Aktív témák

  • ubyegon2

    félisten

    válasz Dzsedáj #63618 üzenetére

    Valóban rendkívül nehéz dolgunk van nekünk ügyfeleknek is....néha az ott dolgozóknak sem könnyű, mert tudják, mennyire nincsenek tisztában sok mindennel. (gyanítom, hogy az ügyfelek között is elég sok türhe paraszt van persze)

    Sok esetben a hozzáálláson múlik sok minden, azt meg nem könnyű megtanulni.
    A legrosszabb, ha rájössz, hogy nem értik, mit akarsz mondani, mi a probléma, viszont sok ÜSZ mostanában minden 3. mondatában marketing szöveget nyom, de ezért nem mondok semmit nekik, mert utasításba kapják gondolom.... (Telekomos problémámmal hívtam az ottani ÜSZ-t és 5x kérdezett rá, hogy szeretnék-e új készüléket vásárolni kedvezményesen)

    Egyébként sajnos sok sötét ember van ebben az országban és azt veszem észre hogy egyre több...

    Na ez az a tény, amivel aztán lassan minden területen együtt kell élnünk. Engem komolyan aggaszt, amikor valami komolyabb szakmunkát kell elvégeztetnem itthon annak tudatában, hogy aki jól dolgozik és akar is dolgozni, az már nem itthon teszi ezt. :(

Aktív témák