-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Nézzétek, mit találtam: http://automax.hu/apollo-alnac-4g-all-season/195-65-R15
Nem csak a saját weboldalán, de úgy mindenhol pozitívat olvastam erről.
http://www.apollovredestein.hu/nieuws/845/kivalo-ertekelesek-az-apollo-alnac-4g-all-season-gumiabroncs-szamaraBocsi a linkekért, telefonról vagyok
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58804 üzenetére
Na ne idegejjé máuni. ka.
Akarom ezzel mondani, hogy nincs az a pénz, amiért négyévszakosat tennék fel. Még akkor sem, ha húzzukki stifttel járnék. Azon is a peresgumi, nagyfelni lenne.
Ha pedig téged tekintünk, egyértelmű, hogy nem járhatsz ilyen gumikkal. Autó alattad, kilóméterek előtted.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Stauffenberg
nagyúr
Az istenért sem találok sehol leírást, hogy a Magyarországon forgalomba hozott Astra G esetén mit tartalmaztak a felszereltségi szintek.
Listát találtam arról, hogy rangsorban melyek vannak egymás alatt-felett, de a szintek tartalma számomra tökéletes homály.
Van valakinek (szkennelt, PDF, akármi) prospektusa vagy akármilye, amiből tájékozódni lehet?
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #58805 üzenetére
+1 Gumin en sem sporolnek, ha tötymörgös mindig a sebesseghatar -10% vezetö lennek, akkor sem....csak egyetlen egyszer alljak meg idöben a gumi miatt, vagy csak egyszer ne csusszon meg a kocsi egy trükkös, vizatfolyasos kanyarban a minösegi guminak köszönhetöen. Ha nem lenne ujra penzem, akkor neznek hasznaltan par eveset...en is nyar vegen szerintem eladom a mostanit, mert nagy sebessegnel a hatso picit rezonal, ha elöl van (most hatul egyaltalan nem erezni semmit). Csak igy nem lehet elöre hatra cserelgetni az abroncsokat es igy egyenletlenül kopna el. Ezzel is jol fog jarni ha valaki nem autopalyan teker nagy sebesseggel 1000km eket....az a baj, h anyumnak 15 ös felnije van, arra nem jo
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
van valakinek csilliószázalék kedvezménye unixhoz?
-
AMD Power
titán
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Üdv, van egy 2002-es astra G autóm, és elkezdett dúrván recsegni a bal első ajtó. Tavaly télen is csinált ilyet, akkor toltam rá egy kis WD40-es és megoldotta, de ez most csak pár napig volt jó, utána visszajött a recsegés.
Valszeg kimostam a maradék zsírt is a forgókból, de az is lehet hogy a középső fém kar recseg, azt hiába zsíroztam, semmit sem javított...
Na de a gond az hogy nekem nincs zsírsprayem itthon, és ezért nem is vennék egyet. Van minden kotyvalékom a bringás karbantartáshoz, zsír, zsíroldó, szilikonspray, PTFE olaj. Mit kenjek rá hogy elkushadjon, már szégyellek kiszállni egy forgalmasabb járda mellett, mert úgy recseg mintha sosem törődtem volna vele.Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
F_Gergely
őstag
válasz trialboj #58815 üzenetére
Kerdes mikor recseg es hogyan. Harom okbol teheti ezt:
1. Az ajtohatarolo rudnal ahogy megy a vegallasokba ott ropog bar ez ritka.
2. Maga az ajtohatarolo recseg, ha hiaba fujod es a hang megmarad akkor cserelni kene (vsgy van egy pici muanyag betetje eleg cserelni azt is kb 100 forint)
3. Az ajto zsanerja maga nyikorog.Ezeket olajozd be, barmilyen olaj, kenoanyag jo ami fujast kovetoen megtapad, kenest biztosit es vizallo.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Na jöttem az infókkal a víz felforrásos üggyel.
Kicseréltem először a hűtőt és a kiegyenlítő tartály sapkáját. Sajnos nem hozott eredményt.Ugyan úgy a hűtő teteje forró volt, az alja viszont hideg. A hűtőventilátor kapcsolójánál is.A hűtőt így is úgy is cserélnem kellett volna mert szivárgott. Szerencsére ezzel nem lőttem mellé. Csak vakartuk a fejünket a szerelővel mert megnéztük hogy esetleg hengerfejes lenne-e a gép de se fehér füst, se olaj nem volt a vízbe, és nem is volt habos az olajbetöltő sapka. Érdekes mert a hűtőradiátor két oldalán lévő csövek is 92 fok környékén már elég szépen melegedtek. Más ötletem nem volt mint hogy vezérlés le, és nézzük meg a vízpumpát meg a termosztátot. Vízpumpa OK. Nem forgott el a lapát. Oké, akkor cseréljük le a Wahler termosztátot amit kb. három hónapja cseréltünk. Kicseréltük és láss csodát jó lett. Úgy örültem mint majom a farkának.
Nos arra hogy a termosztát adta meg magát nem sokat mertem volna rátenni Csak félig nyithatott a kis dög.
Most már simán ha járatom egy helyben akkor felkúszik a hőmérő a 100 fok felirat előtti vonalig majd beindítja a ventit és visszahűti szépen. Ha pedig megyek vele a városba akkor ilyen 92 fokig melegszik csak. Ja és ami fontos hogy most már egyenletesen meleg mindenhol a hűtő. Természetesen új és tiszta fagyállós desztillált vizet kapott.
Ám most már nem tudom hogy milyen termosztátot vegyek ha ez is megadja magát. Lehet eredeti opelt veszek mert nincs kedvem mindég cserélgetni úgy hogy ugye előtte a vezérlést le kell bontani. Nem játék a pénztárcámnak.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
F_Gergely
őstag
válasz Directors #58817 üzenetére
Na akkor csak bejott a termosztat tippem...
Erdemes normalis markat venni, azokkal nem szokott gond lenni, en is csereltem mikor vettem a kocsit de szerencsere nincs vele gond, mondjuk az enyembe amugy is draga 22-25 korul van a legolcsobb...Szerk.
Pofam leszakad most az eredeti gyari opel termosztat is csak 15 ezer kedvezmeny nelkul[ Szerkesztve ]
-
-
Directors
senior tag
válasz F_Gergely #58818 üzenetére
Nekem Wahert ajánlottak. Ez 3500. Az Opel meg most látom 3700. De amúgy a Wahler is német. Lehet csak gyári hibásat fogtam ki.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
vans?
őstag
sziasztok,
ha minden jol megy jovo heten meglesz a Meriva. ugy nez ki, hogy gumikat es fektarcsakat fog kelleni csak vennem, egyebkent minden ok. milyen fektarcsa marka ajanlott ar/ertek aranyban?
koszi!
hábm bábm
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok!
Autó csere előtt állok. Nézegetem a H-s Astrákat. Sokat használom az autót városban, de szoktam vele hegyvidékre is járni. 1.4 vagy 1.6-osakat nézzek? 1.4 mennyire viszi jól? Mikre érdemes odafigyelni vásárlásnál a benzines h-s astráknál?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz F_Gergely #58818 üzenetére
Én tavaly, tavalyelőtt kétszer cseréltem termosztátot a corsában, és mindig gyárit vettem bele..
Mindkétszer kb. 1 hónapot bírtak, nagy szar az egész..
Ahogy jöttek az őszi hidegek rátekertem a fűtést, a vízhőfokmérő meg ment le kékbe.
Akkor lett jó a rendszer, amikor egy utángyártott "Mahle"-t kapott.
Persze, az is német.."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
diegho
nagyúr
válasz Egyhapsi #58826 üzenetére
Nekem is gondom volt télen, csöpögött a termosztátháznál a víz, cserélni akartuk, nem tudom mit rendelt a szerviz, talán Febi-t, de fel sem lehetett rakni, mert 1mm-el odébb voltak a furatok, a legolcsóbb Hans-Pries csont nélkül felment, az van most is bent. Úgy látszik ez a termosztát csere eléggé szívás manapság.
-
adorjant
őstag
Én sem rég cseréltem,a szerelő azt mondta,hogy szerinte nem gyári,amit gyárinak vettem a Csergőből Eddig hibátlanul teszi a dolgát mindenesetre.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Sanyi19 #58823 üzenetére
Az 1.4 szerintem nagyon alulmeretezett a kasztnihoz, mert nehez. Nekünk volt a csaladban, vezettem is többször....talan a leglomhabb autos elmeny az eletemben. Fogyasztasa sem lesz kevesebb, mert jobban kell taposni, föleg varosban, ahol sok az elindulas.
Szerintem minimum 1.6 de az 1.8 as motort dicserik a legjobban, minden szempontbol.
mod: automata klimaban a ventillator, illetve valami allitodo müanyag terelölemez szokott kifeküdni (nekem 8 eves a kocsi, kicist kezd csapagyas lenni a ventillator, de meg nem veszes). A masik meg az olajfogyasztas. Az 1,6 osoknal szokott elöfordulni (1,4 nel nem tudom), nem szamit hibanak, de kellemetlen ha olyat fog ki az ember, amibe töltögetni kell kettö olajcsere között.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
ti hogyan néztek olajszintet? Múltkor ezen "vitáztunk" hogy kell olajszintet nézni...
hidegen motor indítás előtt néztek, vagy motor leállítása után 15 percel? vagy mikor?
-
Calogero
addikt
válasz Sanyi19 #58823 üzenetére
Nem írtad, hogy milyen év járatú H Astrákat keresel. 1.6 115LE alatt nem vennék H Astrát. Az 1.4-es motor elég vérszegény ahhoz a kasznihoz. Nekem volt 1.4-es, városban busz mögött szélárnyékba arra jó, de hegyvidéken halott.
Declare: A faceliftes 1,6-os (115LE) már nem eszi az olajat, a régi 1,6-ra írták mindig de azt is főleg a G Astráknál.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #58837 üzenetére
Hideg motornál persze, hogy többet látsz mivel akkor az olaj nagy része lent van a karterben de ez ugye nem üzemi állapot. Az az üzemi állapot amikor minden furatot átjárt az üzemi hőfokon lévő olaj. A gyári kézikönyv g astra-hoz például leállítás után 2 percet ad meg mint várakozási idő.
Redmi Note 7
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #58837 üzenetére
Hidegen becsapós, eddig mindig úgy néztem olajszintet ha hideg volt, nekem is azt mondták ha mindig ugyanolyan állapotban csekkolom akkor reális lesz.
Na ehhez képest a G-n hidegen jó volt melegen viszont mindig visított h Check Oil Level, megnéztem leállítás után 10 perccel ahogy a többiek írják, minimum környékén volt. De mostmár leszarom, majd a BC szól ha tölteni kell -
diegho
nagyúr
Nekem van szintjelzőm, szívok is vele, mert randomból jelez. Az mondjuk érdekes, hogy mindig ugyanannyit látok a nívón, tehát hidegen és melegen is. Igazából úgy gondolom amíg az olaj nyomás nem világít, addig nincs gond.
-
F_Gergely
őstag
válasz diegho #58842 üzenetére
én a gyári olajnyomás jelzőnek nem tudom mennyire higgyek...
Lehet ez is olyan mint a generátornál a töltésvisszajelző, amíg van töltés nem jelez, még akkor se ha csak 10V a töltés, mivel van (de kevés) nem jelez.
Mi van ha az olajnyomás jelző is hasonlóképp működik, ha kevés az olaj nem jelez csak ha már porszáraz minden?![ Szerkesztve ]
-
csákány.
aktív tag
Szevasztok!
Van egy 2005-ös Z14XEP Astra G-m. Nemrég észrevettem, hogy nemigazán fog a kézifékem. Feszül, de nem fog, vagy csak nagyon kicsit, ha teljesen felhúzom. Gondolom utána kellene állítanom. Le kell vennem a kézifék kar körüli burkolatot, vagy csak a bőrszoknyát? Van erről valami leírás valahol? Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz csákány. #58844 üzenetére
Attól tartok úgy jársz ahogy én. Valamelyik oldal beragadt és megette a betétet. Mindkét oldali kötél és 4 betét csere, 35k munkadíjjal együtt.
De azért nézesd meg.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz csákány. #58846 üzenetére
Nekem eddig 2x volt ez, minden alkalommal a bal hátsó szál akadt be, pedig minden ki volt cserélve az első fiaskó után is. Valami konstrukciós gubancot vélek felfedezni ebben.
Ha nem kopott el teljesen, akkor persze elég csak az utánállítás.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
Ez igy mar tetszene: H Caravan 1.7CDTI
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Xbox tulajok OFF topicja
- Automata kávégépek
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest