-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tototos
őstag
Délutánra megjön az ónos eső és akkor lehet dodzsemezni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #287487 üzenetére
Nálunk 11 év után lett cellazárlatos a gyári Delphi a WagonR-ben, aztán 8 évig szolgált a teszkós Exide, és most 1 éve az a franc tudja, hány éves Bären van bent, amivel megvettük az Ypsilont, és ami a dízelmotort már nem bírta megforgatni. De a kis szopóbenzint vígan indítja.
-
Tothgera30
Ármester
válasz ArthurShelby #287490 üzenetére
Mindegyik benzines. Mondjuk a sajátomra vettem akksizsákot, kapott motorház szigetelést, és alá fél cm-es polifoamot. Így kíváncsi vagyok mennyivel tudom nyújtani az életét.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kickass
őstag
Első hó, tiszta dzsuva a G8, bimbammolt meg sípolt egész uton hogy jajjj nem működnek a szenzorok mind itt pusztulunk, hiába kapcsoltam ki a front assistot.
Alsóhegy-Ménesi út kereszteződésben egy néni heroikus küzdelmet folytatott egy ránézésre nyári gumis hátsókerekes Mercivel és az elemekkel. A hó győzött. Pár méterrel feljebb Hó vs GTE (vagy E) Golf szintén 1:0.
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #287485 üzenetére
Aztán elmondta, hogy Gödről jött, ahol semmit nem sóztak éjjel, és a két keréknyom fekete, minden más fehér. Ott érdekesen viselkedett 30-cal is a nyári gumi. Vácon már este mentek a szórók, főbb utcák csak vizesek, a mellékutcákban lehet jókat... meglepődni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #287487 üzenetére
Nem rossz. Viszont gondolom egyik autó sem volt dízel.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #287480 üzenetére
Amilyen jó volt szárazon meg vízen ez az LM005, olyan foscsi volt most ebben a havas/latyakos időben. Pedig óvatosan nyomtam a gázt tényleg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #287464 üzenetére
Az a tetőn van, ott nem kell autózni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #287464 üzenetére
Már itt kifehéredett. Fújok kicsit a gumikba és irány a Mátra
⭐ Stella
-
kisza25
félisten
válasz focvis #287437 üzenetére
ha nem hagytad égve a lámpáját akkor simán, én mikor kijártam dolgozni, Ausztriában hetente egyszer használtam az autót, kint állt és a hegyekben éjjel -10-12 fok volt nappal meg -2-3
6 éves korában még gyári akksija volt az autónak
februártól áprilisig állt a kereskedésben a hyundai, elindult a gyári 9 éves akksival, igaz utána kezdett rosszalkodni és vettem bele másikat.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
szőröscica
addikt
Holnap delutan kapok vegre teli gumit a macskamiqra. Nem mondom, surgos volt, de nem latok ki a tetorben az ablakon a hotol.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #287452 üzenetére
Eddig jellemzöen zökkenömentesen mentek nekem is az autóvásárlások, pedig volt köztük magánember, valamint "nepper" is, utóbbi még sárga rendszámban is készségesen segített, emiatt sem értem én sem, hogy most mi váltotta ki ezt a fajta fordulatot a piacon, föleg ismerve a mostani gazdasági helyzetet azt gondoltam én is, hogy gyerekjáték lesz és még talán a legnagyobb alku is most lesz lehetséges. Hát nem a kereskedöknél.
Egyelöre tévedtem, meglátjuk magánembereknél milyen eredménnyel járok.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #287448 üzenetére
Be lehet állítani idöpont nélkül is, de eddig a legtöbb esetben az volt a válasz, hogy úgy max körbenézni lehet az autót, próbakört nem nagyon tudnak leszervezni (piros próbarendszámból sincs nekik végtelen), vagy leülsz, vársz amíg Jürgennek lesz szabadideje, és akkor tud rád idöt szakítani.
De mivel szombaton jellemzöen 9-13 / 10-14 óra között vannak nyitva a legtöbbjük, így lutrira beugorva max 1 autó férne bele a napba, emiatt is próbálok mindig többet leegyeztetni egy napra idöponttal, mert ha elutazok 2-3-400km-t, akkor nem irodában szeretnék ücsörögni órákat.Próbálok 80 ezer km alatti futással nézni autót, Golf R-böl Fl elötti modellek olyan 24-25 ezer € körül vannak (de ennél a Cupra 2-3 évvel fiatalabb lenne ugye), a FL-es modellek inkább 26 ezer €-tól vannak hirdetve. Felszereltségre pedig szinte ugyanazt tudja a Cupra is, mint a 7R, müszakilag pedig ugyanazok.
Igazából az elmúlt 3 év alapján tökéletes csomag nekem/nekünk a Cupra, most pár G7 GTI próbakör alapján valamivel a beltér tényleg halkabb (jobban szigetelt) a Golf esetén, de mivel eleve egy hangos rázós puritán GSi-n nevelkedtem, ezért számomra a Cupra sem érzödik spártainak, illetve most tetöablak nélküli kivitelt terveznék venni, annál a tetö cicegése is kijön a képletböl.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #287459 üzenetére
Szakadó eső az ideális?
Amúgy ja, nekem is kéne de holnap a pakolás ki fog fárasztani szóval tolom még kicsit. A nedű már megérkezett hozzá: [link]⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
válasz simonjoe #287453 üzenetére
Több szempontból sem érdemes messzemenő következtetéseket levonni ebből. Meglepne ha TT-ből számottevő mennyiség lenne, nem egy gyakori autó, ellentétben a Logannel. Extrém példa: 40 TT-t meg mondjuk 3000 Logant nem igazán lehet összehasonlítani.
A másik pedig hogy TT-t inkább autót kedvelő emberek vesznek, gyakran nem első autónak, így ott várhatóan nem lesz komolyabb probléma 2-3 év alatt, Logant meg vesz olyan is, aki minimalizálni szeretné a fenntartással járó költségeket. -
grizlisandor
veterán
Holnap-holnapután kicsit melegebb lesz felénk 8-13 fok, ideális idő megmosni a nyári szettet, lehet kocsit is meg aksit tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Mótvá?
[link]Meglepő, h a TT mennyire jól, a Logan mennyire xarul szerepel. Ugy látszik a Dákó nem csak olcsó, de ezek szerint szar is.
Joe
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #287445 üzenetére
Ezzel a mentalitással főleg akkor találkoztam, ha magyar számról hívtam őket.
Márciusban, mikor pirosat vettem, elsőre mailt írtam alvázszám kéréssel. Fél óra múlva megkaptam. Csekkoltam hogy jól sejtem hogy a felszereltség harmadát írták ki, felhívtam őket, felvették. Volt pár kérdés, meg egyezetünk hogy whatsappon küldenek képeket amiről kértem. Kiderült van egy magyar kollégájuk, a papírozós meg egyéb részeket vele könnyebb volt egyeztetni, mert levélben angolul, telefonban németül értekeztünk. Kaptam még videóhívásos körbe utatást is, mondták hogy tudnak segíteni a kinti okmányirodázással (ja, amúgy egy Renault szalon, beszámított autó, nem használautóna fő a profiljuk).
Kértem tudnak e felmérésben segíteni hova és hogy lehetne eljuttatni, mondták hogy kereshetünk helyet, de felmérték beszámításkor, átküldik. Volt még pár dolog amit meg akartam nézetni, megnézték.
Tetszett, foglalóztam, egyeztettettem ki és hogy hozná el, számla, kétnyelvű, bla bla, végig partnerek voltak.Szóval kivételesen felvették a telefont, és lett biznisz. Még nem is alkudtam, pedig olyat nem szoktam (max ha kb 3000€-val olcsóbban rakják fel mint ahogy a többi megy, mert fapadosként rakták fel/vették be, plusz északnyugati részen amúgy is nyomoztabb az ár, mert messze van). Plusz mert volt aki telefon is bejelentkezett rá (vagy igaz vagy nem, de jó áron volt az tény).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #287445 üzenetére
Akkor a Becsnepper videoibol ismert Szent Termin es hogy lehetetlen leegyeztetni, az a valos helyzetet mutatta. Azt gondolom, hogy ugyfelbarat mentalitassal egesz komoly baberokat lehetne ott learatni
Ha mar fl Cupra 300 kombi, a fl Golf R kombik mennyivel dragabbak jellemzoen? 1-2 eve nezegettem oket, ha jol emlekszem akkor ilyen 30k korul voltak az 1-3 eves, max 100ezret futott, jobban felszerelt darabok. -
tasiadam
veterán
Kartergáz szűrő. Nem egyből szívja be a motor a kartergázt, hanem van egy filc szerűelőszűrője, és aztán megy rá a turbora. Ezáltal kicsapódik az olaj és nem telibe kapja meg a motor. És ezzel szokott olyan gond lenni, hogy ha eltömődik, akkor nagy lehet a nyomás a motorban.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Szada85
aktív tag
Kis (német) autópiaci látkép, 2023 november:
Elsö menet:
A GTI vonalat - bár nagyobb szívfájdalom nélkül, de - elenged(t)em, kettö másik megnézett darabnál is ismétli magát a forgatókönyv, alku minden esetben felejtös, az autók 22 és 24 ezer € körül vannak átlagos felszereltséggel, a szövetbelsö 60-70 ezer km-nél rosszabbul néz ki, mint a GSI-be vásárolt 30 éves használt üléseken, ennél az ársávnál ez nekem nem igazán csalogató.
Amik újonnan felkerülnek, azokat pedig jellemzöen inkább 24-26 ezer € körül pozícionálják, ezek pedig már számomra föleg értelmezhetetlen egy "kifutott" modellnél az egekig vonyított kiszáradt piacon (26e-nél már tényleg minden van, SUV , bajorprémium, vagy erösebb hot hatch is, szóval számomra az már no go), de ugye a Taft mellett a hype is tart (még) úgy fest.Gondoltam a kellemes emlékek miatt meglesek pár FL CupraST-t 300 lóval, összkerék, relatíve fullos felszereltséggel, árban 23e €-tól vannak, 24-25 körül már 3 éves, 50-60 ezret futott darabok vannak márkakerböl is.
Elsö jelölt egy kéziváltós darab, "kavicsos nepper", hívom hétfön, mondom neki, hogy szombaton szeretném megnézni az autót, meg egy próbakört is szeretnék vele, erre a nepper valami olyan trippet nyom, hogy "nem foglalja le ennyire elöre az autót, csak ha leteszek valamennnyi (mondjuk 1000€) foglalót, és akkor hajlandó szombatig tartani az autót, de a foglaló buksi, ha végül nem veszem meg az autót."
Vázolom neki, hogy de én csak megnézni szeretném csak az autót és kipróbálni, erre elmondja újra, hívjam majd pénteken, oszt ha megvan, akkor mehetek.
Fun Fact: A Cupra 3 hónapja van náluk, a hirdetésazonosítóból látszik, de majd biztos most viszik el egy hét alatt, ha nem foglalózom le, sorban állnak érte. Nem fogom hívni, nem biztos, hogy szeretnék ilyennel üzletelni.Második csokor a Tiemeyer VW/Seat/Cupra szalon: [link], van náluk 18db Cupra, abból 4-5 lehet(ne) érdekes nekem, ezek 2 különbözö telephelyükön vannak.
Az elsö helyet 3 különbözö telefonszámon hívtam délelött nyitás után 2 órával, nagyjából fél órán keresztül, sikertelenül. Délután újra próbálkoztam 3 óra körül (7ig vannak nyitva), hölgy vette fel, egy fehér Cuprát néztem ki, "az autó csütörtök este 19:30-ig foglalva van", pénteken telefonáljak, hogy megvan-e. Érted nem Ö jelentkezik majd, hanem én fussak még utánuk.
Az autó több, mint két hónapja pihen náluk, de pont most foglalt, amikor érdeklödöm.
A másik fekete Cupra pedig szintén "épp foglalt", hasonló a duma, mint a fehérnél.. Nem lett autó, amit meg lehetne nézni, még meggondolom, hogy pénteken próbálkozom-e, kedvem nem sok maradt.Nosza, második telephely, ott 3 autó is lenne.
Elsö két délelötti hívás lyukra fut, harmadszorra felveszik, vázolva a témakört máris pattanok le, Hans nem lesz szombaton bent, de megadja a hétvégés kollega telefonszámát, hívjam öt, és egyeztessek idöpontot.
A hétvégés kollegát 13-szor hívtam 2 óra alatt, sikertelenül.
Délután ismét próbáltam, foglalt volt, pár perccel késöbb próbálva már csak csengett, de válasz nem érkezett...
Hívtam ismét a központi számot, megint Hans-hoz kerültem, Ö megint meg akarta adni a hétvégés számát, itt vázoltam neki, hogy délelött óta hívom, de vagy foglalt, vagy nem veszi fel, és visszahívni is baszik, erre javasolta, hogy "megadja az E-mail címet, írjak a hétvégésnek mailt, és majd jön válasz"...Ezen érdekes tapasztalatok birtokában gondolkozom a folytatáson, lehet inkább pár magán eladót fogok megkörnyékezni, mert úgy fest a szalonoknak megy annyira jól, hogy már le sem hajolnak egy ilyen összegért.
-
tasiadam
veterán
Ide is bedobom a kérdést,. hátha tud rá valaki válaszolni.
E39 525d az alany. Ugye volt a szelepfedél tömítés cserélve, mert fosta az olajat, ez, hát, nem igazán szűnt meg. A héten szétszedtem kb 5 alkalommal az autót, átnézni, honnan a jó *********** ******************* ********************************************** ************** *************** ***** ***************** ról folyik az a *************** még mindig. Injektoroknál nem ereszt, szelepfedelen nincs repedés. Képen jól látszik, hogy ez bezony nem a szelepfedél alól jön. Fentebb egyedül az injektor van és a kartergáz szűrő. Okozhatja azt a szűrő eltömődése, hogy elkezdi kifele tolni magából az olajat? Az előző szűrő 10 éves volt, azzal vettem, ez ami most benne van, másfél éves kb.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
veterán
Tegnap kicsit sakálra sikeredett, de visszanéztem, nem irkáltam sok hülyeséget. Szerencsére.
Úti beszámoló: tegnap benéztünk a hekkes helyre, persze, hogy magyar üzemelteti. Ettem egy székely káposztát, egész vállalható, csak a füstölt hús és az opcionális kolbász hiányzott belőle. Volt pálinka is, igaz osztrák, de az még belefért. Feleségem is evett valami tengeri herkentyűt, némi pia, jattal 30 helyi egység.
Benzin 1,257 € volt ma. Holnap haza. 😢 (Indulni fog a Golf a 1,5 éves akksival egy hét szabadtéri parkolás után?)
Voltam lidliben, 4,5-5 kilós levegőn szárított sonka 44€, kicsit gagyibb kivitel 36. Viszont a banán, amit itt termesztenek az utca túloldalán, egész Európa ezt eszi, az 1,69€/ kg - szerintem otthon olcsóbb. Lidl.
-
Corsa02
őstag
válasz MC Pite #287407 üzenetére
Egyszer ezzel én is nekimentem a Porsche Hungarianak, még pedig azért mert elfogadtam egy olyan garanciális javítást analízis során amit szerintük nem lett volna szabad ezért:
A fogyasztó ugyanis szabadon választhat bármilyen hivatalos (számlaképes) szervizt az éves karbantartások elvégzésére, amennyiben az a gyártó által megkövetelt anyagokkal és technológiákkal dolgozik.
Elmondásuk alapján ezzel (technológia) nem nagyon rendelkezhet egy márkafüggetlen szerviz sem, hiszen nem nyílvánosak, a kiadott TPI-k így nem ledolgozhatóak és kiadott frissítések amik akár kipufogógáz relevánsok is lehetnek, nem telepíthetőek.Na most, ezt csak infóként írom le, mindenki eldönti, hogy megérhet-e ez egy esetlegesen hónapokig elhúzódó ügyintézést és akár pereskedést. Nekem is konszern termékem van, minden karbantartást el tudnék végezni, de nem teszem, mert a POHU-val tuti, hogy örökké tartana ez a dolog. Ettől függetlenül elhiszem, hogy máshol simán mehet.
The Truth Is Out There --->
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #287393 üzenetére
Jó, a trabant kis tulzás, bár abban voltak puha anyagok
A vitara belseje még szódával elment, akkor még 4M Ft volt, azt vettem volna, csak kivezették pont az 1,6 120 lovast. Tesztvezetés is tetszett. Akkoriban próbáltam ki a kia stonicot, az minőségben előre lépés volt a vitarához képest, de nem volt bele rendes motor
A dusterben:
Az ülésben éreztem a drótozást a fenekemmel, a szagok... az olcsó műanyagok és ragasztó kipárolgása, azt nem nagyon lehet elmondani. És a kapcsolók és műanyagok kidolgozása...mint a gyerek játékautóiban.
Relatív nagy, magasan ülsz, de körben nem látsz ki semmit, a szélvédő olyan szögben állt és olyan keskeny, hogy se az autó elejét, se egy piros lámpát nem látsz
Igaz ebben a legújabban még nem ültem, de én külső alapján komoly vásárlási szándékkal indultam neki annó és tesztvezetés is megvolt beszélve. Bele ültem és mondtam, hogy köszönöm szépen, feleslegesen nem rablom az idejüket[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #287419 üzenetére
Ez szvsz EUs direktíva.
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #287419 üzenetére
Sport-ban 1-esből indul (Comfortban kettesből) és az alapjáratot is megemeli, erre most jöttem rá. Löncskontrollt nem próbáltam, azzal sztem az első métereken sem jött volna velem. Simán S mód (nem S+) és kb 2/3-os gázpedál állás elég vt. A hangja hiányozni fog a fogyija viszont nem. Búcsúzóúl teleraktam 100-assal (632 Ft/liter áron).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Lezárult a projekt, leadtam a nagy vadat épségben. Búcsúzóul még legyorsultam egy villany Hunyadit (az első pár méteren jött velem amíg nem épült fel a nyomás). Volt még egy D6 is kövi lámpánál de az nem vt partner a dologban. Pedig az érdekesebb lett volna.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
őstag
válasz szőröscica #287415 üzenetére
Azért a '98-as CR-V nem mai gyerek. Ridegtartásban is van, meg ki vannak ülve az ülések is, kuplungpedál is 5 cm-t mozog.... jobbra emlékeztem. Pedig volt egy tervem, hogy elkérem offroadozni, ha már a mezőtől 100 m-re költözünk, de nem csak 4 bütykös kéne rá. Vagy a franc se tudja.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #287408 üzenetére
A trafókat cserélte át nem a gyertyákat. Vagy rosszul emlékszem?
#nincsbennetarcsi
-
6030D
őstag
válasz szőröscica #287408 üzenetére
De egy fiatal srác volt tegnap délután és ma a pult mögött, nem akartam vele ilyen beszélgetésbe belemenni, meg ő úgyis csak azt mondja, amit mondanak neki. Szerintem is csak gyorsan átdugták a trafókat.
Tsebacsi: nem kellett másik számlát aláírni, így gondolom nem. Majd azért szólok, hogy nehogy kettőt fizessünk, mert emailben küldik utalásra.
De azt mondta, ahogy látja, meg is vagyunk, garanciában megcsinálták. Mit, a fél órája beszerelt gyertyát?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz szőröscica #287408 üzenetére
Tegnap valószínűleg csak a trafókat cserélték meg.
-
MC Pite
veterán
válasz szőröscica #287408 üzenetére
+1
tototos: Árat, meglátod pl milyen olajat ajánlanak. Ha Qruhoz (és többszázezer emberhez) hasonlóan silányabbat mint kéne, vagy nem adnak többedjére sem árat(pl Fortop Tatabánya), az is segít dönteni.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz bulikavagyok #287403 üzenetére
Kis szerviz mehet bárhol, tételes számlával.
Márkakókler azt hazudta nem lehet, én meg tudom, hogy 2009 óta lehet. Voltam garis ügyben náluk (kiterjesztett gari időben), nem álltak el a garitól (kérték a füzetet, hümmögve végignézték). Persze nem is találtak semmit, ahogy szoktak a Fortopnál. Legalább nem is rontottak rajta.Pug hungária írásos válasza:
Általános útmutatásként tájékoztatjuk Önt, hogy az idevonatkozó EU-s irányelveknek megfelelően nem jár automatikus garanciavesztéssel, ha Önök nem márkaszervizben végeztetik el gépjárművük kötelező karbantartását. A gyártó ugyanakkor elvárja, hogy a karbantartások maradéktalanul, megfelelő időben és minőségben (előírt olaj, szűrők stb.), igazolható módon (tételes számla, a felhasznált anyagok, műveletek megnevezésével) kerüljenek elvégzésre, különösen, mivel gyártói többletgarancia (3 év) és Assistance szolgáltatás vállalásáról van szó. Így javasoljuk, hogy minden olyan munkáról, amelyet a gépjárművön végeznek, tartsa meg a számlát vagy az egyéb dokumentációt. Garanciális igény benyújtása esetén mindezek ellenőrzésre kerülnek.
A garanciális javítás kizárólag Peugeot márkaszervizben végeztethető el.
A márkaszervizeken kívül elvégeztetett javításokért, azok esetleges káros következményeiért a gyártó illetve a forgalmazó semmiféle felelősséget nem vállal.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
6030D
őstag
Gyári hibás volt a gyertya, cserélték, most jó
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #287381 üzenetére
Baloldalt viszont már azért látszik lent, hogy belül megkezdte az idő a küszöböt.
Ilyenkor mi a célszerűbb?
Én megcsináltatnám minél hamarabb, persze a lehetőségekhez mérten.Csak kérdés, hogy a lakkhiba és az ív pöttyön túl akkor ne tudjam-e le a bal küszöböt idő előtt egy szuszra.
Ezt meg neked kell tudnod, hogy mi fér bele az idődbe és a tárcádba.Amúgy küszöbjavítás nálunk is volt a Lancián, de csak egyetlen egy pontja volt érintett, feltehetően egy félresikerült emelés okozta, amit aztán nem szépen javítottak, és évekkel később nekünk kellett foglalkozni a rozsdával.
Az volt a terv, hogy otthon lecsiszoljuk, rozsdaátalakítózzuk, festjük, de apum addig csiszolta, míg kilyukadt. Ekkor bedugtam az endoszkópkamerát, és jobbra-balra elnézve hibátlannak tűnt, úgyhogy kicsit megnyugodtunk, hogy elég csak ezt a szakaszt javítani. Elvittük Kálnokra, akik gyönyörűen megcsinálták (60-ért talán?), viszont a tartósságról sajnos már nem tudok nyilatkozni, pedig én is kíváncsi lettem volna. És itt derült ki számomra, hogy az első sárvédők műanyagból vannak.Ezt meg csak úgy, az alja szép volt.
-
nagyúr
válasz dellfanboy #287400 üzenetére
Ezt jó tudni, köszi az infót! Egyébként nem igazán kedvelem a márkaszervizeket, sőt, nagyon rossz velük a tapasztalatom. Viszont eladáskor jelentős értéknövelő tényező, szóval ajánlott őket választani.
De nem is olyan egyértelmű ez: a cikkben is azt írják, h a kiterjesztett garihoz már előírhatnak bármit, szóval jó eséllyel muszáj őket választanod.[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
pit stop
addikt
válasz bandus #287401 üzenetére
Azért ez a kép csalóka. Ha nagyon mélyről indulsz, akkor persze hogy látványos a fejlődés. 100-ról menni 1000-re látványos lesz, míg ha a másik már 900-at elérte, ha egyik évről másikra ugrik 100-at akkor sem lesz olyan látványos.
Kérdés mikor jön el a pont, ami a VAG-nál, hogy a Skoda/Seat már túl jó lett és kannibalizálja az anyát...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
bandus
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest