol ha nem a lámpánál1, 2 ne is beszéljük a sok tönkremenő nyavajáról miatta amit okoz, valamint az ehhez szükséges akkuk és egyéb más alakatrészek gyártása közben keletkezett hulladékról amit ez az ipar termel, sry kis kirohanás volt.
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gorneck #90517 üzenetére
Ezeket már bejáratják még a padon a gyárban, meg sokat fejlődött a preciziós fémmegmunkálás már nem lesz annyi fémkopadék mint régen. Turbósnál sztem nem árt mert a turbó kényes cucc de a szívónál felesleges pénzkidobás.
mod:
Declare: DSG-nél nehezebb gyorsabban váltani, jogos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #90519 üzenetére
Nem csodaszer, van amin segít.
Mi is a gondja?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #90514 üzenetére
En meg 10-11 ezrenkent ledobom
.. a difit is
-
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #90514 üzenetére
Avagy amikor a bizalom hátrány.
Mert arrafelé az a jellemző hozzáálás, hogy ha a márkaszerviz azt mondja, hogy valamit ki kell cserélni, akkor azt ki kell cserélni, kifizetik és kész. Ha viszont Jürgen azt írta a gépkönybe, hogy 30 ezrenként kell olajat cserélni, akkor 30 ezrenként fognak, hát ezt írták, annak úgy rendben kell lennie.
Same rules apply!
-
pècsimunkás
addikt
-
szőröscica
addikt
-
-
-
Gorneck
legenda
Sziasztok,
Van vmi íratlan szabály új autó (Suzuki Vitara) esetén az olajcserére? Gondolok arra, hogy 4k km után cseréltessem le, vagy csak szimplán várjam meg a 10-11k km-t és cseréltessem a szokásos intervallumba.
Gorneck#1239
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #90477 üzenetére
Köszi.
Tűrhető, de eladásnál semmit nem fogok titkolni majd. Mondjuk nem szokásom amúgy sem.
Az öröm azért kicsit elködösítette az agyamat, de gyorsan mérlegeltem, kaptam engedményt így inkább elhoztam és majd ha lesz problémám, NEM ide viszem vissza.Megy, gurul, nem húz semerre, illesztések nagyítóval azért kifogásolhatóak, de legalább az oldalát egybe ködölte, fújta, és így most már csak 6 színű, nem nyolc.
1.2 Agila után megváltás volt komolyan. De azért köszi anyu a kölcsön verdát.
(#90494) tboldi
Viszont most vannak fontosabb projektek is, amire pénz és idő kell, szóval a nyári felni felrakásáig én nem találkozom senkivel. Majd ha lesz egy kis pénzem kijavítani az apróságokat, és felkerül a másik felni.
(Vicceltem, ha szervez valaki, írjatok! ) -
tboldi
nagyúr
válasz Declare #90501 üzenetére
Jazz-nél ugyanez a helyzet.
Apum WagonR-e azonnal reagál, de ott meg annyira nincs ellenállása a gázpedálnak, hogy sosem találom el a megfelelő mértéket.
(#90503) Qru: Ez inkább a régebbi, jó nagy laggel rendelkező autóknál jellemző. A mai kommersz turbósok már 1200-1500-tól tolnak, azoknál már nincs sok értelme felváltáskor is gázt adni szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #90500 üzenetére
Turbósnál, ahol nincs BOV, ott érdemes minden váltásnál (felfelé is) ha a gyorsaság számít.
EQMontoya: Alap én is úgy váltok vissza, bár van még mit csiszolni a technikámon.
mod:
BBD: Kíméled a vezérlést és a kuplungot is vele szóval nem csak érdemes hanem erősen ajánlott szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest