-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
Sziasztok!
Elment a Z750 :)
Vagyis beszámoltam egy 2007 es Ktm 690 supermotot :)
Kecskemétről hoztam haza Szegedre. Hát zsibbasztó volt, de aztán a városba érve folyamatosan vigyorogtam :D
Jóféle!ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Micsurin
nagyúr
Grat!
Ez a plague doctor fejű?Na f*om ez is SM-re ül.. az is SpeedTriplere... én meg ülök és nem tudom mit is akarok. Nem lesz ez itten jó!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #106405 üzenetére
Most az övére gondoltam, nem a sajátomra.
szerk.: A lóf.szt! Csak 12x szerepel!
szerk. 2: A százegyedikben sincs, úgyhogy ha ezt a hsz-t nem számoljuk, akkor is 12 marad.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Horvi #106406 üzenetére
Majd lepucolom, aztán csinálok. Még csak egy van, de ez nem mond semmit mert rá van pakolva minden cuccom.
[link]
Első ránézésre nagyon csúnya volt a Z mellett. Ugye az a gyöngyház narancs iszonyat szép. Na ez meg egy sima anyagában narancs műanyag. De azon gondolkoztam hogy ha megmarad lehet lefóliáztatom. Fekete-neon sárga eléggé durva lenne
Amin meglepődtem, hogy 2012 es conti roadattack 2 van rajta. Na gondoltam is magamban amikor megláttam hogy legalább lesz mit lefüstölni. De úgy fog mint a zöld festék! Puha mint a vaj.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
van bárkinek tapasztalat üzemanyag-kannával?
A májusi Albán túrát átszervezzük, és a nagyvasak helyett a kicsikkel megyünk, de a 7,5 literes tank nem hiszem, hogy elegendő lenne, ezért kell valami pót-tank.
AliExpressen találtam 3-5-10 literest is "sz@réhugyé", de nem hiszem, hogy ideérne 30 napon belül, ill. nem tudom, ezek hogy bírják vajon a terepezést?
Épp most jutott eszembe, hogy valami hajós boltban is érdemes volna körülnézni, hátha...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #106409 üzenetére
vadász vadász te szopni jársz ide........
Nem elég hogy kicsi, hosszútávon kényelmetlen, viszonylag lassú, nincs mire pakolni, még a benya is kevés benne.
Kamera akkumulátorokat pakolj rendesen, mert ezt meg akarom nézni, majd ha egyszer hazahoznak.Givi dobozra lehet venni plusz kannát, nem kevés pénzért. Egyébként meg jó pár túramotoros videóban mindenki pille palackot használt. No de azok a Afrikában, Ázsiában, Ausztráliában tolták ahol adott esetben napokig kellett menni tankolás nélkül.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Geresics
addikt
a vadász-viccet ismerem, de nem tudom hogy jön ide most
Persze nem motorral megyünk oda, hanem berakjuk a vasakat a Transporterbe, és csak Albániában vesszük ki - ha esetleg erre gondolnál.A motor kicsi, könnyű, és a futóműve több, mint alkalmas az Albán terepre. Tudom, bejártuk már az országot terepjáróval, nem vakon megyünk oda. Igaz, ez nem Afrika, de nem is 32L-es GS-el megyünk, és tudom, hogy a hegyekben mennyire "sűrűn" vannak elszórva benzinkutak.
A PET-palack nem jó, mert az állandó rázkódástól kicsiszolódik a széle, annyira gyenge az a műanyag. Persze táskán belül, ruhába csavarva nem, de azért érted... Szóval üzembiztos, és igényes megoldást keresek.A motorokból az előző tulaj végre kivette a cuccát, így a dobozokat végre le tudtuk dobni róluk, de a platnit meghagytuk, arra fel lehet kötözni a kannát, és arra a táskát szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #106413 üzenetére
Nézz körül, hátha van valahol elérhető áron 14 literes tank hozzá.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #106413 üzenetére
Hát, a platón felborulni nem fog, az biztos
Nem tudom, de, ha a műanyag kanna alá beraksz valami gumi lapot, akkor nem fog kidörzsölődni, mert a gumi felfogja az súrlódást. Írtad, hogy fennhagyod a csomagrögzítőt. Arra én tennék kétoldalas ragasztóval gumicsíkot, akkor biztonságban lenne a kanna.
Gondolom.
Vagy, tudom ajánlani a Givi E360 dobozt, ezt tapasztalatból mondom, hogy légmentesen zár.
Elindultunk reggel a hegytetőről, mire leértünk, behorpadt a légnyomás különbségtől, alig bírtam szétfeszegetni. Kár, hogy nem csináltam róla képet. -
Micsurin
nagyúr
Kezdek sárgulni!
@Boldi: már nézegettem ha kifogom akkor az LC4 blokk hatszor akkora nyalóka lesz mint egy szakadt bömös... Igaz nem olyan jampi a fagyizó előtt. Itt most az a vicc szóbelik után A és B-t párhuzamosan kell vigyem....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Tegnap voltam délután pályán, megünnepelni a bejáratást, és végre nagyjából képet kaptam a motorról is (Street Triple RS).
TLDR ömlengésem következik, bocsi ha valakit nem érdekel (érdekel egyáltalán valakit? ) de muszáj kiírnom.Úgy be voltam zsongva egész délelőtt mint utoljára nem is tudom mikor, talán az első komolyabb randim előtt amikor tudtam hogy ebből szex lesz. Még előző nap letakarítottam a motort, egy porszem nem maradt rajta, a sisakom plexije meg utoljára újkorában volt ennyire tiszta. Kamera, diktafon, köridőmérő feltöltve, illetve elemek kicserélve, táskába minden precízen bepakolva, mehetünk. Fél órával előbb érkeztem, a kúton teletoltam benzinnel nehogy féltávnál ki kelljen jönnöm, illetve itt szoktam a guminyomást is beállítani ami most sem maradt el. Az egyik általános dilemmám hogy mennyire lehet pontos a benzinkúti kompresszor mérője, majd amikor ezen túltettem magam jött a következő: a gyári guminyomás elöl 2.3, hátul 2.9 bar, vagyis mennyit merjek leengedni? Az FZ6-nál nem volt ilyen problémám, egyrészt azért mert kitapasztaltam hogy elöl 2-2,1 körül, hátul pedig 2 barral jól működnek és rendellenes kopást sem tapasztaltam, másrészt ott mégiscsak kisebb volt a különbség a gyári 2,25 és 2,5-höz képest. A 2,9 és 2 közti különbséget kicsit erősnek éreztem volna, úgyhogy elöl 2,1-re, hátul kb 2,2 vagy 2,3-ra mertem engedni.
Regisztrációnál mondták hogy két csoport van: lassú vagy gyors, melyikben szeretnék menni? Fél másodpercre átfutott a fejemen amit egész télen a monitor előtt ülve számolgattam: "Ha az FZ6-tal tudtam 1:25-öt akkor ez a motor erősebb is, jobban kanyarodik, jobban megáll, garantált az 1:20-as kör" Majd a realista énem gyorsan közbeszólt hogy "új még a motor, azt se tudod mi van" ezért bekértem magam a lassúba. És milyen jól tettem, ugyanakkor milyen rosszul is.Kezdjük az elején: az első menetben azt sem tudtam merre vagyok arccal, ha lehet balfasz módjára motorozni akkor azt valószínűleg kimaxoltam. Aztán arra is rájöttem hogy a kondim jól leeresztett a télen, 10 perc után már be volt állva a vállam, a felsőhátam, meg persze a tenyereim. Szünetben a futóművön is állítottam, van egy gyári útmutató ami 4 különféle felhasználás szerint adja meg a javasolt beállításokat. Nyilván nem ugyanaz mintha profik állították volna az én súlyomra, de legalább van valami iránymutatás. Sport setuphoz állítottam, ami a pályabeállításoktól egy hangyafasznyival puhább, de az utcaitól sokkal feszesebb. Az Euroring aszfaltja mintha enyhén romlana, a keményebb féktávokon érzésre gyűrött a felület.
Második menet: Hasonlóan kétségbeejtő mint az első, de már voltak értelmezhető kigyorsítások meg féktávok, viszont jó ívet úgy kerestem mint rezidens a vénát. Itt már tudatosult bennem, hogy sokkal szögletesebbek és darabosabbak az íveim mint korábban, mert erősebb a motor és a fék is. Rengeteget számított viszont az hogy állítottam a futóművön, nem ült úgy össze kigyorsításon és féktávon sem bólintott be.
1:30-nál jobb kör nem sikerült.Harmadik menet: a menet felénél valamire ráéreztem, mert itt már folyékonyabbnak éreztem a motor kezelését. Bátrabb fékezések és mélyebb dőlések jellemezték a menetem, azonban itt már az ABS zavaróvá vált. Említettem hogy több féktávon is enyhén hullámos az aszfalt, és valószínűleg emiatt elkezdett enyhén kattogni keményebb fékezéskor. Nem mindig, de 2 körönként mondjuk egyszer már épp elég zavaró volt. ABS-ből 3 beállítás van a motoron: utcai, pálya és kikapcsolt. Egész idáig a motor sport módját használtam, amihez az utcai ABS beállítás párosul.
1:28-as legjobb kör és kezdett zavaróvá válni a forgalom.Negyedik menet: kezdtem ráérezni a dologra, menet előtt át is váltottam a pályamódra ami lazább ABS-t, lazább kipörgésgátlót - amivel egyébként már sport módban is észrevétlen / inaktív maradt, de az utcai setup elég hamar beleszól és még darabos is - és egy kvázi gyorsgázt jelent, hogy ne kelljen kicsavart csuklóval tökig tépni a gázkart. Össze is állt alattam a gép egy műszerré, a motor viselkedésére már nem is figyeltem mert úgy kisimult az egész, csak a saját ritmusomra és a hibáim kiküszöbölésére fókuszáltam. Egy menet egyébként 20 perces volt, tehát kellett 60 perc ahhoz hogy elkezdjem élvezni a dolgot és megtaláljam a beállításokat, amit biztosan lehetne még fokozni ha értenék hozzá.
Itt már kifejezetten zavaróvá vált a forgalom a pályán, tiszta köröm nem is nagyon volt, de már 1:27-re sikerült javítani, ami egyébként még mindig 2-vel rosszabb a tavalyinál.
A hátsó gumin megjelent egy rendellenes kopás a jobb oldal kb közepénél. Nekem a kopáskép alapján "cold tear"-nek tűnik, ami a túl magas guminyomás miatt szokott kialakulni, de nem volt nagyon extrém. Legközelebb lentebb engedem 2 - 2,1 barra és meglátjuk mi változik.Ötödik menet: itt már éreztem hogy a gyors csoportban kéne menni, ugyanis nem tudtam tiszta köröket futni egyáltalán. 1:25 tetejét már sikerült összehozni.
Hatodik menet: 1:25:74-nél nem lett már jobb, ami 3 tizeddel marad el végül a tavalyi időmtől. Az erőmmel is teljesen elkészültem a végére, este lefekvéskor úgy éreztem magam mint akit megvertek. Ezt az utolsó menetet idő előtt lefújták egyébként, mert egy gyerek alatt megállt a motor a pálya közepén.
A konklúzió az, hogy a motorban rengeteg potenciál van még és érzem hogy én is tudnék bőven javulni. Ez a 123 lóerő nem tűnik soknak papíron, legalábbis az ezresek 160-200 lóerejéhez képest, de annyival erősebb és hamarabb jön meg az erő a korábbi motoromhoz képest, hogy nem is sikerült még teljesen megszoknom. Ami nagyon tetszik hogy kigyorsításon a 600as gépeknek már erőből tudok elmenni, ez korábban nem ment. Amit szintén szokni kell, hogy másodikban nyélgázra kiemeli az elejét: volt egy-két kanyarból kijövet amikor még az íven már elemelkedett az eleje. Furcsa érzés, de nem rossz Nagyobb tempóval és hamarabb érek oda a kanyarokhoz, be kell még lőnöm ehhez a féktávokat.
Amiből következik a második hiányosságom, a féktáv. Egyszer-egyszer sikerült olyan rövidet és keményet fékezni hogy nem hittem el, nagyon meg tud állni amiből kifolyólag vagy túlfékeztem a kanyart és túl lassan értem az érintési ponthoz, vagy nem húztam elég keményen a féket, ami megintcsak időveszteség. Gyakorolni kell, egyelőre a régi fékerő van rögzülve a fejemben.
Harmadik pont pedig a dőlés. Szintén egy beidegződés a korábbi évekről, mert az FZ-nek hamar leért a lábtartója amihez hozzászoktam és csak addig döntöttem éveken át. Szerintem most már mélyebbre dőltem, de még sok van benne. Az első gumi bal szélén 1 centi a csík, a jobbon szemmel láthatóan kisebb, bár csak egy picivel.
Nagyon várom a következő alkalmat.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
Olaj témában kellene infó.
Gyárilag 10w40 az ajánlás, de tudtommal a többet futott motorokba és magas hőmérséklet mellé ajánlott a 10w50 is. Nem tudom, hogy az enyém 70 ezerrel sokat futottnak számít-e, viszont nyáron sokszor vánszorgok dugóban, határátkelőnél, fizetőkapunál, ahol kegyetlenül melegszik a gép a forró nyári napsütésben. Szerintetek érdemes lenne 10w50-re váltanom?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mm89
őstag
válasz hroberto #106412 üzenetére
Nekem képeken is tetszett.
Élőben csak a műanyag burkolatok minősége nem tetszik. Fakó, napszítta
A km-t hagyjuk szerintem.
Az utolsó hivatalos bejegyzés 52e. A km órája nem működött már akkor sem amikor az előző gazdája vette, vásárláskor kaptam hozzá egy újabb típusú bontott egységet, vagyis a srác fel is szerelte a héten. Ezt az adás-vételiben fel is tűntettük és megvan a régi óra is.
Tehát a következő km állások közül lehet választani :
A: 52e
B: 9e
C: senkisenemtuggyaELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #106409 üzenetére
Bemész bármelyik kútra és tudsz venni 5-10 meg talán 15 lityiset is. Ha jól emlékszem nem is olyan horror összegért.
(#106408) mm89 Jó ez így is de azért majd jöhet még kép. Ok az eleje nem egy szépség de a hátsó traktus a dupla kidörrentővel nekem bejön
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #106421 üzenetére
Emag Hecht 5l - 1.389Ft
Emag Hecht 10l - 2.189Ft
Emag Hecht 20l - 3.291FtEgy hét nagyon max és ott vannak nála...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #106417 üzenetére
Szépen motorozol, tetszik ahogy magadra húzod a motort.
(#106418) vendingo
Mit ír a gépkönyv? Nekem azt írja, mehet bele, de próbáljak ragaszkodni a 10w-40-hez. Volt már benne 15w50 vagy 10w50, nagy különbséget nem éreztem, pedig ez V, hátsó henger mindig melegebb. Nyáron araszolgatva megsüti a tojásomat.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
ER6N vázrepedésről tudunk valamit (Elvileg a 2006-osok túlnyomó többsége érintett)?
Érdekes amúgy, vagy 2006-ost látok vagy 2009-est...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
A műanyagokon egy kis szilikonnal tudsz segíteni. Nekem szép fényes. Rendszeresen szilikonozom.
Volt már bontva a blokkja, tudni róla valamit?
Ma voltam a Mátrában össze is futottam két 690 SM-el.
Ha érdekel a fb-n van egy 690 csoport.https://m.facebook.com/groups/291354368067813?tsid=0.15967333142517193&source=result
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #106426 üzenetére
Köszi, én erről nem találtam infot csak egy TB-s cikket ahol kb volt amit cseréltek volt amit nem info volt. Akkor nem húzom le a listáról.
Van még valami ami 800-900 közt felbukkan és két hengeres? (ER6 - SV-t leszámítva, és viszonylag megbízható modell még ha nem is minta tulaj volt az előd)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
Összeállt a menetrend a motor kipofozásához:
-Első, hátsó kerékcsapágycsere.
-Hátsó teló csapszegcsere.
-Hátsó teló komplett felújítás, vagy kerítek bele egy használt WP-t.
-Első hátsó lánckerék és lánccsere.
-Olajcsere.
-Légszűrőcsere.
-Voltmérő beszerelés.Még a kormánycsapágy cseréjén gondolkodok, de azt lehet inkább majd az első teló olajcseréjekor kellene megejteni, ennyi lóvém most sajna nincsen, öröm lesz ezt is kifizetni.
Gondolom ha ennyire meglesz bolygatva a gépezet, akkor előjön még pár apróság, amit érdemes lenne megcsinálni, ha már úgy is le van bontva a hátulja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mm89
őstag
válasz hroberto #106427 üzenetére
Köszi a tippet, kipróbálom a szilikont.
Nem tudok róla semmit hogy volt e bontva. A hangja nem rossz, bár a két kemény eléggé elnyomja a rendellenes hangokat
Majd ha lesz időm leszervizelem, ha több időm is lesz akkor nézek szelephézagot,meg ha már lent lesz a szelepfedél akkor rálátok a láncra. A gyertyát megnézem, ha túl nagy a hézag akkor csere.
Facebook csoportban már benne vagyok egy ideje
Láttad, hogy lesz Kakucson 690 nap? Vagyis még csak szerveződik.Ja meg majd az első kereket akarom centíroztatni mert 130-140 felett eléggé instabil. Neked milyen?
170et mentem vele max, de ott már rendesen féltem.. (elég fura a kawa után. De örülök hogy lassabban fogok menni ezentúl. Bár itt a 0-100 történik gyorsabban )[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
hroberto
veterán
A hangok miatt ne aggódj, ez KTM.
Elkerülte a figyelmem a Kakucs.
Nekem nincs bajom a kerékkel, de ezek a motorok nem a nagy sebességre vannak tervezve. 130 felett már kényelmetlen a menetszél miatt. Én is mentem ma 170 felett egy rövid ideig, de ez már tényleg "félelmetes" ezen a motoron. Ráadásul az egy hengeresek nem nagyon szeretik a nagy fordulatot huzamosabb ideig.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Esőben kizárólag garázsban tartózkodunk.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106435 üzenetére
A gyári se néz ki jobban.
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #106413 üzenetére
csak ötletképpen,a szikvizes 2 literes petflakon baromi masszív cucc.Esetleg Csorbaplast,Soltvadkerten fröccsöntenek,nagyon sok vegyszeres,gyógyszeres,boros kannát gyártanak.Mondjuk azt sem tudom,hol akarod utaztatni,tényleg táskában vagy odadrótozva a kormánymerevítőre ?
Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz Pocee #106442 üzenetére
Amit ledobtunk dobozt, annak a platnia ott maradt, és ahhoz rögzíteném, és annak a tetejére a táskát.
Egyelőre úgy fest, hogy a Rotopax csinál értelmes benzinkannákat, és 1-1,25 gallonos kellene. A baj csak az, hogy Amerikában van...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
Srácok, van valakinek tapasztalata az utólag feltehető zselés üléspárnákkal kapcsolatban? Örülnék, ha megosztaná...
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #106405 üzenetére
Attóül függ, hogy csak a motoros topicot nézzük, vagy az összes többit?(#106431) Gaboman
Bár nem tudtam volna bemenni terepre, de tegnap a bokodi tóhoz mentem angliából megtért pecás habverjaimat meglátogatni. Kisbért érintve. Találkoztunk volna, lehet megint enduró hirdetéseket nézegetnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok