-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz
BigBlackDog #72782 üzenetére
Nekem vezető oldali ajtón volt egy fél tenyérnyi rész, amit valószínű rányitottak valamire, aztán szarul fújták le mert ilyen rücskös lett. Fényezővel nem rég beszéltem le, hogy kb 10-12 k lenne, szóval nem egy nagy dolog.
Felmérésnél viszont kiszúrták, és külön jegyzőkönyvezte is a csávó, szerződésbe is beleírták. Szóval szerintem ez belekerülne. -
Borote
addikt
válasz
BigBlackDog #72712 üzenetére
Nekem most volt kőfelverődésem, Allianz-nál (és a vele szerződött szélvédő szerviznél) ezt a tájékoztatást kaptam:
- javítható törés (kagylós törés, minimális repedéssel) esetén önrész, bónusz változás nélkül állja a casco
- szélvédő csere esetén (nekem egy jó 60-70 centis repedésem volt), casco terhére utángyártott üvegre cserélnek, ilyenkor nem kell önrész, és szintén nem változik a bónusz mértéke.
Ha gyári üvegre cserélnek, akkor viszont van önrész (bááár olyasmiről is volt szó, hogy csak a %-os értéket kell megfizetni), és visszasorolás van a bónusz kategóriákban.Zabos is voltam, fel is mondtam a munkahelyemen
-
#94529552
törölt tag
Lehet, hogy szinkronos volt, amiket vezettél, de az nem azt jelenti, hogy meg kell erőszakolni az egyest.
Van amelyiknél a rüki is szinkronos, de azt is ésszel kell használni.(#72747) Qru Talán nem tudta, vagy nem látta a szerelőd, hogy visítós a betét. De azon felül kibirhat még 4 ezret, csak kicsit kellemetlen a hang.
[ Szerkesztve ]
-
Nálam az Allianznál csak képeket kellett feltöltenem, "online szemle" volt. Leírták, hogy milyen szögekből készítsek fotókat, ha sérülés van, azt külön is fotózzam be, aztán ennyi.
Nálam is van egy kis horzsolás jobb elől, külön befotóztam, de mivel 100e/10% önrészen vagyok, ezért nincs jelentősége, mert bőven azon belül van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #72782 üzenetére
Sérülésmentes az sérülésmentes, ez nem az. De úgyis leszemlézik szóval kb mindegy mit írsz be. Mondjuk ez önrész alatti szóval úgy sem foglalkoznak vele majd ne félj.
-
BigBlackDog
veterán
Na, még egy cascós kérdés. A jármű állapota sértetlen, vagy sérült, ha vannak apróbb kőfelverődések, illetve van egy ilyen "bemaródás"? Utóbbit mondjuk beírnám magamtól, csak nem tudom, hogy mit jelent pontosan a sérült (gondolom 10 éves autónál nem szalonállapot a sértetlen).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat nem tudom en amiket vezettem eddig autokat, azokat gurulva 1 esbe ha beraktad (plane gyorsan) akkor azt mondja a valto, hogy krrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicssssssssssss
Valami szinkron gyürük vagy mi miatt, ugyan ugy csak allo helyzetben lehet szepen valtani, mint a rükit.
-
-
Snoop-y
veterán
+1
Megszamlalhatatlanul sok autom volt mar illetve a korabbi munkambol kifolyolag rengeteg tipust vezettem.
Dieselt soha tobbe (allergias vagyok a hangjara illetve szeretem ha felso tartomanyban is tortenik valami)
Mivel csigas autom volt mar nem is egy mindig is akartam egy nagy szivobengat (ez most folyamatban van)
majd megirom, hogy milyenha nem tetszik meg mindig vehetek mast.
-
lenko
aktív tag
Szerintem a legszebb elektromos autó (lesz). Remélem lesz egy ilyenem mire 10éves lesz.
(#72766) Qru
Csak a szívó benya, már az enyém is élhető, városban főleg rugalmasan kezelhető, innentől felfelé ajánlott bármelyik szívó szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
brumi1024 #72715 üzenetére
Akkor jól sejtettem, csak csomó szélvédős oldalán olvastam a nullás önrészről.
(#72738) Qru: Köszi a kiegészítést, így már értem a dolgot. Remélhetőleg, ha lesz bármi a szélvédővel, akkor megoldható a cascós csere.
Belső szélvédőtisztításra ilyet (is) használok, szerintem eléggé segít az elérhetetlen helyeken. Mondjuk ősszel-télen, mikor sokat megy a belső szélvédő párátlanítás, pár hét alatt visszamászik rá a zsíros fátyol, de nyáron egész sokáig nem kell hozzányúlni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #72751 üzenetére
Sztem inkább ízlés dolga. Nincs gond a nagy ccm-es szívókkal csak annyi a titka amit Vili is írt: használni kell a váltót.
A saját véleményem az, hogy engem se a turbóbenyós Passat/Superb se a dízeles Passat nem vett le a lábamról. A B5.5 1,8T-be beletekertem cca 100k km-t az 1.8 TSI-be cca 50k km-t a B6-ba meg már szintén közel 100k-t mégis 2,5 szívóbenzint vettem magamnak.
A B5-ben repedt a turbó -120k, elszállt a vákuum cső ami nem vt drága de gyökketővel vánszoroghattam haza Zalahalápról ami nem vt egy nagy élmény hidd el.
A Superb 1.8 TSI-vel nem volt gond (attól eltekintve, hogy időnként eltűnt belőle a hűtővíz de ez lehetett egyedi probléma) csak éppen sokat evet és nem ment jobban mint a kollégám 2.0i Accordja (az a fél kocsihossz amit rá tudtam verni lámpánál az nálam nem a jobban megy kategória) bár tény, hogy lendületből jobban megindult a Skodri. Cserébe az Accord elvolt 10 literből a Skoda meg a 12-13-at lazán benyelte városban ha nem mozgó útakadályt játszottál. Ez országúton 7,5 vs 6,5-re módosult.
B6-ban jó a motor csak az alacsonyan ébredő nyomaték miatt sokszor akkor is gyorsan megyek ha amúgy nem akarnék. Jó pofa, hogy alul tol egy nagyot de az bosszantó számomra hogy felül meg semmi sem történik. Cserébe túl vagyon a gép egy DPF/EGR pucoláson majd mivel az cart se ért a teljes cseréjükön, ami nem kettő fillér vt elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #72763 üzenetére
A Megane RS az csigas
-
-
Zizmand
aktív tag
Mindenkinek köszönöm a segítséget, szét nézek ezeken a helyeken.
Az a baj kedvezményem nincsen sehol.Kérdés: Lehet furcsa, de inkább megkérdezem el ne szarjam: Milyen erővel kell az olajteknőbe bele csavarni a csavart vissza rakáskor (természetesen az új csavart) és az üzemanyag szűrőre rá van írva, hogy 25 Nm-el kell meghúzni, az milyen erőnek felel meg? Nyomatékkulcsom sajnos nincsen, ezért kérdezem.
(egyébként 1.9 PD Passatban lesz a csere) -
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #72757 üzenetére
Akarod mondani inkabb olyan 6,5-7
Az ufo type-r eleg almosito egy modell. Pattog mint a fagyott kutyaszar a hatso futomuve az meg siralom.
Ha modern szivo hothatch akkor Clio RS[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
25 rol mar siman lehet gyorsitani kettesbol meg egy Civiccel is. Nyilvan nem lesz semmi hatbavagas de onnan mar nem valtanek vissza 1-be. En meg ugy tanultam az 1-es arra valo hogy megloditsuk a kasztnit abban a pillanatban ahogy gurul az auto szurjuk a kettest (most vonatkoztassunk el a sportkocsiktol)
-
válasz
Tsebacsi #72728 üzenetére
Na, ne sértődj már be!
Lécci.
Tökéletesen értem az igényeidet; nálam is hasonló, azzal kiegészítve, hogy ne sokat bukjak rajta. Csiga meg kell, aki azt mondja, hogy nem kell, az:
1. sose próbálta, vagy
2. nyuszi, vagy
3. bután sóher.Más:
Eddig 150 km van a gépben; átlag 14, tegnap este folyamatos parkettázás volt.
Kezdek feljönni Luigire.Nem tudom az okát, talán a mostani autó erősebb, vagy a könnyebb 17" teszi. Sűrűbben villog az ASR is.
@(#72737) [vilike] ebben szokás szerint egyetértünk, ill. már mondhatom, hogy #szardízel.
Te meg vegyél már valami csettegőt (plíz).[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #72736 üzenetére
Körülményes, főleg az első szélvédő, a tükör környékén, alul a műszefal felett+a széleken vigyázni kell a világos szövetborítást ne retkezzem össze, mert semmi kosz nincs rajtuk.
(#72745) [vilike]
25i is elég lenne neki, bár fogyasztásban szinte egál a 2.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #72743 üzenetére
Akkor mire írtad a 20 centit? Lupót ajánlottál az előtte levő kommentben.
-
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #72725 üzenetére
Az megvan, hogy a Lupo és a Civic között még van egy kategória, 80 cm különbség hosszban és 30 centi tengelytávban?
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
Én utoljára februárba takarítottam meg, az előtt szeptember mikor bejön a párás esős idők, azt figyeltem meg ha poros sokkal hamarabb párásodik.
(#72734) Zizmand Ahol van kedvezményed!
Ha nincs akkor Kovács autó, vagy Kauffer, Filter abc, filtershop.
(#72736) Speeedfire Na! A nappal szembe odaállítanálak megnézem én azt a munkát.
Mert akkor mutatja ki a foga fehérjét.[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
A napokban olajcsere előtt állok (minden szűrő+olaj), alaktrészeket hol érdemes venni, ahol a legjobban megéri? Bárdi, unix, esetleg online valahol?
Még soha nem cseréltem magamnak, szóval azért kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
Megtakarítottam az ablakokat, olyan poros volt belül, látszódott a por réteg, 1 órás munka.
Takarítás után jött a kedvenc részem, ahogy a nap oldalról rásütött tiszta mázga fénytöréses a szélvédő.
Sokan ezzel nem foglalkoznak, de engem zavar. Főleg este! Lámpák fénye törik meg rajta.
Aztán Berner száraz kendő megcsinálta szépen.Inkább 10x megmosom kívül, mint 1x belülről megtakarítsam a szélvédőt.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #72725 üzenetére
Hjam kategoriajaban talan a legnagyobb csomagterrel (485L) tenyleg kicsi
-
válasz
Speeedfire #72725 üzenetére
+20cm smafu??? Miért is beszélgetek én veled?
Na jó törlöm a topicot egy időre, cső, tényleg besokallok itt pár embertől...
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
Insignia kombival semmi gond. 4éve van nálunk egy 2011es példány. Amint meglett kapott egy chipszet, biztos ami tuti alapon. Voltunk már vele 2x görögben stb. Amikor ránézel tényleg aztmondod, h húúú basszus mekkora nagy dög autó, biztos tágas lehet, amikor beleülsz akkor meg jön a csalódás h ez csak ekkora?!
Viszont kategóriájában elég szépen teljesített a törésteszteken, egy száguldó erőd
Fogyasztásra nem zabálja le a gatyád, 5literrel elvan(volt, amíg nem ment bele a "parkradar")
Prémiumnak szánta annó az Opel, de sztem csak egy erős középkategóriára sikeredett. -
lenko
aktív tag
válasz
Tsebacsi #72721 üzenetére
Chip tuningot megpróbálhatod végső elkeseredésedben. Azzal lehet megelőzted volna, mert lentebbről húzna, fogyasztás is esne fél litert...
(#72724) Saint_
Nekem meg az nem lenne feltétel, de azt se lehet kikerülni magasabb felszereltségnél.
Otthon szerelőm/haverom automatikusan rakja a manuálist az autóba digit helyett. (Kevesebb hiba forrás)(#72722) Speeedfire
Lupo GTI, 8.2s a 0-100.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Snoop-y #72719 üzenetére
Pont ezért akarom lecserélni, ha már 10 litert eszik valami (max ennyit egyen a fene egye meg) akkor legalább menjen. Tegnap is kettesből 25-ről gyorsítva nem tudtam megelőzni egy dízel Ford Fusiont... Azt hittem sírva fakadok
Birpork:
(#72722) Speeedfire: Egy Lincoln Navigatorhoz képest biztos, szerencsére a pontos meghatározása alsó-közepes kompakt 5 ajtós, a kisautó a Polo/Punto/Fabia vonal!
(#72723) xeon.Szabi: Ha majd nagypapa leszek!!! Az autó alatt lévő technika tetszik, maga az autó és a teljesítménye egyáltalán nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Speeedfire #72710 üzenetére
Hülye lennék egy kisautóval mászkálni a városban, max motorral, de azzal se merek, mert sok az idióta, tuti elütnek... A kompakt kombi méret nekem tökéletesen elég, a kisautó legyen a nőké.
Bitpork: A fillérba**ó nefogyasszonsokat énem erősebb úgy érzem
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz
BigBlackDog #72712 üzenetére
Nem, az önrészt mindig fizeted (önrész, tehát a saját részed), ami vagy a megadott összeg, vagy a teljes kár szerződésben megadott százaléka, attól függően melyik a nagyobb.
Szélvédőkárnál sok cég meg tudja oldani a nulla önrészt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szentkuti11 #72600 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
Jól sejtem, hogy cascónál szélvédőkár esetén a teljes javítási költségből a százalékban megadott mértéket kell fizetnem, míg egyéb kárnál pedig az önrész feletti költségeket (ha egyáltalán fölé megy a javítás költsége)? Vagy a százalékban megadott érték az üvegkár esetén máshol is szerepet játszik?
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
-
-
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #72699 üzenetére
Olyanrol beszeltek, ami mar csak törtenelem
ertelmes szivo kb a mazdanak van max 2 literes verzioban, de az se nem extra takarekos, se nem extra erös....cserebe szivo. Egy helyen latom klassznak: MX5 ben a 2 littyos szivo....na az jo....az tenyleg fun auto, kicsi, könnyü, kanyarvadasz....de amugy a szivo benzinek kora lejart...ez van
egy M3 e90 na azert meg a mai napig csorogna siman a nyalam, de ennyi
Amugy szerintem az pont az az auto, amit erdemes befektetesi cellal megvenni, top allapotba hozni, tartani es egyszer még nagyon sokat fog erni
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Speeedfire #72704 üzenetére
Nem... Ilyen a mesében van, meg akinek van felesleges pénze, nekem nincs. A legjobb megoldás egy hybrid auris lenne, de még úgy érzem megvan a nemi szervem, és kedvelem a sebességet/nyomatékot...
-
Miért hihetetlen az, hogy van olyan, aki elviseli a dízel hangját? Astrában és a céges 1.6TDCI-ben is simán bírtam, sőt a Focus pályán ugye halkabb mint a civic. És jobban kedvelem a mély hangokat, mint az üvöltés-nem menés kombót...
A Fordunk 3 éve városban van használva, érdekes módon még nem rohadt le. De majd meglocsolom valamivel...Vili: ügyesen tudok én rejtőzködni
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest