-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#74459392
törölt tag
válasz #31733248 #105749 üzenetére
Egy ilyen kabát egész évben jó lenne? (5-6 fok felett)
Ez alá kell valami speckó aláöltözet vagy mehet egyből az utcai ruhára? (polóra/pulcsira)
Szakadó esőben nem tervezek motorozni, de azért jó lenne, ha kisebb esőt kibírna. (nem túrázok, városi közlekedésre használom, max néha hétvégén mennék hosszabb távokat, de azt meg csak szép időben, persze akkor is jöhet bármi )
Mindenesetre előbb várok a Lidlis aláöltözőre, mielőtt ismét költenék, kipróbálom azzal is ezt a kabátot, lehet azzal már komfortosabb lesz. Csak egy kabátot szeretnék motorozásra tartani, ami mindenre jó, ha létezik egyáltalán ilyen -
Geresics
addikt
Kawasaki KLX250-ről tudtok bármit srácok? Olyan 2009-2012 közöttiekről leginkább...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Reaper
őstag
Sziasztok!
Hosszú évekig sikerült lebeszélnem magam a minden tavasszal rámköszöntő motorozási vágyamról, egészen mostanáig. Gyerekkoromban persze megvoltak a marhulások, Romet, Komár, Verhovina, de annak már 20 éve.
Szóval most ott tartok, hogy a kresz tanfolyamot végigtoltam, csinálom a gyakorlást, várom a vizsgaidőpontot.
Addigra viszont be kellene szereznem a ruházatot. Sisakból újat veszek ez tiszta, ismerősöm a középkategóriás Sharkokat ajánlotta. A többire viszont eléggé a sötétben kotorászok, most hétvégén lesz motoros börze, oda lenézek és amit lehet megveszek használtan, asszem magas szárú cipő (/csizma/bakancs) kell, kesztyű, nadrág vagy protektor. A dzsekit még nem tudom, lehet az is újonnan lenne, Cordurát néztem, mert az autót letéve nyáron nem maradnék otthon kis eső miatt, meg ahogy olvastam olcsóbb is.
Szóval a kérdésem, hogy milyen tanácsokkal tudnátok ellátni, kb mik azok a ruhából, amiknél érdemes használttal kezdeni, milyen csizmát cipőt érdemes nézni a rutinozáshoz, vagy úgy általában, hagyjam a használt cuccokat és vegyek mindenből újat? Mondjuk egy Lidl/Aldi akcióban?
Jellemzően az első két szezonban a városban közlekednék, nagyon kicsit mennék csak max kirándulni, kinézett motor kategória pedig a túra/ sport túra, nagyon hosszú távon egy Fazer, de kezdőként nem azzal szeretnék borulgatni, úgyhogy addig mondjuk egy Diversion vagy egy ER5. Volt olyan gondolatom is, hogy lehet tanulni valami automata robogó kéne, szokni a Pestet vele (vidéki gyerek lévén), de az valahogy mégsem ugyanaz.
Hmm, lehet kicsit kusza lett, de hátha tudtok tanácsot adni. -
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #105747 üzenetére
Hát ez az. Legalább lett volna sötétszürke, vagy újra fekete, azt mondom még az átlag népnek fel se tűnik, h most a schwarz alatt mit ért az oszták, de pont fehér?!
Micsurin
Felesleges pénzt költeni a HD képekre, a tárcsák viszont meglepően újszerűen voltak. Tehát a km lehet valós, mert válla kb semmi nem volt. Persze ha valaki túrázni használja, többször használ motorféket, 40-50.000km-nél is lehet újszerű egy tárcsa.
Chris0321
Nem lopott motor, az meg h át van fényezve és sérült volt, szerintem nem elég arra, h bármit csináljanak.. Meg alapvetően én erre több enerigát nem is szándékozom fordítani.
geresics
A múlktori videód kapcsán már akartam írni, h vegyél sürgősen valamilyen endurot, vagy cross-t. Mert azt az Aprilia-t már régóta nem a "rendeltetés szerű felhasználási körülmények között" használod.
De ne ilyet.. 22 LE, 140kg. Ezzel élvezettel nem lehet csapatni földúton. Megint tipikusan egy városi padkaugró, autós hasonlattal SUV. Vagy arra remek, h a gazda kiguruljon vele a határba és megnézze milyen lesz a termés..
Gyenge, nehéz, pici rugóutak, vékony kis gyönge futóművek.
Keress rá a CRF250L-re. Ugyanez a geometria, meg kb. a blokk. Azt többen tesztelték.
Az ára is beteg, 900k-1M-ért már sokkal jobb használtmotorok vannak.
Az fix h én kihagynám.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #105754 üzenetére
Nekem a mociban 70k km van és még gyári társcsákkal fut, amik bőven jó állapotúak még. A gyári hátsó fékbetétet nemrég kukáztuk. Gondolom az előző tulajok is inkább a V2 motorfékre hagyatkoztak. Eszi is a gumit, sokszor sikerül blokkolnom vele a kereket.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #105754 üzenetére
Átverés gyanús mivel a motor színe nem egyezik és láthatóan estek is vele. Azt nem tudom, hogy a színváltozás miatt nem lesz-e gond a papírozás ha talál egy hozzá nem értőt aki megveszi. Én eddig csak egyszer jelentettem hírdetést, egy BMW 318i- 320i-nek hírdetett egy kereskedés és az extráknál is volt eltérés a képek és a leírás alapján. Ez a hírdetés pár nap alatt eltünt, bár azt nem tudom 318i-ként nem került-e fel mert azok nem voltak beállítva nálam a keresőben.
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Sokszor feljövő gumival kapcsolatos témát / kérdést hoznék. van aki Michelin Road 5-öt használ és esetleg volt már vele hobbi / szabadidő szinten pályázni is? csere érett lett hátul a M7rr, és abban reménykedek, hogy hasonló (vagy minimálisan kisebb) sportosság mellett kapjak néhány ezer plusz km-t. Igazából nem sokat pályázom (talán évi 3-4 alkalom), akkor ott imádtam a M7rr-t. igazából mindenhol, de kb 6-7ezer km-t tudtam elmenni vele (és igen, nem tagadom, a közepén kopott el leginkább). Szóval igazából az lenne a kérdésem, hogy hogy viselkedik a road 5 pályán (kakucs, hungaroging, stb). myilván tisztában vagyok azzal, hogy én leszek a gyenge láncszem, viszont az M7rr soha nem adott semmiféle bizonytalanságot még lábtartó koptatóig döntve sem akár egy közel egész napos kakucsozás után sem. De nagyrészt lendületes közúti közlekedés, szerpentinezésről lenne szó, meg néha vadulós pályázásról. Ezért érdekelne Road 5 tapasztalat (igen, néztem megannyi videót, de gondoltam személyes tapasztalat jól jönne).
közel egy árban van mind2 gumi és nem is megyek anynit évente (kb 3-4000km)köszönöm
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105754 üzenetére
Tudom, hogy nekem alapvetően kevés a KLX250, viszont a volt munkahelyem
leselejtezlecserél párat zsír új CRF250L-ekre, és nekem odaadnák 300 körüli összegért, annyiért meg már elkezdett foglalkoztatni, hogy azzal is el tudnék bohóckodni 1-2 szezont, rálocsolnék valamekkora összeget még, és még így is bukta nélkül tudnék kiszállni belőlük...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz AndrewTdi #105758 üzenetére
Az oldalai teljesen slickek, a hozzádéhoz hasonló használat miatt. Viszont laposabb a profilja mint az M7-nek, úgyhogy meg kell majd szoknod hogy "nehezebb" vele kanyarodni, nem fog úgy magától borulni a motor a kanyarokba.
Amúgy milyen motorra?
Pirelli Corsa 2-t meg a Bridgestone S21-et nézd még meg, ezek hátul 3 komponensűek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105759 üzenetére
300-ért? Mennyi van belőle? Intézz nekem is párat és dobok rá neked, de komolyan.
Annyiért vedd meg az összeset, és add el piaci áron, aztán abból vegyél egy normális endurot. Nincs értelme tuningolni egy ilyen kategóriát, még akkor sem, ha olcsón jutsz hozzá! Ez a nyers igazság, minden más csak önigazolás.
Az a baj egyébként, h a nagy átlag - köztük bevallom h kezdetben én is - a cross, enduro vonalat amolyan "B vágányként" kezeli. Pláne ha utcai motorról ülne át, próbálná ki / vagy adott esetben az utcai vonalat megtartva, a mellé vásárolná az endurot. Ebből fakadóan kisebb pénzből akarja megúszni, mint mondjuk az utcai motorját és a járulékos költségeit (felszerelések, gumik, szervizek, stb.).
Pedig nagyon nagyon rossz elképzelés és sajnos más a tényleges nyers valóság. Egy jó terepmotor piaci ára, pontosan annyi, mint egy 600-1000-es utaci motornak. Emellett üzemórásnál ott van még a felújítás várható költsége, ami komplett generálnál 350k minimum.
Hiába "csak" 250-400-450 ccm, hiába nincs mindegyik rendszám, hiába üzemórás, a jó példány ára azonos, sőt, egy üzemórásánál a fenntartási költség az utcai motorhoz képest minimum 6-7x-ese (kiszámoltam)!
Itt pontosan ezt kell megfizetni. A grammok faragását, a kis ccm-ből kihozott relatív nagy teljesítményt, a kemény mindent kibíró futóművet és vázat, stb.
Ezt el kell fogadni sajnos, nem lehet egyszerűen olcsóbban megúszni a jót, végigjártam én is ezt az elméletet, 3-400k-s gépektől indult a keresésem. Persze lehet bszakodni 30 éves XT600-akkal, XR600-akkal, de az csak nettó szopás és ugyanolyan pénztemető lesz, mint egy újabb, jobb, megbízhatóbb enduro.
Úgyhogy vagy koplal az ember, vagy jobban fizető állás után néz és beruház egy normális endurora, vagy akkor inkább azt mondom ne akarjon terepen motorozni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #105744 üzenetére
"Farbe: Schwarz"
No komment! Ilyenkor sosem tudom, hogy sírjak vagy nevessek...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105762 üzenetére
Mekkora nyomáson használod a cross gumikat, nekem most 1 van az elsőben és 1.1 a hátsóban, valahogy ez nem tetszik neki, csúszkál az eleje.
Most megpróbálom 1.2-re az elsőt 1.3-ra a hátsót hátha jobb neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltam egy GSX650F motort, amihez kaptam gyári kipufogó dobot, meg egy Leo Vince SBK dobot papírok nélkül, de E jel természetesen benne van mindenféle sorozatszámmal együtt. Itthon kéri a rendőr a Leo papírjait? Így túrázhatok vele külföldön? Amennyiben nem, mi a menete a hivatalos lepapírozásának?Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
bigdady
nagyúr
Melyikőtök volt?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz bigdady #105770 üzenetére
Kérdezd le a plakettet.
0:03.Spicli szar is a feltöltő és még vágni sem tud....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #105773 üzenetére
Spicli szar?!
Sokan kommentelték, hogy nem árt ezzel senkinek...
Ez egy bűncselekmény! Ha látnak egy embert az utcán, krómozott pisztollyal a kezében sétálni, akkor sem kell semmit csinálni, mert nem tett semmi rosszat? (Súgok, én láttam, és bizony azonnal rendőrt hívtam... Gondolom én is spicli szar vagyok akkor...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105774 üzenetére
Két teljesen eltérő esetről beszélünk, az értesítem az illetékes hatóságot != felteszem egy közösségi oldalra.
A bűncselekménnyel továbbra sem értek egyet, mivel se nem tette olvashatatlanná, se nem rongálta meg így marad a visszaélés ami továbbra is neccesen állná meg a lábát. (Rátudják húzni gond nélkül, sőt ha elfikálsz arra azt is ráhúzzák, hogy relatív gyorshajtás. )De igazad van, videózzunk mindenkit orrba szájba tegyünk fel mindent a netre! Elő is kaparom tavalyról azt a 6 videóra vett esetet ahol a paraszt előzött szemből nekem meg a murva kőre kellett húzódni, hogy ne vasaljon ki. Vagy ahol szántszándékkal rám húzták nem egyszer a (külső) bécsi úton a sorok közt. Menten töltöm is fel...
És tudod mind ez mire lesz jó? Alapot adni a gusztustalan médiának a szándékos uszításra ami évek óta megy.... ja, hogy ettől kevésbé lenne gusztustalan és sokkal egyszerűbb tisztább megoldás lenne felhívni azt a retek 107-et, hogy yx vagyok honnan hívok mit jelentenék be akár videóval is? Hmmm....
És akkor mentem nem szimplán spicliskedésnek titulálnám és talán többen sem.
De az ilyen nem a közlekedési kultúrát akarja fejleszteni, tisztítani. Pusztán vágyik a neten megjelent horda, csürhe elismerésére, hogy ez igen fasza vagy sikerült feltenned most jól ezt meg asszontad csukjuk le, lincseljük meg.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz Micsurin #105775 üzenetére
Aki ilyen rendszámot szerel fel az tudja, hogy gyorsan fog hajtani és szeretné ezzel megúszni a birságot. Mivel már lakott területen belül felhajtotta ki tudja mennyivel ment, kit veszélyeztetett közben vagy esetleg kit fog. Ha már versenyezni akar mennyien ki pályára és ott tegye ne a forgalomban. Gondolom nem azért strapálta magát a rendszámmal mert 10-20-30 km/h-val gyorsabban akar menni a megengedettnél hanem jóval többel. Nem vagyok álszent, én is hajtottam már gyorsan de nem a megengedett sebesség duplájával vagy többel mint amire ezzel a motorral képes lehet és ide a rozsdás bökőt, hogy meg is tette nem is egyszer.
-
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #105775 üzenetére
De igen elkövetett, olvashatatlanná tette. Ha nem értesz ezzel egyet, akkor próbáld ki, vidd el a motorod felhajtott rendszámmal műszakira, majd ott felvilágosítanak.....
A motorosunk meg pontosan olyan gerinctelen, szarházi, semmirevaló alak, mint az elhíresült M. Richárdunk.
Bármit készül is elkövetni, felelősséget nem fog vállalni érte. Ha már mindenáron száguldozni akar veszélyeztetve ezzel másokat, legalább lenne benne annyi, hogy vállalja az ezzel járó "kockázatot". -
Geresics
addikt
válasz Pocee #105778 üzenetére
Mindkettő bűncselekmény. Akkor is, ha a fegyverről kiderül, hogy nem igazi...
Nem vagyok jogász, de nyilván vannak enyhítő, és súlyosbító körülmények. Szerencsére nem posztom meghatározni, hogy mi a súlyosabb.Tényleg, ettől az esettől teljesen elvonatkoztatva kérdezem: mi a súlyosabb?
a) 50 helyett 150-el menni autóval gyalogátkelőn,
b) 50 helyett 150-el menni motorral gyalogátkelőn,
c) fegyverrel a kezedben átmenni a gyalogátkelőn?
(Szó sincs itt rendszámról! Ellenben bármelyik esetben ha valami balul üt ki, bárkit megölhet az elkövető! Tudom-tudom: almát a körtével...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz julius75 #105779 üzenetére
Ezentúl mint az őranggyal követlek ha átléped csak 4-5km/h-val a határt kapom elő a kamerát.
M.Richárd.... ez alapján egy ismerten de nem bizonyítottan maffiózóhoz hasonlítottad a motorost.
Műszaki, NKH.... TÜV papíros, forgalmiba jegyzett ültetés kifog rajtuk és vitaárán megy át. Nagyon nagy szakemberek kérem főleg a váciak...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #105771 üzenetére
Kamu story! Teljesen egészében.
Ez nem felhajtott rendszámtábla, hanem totál gyári. Ott van a hátsó fényvisszaverő a rendszám alatt és a műanyag nyúlvány is látszik..A rossz helyen történő egykerekezést nem cáfolom.
Gaboman,
Passz, ma tudtam elhozni, épp h csak bele tudtam szórni őket. Rámérni se volt időm és meg se kérdeztem.
Láncot is kell cserélnem, mert mint priviben is írtam, kicsi hátsó lánckerék volt hátul, a gyári 47-es hosszabb lánc kell.
De azért elrakom a mostani láncot is, hátha találok egyszer occóba SM szettet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
Az a baj ezzel a rendszámmal, hogy ha csak 1x kapják ki a forgalomból a rendőrök 90%-a meg fogja nézni, hogy hogyan van rögzítve. Anno egy másik dimenzióban, német autópályán, 50 éve én is mentem rendszám nélkül a rakparton a megengedett 3-5x-ével, de ez max egy fiatal hülye húzás volt, plusz éjszaka a kutyának sem ártottam. Viszont aki így rögzíti a rendszámot az necces kategória nálam...
Ha annyira meg akarja cibálni a bajuszát, akkor haladjon ki pályára, vagy menjen fel szerpentinre. A hegyekben úgysem basztatják. Ha viszont a városban akarja fényes nappal cibálni neki, akkor megérdemli, hogy nyakon csípjék. Azt nem mondom, hogy guruljon ki elé egy zil, mert ne, de ne ilyen helyeken legyünk már faszagyerekek.
Plusz ha telik majomra, akkor fussa banánra is. Benézted a rendőrt? Elkapott a trafi? Fizess. Nagy kaland. Belefér. Egy svájci rendőr ezért minimum kilőne a picsába. Már 10%-os túllépésért is megy a dádá ha megfognak.
-
zgospel
őstag
Alap hogy a motoros a hülye, mert már otthonról felhajtott táblával kellett volna elindulnia
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #105781 üzenetére
Nem azt írtam, hogy én szent vagyok. De nem is készülök rá előre, hogy majd biztosan azonosíthatalan legyek, ha kivasaltam esetleg valakit....és ha ne adja Isten a környezetedben történik hasonló, kevésbé dobálod a nevető szmájlikat ebben is biztos vagyok....
M. Richárd bizonyítottam alvilági alak, az összes korábban felsorolt jellemzőjével együtt.
Legnagyobb sajnálatomra felébredt a műtét után.Na ne túlozzunk, NKH-n eszedbe sem jut vitatkoznod....
-
Micsurin
nagyúr
válasz julius75 #105786 üzenetére
Volt nem kettő baleset a családban. Egyiket sem előzte volna meg ha 95-100 helyet 70-nel mennek. A sebesség legfeljebb a sérülések mértékét növeli meg ezen akármennyit vitatkoztam eddig mind faterommal mind volt kollégaival ezt többször bizonyították régi helyszín fotókkal... 27 év alatt összegyűlt pár.
Második etapba nem mennék bele, se nem akarok személyeskedni se nem akarok dorgálást a vitát meg pláne feleslegesnek tartom a véleményünk alapvetően hasonló, a kifejezés módunk nem.
Ha nekem van igazam magasan leszrom milyen drága jó magyar bürokrácia által alkotott szervezettel vitatkozunk. Az az autó ami átment a Németeknél a műszakin, TÜV papír van az ültetésről benne volt a kinti forgalmiban, ezt átvezették a magyarba majd elviszem vonóhorog miatt utólag újra műszakira az autót és ezen állnak le az emberrel szarozni**.... ettől csak a típus azonos dolgok miatti szöszölést szeretem jobban, ha nem volt az adott kiegészítő az adott felszereltségen de egyéb eltérő típus azonos gépen gyári szerelék volt szintén felesleges a szöszölés...
Én befejeztem a témát részemről.
**a tré bekötés megint más kérdés, azt már a műhellyel boxolom le majd és irány vissza.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #105787 üzenetére
Nem sebességről volt szó, hanem felelősség vállalásról.
Nagyon nem mindegy.
Második etap: mindig vállalom amit mondtam, ez esetben is. Nem fogalmaztam csúnyán, csak félreérthetetlenül leírtam a véleményem.
Úgy saccolom jelentős korkülönbség van köztünk, jó eséllyel emiatt vagyunk eltérő véleményeken is......szóval tényleg fejezzük be. -
zgospel
őstag
válasz Reaper #105753 üzenetére
Sisakból olyat nézz ami biztosan jó a fejedre, eltérő gyártók eltérő fejformára gyártanak. Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha a középkategóriáról van szó akkor a Shark mellett például Scorpion, HJC, AGV sisakokat is nézhetnél. Ne ragaszkodj a márkához mert lehet hogy nem lesz épp olyan típus ami teljesen jó rád. Mindenképpen fel kell próbálni, hordani 5-10 percet hogy
Ruhára ugyanez igaz, stimmeljen a méret, jó helyen legyenek a protektorok, és jó minőségű protektorok legyenek benne. Egy motoros ruha sokkal passzosabb kell hogy legyen mint egy utcai, szóval általában akik először vesznek magukra ilyet 1 számmal nagyobbat szoktak jónak érezni mint ami valójában jó. Használt ruhánál ezt te magad egyedül nehezebben fogod tudni megmondani, mint egy minőségi motorosboltban ahol az eladó segít.
A bőrruha biztonságosabb általában mint a cordura, és ki lehet fogni használtan jó vételeket, csak ki kell várni, utána kell járni amíg lesz a méretedben. Viszont az itthoni használtpiac tele a 30-35 éves kintről lomizott bőrruhákkal amiket irreálisan drágán adnak. Azokat azért is kerülném, mert a rengeteget fejlődtek azóta a ruhák és a protektorok.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bigdady
nagyúr
válasz Reaper #105753 üzenetére
Sisakot én anno az alábbi honlapon 5 csillagosa minősítettet vettem, nem adtam alább. Hétvégén borultam hibátlanul működött a caberg Vox, aminár érték arányban olcsó is volt anno (csak hangos). Most plexit kell cserélném majd de esés miatt olvastam lehet komplett bukót érdemes cserélni.
link
Nadrágban örültem hogy nem a cordurát vettem fel hanem a kevlár farmerben, egy helyen szakadt csak a varrás mentén épphogy, anyagában nincs rajta lyuk...
Kabátban bőrt érdemes nekem boss volt egy helyen szakadt csak ki ahol koncentrálódott a súrlódás kb 1x1 cm-en, többi része most csak koptatott lett
Cipőben én utcaihoz hasonlót vettem ami boka megerősítés hogy ha odaérek valahova tudják járni is[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
tag
Ejjj gyerekek!!! Meg van a megoldás!!4 hogyan tüntessük el a motor felnijéről a fékporos,dzsuvàs koszt?? Hát babapopsi törlőkendővel😄 a legolcsóbb verzio is tökéletes. Úgy hozza le,mint wc papír a sz*ros picsàt. HUVATALOS!! hajrá
-
-Mosquito-
őstag
válasz Viiktor1989 #105793 üzenetére
Felnőttem már,nem használok olyat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mosquito- #105794 üzenetére
Idővel még kellhet újra...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Reaper
őstag
válasz zgospel #105791 üzenetére
és bigdady neked is köszi
A sisakra jó lenne ha 50-be beleférne, de elmegyek 80ig, ha megéri.
Lényeg, hogy jól kilássak belőle és szellőzzön. Plusz ha van napszemüveg, a páramentesítő akkor az is jó lenne Sharkból, teljesen laikusként a Swal-t néztem ki, bár nem tudom nem túlzás-e egy full kezdőnek egy ilyen.Abba mondjuk bele se gondoltam, hogy a használt piacon valószínűleg tényleg a kényelemre mennék és rosszul választanék, teljesen jogos észrevétel.
Leginkább olyan ruha kéne, ami használható utcainak is, városban lesz 90%ban használva.
Újakat nézve cipőből ezt, dzsekiből pedig ezt néztem ki, de látom mindketten a bőrdzsekit ajánlottátok, az tiszta, hogy jobban bírja, de tudnak a modern bőr cuccok már szellőzni? Meg vízállóak? Nyilván nem monszunra gondolok. Régi bőrkabátom az van, de majdhogynem rámrohad[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz #74459392 #105751 üzenetére
"Egy ilyen kabát egész évben jó lenne? (5-6 fok felett)"
Ez alapvetően nyári darab. A gyártók csinálnak egész évben használható dzsekiket, ezek jellemzően drágább darabok és kánikulában nem is olyan jók, mint egy kifejezetten nyári használatra szánt hálós dzseki. Lehet ugyanakkor a hálós dzseki tulajdonságain is javítani, a Modeka Mesh 2 EVO-ba is lehet thermo bélést zipzározni, kívülre pedig ráhúzható egy esőruha, így már víz és szélálló lesz. De ez csak pótmegoldás. Kicsit hűvösebb időben egy szélálló aláöltöző is jól jön, ha nincs igazán hideg és nagy tempó (vagy jó a szélvédelmed), akkor elég lehet. De erre nincs általános recept.
Nekem három cordura motoros dzsekim van: a linkelt hálós Modeka, egy rövid cordura és egy hosszabb túrakabát. Így mindig olyan dzsekit tudok felvenni, ami az időjáráshoz illik. Ha egyetlen dzsekit kellene választanom, az a hálós lenne. De tudnod kell, igaz, amit a többiek a bőrruhákról írnak. De abba nagyon belerohad az ember, még a perforáltakba is.
-
zgospel
őstag
válasz Reaper #105796 üzenetére
Ez a sisakszellőzés olyan dolog, hogy én amikor az AGV K5-ön kinyitom a 2 felső nagy szellőzőt, akkor bejön a portól kezdve minden a szemem elé is, meg persze jó zajos is lesz, úgyhogy azokat csak pályán nyitom ahol a sok mozgás miatt tényleg izzadok.. Az állrészen lévő szellőzőt 4 év alatt egyszer nyitottam ki, mert olyan huzat lett az arcom előtt mintha felhajtott plexivel mennék.
Szerintem a kabát büdzséjére dobjál rá, ugyanis amit kinéztél majd élőben meglátod mennyire fika protektorokkal van kitömve. Illetve egy gerincproti is kelleni fog, mert azt általában nem raknak a kabátokba sehol, max egy szivacslapot ami nem ér semmit.
A cipő az rendben van, bár szerintem ronda
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaboman
nagyúr
Szerintetek mit lenne érdemes venni enduros kezdőmotornak ha unokaöcsémet szeretném meglepni, 9 éves és kb 140 cm magas.
Gondolkodtam hogy veszek neki újban, viszont nem ismerem ezeket a gépeket, van e hozzájuk rendesen alkatrész, nem e nyűglődés lenne az egész.
Szigetmotor
Vagy vegyek neki inkább használtban egy 50 cm3 endurót.
Aprilia RX50,Derbi Sendra, ezeknél a gépeknél gondolom a magassággal lesz gond, szinte felnőtt méretű motorok.
Nagy a dilemma, szerintetek?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #105799 üzenetére
a Honda tereptréningen Honda CRF125-ösökkel oktatnak, ami kb. átmenet a gyerekméretű és a felnőtt motor között. Mi felnőttek úgy ültünk rajta, mint a cirkuszi medve a biciklin... Meglehetősen megbízható, gyepálják rendesen, de mindig megy.
A Hungaroring Dirt képzésen mi még a Yamaha XT125-ökkel mentünk, azok nagyobbak, de az új Suzuki oktatómotorokhoz még nem volt szerencsém sajnos... :'(*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban