-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz vlevi #105200 üzenetére
sokáig nagyon tetszett a dl650 amig pár hónapja nem láttam motorkereskedésben eggyet, Minőségileg kinézetre nem tükrözi azt amit elkérnek érte. Pld a visszapillantó mintha 10 éve nem nyultak volna hozzá a tervezésnél egy nagy kocka lapát. Lehet praktikusabb olcsóbb ha törik de szerintem visszamaradott
-
etnies
senior tag
válasz gergo5991 #105201 üzenetére
Figyelj, a visszapillantóhoz szerintem nem 10 éve, hanem 20 éve nem nyúltak és nem is kell. A legjobb motor tükör, amivel valaha találkoztam, látok benne hátra rendesen.
Nagyon rossz úton haladsz, ha ránézésre akarsz motort venni....Szerintem pl a Vstrom kifejezetten randa, ráadásul tettem rá egy még randább osztott plexit is, ellenben imádok vele motorozni és egész nap elvagyok rajta, nem fáj semmi. Míg ha külsőre vennék motort, akkor már régen valami supersporton szenvednék.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #105203 üzenetére
"a visszapillantóhoz szerintem nem 10 éve, hanem 20 éve nem nyúltak "
15-t akartam írni, de van az 30 is, már a DR BIG-en is ez a tükör volt
Viszont tényleg jól használható tükör, nagy, széles, jól látsz benne hátra.
[link]
"Szerintem pl a Vstrom kifejezetten randa"
Az első generációs az tényleg eléggé baltával faragott volt, de nem volt azzal semmi gond. A következő, én cicalámpás-nak hívom, olyan semmilyen. Finomítottak rajta valamit, a mostani viszont elsőre nagyon furcsán nézett ki a szememben, de mostmár azt mondom, nem néz ki rosszul, sőt, jól áll neki ez a forma.
De ez nagyon ízlés kérdése, mi tetszik.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
az eleje nagyon olyan csőrikés nekem, de a 2019es modellt nézve ott kisebb lett a "csőre"
amugy azt olvastam hogy a kategóriájában a legnagyobb motorok közé sorolják méretileg, ez mennyire kedvező a kezdőknek? plusz mennyire kezes?[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz etnies #105205 üzenetére
Nekem első és legfontosabb, hogy mekkora az ülésmagasság, a többit leszarom. Ha a 2 méteremmel elférek rajta, akkor jöhet. Mindegy, hogy 300-as, vagy 1300-as, kényelem az első. Egyedül az első kiadású versys nem kellene még ingyen se.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105209 üzenetére
Igen, amikor megcsinálták az egylámpás változatot, az nagyon olyan lett, mint Dodó kacsa, főleg pirosban
Aztán valamelyik évben egy kicsit igazítottak rajta, és mostmár szerintem igenis jól néz ki.
Azért nagy, mert a 650-es ugyanakkora, mint az ezres.
Én is első nagymotoronak vettem 2004-ben. Ez alapján azt mondom, elsőnek érdemes megnézni valami kisebbet, amivel próbálkozhatsz. Mondjuk egy olyan típust, amit pár hónap, 1 év után könnyen el tudsz adni, kis értékvesztéssel.
GS500, Honda CBF600, ilyenek. Nem tudom, mekkora vagy, de szerintem egy CBF600-al is jó sokáig ellennél, sokan használják feldobozolva, nagy túrákra is. Az sem egy izgalmas motor, hanem olyan, ami bármikor elvisz bárhova. -
vendingo
veterán
válasz Chris0321 #105214 üzenetére
Én már vettem így autót és motort is. Az autó már sokadik éve van meg. Egyszerű szempontjaim voltak: normális állapotú és megbízható legyen. Ezt tudja, közben megszerettem.
Első motornál csak annyi szempont volt, hogy gyorsan olcsót. 3 év után úgy adtam el, hogy a végén már alig használtam. Szar és kicsi volt. Széthajtottam elég rendesen, a végén 1 liter olajat evett 1000 kilométeren.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
(#105200) vlevi
Kivettelek, szólja majd ha van új, estleg fotó is, és mész vissza, nincs menekvés!Többiek
Motort lehet venni azért, mert a cukiba akarsz menni, és akkor olyat veszel, ami a Te szemednek szép, és büszkén pózolsz mellette.
Lehet venni olyat, ami a szemednek nem szép, de mindenben, amit keresel tökéletes, és imádni fogod. Pl. KTM 790 Adventure R. Alig várom már, hogy megkapjam amivel tartoznak nekem, és megrendeljem az enyém! Szerintem csúnya, de egyszerűen nincs alternatívája, és kizárt, hogy ne imádnám majd!
Van, amikor hiába mondja mindenki, hogy valami milyen jó, ha egyszerűen utálnál ráülni, akkor nem veszed meg (én így vagyok a Tiger XC800-al)
Aztán van, amikor az ízlésed találkozik a felhasználási területed Jolly Jocker-ével, onnantól meg aztán kár bárkinek bármit mondania!(#105215) vendingo
Autóval voltam így 10 éve: nagyon sokat vívódtam, hogy BMW E36 320i, vagy 2005-ös Swift, és végül az utóbbit vettem, mert a szívem helyett az eszemre hallgattam! Aztán tavaly haverom jött, hogy márpedig Ő megveszi, és mondott egy olyan árat, hogy muszáj voltam odaadni neki. Egész odáig, amíg el nem vitte, azt hittem, hogy ebben az autóban nincs mit szeretni, csak jön megy, teszi a dolgát, mint egy lelketlen rabszolga, de amikor elvitte, ez a poszt született teljesen magától a facebookomon:Kedves Suzi!
9 év után útjaink végül elváltak. :'(
Bár mindig azt hittem, hogy egy "lelketlen rabszolga" vagy, akiben nincs mit szeretni, de most látom csak, hogy mekkorát tévedtem!
9 év alatt együtt megjártuk a mennyországot, tanúja voltál két gyermekem születésének is, és együtt megjártuk a poklot, hisz ott voltál, mikor édesapám végleg elment.
9 év alatt bár javarészt Pécsen belül maradtunk, azért mégis megjártuk együtt az országot, sőt kérdés nélkül elkísértél többször Olaszországba, és Ausztriába is.
9 év alatt kaptál hideget, és meleget egyaránt, mégsem panaszkodtál soha sem. Mindig időben, vagy még idő előtt megkaptad, amire szükséged volt, és Te soha nem is kértél mást! Cserébe szó nélkül tűrtél mindent, és soha nem hagytál cserben!
9 év alatt észre sem vettem, hogy mennyire hozzám nőttél!
Hiányozni fogsz Suzi!
Remélem a következő gazdád ugyan olyan hűen követed majd mint engem, és remélem Ő majd előbb észreveszi, hogy a "lelketlen rabszolga", akinek mindig tartottalak, valójában a leghűségesebb társ, akit csak autóként kívánhat magának az ember!
Széles utat Barátom! –*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105218 üzenetére
A WagonR nem saját, apumé, csak én is szoktam vele menni időnként, és a mai napig megvan. Tényleg ronda, de ehhez az autóhoz érzelmi szálak fűznek, amik megszépítik: ez volt a család első új autója, kisgyerekként én választhattam ki a színét, ezen tanultam meg vezetni, stb.
A Jazz viszont a sajátom, nekem tetszik, van egy kis vidám hangulata. Egy korabeli VW Polo pl. sokkal jellegtelenebb.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Vstrom ennyire alkalmas terepre:
[link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #105216 üzenetére
Oké, igyekszem megtalálni az utódot.
Amikor a srác elvitte, akartam csinálni egy videót, ahogy elmotorozik vele a naplementében. A baj csak az, hogy felhős volt az idő, nomeg dél körül vitte el. Ez nem is lett volna baj, csak az akciókamerám videó helyett fotóra volt állítva, így az utolsó emlékem az, hogy a ház elé kitolva áll a tuja mögött
[kép] -
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #105225 üzenetére
Tudom én is néztem, de aztán mégse!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KoVee84
senior tag
válasz Ferdzsoo #105226 üzenetére
Egy kicsit én is megijedtem a képtől és vmiért ez ugrott be
[ Szerkesztve ]
-
coccolino
aktív tag
válasz gergo5991 #105194 üzenetére
személyes és más vélemények alapján ezek egyike sem való terepezésre, amit ne keverjünk össze a földúton történő motorozgatással, mert a kerekek és villaút, plusz pár állítható dolgon kívül ezeknek semmi köze a marketingen kívül a terepmotorozáshoz
az, hogy valaki egy 200kg+ motorral akar nyomvájba x alkalommal elborulni és összetörni a motort, az már a saját dolga szerintem, de ismerőseim közül is (DL650 XT, DL1000XT, Africa Twin, BMW R1200) ha összesen az általuk megtett több év, és több 10e km alatt talán ha volt pár 100km földúton, de ezek a gépek nem erre valók, földúton, murvás, vagy homokos egyenletes talajon meg egy naked is simán elmegy óvatosan
nekem DL650 van, letettem a fűzött küllőről is, mert tényleg csak a kinézete jobb, talán némileg jobban csillapítja a kátyúkat, vagy az ütéseket mint az öntött merev kerék, de ne nagy eltérésekben gondolkozz
Suzuki előtt néztem én is a Tracert, de ahogy a többiek és te is írtad, az egy sporttúra, nem olyan kényelmes üléspozícióval hosszú távon, kisebb kerekekkel, ellenben az MT-k minden előnyével
a Suzuki előtt Honda NC750-em volt, néztem a CB500X-t is, szerintem kezdőként jó alternatíva lehet, kényelmes, kezes motor, viszont pörgetni kell, hogy menjen, és az is majdnem 200kg, szerintem még egy tapasztalt motoros se megy vele keresztül akár csak egy felázott erdei úton sem''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Geresics
addikt
válasz coccolino #105229 üzenetére
Szerintem meg eléggé rosszul gondolod!
Persze kérdés, hogy ki mit nevez terepezésnek, de azért egy DL, egy Pegaso, vagy a többi általad felsorolt motor igenis képes arra, amire a Te ismerőseid nem használják! OK, hogy földúton egy naked is elmegy óvatosan, de én a Pegasoval földes, köves, vagy épp sziklás úton mentem már 110-el, és nem volt halálfélelmem. Amikor először jött közben egy kereszt-árok, akkor persze megijed az ember, de kis gyakorlással már lassítás nélkül leküzdhető ez! Fontos Peti a DL650-el olyan utakon is elment, ahol lehet Te még egy EXC-vel is visszafordulnál.
Persze mindez pilótafüggő. Az NC750X teszten Romániában én simán mentem a sziklás részen normál tempót ott, ahol az Africa Twines srác finomkodott. Esélyes, hogy akkor hagyta el először az aszfaltot, és lehet soha többé nem is fogja. De a motor simán bírná!
A küllős kerék pedig nem a lengéscsillapítás miatt van, hanem mert ha odak*rod, akkor ahol az alufelni eltörik, ezzel még vidáman továbbmész!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
coccolino
aktív tag
válasz etnies #105220 üzenetére
tök jó a cikk, csak szerintem egy baj van vele, ez nem terep
vagy is az én olvasatomban a döngölt murva pár kővel, kiépített betonozott szerpentinnel nem terep
ilyen úton robogóval is elmész óvatosan, de megnézném ugyan ezt a cikket felázott talajjal, esetleg úgy, hogy végigment rajta valami nagyobb gép''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
coccolino
aktív tag
válasz Geresics #105230 üzenetére
döntően egyetértek veled, de egyrészt nem véletlen vannak az adott helyzethez alkalmazkodó motorok, másrészt ok, hogy a motoros társadalom 5-10%-a tényleg tud motort vezetni, de gondolom te is voltál kezdő, ahogy a srác is, de ő pl. nem tesztmotoron motorozna, vélelmezem nem biztos tudással, így gondolom megtévesztő neki a választásnál, hogy te 110-el motorozol egyenesbe földúton, mert arra képes a DL meg a Pegaso is
amúgy arra egy tökösebb Simpson is képes majdnem, úgy hogy ezért kár zsebbe nyúlni
ahogy látom te is fejleszted folyamatosan a tudásodat, jársz tereptréningekre, de vélelmezem ott sem túraendúrókat adnak alátok''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
runner 125
nagyúr
válasz coccolino #105232 üzenetére
Egyébként jahm, ezen mindig is gondolkodtam, h vajon mennyi eltöltött idő és km kell ahhoz, h egy totál más, rendszerint sokkal kisebb ccm-es, sokkal kisebb tömegű, sokkal gyengébb, teljesen más geometrájú motoron megtanult gyakorlatot magabiztosan átültess a saját motorodra?!
Hisz az ilyen, pláne off-road tréningeken ez van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105233 üzenetére
az alapokat (hogy helyezkedj a motoron, hogyan dülöngélj, hogyan fékezz) azonnal tudod használni, ez nem kétséges! Ezekre tökéletes a Hungaroring Dirt, és a Honda síkterepes off road tréningje (ebben a sorrendben javaslom amúgy)! Itt ráadásul adnak motort, amivel nyugodtan szabad (sőt, kell!) esni!
Gázzal kanyarodni, meg hasonlók viszont már nagyon sok gyakorlást igényel, és akkor még jönnek hozzá olyanok, hogy ha pl. egy vízátfolyással találkozol, akkor a nagyobb motor nagyobb ereje miatt simán meg tudod emelni az első kereket, és nem fogsz orra esni.
Aki pedig olyan nagy vasakkal akar másoktól megtanulni terepen motorozni, mint a fenti gépek, azoknak is vannak tréningek! Tavaly ősszel indult facebookon az Urban Off Road Isaszeg, illetve épp most indul a Driveing Experience (BMW tréning, nem csak BMW-seknek) off road tréningje is!
2017-ben volt még a Touratech Travel Event előtt is egy tréning, az is egész jó volt, de inkább improvizálás ment, mintsem gondosan felépített oktatás (Szerintem max. 1 napot szántak rá, hogy kitalálják mi is legyen). Akkor úgy volt, hogy a Full Gasosok folytatni fogják az offroad oktatást, de ez legjobb tudomásom szerint elmaradt...Saját tapasztalataim alapján:
- Hungaroring Enduro képzés - 8 órás, és olyannak javasolt, aki a motorozást is most kezdi, mert itt szájbarágósan, rétestésztaként elnyújtva mennek a dolgok. Adják a motort.
- Hungaroring Dirt képzés - ugyan az, csak 4 órába (és fele annyiért) besűrítve. Ha rajtam múlna, kötelezővé tenném minden A-s jogsi mellé, mert nem csak terepeseknek hasznos! Adják a motort.
- Honda Safety síkpályás tereptréning - szintén fél napos, de nem fordítanak annyi figyelmet arra, hogy fejben beléd sulykolják, hogy mit kell csinálni. Egyszer elmondják, azt menj, és csináld! Ha nem jól csinálod esel, próbáld újra (de nem nagyon törik maguk, hogy elmondják még egyszer amit kell). Ez picit már több motorkezelési rutint igényel, ha tényleg profitálni szeretnél belőle! Adják a motort.
- FullGas Touratech Travel Event előtti tréning - ez már saját motoros tréning volt, olyanoknak, akik a saját motorjukkal még nem sokat voltak terepen! Sajnos úgy tűnik, hogy egyszeri alkalom marad...Amiken még nem voltam, de idővel úgyis megyek:
- Urban Off Road Isaszeg - szintén saját motoros tereptréning, ahol először egy füves, földes terepen megy az alapok oktatása, és a nap tereptúrával zárul.
- Driving Experience - most kezdik a BMW metodika szerinti oktatást (külföldi videók alapján elég jó), egyelőre kezdő szinten, és tereptúra formában, később haladó szinten is. Természetesen saját motoros.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz coccolino #105232 üzenetére
Lehet picit rosszul fogalmaztam: én nem tartom magam jó motorosnak, sőt! Tréningekre viszont járok, minden évben egy bójakerülgetősre, és egy tereptréningre, de ezek inkább a túlélésem szolgálják, mintsem azt, hogy bármilyen élvonalba helyezhessem magam! Ahhoz se időm, se pénzem, se tehetségem nincs!
Örülök, ha májusban végigmegyek a TET montenegrói szakaszán, és utána egy jót terepezek majd Albániában a Pegasoval még utoljára, mielőtt leváltom egy 790 Adventure R-re! (Már ha végre megkapnám azt a nagyobb összeget, amivel tartoznak...)A tesztmotorra meg a sok újságíróval ellentétben én külön vigyáztam is, és még óvatosabban is mentem, mint a sajátommal mentem volna (elvégre ennek nincs rendes hasvédelme). Csupán azt próbáltam ezzel mondani, hogy egy számomra idegen motorral is lehet menni, és egy ismert motorral is lehet poroszkálni. A különbség szerintem ott abban rejlett, hogy én elhittem a motornak, hogy el tud ott menni, szegény srác meg abban sem bízott, hogy elindulásnál nem fog rögtön keresztbeállni (költői túlzás)!
DL-el meg Fontos Peti (amíg el nem adta) minden terepes rendezvényen ott volt, és a MAKOT túrán is simán elment a kisebb endurók mellett, miközben bejárta vele Európát!
De említhettem volna Brasil-t is, aki az Africa Twinesek prominens arca, és emberileg is mindig követendő példa volt a motorosok között! Anno, amikor megvettem a Pegaso-t, és 10-15 év kihagyás után ültem motorra, Albániában beszélgettünk többször is, és bátorított, meg tanácsokkal látott el. Na, Ők tartoznak az általad említett 10%-ba - no meg a versenyzőink...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
coccolino
aktív tag
válasz Geresics #105235 üzenetére
nekem sem a személyeskedés volt a célom, és amit írsz, azokkal megint csak egyet értek (leginkább a tréningekre járással)
pusztán szerintem megtévesztő, hogy ezeket a motorokat terep motoroknak is tekintjük, mert szerintem nagyon kevés embernek van meg az a tudása, ami az igazi terephez kell, akkor meg már majdnem minden motorral elmegy ott (kis költői túlzással ), csak egy ilyet fel tud pakolni egy krosszal szemben, és az arcokkal ellentétben legalább nem városi cipőben használja
nem mellesleg a Montenegrói utak inkább terep a kőomlásokkal, meg az öblös kátyúkkal, mint az osztrák hegyi murva, ami még a magyar főutakat is übereli néhol
és mindig megemeltem azok előtt a kalapom, akik több év/évtized motorozás után alázattal elmennek ezekre a tréningekre, hogy tanuljanak/tapasztalatot szerezzenek, mert tisztában vannak a képességeikkel/hiányosságaikkal, vagy csak a biztonságos közlekedésre törekednek, és nem egy közeledő IFA-tól/fatörzstől várják épp a megerősítést, hogy g@*be se starok (by Ógnes)
[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105235 üzenetére
Kedvenc vasutasod nem tudom láttad e de kapja az ívet!
Gixxer, halott 3-4-es henger és lángot köp...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #105237 üzenetére
Ha választhatsz, hogy egy óra alatt keresel meg 50eFt-ot, és még csak meg sem kell erőltetned magad, vagy 20 óra alatt keresel ugyan ennyit, miközben két kézzel cumizol, akkor Te melyiket választanád?
Nem véletlen, hogy Dodor is olajcserékkel akarja beindítani a szervizét...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105238 üzenetére
Semmigond azzal csak nekem visszás például, hogy valaki állandóan döngeti a mellét, hogy ő a fszagyerek a gáton és hallásra szaglásra nyalásra tudja a keveréket meg az olaj típusát is ellenben ha jön valami ahol ezt a tudást már virítani kéne akkor hát kérem szépen nekem erre nincsen időm.
Dodort ne emlegesd régen szerettem a stílusa miatt, de elment egy olyan megmondó ember irányba ami már leginkább nevetséges és roppant mód primitív bizonyos tekintetben...
@bogyó: Voltam nála, szelepet állított. Egy a probléma, lapka csere nélkül szvsz nem is értem, hogy sikerült neki a dolog.* Karbit beállította, tavaly ugye hengerfejtőmítés csere volt, Gandalf újra beállította a karbikat, hát hűha a különbség...
* hátsó henger kipufogó oldaliban ráadásul el is fogytak a hézagok gyak...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105239 üzenetére
Nem a témára válaszolok, csak pár hónapja írtam, h tömítőpasztával orvosoltam a benzinszűrő szakadását, h ne szívjon be koszt a tankból a szakadt részen, írtad, h cseréljem, hát, igazad lett! Ok, az ember mindig tanul.., pedig aztán ez is benzinállónak van titulálva.
Hétvégén elmentem egy körre terepen, majd hazafelé úgy fél távon befulladt a motor olyan 70 körül. Elkezdtem visszapakolgatni, egészen 1-esig. Konkrétan az alapjárati fúvókán kapott csak naftát, ahogy gázt adtam, fulladt... Úgyhogy 1-esbe, nagyjából 10-15-tel hazajöttem földúton. Egy piros traktoros furcsán nézett amikor félreálltam előle.A lényeg, h ennyi idő alatt feloldotta a tömítőpasztát a tankban lévő benzin, az egész full takonyszerű masszává alakult át, amiből egy kis db leszakadt, majd elzárta a karbi főfúvókájában az üzemanyag útját.
Pont azt szoptam be, ami ellen tenni akartam.Jah és igen, a másik szívás, h külön a két kis szűrőbetét külön nem cserélhető. Sem az oem-parts, sem a realmotor nem tud.. csak egybe kompletten 28k.
Úgyhogy marad az, h veszek ali-ról egy komplett utángyártott csapot 3-4k-ért, vagy vadászok Simsom, MZ vagy Babetta szűrőt és reménykedek h jó lesz rá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
válasz runner 125 #105241 üzenetére
Én hasonlóképp jártam tavaly csapon lévő szűrővel , csak én nem is ragasztgattam, hanem egyből másik után néztem. 29k volt ( lett volna) a komplett Honda csap
Kinából vettem komplett csapot 4k ért a szűrőt átraktam a csap meg megmaradt tartaléknak ,Vákumos, a membránok stb minden új benne ami még sosem látott benzint -
cotag
senior tag
Sziasztok.
Vettem ma egy motort, magánszemélytől.
Azt szeretném megtudni, a kötelező biztosítás mikor kell rá megkössem?
Természetesen a nevemre átíratva még nincs.
Próbáltam online kötni rá, de van egy menüpont ahol a "jelenlegi forgalomi engedély"számát kéri.
De ugye az még az előző tulajdonos nevén van...
Mit kell tennem?
Köszönöm a segítséget -
vlevi
nagyúr
válasz cotag #105243 üzenetére
Ha lábon szeretnéd elhozni tőle a motort, akkor már abban a percben lenned kell kötelezőnek, hogy a kezedbe adja a kulcsot.
Én is így adtam el múlt héten. Eljött, megnézte, ment vele egy száz méteres kört (addíg a két gyerek+asszony ott volt túsznak, szóval oda mertem adni), lefoglalózta, és hétvégén már úgy jött el a motorért, hogy volt rajta kötelező. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #105241 üzenetére
Úgy utálom, hogy mindig igazam van....
Csináld azt, amit Veze topiktárs: az Ali-s, amúgy guriga taknyot nem érő benzincsapból csak a szűrőt használd fel! Különben a csappal is szívni fogsz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
Van valakinek bevált festéke kipuf leömlőre?
Olyan ami bírja is a hőt és a könyök mentén nem kezd el egy hét után hólyagosodni.Felcsiszoltam anno, kapott egy réteget, másnap megint egyet. Egy nap állás majd finoman ráégettem alapjáraton melegítve. De a Prevent cucca úgy leég mint a sicc.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #105248 üzenetére
Tudok, MOTIP TES4031. Két évet bír ki a GS500-on, egy évig tök fekete, utána gyorsan kifakul, és átmegy őzbarnába. De nem vedlik és nem hólyagosodik.
Fémtisztára csiszolt, zsírtalanított felületre fújd fel az első réteget, ha megszáradt, akkor hőlégfúvóval égesd rá. Utána a második réteget ugyanígy, majd egy újabb nap száradás után menj el vele egy lightosat motorozni. Jó lesz!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105249 üzenetére
Köszi, mindképpen kipróbálom.
Szeretem a Prevent cuccait, de a festék konkrétan hólyagosan elkezd feljönni az első hosszabb / tempósabb gurulás után nem volt nyerő cucc.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok