-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz KisBundi #73382 üzenetére
Csak újat vegyél, a bontott jóval hamarabb el fog fáradni.
Nekem a 6-osba gyári új lett rendelve (nem tudom már a szerviz honnan tudta megrendelni, de 23k volt), hívd fel Bárdit, Unixot, lehet nincs fent a webshopban, de tudnak rendelni.Ha esetleg gyártatni szeretnél, index fórumon a Héfalt szokták ajánlani, ha viszed a régit, szerintem meg tudják csinálni.
Csodálkoznék, hogyha a dízelhez nem ugyanaz az alkatrész kellene, mint a benzineshez.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
-
rii
nagyúr
pfffffffff .... a büdös sárkány mindenit .... köszönöm h szóltál ...
felkészítem magam rá lelkileg ... arra akkor még egy cigi be lesz készítve .-((((és de az hogy? .-(
most a parlamenttel szemben valami műugró torony készül? és akkor ott fognak mászkálni a mókusok? .-(piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Qru
MODERÁTOR
M1/M7 bevezetőn a fix trafi (a dobozos a betonterelők között) az radaros ugye?
#nincsbennetarcsi
-
KisBundi
őstag
Sziasztok! 2004-es mazda 3 1,6 benzinhez hol tudnék venni kuplung hidraulika csövet? Eltört a régi, de autóalkatrész boltokban sehol nem kapni (Bárdi, Zsu, Kovács) csak dízelhez. Esetleg hidraulika javítóknál meg tudják ezt csinálni?
-
rii
nagyúr
sziasztok
a budai alsórakparton is érezhető lesz majd az iskolai nyáriszünet?
(#73380) brumi1024: minimálisan? .-((((((
(jahát persze ... senki nem arra viszi a gyereket 'skolába .... )és a budafoki úton?
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
nagyúr
válasz focvis #73371 üzenetére
Nem gyilkolják egymást, főleg nem a kuplung. Ez elektromos fék, a hajtás ilyenkor nem old, csak fogja a gurulást. Pont a kúszás miatt jó, hogy ne kelljen mindig taposni a féket.
(#73372) brumi1024: Az első elektronyosok nem tudták, csak az utóbbi pár évben terjedt el az auto hold funkció. Előtte a mercinél is külön kar vagy pedál fullra benyomása volt a megoldás rá, akkor kapcsolt be a funkció, ami gázadásra rögtön oldott is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #73371 üzenetére
Csak bekapcsolt Auto Holdnál old ki? (Be voltál kötve amikor próbáltad Auto Hold nélkül?)
Nálam akkor old, ha úgy érzékeli, hogy az adott kuplung és gázpedál állásnál már nem gurulna hátra. Egyáltalán nem ránt (pont ugyanolyan érzés elindulni, mint nélküle, csak hallod a hangot), meg is lepődtem rajta a Q3 után, az kicsit durvább (de ugye az PQ35).
Én teljesen hozzászoktam a hátsó ajtóhoz -> a nagyobbaknál mondjuk ez nem működik.
(#73370) bitpork: Az meglepő.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #73369 üzenetére
Igen, rájöttem, hogy a hátsó utasajtón tudom csekkolni, a csomiajtón nem. De én a sofőr ajtón (is) szeretem ellenőrizni.
+Tsebacsi:
De kiold az a fosch, ha bekapcsolom az "Auto Hold"-ot. De olyankor a manuális és DSG esetén is érezni, hogy kicsit megtépi egymást a kuplung és a kézifék. Ezért manuálisan oldom a gombbal - nem nekem találták ki, egy fillért nem adnék ezért a 2 funkcióért.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #73366 üzenetére
"Anno egy kölcsön Megane-ban használtam, halálra idegesített, van a mostani Golfban is, nem tudom ellenőrizni, hogy bezártam-e az ajtót."
Trükk: hátsó ajtó.
"Nem valami retro érzés elindulni az autóval: gombbal beindítom, behúzom az automata karját D-be, gombbal kiengedem az elektronyos kéziféket. A hagyományos gyorsabb volt és jobban kézre / észre áll (nekem)."
Még a kéziféket sem kell kiengedni, kiengedi az magát.
-
nagyúr
válasz Skillet #73367 üzenetére
Úgyis akarnék bele mondjuk rablásgátlót, és ami Kornélnál volt, az tetszett is. Majd beszélek vele.
Focvic: Ááá, az foscsi, nem automata a rögzítőfék, ami elinduláskor automatikusan old? Amúgy meg pofonegyszerű, szokott lenni a kilincsen egy gomb vagy nyomásérzékelő, amikor mellette állsz, és be akarod csukni, a gombot megnyomod a kilincsen, és kész. Ha meg mész oda elég meghúzni a kilincset és nyit.
És ellophatatlan autó nincs, ha ez kell nekik, módot találnak rá, hogy elvigyék, nem pont a komfortbejutás lesz a fő oka.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Skillet
addikt
válasz szilva01 #73363 üzenetére
Autót cseréltem unokabátyámmal kb 1 hétre. Ignis sport.
Gyakorlatilag majdnem elaludtam az autóban
Enyémben ilyen azért még nem volt.(#73364) Tsebacsi
Ilyet utólag is be lehet rakatni bármelyik autóba.
Közeledésre nyit, távolodásra zár.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz Tsebacsi #73359 üzenetére
Respect. Mi a francért kell Neked az a kulcs nélküli bejutás?
Anno egy kölcsön Megane-ban használtam, halálra idegesített, van a mostani Golfban is, nem tudom ellenőrizni, hogy bezártam-e az ajtót. Egyes vélemények szerint a tolvajok pikk-pakk feltörik a kódot. A gombos indításra azt mondom, hogy érdekes, meg jól néz ki az a gomb, de ennyi.
Nem valami retro érzés elindulni az autóval: gombbal beindítom, behúzom az automata karját D-be, gombbal kiengedem az elektronyos kéziféket. A hagyományos gyorsabb volt és jobban kézre / észre áll (nekem).
-
nagyúr
válasz szőröscica #73361 üzenetére
Jó persze, de akkor is mennyivel jobb, mint csomagokkal a kézben küzdeni, nem kell még a kulcsot is előre elővenni vagy ott kotorászni.
Montoya: Még nem is beszéltem a nem létező motoros csomagtérajtóról. De ez van, vagy szép autóm lesz, vagy mindenttudó nemolyanszép...
(#73360) bitpork: Idővel nemesedik
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szilva01
őstag
válasz szőröscica #73358 üzenetére
Mondtam már, nem suhanckodtam még ki magamat! Most van egy 1.2 C Corsa autómatával, azt vezetem havonta kb. egyszer, de unatkozom közben, ami számomra elég szokatlan és rossz érzés volán mögött ülvén. A p*nával viszont egyetértek.
-
nagyúr
Francba, hogy az ST-line Focushoz nem rendelhető a kulcs nélküli bejutás, csak a Titaniumhoz...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szilva01
őstag
Hahun tényleg nincs olyan opció, hogy az autómatát ne mutassa, vagy én vagyok helikopter?
Megvan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #73351 üzenetére
Minden használat után romlik a zasszony? Nemár... azért ő regenerálódik, a tütü az magától nemigen
Szerintem nem hátrány, ha az ember igényes az autójára, nem csak a környezetére. Értem itt ezalatt a normál törődést és bánásmódot, Szent már más tészta, kicsit az egyik véglet Nekem hogy így nézzen ki a civic, 3x többet kéne törődnöm az autóval, mint az asszonnyal, és annak meginnám a levét...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bitpork
nagyúr
válasz Jaffa75 #73349 üzenetére
& Tsebacsi: aki azért vesz meg valamit h eladja , mindezt minimum nullszaldóval, annak a 100-s Marbli sem lehet akadály a zuhogó esőben. Én azért vettem mert használni és élvezni akarom. Emellett minden másodlagos. Remélem az asszonyt azért meritek használni annak ellenére h minden alkalom után romlik az állapota
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bajnokpityu #73342 üzenetére
Nem, a Fater Corsa D 1.3 CDTI-t hajt ( és nem Budapesten ).
Amúgy minden évben márkaszervizbe viszi, tényleg bagó a szervizelése.@Porky: ez így igaz és így normális. Mondjuk a futott 67 K km-hez képest elég lepusztult a gép.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #73338 üzenetére
ha apádnak akarunk jót, akkor vegyen IFAt, ha a többi embernek, akkor körbepolifómozott suzuki alto
nem apudról beszélek (remélem) de megint agyfaszt kaptam két öregtől. egyik a postánál már rég benne volt a másik parkoló autó oldalában, de még mindig bőgött a gáz, másik meg előre láthatóan túl kicsi helyre úgy állt be, hogy púposodott a mögötte levő kocsi motorházteteje vagy 3centire. egy antarával, műanyag fényezetlen lökössel. készült rá...
sérült autók szélvédőjére kitettem kispapiron a taták rendszámát, többet nem tudtam tenni.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz focvis #73338 üzenetére
Persze van előnye és hátránya is ennek, de édesapád 70 év körüli kora még szerencsére távol áll a 90 körültől, amivel ámítanak.
És ugye abban a korban már igen gyorsan romlanak a vezetéshez szükséges tulajdonságai az embernek.
Bár mit ne mondjak én örülnék a legjobban, ha megélném egyáltalán a kort és még a talicskán kívül mást is biztonságosan el tudnék vezetni.Üdv, Balázs
-
veterán
-
gooool
őstag
Ahogy látom a hirdetéseket, haladunk szépen a valós futás feltüntetése felé, egyre nagyobb számban látok reális futású gépeket ahogy böngészem a kínálatot (persze még mindig van, ami jó eséllyel tolatott egy nagyot ).
Viszont ami nagyon tetszik, szerintem baromi nevetséges és inkább elriaszt, mintsem megnyugtat, az az a szöveg, hogy a tulaj az 1920-as években született. Nem tudom, Ti ezzel hogy vagytok?Üdv, Balázs
-
-
Skillet
addikt
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #73321 üzenetére
Azért akadt be neki, mert nem kap visszajelzést. Se a fogyasztásról, se a széria hibákról, a zajosságáról, és a hiányosságokról, amiket te itt leírtál, amikor rájöttél, pár hónap után. Megveszi olcsón, eladja haszonnal, és örül.
Sportverda ismét remek műsor a Sport2-n most megy. Dr Tordai István humorával .
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
Skillet
addikt
válasz focvis #73308 üzenetére
Másodiknál voltam anno. Nem ajánlom, mert fura dolgokat beszélt az ember.
Meg akarta magyarázni, hogy a felnik peremét nem tudja felesztergálni, előtte le kell róla maratni a réteget, amit a gyárban felvittek rá
Értem én. Az esztergakés nem elég kemény hozzá.Elsőt megleshetem. Közel van érd.
Köszi.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
Ahh.
Ez a becsnepper.
Beakadt a lemez.
Ez már a TC-nak is ciki lesz lassan.
Nem baj, hogy a 6,5 az 7,5 amúgy, és az el nem romlás is ilyen szinten igaz, a motor és az elektronika valóban örök, de a futómű és kormánymű gondok dobnak helyette a csekken...
Azt miért nem írja le, hogy az összes EU Hondanak előbb utóbb tönkremegy a kormányműve? Itthon inkább előbb, mint utóbb.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #73315 üzenetére
4 embernek tökéletes. kombiban még fejtér is van. 5ajtósban is csak a meredeken boruló tető volt útban picit a 186-8 centimmel. oké, a kategóriában kicsi, de abszolút értékben nem. 159 sokkal szűkösebb.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #73315 üzenetére
Igen, olyan kicsi utánfutót kell venni hozzá.
-
Integrale
veterán
válasz szabop27 #73311 üzenetére
Ezek befernek a 159-be, kivett kerekkel meg a fel meterrel rovidebb 145-be is befer ket bringa. A Volvo V50 kisebb a 159-nel, urmeretre es belterre is.
159 az 1.8-as MPI benzinessel, 1.8-as TBi-vel, 1.9 JTD-vel jo. Tobbi benzines szar.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
-
rbalint88
addikt
-
Skillet
addikt
válasz focvis #73304 üzenetére
Kíváncsi leszek, más felnis erre mit mond majd, de szerintem azért ez egy hosszú és pepecselős munka. Azt sem értem, hogyan vállalnak el ilyet. Szobrász kell legyen az, aki ezt visszacsinálja olyanra, amilyen volt.
Megmutatom még két helyen. Ha van ajánlott (budapesti) felnis, kérem privátban! Köszönöm[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Integrale
veterán
válasz focvis #73304 üzenetére
Komolyan, már önparódiába csap át ez a cikksorozat. Civic, Jazz, Accord, SDI. Bármekkora kell, bármilyen felhasználásra, az eredmény a fenti 4 közül kerül ki, bármi is történjen, meg kell említeni ezek közül valamelyiket, koncentrálva az első háromra.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Skillet #73299 üzenetére
Az ajtót majd Munez megmondja, az én amatőr véleményem szerint javítható.
A felni javítására 15-20-at mondanék, nekem 15-öt mondtak a 18-as Saab felni darabjára.@Integrale: (én ugye szeretem a TSI-t); szerintem szánalmas már a csávó, ráadásul rontja a kisbetűs novothtibi barátja bizniszét.
[ Szerkesztve ]
-
szabop27
tag
Sziasztok!
Autóválasztásban kérném ki a véleményeteket.
Fordítva ülöm a lovat, egy MX5 mellé kéne egy második autó, amibe/rá/mögé bringa-sí-szörf pakolható.
Csak benzin, kb. 3M-ig, ~10 év körüli autók, fogyasztás nem érdekes.
A 3 autó, amivel szimpatizálok: Volvo V50, Alfa 159 SW, Subaru Legacy
A Volvo-ból a 2.4-es vagy T5-ös verzió lenne érdekes. Az Alfa-tól zsigerből félek, de ezen a szépsége felül tud kerekedni. Viszont a motorból nem tudom melyik vállalható. Nekem a Subaru név is magas fenntartási költségeket jelent, de itt majd' minden második autó ilyen, úgyhogy olyan rossz nem lehet.
Érdekelne a véleményetek, hogy melyiket miért igen/miért ne, és esetleg más alternatíva is ezen a csapásvonalon.
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest