-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #155696 üzenetére
Azért van fejlődés mégha lassan is:
Az Örsnél már ilyen a parkolás, nem nyom az automata jegyet csak beütöd a rendszámod és kész. Nincs felesleges papaírnyomás és nem is lehet csalni (nem jellemző tudom de adtam már tovább így érvényes jegyet).
App-nak ott a Parkl, ha valami drágább megvigyázott autóm lenne biztos használnám.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
-
Gaben92
őstag
válasz MasterMark #155696 üzenetére
Nem kell hozzá telefon. Nálunk minden parkolóház a Finnpark tulajdonában van, egyszer be kell regisztrálni a rendszámot meg megadni a bankkártyád, onnantól automata. Telefon nálad se kell, hogy legyen.
Ami meg nem parkolóház (pl.: hotelek parkolója) ott meg úgy van megoldva, hogy behajtáskor kapsz egy kártyát és mikor kihajtasz a gép elveszi amit meg néha kiürítenek és átpakolják a kártyákat a beengedő oldalra. Nem marad szemét a kocsiban, a kártyákat meg újra fel lehet használni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MasterMark
titán
válasz Gaben92 #155694 üzenetére
Ja persze, ez lenne az alap, csak mittudomén nem mindenkinek van okostelefonja, meg lemerül, nincs nálad stb. Mehetnének ezek párhuzamosan is.
Csak ezt a hülye mágnescsíkos meg vonalkódos kártyát felejtetnénk már el. Tele van a hamutartó vele.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #155692 üzenetére
Ja, de amíg még létezik, addig jól tud jönni a lehúzható ablak.
Illetve itt sem tudnék másképp jegyet venni a motor- és autókiállításokra.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz MasterMark #155692 üzenetére
Mondok jobbat. Mobil app. Rendszámra nyit a sorompó és inditja a parkolást, mikor mész ki akkor rendszámra szintén nyit és levonja kártyáról. Moziból mentem haza egyszer, 20 ember állt minden automatánál, én meg csak beültem és kihajtottam.
De a felsorolt érvekkel nem tudok vitatkozni. Főleg a dinnyés csávóval.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
mekker
őstag
válasz Magnum_ #155648 üzenetére
Minek egyáltalán egy klímás autóba lehúzható ablak?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Puerto Rico-ban kb. 1 BMW-t láttam összesen a forgalomban, az totál normális volt
Mindenhol japán és koreai autókat látni, elvétve akad 1-1 amerikai gyártó, német meg kb. mint a fehér holló. A közlekedés nem vészes, mondjuk indexet nem nagyon használnak, meg jobbra tartás nem létezik - de nem stresszelnek, ha lassabb vagy, ott kerülnek ki ahol tudnak.
Viszont mindenhol távolságival mennek, meg extra lámpákkal elöl, kiégetik az ember szemét.
Fogyasztás: [link]
220 Ft körül van egy liter benzin, de szerintem még így is drágább, mint az USA szárazföldi területein. Az mondjuk fura, hogy előre kell fizetni a kúton, csak utána tudsz tankolni.Ez volt a paripánk 10 napon keresztül: Nissan Versa
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #155661 üzenetére
Én a telefont/órát maxra nyomom az autóban és a kormányon állítgatom, ha kell. Így kb. ugyanakkora a hangerő mondjuk 8-as fokozaton, mintha rádiót hallgatnék.
Amúgy jól felment az ára ennek a Tunainak, én még kb. 8k-ért vettem, most már 17k az Alzán.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Mióta a hanyatló északon élek van egy olyan teóriám, hogy ország függő ki az aktuális seggfej.
Az elmúlt egy évben 0 alkalommal voltam BMW-re kiakadva. Normálisabban közlekednek az emberek, általában nincs racse meg nem indexelés. Elvétve előfordul, láttam pályán 180-200 körül mozgó Audi/Merga versenyt egyszer (kíváncsi vagyok visszavettek-e mikor elmentek a hadsereg tankjai mellett akik előttünk voltak pár km-el. ) és körforgalomból index nélküli kihajtást, de teljesen vegyes. Itt valahogy a BMW-s sztereotípia nem él.
Ellenben a kisbuszok... Már nem számolom hányszor állt be mögém pályán egy kisbusz szélárnyékba mert ugye úgy lehet spórolni pár decit. Volt olyan, hogy lassítottam 100-ra (120 a pályalimit) és ott maradt mögöttem, visszaálltam 120-ra és jött velem. Annyira azért nem néz ki jól a CT segge, hogy amiatt maradjon ott... De olyanra is volt példa, hogy a felhajtón jött fel a kisbusz mögém de jócskán lemaradva. 125-el mentem (az már “gyorshajtás” de 127-nél villan a trafi csak) és utolért aztàn beállt mögém és ott maradt. De ugyanezt nyomják kamionok mögött is...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #155675 üzenetére
Ezek már valahol előtte összeveszhettek, mert mikor kimegy a külsőbe a Lexus akkor a Subaru hirtelen mégis le tudja hagyni a Teslát ami előtte hosszú ideig nem ment, mintha szándékosan csinálná a Tesla mellett haladást, hogy a Lexust ne engedje el és azért gyorsít rá, hogy a Teslát megelőzve se engedje be. Lehet a Lexus felejtette bent magát a belsőben 10 perccel korábban és azon borultak ki...
Vannak akik egy ennyire üres pályán sem férnek elegymás mellett...De legalább a Surbarunak nem számít egy árok.
Elég ergyának tűnik a menetstabilizátor. Jávorszarvas teszten átment ez? -
nagyúr
büntető fékezés, ha nem úgy alakul
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Ma M1/M7 közös szakaszán egy 3-as(kb 2007-ből egy olyan vágott szemű) , a 80-as szakaszon, hirtelen rám mászott hátulról belsőben. Kimentem középre, de közben jött ő is mert rájött, hogy aki előttem ment az még lassabb. Ezután kiment külsőbe és onnan próbált bejönni elém, mert a külsőben meg még lassabbak mentek... (Nem tudom mi járhatott a fejében.) Csak ez nem igazán sikerült neki, mert annyi hely nem volt, hogy beférjen. Közben halad a forgalom, hirtelen lett pont 1 autónyi hely. Nagy gáz...betette. Ha akkor ott satuzik előtte a furgon, akkor most a hírekben lennénk. Ja, és utána szlalomozva haladt tovább a külsőből előzgetve.
Az a baj, hogy mindenkinek van legalább egy BMW-s sztorija. De nyilván ettől még nem lesz mindenki bunkó... Csak hát tudod...így épülnek a sztereotípiák.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Magnum_
nagyúr
[link] bmw-s, mi mas.
I humbly and respectfully decline™
-
MrSealRD
veterán
válasz Szoszo94 #155660 üzenetére
Köszi.
Belépek...csak a facebookig még nem jutottam el...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
veterán
válasz stickermajom #155632 üzenetére
Sajnálom.
Egyben gratulálok! -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #155658 üzenetére
A hunyadiban kiprobalnek egy ilyet, mert az fm transzmitter elegge foscsy, zavarjak a nagyfesz vezetekek sokszor. Ezzel a cuccal meg az lehet a riziko, hogy rohadt halk lesz valoszinuleg. Probaltam mar, hogy a szifonba a lightning-jack adapter, az meg a gyari aux portba, de botranyosan halk volt, a transzmitterhez kepest kb fel hangero
Pedig megvennem bele a yatourt/densiont, de nincs hozza. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #155653 üzenetére
Országonként eltérőek a felszereltségei azért. Az enyémben pl széria a DRL és a TPMS az itteniekben meg még az utólsó évjáratosokban sincs benne...
mod:
De a Jazz-nél is megvan ez. Az enyém ugye fapad hazai és van benne Aux bemenet, Boldié nem fapad import és mégsincs benne...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
válasz Gaben92 #155624 üzenetére
Próbálok eligazodni, de lehet ezért nem annyira sikerül. Az már leesett, hogy ahol ML volt benne, ott többnyire bőr ülés...meg minden egyéb is volt. De pont azért keresek egy opciós listát, hogy tudjam egyáltalán mit keressek...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #155650 üzenetére
Igen, beírhatod már rá a B5-öt. Nem kell csinálnod semmit ha alkusszal kötöd (van egy központi adatbázisuk abból kérdezik le), ha magad intézed akkor viszont a régi biztosítótól kell kérned kártörténeti/bónuszigazolást és azt kell megküldened az új biztosítónak.
#nincsbennetarcsi
-
aero.
veterán
Biztosításban jártasok.
Van otthon egy B05-ös autóm, aminek Január 25.-én jár le a biztosítása, onnantól ki lesz vonva a forgalomból, le lesz mondva a biztosítás.
Van egy jelenleg A00-ás, ami ugye B01 lesz 03.09-től. Erre most kell megkötnöm a váltást, beírhatom, hogy B05-ös bónusszal kötöm újra? Nekem úgy adja ki, hogy igen, mivel már bőven szabad lesz addigra a bónusz az elsőről. A bónuszt lezongorázzák egymás között, vagy nekem kell küldeni?
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #155648 üzenetére
Annak idején nem voltak pontosak a felszereltségi tájékoztatások? Kavartak vele? Hozzákötöttek más felesleges extrát is? Akkora felára volt, hogy felmutatták a középső ujjukat a gyártónak?
Nem tudom, nem akartam a kétezres évek elején E46-ot venni. Viszont prémium autóba illik. A topikban két emberen kívül mindenki furcsállja.
Nem szar, meg nem értékcsökkentő, a topikban mindenki megvenné kurblival ha E46-ot keresne. Csak fura.Meg kéne nézni a kortársait más márkákból, hogy mekkora az aránya a hátsó kurblis ablakoknak. Lehet a többieknél is sok. Akkor viszont arról van szó, hogy 15 éve máshogy gondolkoztak az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #155644 üzenetére
Ha valaki jó állapotú E46-ot keres akkor meg fogja venni ha kurblis, ha nem. 15 év után nem ez lesz a fő szempont senkinél hanem az állapot, ennek az első tulajnál lett volna jelentősége aki a vagyonokba kerülő prémium autóját, egy BMW-t megvett kurblival. Ennek presztízsértéke lenne, mert egy BMW-ről beszélünk és nem egy Daciáról.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #155634 üzenetére
Én is láttam egyet tegnapelőtt, pontosabban az eredményét, el is felejtettem írni. Ez volt az (1:17-től).
Nem sokkal azután indult el a mentő, hogy elhaladtunk emellett, a Red Baronnál előzött meg.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Ouch, ez komolyabb facelift lett
Az a lényeg, hogy nem sérült meg senki.Qru: RX8 tulaja cserélt fékbetétet, de leginkább azért kezdtünk ott, mert ott van fűtés
Same rules apply!
-
Gaben92
őstag
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Bazze... Jobbulást a zasszonynak!
Csomagtartóban hogy néz ki a dolog? Elég lesz az elemeket cserélni, vagy a felszín alatt ia pusztított a billencs?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #155628 üzenetére
-
nagyúr
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Nagyon sajnálom, és örülök, hogy Párod és a Kicsi jól vannak. A billencsesnek ***** ******* kívánok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #155637 üzenetére
Akkor jól emlékeztem, f@sza
Fékezéskor én is mindig a tükröt nézemAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Azt hittem kombid van, gyerek van a pocakban legjobbakat
F_Zolee: Bp-re biztos nem vennék
Ma is jeges volt minden, nem csúszott a kleber ma sem.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #155634 üzenetére
Tegnap mentem felesegert, elotte robotwash, tudod. Beke uton 2 baleser volt 500meteren belul.
I humbly and respectfully decline™
-
Motion_Blur
félisten
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Jetta 1+ hete a garázsban, inkább a céges törjön, de ha nem muszáj nem megyünk sehova, ha igen akkor megkerülve a várost. A héten minden nap(!!) láttam balesetet Szfváron is jellemzően lámpánál ráfutásost, és akkor ez még nem Pest.. öreg mamák/papák is elővették a 25 éves Swifteket..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Basszus... Nem lett baja ugye?
Látom nem szerencsére.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Nagyon sajnalom. Ez eleg nagy puffnak tunik.
F_Zolee: ezek csak megerositenek, hogy oke, lehet, hogy neha kell kis rozadaval foglalkozni, vagy tomitest cserelni, de meg a csunpynal is fajna, nem hogy egy ilyen erteku autonal.
Bubby: szep, csak igy tovabb!
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Ó basszus... asszony jól van?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
F_Zolee
veterán
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Ezért vegyen az ember új autót, hogy más legyalulja... -
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #155625 üzenetére
Én is szereldmagadnak lettem, frissítem, ahogy tudom
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
-
Gaben92
őstag
válasz MrSealRD #155623 üzenetére
Nem tudom IS-nél mi a helyzet de a CT csoportban már levontuk a konzekvenciát. A Lexusnál a felszereltségi szintek olyanok mint a kezdő időjárásjelentés: bárhol, bármikor lehet bármi...
Felesleges nézni őket.Az egyedüli biztos pont az a Mark Levinson. Ha benne van a Mark Levinson hifi, akkor abban az extrák 90%-a benne van alapfelszereltségként és csak pár dolog hiányozhat mint például napfénytető, ACC.
Az meg hogy melyik felszereltségben mi az alap kb országonként változik. Az én autóm hivatalosan “Base” tehát alap felszereltség, viszont jobban fel van extrázva mint a Mark Levinson utáni legjobb “Executive” felszereltség.
Konkrétan ha lenne ülésmemória, ACC, parkolószenzorok, napfénytető és ML hifi akkor 100%-os felszereltség lenne. De benne vannak a full LED fényszórók, a legdrágább lapátfűtős szélvédő, navi, tükörfűtés, stb. Ehhez képest az Executive-ok egy jó részében még a LED fényszóró és ülésfűtés sincs...
Szóval ez ilyen Lexus dolog. Egy dolgot tehetsz, összegyűjtöd mik voltak az extràk annó és egyesével megnézed az autókat. CT-nél például elég jó alap, hogy ha nincs benne a LED fényszóró akkor lehet is zárni a hirdetést mert akkor minden más IS ki van spórolva. Vagy csak Mark Levinsont nézel és abban ott lesz minden, de az árban is combosabb és nem párszázezerrel általában.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MrSealRD
veterán
válasz Szoszo94 #155617 üzenetére
Köszi szépen.
Hahu nagy része Base. Azt még kontextusból kiragadva is el tudtam helyezni.
Van Leather & Navigation...az jól felszereltnek tűnt... de az is igaz, hogy sokszor hibás a hirdetés leírása és azt sem tudják mit árulnak.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #155619 üzenetére
Gumishoz csak szezonra kellettem. Utána dolgoztam még 2 helyen.
-
konci79
őstag
Ez most akkor nem cserbenhagyásos gázolás, mert nem hagyta ott??
[link][ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz MrSealRD #155442 üzenetére
Ebben a facebook csoportban vannak a fájlok közt gyári dokumentumok, felszereltségekkel stb
Általánosságban nem tudok olyan összegző oldalról, ahol minden autó fent lenne, inkább a típusspecifikus csoportok/fórumok segítenek ilyenkor.Ja, Sport Mark Levinson felszereltséget nézzél, az a fullfull (pár extra csak, ami nincs ebben eleve benn, pl napfényroló a kalaptartóba).
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Magnum_
nagyúr
válasz MrSealRD #155593 üzenetére
Mas autojara draga Pearlt???? ezen szurke volt minden, erre a legerosebb mannol szilikon kellett.
Bbd: itt van a moso par meterre, megkaptam a kulcsot, vittem Jart, vodrot, szivacsokat. Verettem samponnal 400ert, semmi. Jovan 'szom, jo lesz ennek a habkefe is
Tulaj holnap jon meg, kora du, majd lesz atadas
Jo itt a lakokozosseg, lakaskulcs, kocsikulcs forog itt a csaladok kozott, kiveve az en auto kulcsomat, na az nem. Lakaskulcs mehetAmugy slagunk van, de tuti kinyirnanak, ha itt mosnek autot. Vagy legalabbis nem tetszene. De tenyleg kozel a moso. Faszazni viszont van hely a garazsban, vagy a kinti helyemen. Aram is van. A heten jott meg a polirgepem... ezust pont jo lesz gyakorolni
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz MunezXBK #155604 üzenetére
Végre valaki aki mer vezetni és ismeri a gázpedál állásának megfelelő mértékét.
Nem csodálom egyébként, hogy óbégatnak a sebességkorlátozás bevezetése mellett, elmebeteg módon nő a fogyasztás és a károsanyag kibocsátás a sebesség növekedésével, de úgy gondolom, hogy ez egy beáldozandó dolog. Kapja be a környezet, szabadságot a német pályának! Bekaphatják a hollandok is!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #155601 üzenetére
Kikérem magamnak!
Másfél éves volt csak!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
Egy zajforrással kevesebb a Polóban.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz pècsimunkás #155601 üzenetére
...hát ha jól emléxem az előző generációs RAV dízel egyike a legszarabb motorkonstrukcióknak. Bár nagyon kellemes élményem van egy RAV4-ről. Ennek ellenére unalmas, egyszerű és gyenge minőségű belső amit akkor tapasztaltam. Az újakról semmit nem tudok, gondolom tízen akárhány év után csak sikerült valamivel jobbat, szebbet alkotniuk.
Joe
-
gzbotii
nagyúr
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #155600 üzenetére
Na, a Rav4 az igen jól sikerült autó. Kívűl- belül. Nemrég ültem egy egész jól felszerelt változatban( bőr, sok vezetéstámogató kütyü)
Nekem ugyan Toyotám van, de nem vagyok fan, lehet legközelebb Golf 8 GTI-t veszek, vagy 1,5 turbót, 150 lóerővel. Szóval nem vagyok elfogult.
Viszont piszok jó autót csinálnak a mai napig is , és nem kell bennük 2 évente motort cserélni[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest