Aktív témák

  • Dzsedáj

    tag

    válasz ubyegon2 #63613 üzenetére

    Ja, hát igen. Nekem is elkezdte mondani, hogy de a routeren is be kell állítani a jelszót, de ő csak a kábelesbe tud segíteni (ezt elmondta 3x) én meg 3x mondtam el, hogy igen tudom, beállítottam. Hamar rájöhetett volna, hogy nem azért hívtam, mert nem tudom hová dugjam a kábelt...de végig úgy kezelt. Aztán bele se mentem, hogy egyébként Mac-et használok és ami van azon már hírből sincs UTP bemenet...TB átalakítóm meg nincs...véletlenül volt nálam a céges laptop amin Win 7 van.

    Egyébként igen, a legtöbb telefonos helpdesk ezeken az alapokon nyugszik. Ez még eddig oké is, mert nem lehet mindenki toppon mindennel. Viszont amikor ezt jelzed hogy te már tényleg azért hívtad őket mert már rájöttél, hogy a hiba az ő készülékükben van, akkor igazán észrevehetnék vagy kapcsoljanak egy hozzáértőbb kollégát.

    Nyilván nem atomfizikusokat vesznek fel ilyen munkakörbe, valszeg nem is verdesi a plafont a fizu. Azért egy színvonalat lehetne valahol tartani. Különösképp azért, hogy magunkfajta szélesebb látókörüeket ne öregítse meg 10-20-X perccel. Ja am. kb 2 perc után levágtam a hanglejtéséből, hogy a felhasználónévvel van a gond. Még rá is kérdezett, hogy mi a vége? Aki egy kicsit is figyel a részletekre az hamar észreveszi a jeleket :D de hogy annyi ne legyen bennük, hogy annyit mondjon "nem lehet hogy az L-t 1esnek nézte, szokott ilyen gond lenni"....értem én hogy nem mondhatja meg személyesen nekem, de legalább rávezethetett volna...na m1. Egyébként sajnos sok sötét ember van ebben az országban és azt veszem észre hogy egyre több... :(

Aktív témák