-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
coccolino
aktív tag
eddig egy Spidi Warriort használtam teknősként, de nem feltétlenül érzem a legjobban magam benne
váltani szeretnék, de nincs tapasztalatom a többi márkával protektor terén, így szeretném kérni a véleményeteket/tapasztalatotokat
a Forcefield SUB4-et, Alpine Nucleont, Dainese Manist meg Zandona HYBRID BACK PRO-t néztem, nem tudom van-e érdemi különbség köztünk biztonságban, vagy megint csak amelyik szimpi azt válassza az emberaz Alpine veseprotektortól tekintsünk el a felsorolásban
[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Első gurulás idén, és az anyagi kár is csak minimális!
https://youtu.be/_a6IbTJcekI (MotoVlog)[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
#31733248
törölt tag
válasz coccolino #105501 üzenetére
A Forcefield SUB4 nagyon jó, de sajnos meleg és nem szellőzik (nekem a Forcefield protektoringében van hasonló habprotektorom). Hűvös időben megteszi, de nyáron nem ez lesz a kedvenced...
A NUCLEON KR-3 biztos, hogy jól szellőzik, nekem a gyengébben szellőző KR2i-m van, de már azzal is elégedett vagyok. De a legjobb szerintem ez lehet.
-
csoki46
aktív tag
Tegnap voltam Kecskeméten 3 autós iskolában, A jogsi felől érdeklődtem, hogy kb mennyi idő, hogy lehetne a leggyorsabban megcsinálni. A legrövidebb idő amit mondtak 4 hónap , az július vége.
Nem ismertek valami gyorsabb megoldást, autós iskolát? Persze csak legális megoldások érdekelnek, elsősorban Kecskeméten, Pesten vagy bárhol a kettő között -
julius75
aktív tag
válasz csoki46 #105508 üzenetére
Ennyi sajnos. Októberben kezdtem, (A), június 8.-án vizsgáztam, és nem azért mert buktam volna....
Ha jól tudom összesen két vagy három oktató van a motorosokra.... és az bizony nem sok, tekintve, hogy a környező kisebb (nagyobb) városokból is járnak oda tanfolyamra. -
Xero
nagyúr
válasz csoki46 #105508 üzenetére
Svájcban helyi B jogsival kb 8 óra után (4 óra elméleti és gyakorlati oktatás + 2x2 óra oktatóval forgalom) motoron is vagy. Valójában utána még tanuló fázisba kerülsz és vizsgázni kell 1 éven belül, de kb ennyi a realitás.
Bár nem hiszem, hogy opció átköltözni, B permitet szerezni, honosítani a jogsidat stb. Plusz picit drágább is a móka, min 1000 chf körül mozog. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #105516 üzenetére
Az akkor volt - én az A1-et (9 óra vezetéssel) 5 hét alatt lezongoráztam 2013 legelején, a korlátlan különbözeti (10 órányi vezetéssel) meg már 5 hónap volt 2015 közepén.... Ez van sajnos, és most sem jobb a helyzet, főleg vidéken.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csoki46
aktív tag
Eddig kétszer csináltam jogsit (M, B) egyszer se vezettem le a kötelező óraszámot. B kategóriánál jó ha vezettem 8 órát az előírt 30-ból. Azóta is boldogulok a forgalomban. Nyilván nem akkor ültem először autóban, egyébként is műszaki beállítottságú vagyok, nagyon szeretem az autókat, motorokat.
Nyilván más ha valaki évek óta közlekedik a KRESZ szabályok szerint és csak az autó vezetését, mozgását kell megszokni. Mintha valakinek figyelnie kell a helyzet értelmezésére és az autó/motor vezetésére is. -
Xero
nagyúr
válasz csoki46 #105518 üzenetére
Mondjuk én ezt pont sz*r eljárásnak tartom. Autóval még oké ez a koncepció, hiszen melléd kell hogy üljön a tanuló fázisban egy rutinos sofőr. De motoron semmi. Kicsapod a tanuló táblát és mész utadra.
Sokkal jobb lenne mindenhol, ha egy-két komolyabb vezetéstechnikai képzés is lenne az alapképzésben. Legalább kis és közepes sebességen. A nagy sebességűt pedig kötelezővé tenném 100LE fölött.
Tegyük fel valakinek van jogosítványa autóra 5 éve, de nem ült autóban sofőrként azóta egy percet sem. Elmegy letudja a 8 órát, majd vesz egy S1000 RR-t és megcibálja. Ha kicsit is hülye már ki is nyírta magát. Nyilván szerencsére ez a rendszer társul egy ici pici normális látásmóddal, de attól még benne van a rizikó erősen.
Bár én ugyan így látom az autós jogosítványt is. Ne bohóckodjon senki hátul kaparós 300+ LE-s autóval friss jogosítvánnyal. Irány a tréning.
-
etnies
senior tag
Valaki nem tudja megkülönböztetni az igényfelmérést és az apróhirdetést
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csoki46
aktív tag
-
Geresics
addikt
Kiírták a TotalBike24 időpontját!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105536 üzenetére
Az se rossz.
Engem az tart vissza még ha össze is jönnénk négyen*, 16.-ra lettem kiírva emelt inf. szóbelire.*két Kandós, meg OE-s haverommal már terveztük de vagy a zseton vagy az idő hibbádzott, puszta brahiból akarnánk semmi komoly cél, de mekkora királyság már ez az egész.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
coccolino
aktív tag
van valakinek Motorline-ba törzsvásárlói kártyája? ma mennék egy csizmáért (90e) és nagyon örülnék a -10%-nak, a kártya tulajdonosa meg +1 évig meghosszabbíthatná a kártyáját így
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
whYz
addikt
Sziasztok
Remelem tudtok segiteni. Eladtam az ernot 1 eve, viszont most 1 evre kellene munkabajaros motor, 20 perces autopalya utra. Mivel 1 evre kellene csak, igy nem szeretnek tul sokat kolteni ra, minimum veszteseggel szeretnem meguszni, max 600k forintot koltenek ra. kb 20 perc autopalya es 10 perc varos az egesz ut, amit ketszer teszek meg naponta, igy sport vagy naked erdekelne. Eleg kicsi vagyok, er6n is nagy volt szamomra, szoval lehetoleg minel kisebb motort szeretnek. Kobcenti nem igazan szamit, de 600-nal nagyobbat nem igazan szeretnek, inkabb a megbizhatosag es olcsosag a fontos.
Koszi, ha valaki tud ajanlani valamit.
-
Geresics
addikt
Ha csak munkába járáshoz kell, akkor miért nem nézel valami robogót 300ccm körül?
Annak van tárolója, és van lábtartója, ami esőben segít kevésbé vizesnek lenni, és a testmagasság gyakorlatilag irreleváns. Ilyen célra, én tuti azt néznék...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #105548 üzenetére
Nem "kell", csak "lehet". Magyarországon mindenki tanuló motornak tekinti, jellemzően csak egy-két évig használják, majd nagyobbra váltanak. Ritka ember az, aki egy komolyabb motor után ül "vissza" GS500-ra.
Nekem hosszútávra is teljesen megfelel (bár elég kényelmetlennek tartom hosszú túrákon az erős vibrációja miatt), de nagyon sok motoros megkérdezi: mi lesz az utódja, mire fogok "váltani". Mint ha nem volna "normális" dolog, hogy az ember egy GS500-zal "élje az életét"....
(#105547) geresics: szerintem az autópályán elég necces - gyakorlatilag konstans nyélgázt jelent a forgalom ritmusának felvétele, tartása...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!