-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
aki úgy gondolja, hogy a nap, az UV nem bántja a sisakot, annak javaslom, hogy fogjon egy sisakot, ragassza le az egyik felét, tegye ki egy nyárra a napra, ősszel vegye le a ragasztást, és nézze meg a különbséget! Nem csak a színe lesz más, de az is, ha ráütsz valami keménnyel!
Tudom, hogy a sisakokat nem 0-24-ben használjuk, de azért egy nyár az nem 5-7 év...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
Meglepodtem, ajanlott levelet kaptam a suzukitol. Mondtam is anyamnak ez visszahivas lesz az is, a hires fek korrozios visszahivas.
Ket dolog miatt meglepo: egyreszt a motor 15 eves, megis nyilvan van tartva nem vittek vissza (de legalabbis nyoma nincs naluk). A masik pont az elobb irt: ez nagyon regi hiba, meg 2013 korul jelent meg eloszor, igy nem ertem miert ne vittek volna el 3 szezon alatt egy ingyenes szervizre?Mazli le van cserelve az egesz es nem kell vele foglalkozni, idopontot egyeztetni. Meg hogy nincs belole bajom
-
baboss
őstag
Ha veszek egy motort donornak, azzal mit kell csinálni, papírok, átírás, forgalomból kivonás, stb ?
Milyen költségekre kell számítani ? A motor blokk, és egyéb alkatrészek kerülnének átépítésre.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz baboss #105406 üzenetére
Forfalomból tudtommal csak akkor vonják ki ha van bontási igazolás. Azt nem tudom mit kell leadnod ahhoz, hogy ezt megkapd, ezt egy bontó tudja megmondani. A legegyszerűbb az lenne ha papír nélküli motort vennél mint én tettem (MZ ES 125/1) így nekem nem kellett csinálnom semmit csak kifizettem a pénzt az eladónak. A blokkról kell egy adásvételi ahhoz, hogy be lehessen építeni de azt akárkivel írhatok tudtommal nem fognak utánanézni.
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105389 üzenetére
Bogyó, nekem is volt 125 cm, saját 4 évig (27000 km), céges két évig (50000 km).
Tudom, hogy mire való, én is voltam vele túrázni (450 km/nap), ismerek olyat, aki Innovával megjárta a Grossglocknert.
A kivételek erősítik a szabályt, de a lényegen nem valtoztatnak. A kis Vara sem alkalmas semmire, csak tanulni és fillérbaszni, de kevésbé alkalmatlan másra. Viszont ennek ára van, mióta nem gyártják? 10 éve? Alkatrész nincs hozzá, mert soha nem volt népszerű.
Akinek A1-e van, az inkább vegyen mást, vagy szerezzen A2-t. Az A1 tényleg csak a kapudrog, semmi más.
Vara 125 két henger, két gyertya, két karbi, folyadékhűtésű... 165 kg. Hogy 100 vagy 110 a vége mindegy, mai világban a nyomaték rugalmasság számít."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Geresics
addikt
válasz etnies #105411 üzenetére
Kicsit olyan vagy, mint egy hittérítő. Van valami, amiben hiszel, és hangosan hirdeted folyton, hogy mindenki más hülye, aki másban hisz.
Ahogy mindig, most sem azzal van baj, hogy van egy véleményed, és azt megosztod velünk, hanem azzal, ahogy hirdeted az igéd.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #105408 üzenetére
És miben?
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105412 üzenetére
HIT KÉRDÉS?
Akkor jöjjenek a tények, nyugodtan cáfoljad őket:1. Senki nem smkp szabályok szerint használja az 50 cm3-t (pl 40 km/h).
2. 4T kevésbé szennyez, mint a 2T
3. Sokan azért mennek 50 cm-vel, mert az jár ajándékba az autós jogsihoz.
4. Sokan visszaélnek a rendszámtalansággal, nagyobb robogókat használnak rendszám nélkül, 50-nek hazudva őket.Nos?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #105412 üzenetére
Pedig most igaza van. Az 50 köbcenti az közlekedés szempontjából a nagyvárosi fullra beállt dugókon és a kihalt vidéki utakon a horgásztóig tartó pár kilométeren kívül életveszélyes és zavaró. Ráadásul ha 2T akkor még büdös is.
Én 2 évig nyomtam 50essel még gyerekként, városban országúton egyaránt, és visszagondolva csoda hogy baleset nélkül megúsztam. Nagyon sokszor leszorítottak, többször szándékosan, folyamatos stressz volt vele bárhova menni. Haveromnak volt Aprilia AF1 50-es papírokkal, na azzal lehetett tartani a forgalmat, 130-cal száguldoztunk vele Ma már az A1-be sem férne bele az.
Illetve másik oldalról: amikor kocsival vagyok és bejön elém a 2T robogó a lámpánál aztán 15 másodperc alatt gyorsul 40-re a sáv közepén és közben okádja a bűzt, az baromi idegesítő tud ám lenni.Eleve a kategória elavult, mert segédmotoroskerékpárnak hívják de már a Simsonok sem voltak azok, nemhogy a robogók. Eközben meg a kínai elektromos rotyogók, rollerek, meg longboardok simán mennek olyan tempót sík terepen mint egy Babetta és nem kell rájuk se jogsi se semmi.
Szerintem B kategória mellé a B125-öt nyugodtan lehetne automatikusan adni, külön vizsga nélkül, az 50es robogókra, Simsonokra stb meg mehet a rendszám.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #105415 üzenetére
Nincs igaza: miért kellene egy autós jogsihoz automatikusan adni az A1/B125-öt?
- az autós jogsinak nem feltétele még a biciklizni tudás sem, de ti feljogosítanátok - a legalapvetőbb tanfolyam elvégzése nélkül - egy 90-100 végsebességre képes, akár utast is szállító jármű vezetésére? Normális?!
- Nagyon jó szerintem a jelenlegi B125 képzés, aki tényleg két keréken (is) akar gurulni a városi forgalomban, annak igenis kell ez a minimális (és nem is drága!) képzés! Az, hogy mindenki lusta, fillérbaszó dög, az nem jogosít fel semmire sem.
Ha én 50 évesen meg tudtam csinálni az A1/B125-öt mindenféle robogós előképzettség nélkül, majd két és fél évvel később (mikor tényleg kedvet kaptam a motorozáshoz, valamint rájöttem a 125-össel való hosszú távú túrázás hátrányaira...) újabb KRESZ-tanfolyammal, újabb rutin / forgalmi vizsgával upgradeltem korlátlanra. Ha én meg tudtam csinálni, más is meg tudja!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105416 üzenetére
A mostani robogók is tudnak hetvenet, mindenki folytás nélkül használja. Tényleg akkor ugrás a 70-90?
Itt Uk-ban CBT van, 50 Font két évre, annyi a vizsga, hogy ismerd fel a motor elejét és menj egy kört (szó szerint).
Ez tény. Tény az is, hogy UK baleseti statisztikája legjobb az egész EU-ban.
Szerintem otthon is ki lehetne próbálni."önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #105416 üzenetére
Ugyanazért amiért kapod az M kategóriát és 70-80-nal tudsz haladni egy fojtás nélküli 2T valamivel.
Most ennyi erővel belemehetnénk abba is, hogy 17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be (vagy akármilyen kurvaerős autóba). Vagy a biciklis példádba is, azzal is közlekedhetsz bármilyen képzettség nélkül. Az országútimmal még én is tudok 30-35-ös tempót tartani, edzettebbek meg 40-50-et vagy többet is. Azért nem egy rakétatudomány ez hogy túl kelljen ragozni, de az M kategória szerintem értelmetlen és kifejezetten idejét múlt, nyugodtan össze lehetne olvasztani a B125-tel.A motoros jogosítvány képzés meg csak arra jó, hogy ne essél fejre a második kereszteződésben. Édeskevés az a gyakorlat amit ott kapsz, sajnos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #105418 üzenetére
"...A motoros jogosítvány képzés meg csak arra jó, hogy ne essél fejre a második kereszteződésben. Édeskevés az a gyakorlat amit ott kapsz, sajnos...."
Ezt elfogadom, de most képzeld el: valaki még rendesen bringázni sem tud, leteszi az autós jogsit, felül egy 125-ösre, és a legelső vészfékezését sem tudja megcsinálni, amikor "megijeszti" az első, figyelmetlenül elébe kanyarodó autós. Mennyi baleset lenne így?! A motoros rutinpályán legalább azt megtanítják, hogy 50-es tempóról 12 méteren belül hogy kell megállni! Nem sok, de a nullánál végtelenszer több!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #105420 üzenetére
Ha a - totál kezdő - delikvensről feltételezzük, hogy legalább az első pár száz megtett kilométere alatt betartja az előírt sebességhatárokat, azért sokkal kisebb lesz a sérülés nagysága... ….Egyébként meg igen: én az autós képzésbe beiktatnék egy 2-3 órás segédmotoros rutinpályát - anélkül még M jogsit sem mernék "ingyen" adni a delikvensnek, nem hogy A1-et...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #105422 üzenetére
Egy autó vezetése egy 125-ös motorétól ezerszer jobban különbözik, mint egy 125-ös motoré egy korlátlan jogsival vezethetőétől. Ezt saját tapasztalatomból mondom, lépésekben szereztem meg az A-t.
Miért várnánk el, - miközben pont arról beszélünk, hogy a 25-28 órás teljes, korlátlan motoros tanfolyam sem tanít meg motorozni semennyire sem, azonnal menjünk tréningekre - hogy 125-ös jogsit ingyen, mindenféle legalapvetőbb motoros ismeretek és rutin nélkül, fáradság nélkül hozzánk vágják? mert ez így marha kényelmes lenne? Ki lenne a felelős ha a delikvens a legelső kanyarját sem tudja bevenni 50-nel (80-nal), mert soha nem kellett neki rutinpályán keringenie? Esetleg nem csak magában, hanem a többi közlekedőben is kárt okoz?
Miért kellene több tízezer (százezer) a motorozáshoz abszolúte fogalmatlan egyedet a nagyvárosokra szabadtani? Én nem könnyítenék, hanem szigorítanék: az M-et is rutinpályás vizsgához kötném, a nagyobb kategóriákat (az A1-et is) valamiféle komolyabb motoros tréning elvégzéséhez. Akkor kevesebb kezdő szenvedne / vagy okozna balesetet az utakon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105423 üzenetére
Lehet, hogy túl régóta vagyok nyugaton, de nem hiszek abban, hogy gyerekként kezelünk felnőtteket.
Tele van Magyarország ötvenesként használt nagyrobogókkal, plusz teljesen illegális ötvenesekkel.
Egy korszerű ötvenes tudja tartani a 70-et, a 125 4T meg a 90-et. Egyáltalán nem nagy ugrás, aki, eltekereg hetvennel, annak a kilencven sem okozna gondot.
Én is lépcsőzetesen mentem, két év 50 cm-vel, négy év 125-el, hat év 250-el es most három év 650-el.Az egyetlen jelentős ugrás a 125 - > 250 volt, ott kellet új dolgokat tanulni. Te azt feltélezed, hogy Magyarországon mindenki hülye, pedig felnőtt emberekről beszélgetünk.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
imibogyo
veterán
válasz etnies #105424 üzenetére
Lehet, hogy túl régóta vagyok nyugaton...
Lehet...Szerintem meg biztos. Én is látok sok mindent, ami a "nagy nyugaton" jól tud működni, mégis itthon nehezen tudom elképzelni, hogy ugyanez menne pusztán szemléletbeli, morális különbségek miatt.
Napi szinten látom itthon azt amiről te beszélsz (folytás nuku, 70-el haladás smkp-n stb.) és éppen ezért értek egyet Bogyó bá'-val és nem veled. Te magad mondod ki, hogy mennyire szarnak mindenre az emberek, mikkel okoskodnak, ezek után amellett érvelsz, hogy uccu adjunk nekik még plusz 5-15 LE-t hátha akkor majd okosabbak és szabálykövetőbbek lesznek. Szerintem ez egy marha nagy logikai bukfenc.
A környezetszennyezős, rendszámtalan járműves és forgalomakadályos résszel alapvetően én is egyetértek SMKP esetén, de épp ezért van ott a B125. Szóval én is azt tartom észszerűnek, hogy tereljük csak szépen az embereket a nagyobb motorok felé, de azzal nem értek egyet, hogy ezt kvázi alanyi jogon tegyük meg. Aki B-s jogsit szerez, annak pedig külön lehetőségként (ami ráadásul relatíve egyszerű és olcsó amennyire hallottam, nem tudom, mert én rögtön korlátlan A-val kezdtem) most is van lehetősége a B125-re...
-
Geresics
addikt
válasz etnies #105414 üzenetére
1. ez alapján ne legyenek autók, mert senki nem tartja be az 50/90/130-akat.
2. és?
3. sokan meg azért, mert 14 évesen arra szerezhetnek engedélyt (én ezért tettem le anno). Sokan pedig csak simán A-ból B-be való közlekedéshez, pl. falun, városokban. Anglián, Budapesten, és a hasonló népsűrűségű területeken kívül nem ritka dolog.
4. sokan pedig csalnak a rendszámos autóval is.Nem a szavaidat szeretném kiforgatni, csak rávilágítani, hogy attól, hogy Neked van egy véleményed, még nem az lesz az egy és igaz!
(#105415) zgospel
"Pedig most igaza van."
Szerinted. Szerintem meg nincs"Az 50 köbcenti az közlekedés szempontjából a nagyvárosi fullra beállt dugókon és a kihalt vidéki utakon a horgásztóig tartó pár kilométeren kívül életveszélyes és zavaró."
Pedig ezek pont a fő felhasználási területek. Pl. iskolába, munkába járás. Meg barátokhoz. Meg kikapcsolódni. De biztos van még más is"Ráadásul ha 2T akkor még büdös is."
én szeretem a 2T illatát, de kétségtelen, hogy jobban érezni, mint mást.Simsonok, babetták: nem muszáj 1980-as gépeket használni. Sajnos idehaza nosztalgiából több van, mint józan észből.
"Szerintem B kategória mellé a B125-öt nyugodtan lehetne automatikusan adni, külön vizsga nélkül, az 50es robogókra, Simsonokra stb meg mehet a rendszám."
Több országban B-s jogsival lehet vezetni 125-öst, és ezt én is támogatnám! Akárcsak a rendszámot az 50-esekre, mert abban igaza van etnies-nek, hogy több velük a visszaélés, mint mással!(#105416) Bogyó bá'
"miért kellene egy autós jogsihoz automatikusan adni az A1/B125-öt?"
Szerintem azért, mert egy új 50-es 4T robogó nem tud úgy menni, mint anno egy új 50-es Simson. Továbbá a 40-es korlátot is felemelném 50-re, mert ha valaki szabályos akar lenni, akkor tényleg veszélybe sodorná magát. Igaz, sosem szenvedett szerencsére balesetet, de az asszony pl. így használta a robogóm anno. Mondjuk fele annyit is evett nála a motor, mint nálamautós jogsinak nem feltétele még a biciklizni tudás sem
Apám egyszer felültette anyám valami smkp-re, mondván falusi lány lévén tud biciklizni. Nos, a ház előtt fel-le ment 2 körforgalom között, amíg ki nem fogyott a benzin, mert nem mert megállni! Apám meg nem tudta elkapni, mert fetrengett a röhögéstől!
Azóta sem próbált motort vezetni. Attól, hogy valaki vezethet 125-öst, még nem kötelező neki!"...annak igenis kell ez a minimális (és nem is drága!) képzés!"
én meg azt mondom, hogy minden motorosnak kell(ene) a vezetéstechnikai képzés. Sokkal kevesebben halnának meg! Lásd ezt a tökéletes példát! Kötelező olvasmány! Jah, és van egy csomó ingyenes képzés is...(#105418) zgospel
"17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be"
Tökéletesen igazad van! De mit lehet tenni? Legyen B1, B2, B?"Azért nem egy rakétatudomány ez hogy túl kelljen ragozni"
...és szerencsére már óvodában kezdik a KRESZ alapismereteket, iskolában meg még inkább - ha jó az oktató intézet. Továbbá igenis én mint szülő, felelősnek érzem magam, hogy a gyerek tisztában legyen a közlekedés szabályaival...(#105424) etnies
"Te azt feltélezed, hogy Magyarországon mindenki hülye"
Itt? Mindenki.u.i.: és természetesen nekem sincs igazam, hanem nekem is csak véleményem van!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105426 üzenetére
"17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be"
Tökéletesen igazad van! De mit lehet tenni? Legyen B1, B2, B?Be is b*szna... ne adj ezeknek ötletet! Véletlenül se!
Apámnak még csak korlátlan volt anno opció és érdekes mód nem haltak meg többen még arányaiban sem motoron akkoriban.
A lóerőzés amúgy is kifog pusztulni az elektromos motorokkal egy 20-25 év múlva (talán..ha majd a hálózat elbírná ha a pest 75% éjjel autót, motort töltene egyszerre de ez megint másik téma), mivel ott nem a teljesítmény fogja a hülyét veszélybe sodorni hanem a nyomaték aminek nem kell felépülnie hanem azonnal ott van. Az a nyomaték ami egy 600-as sor négyen amíg nem hergeled nincs ott. Pont emiatt hülyeség ez a lépcsősdi, A1 mehetne B mellé és az A2 nyugodtan mehetne szerintem 17 évre eggyel lejjebb le, 16-18 közt úgy is az egyéni érettség és a hozott nevelés dönt arról ki mennyire nyugodt vérmérsékletű. Abba meg gondolom nem kell belemenni hány 16 éves veszi meg a 2000 körüli 2T gépeket 11Kw-os forgalmival, amik mindenki pontosan tudja, hogy milyen szépen hozzák a 28-32 lóerőt típusfüggően. Így talán tisztulna a hazai motorpiac a régi vasaktól mivel gyorsabban terjednének a 40-48 lőerős kéthengeresek, és valamivel nagyobb rutinnal és fogalommal ülnének tovább a 2X évesek az első valóban nagymotorra.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
Tök jó az idő, én meg a motor helyett az ágyon fekszem, mert beállt a derekam, fáj a szívem.
-
baboss
őstag
válasz vendingo #105431 üzenetére
Április 24-én jár le, már megrendeltem az új gumikat, és lánc szettet, valamint az olajcseréhez a kellékeket. Hátsó féktárcsát kellene még beszereznem, mert igen csak elkopott.
Találtam hozzá, elvileg kinézetre ua.[link] remélem jó lesz rá. Az enyém 1993-as, viszont a listában ZR 400 Zephyr 97-01 szerepel.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz baboss #105432 üzenetére
Csakazértis elmentem.
Laza 20 km volt a táv egy kis terepezéssel. Muszáj volt kikormolni a gépet, 4 hónapja csak állt, csapokat se zártam el, karbit se járattam ki. Durrogott füstölt az elején, műszakin biztos nem örültek volna neki. A kedvencek temetőjét is eltávolítottam az elejéről, egy bogár se támadt fel a télen.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz baboss #105435 üzenetére
Nekem ennyi belefért, muszáj volt megjáratni, tankolni bele, gumikba fújni. Eddig még engem se igazoltattak, csak kocsival gyorshajtás miatt. Azt vettem észre, hogy a motorosokkal toleránsabbak a rendőrök.
Amúgy rengeteg motorossal találkoztam, több új AT-be is belefutottam, meg is bámulták az enyémet.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105426 üzenetére
1. Én nem betiltani akarok, hanem "adni", legális mederbe terelni a dolgokat. Aki elbír hetvenet, az elbírja a kilencvenet is. A te logikád szerint a B-t is tovább kellene bontani, csak szólok, én akarok egyszerűsíteni.
2. Mi és? Van egy törvény, amit az emberek úgy kb. 99.9%-a nem tart be. Ilyenkor két út közül lehet választani: kőkemeny szigorral betartatni, illetve megváltoztatni a törvényt úgy, hogy a helyzetet legalizáljuk. Melyik legyen?
3. Nem akarok 14 éveseknek A1-et adni, B-hez adnám automatikusan vagy tovább egyszerűsítve a B125-t."önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #105435 üzenetére
A VÉDA kapuk nem nézik, csak a sebességet, legalább a 84-es úton lévő 2 kapu (Lövő, Sopron határ) tuti nem.
Ugyanis édesanyám autóján tavaly októberben lejárt a műszaki, napi 2x jár arra és 3 hete vettem észre a kgfb dátumból fakadóan, én.
Nem jött semmi csekk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #105438 üzenetére
Mikor hoztuk haza a Jazzt faterral, a srác elfelejtett szólni, hogy ideiglenes kivonatta ha nem mentünk el három VÉDA alatt vele akkor egy alatt sem.
Azóta (December eleje!) se jött semmi.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
nyogo83
senior tag
válasz Chris0321 #105440 üzenetére
En ugy tudom, hogy a VEDA szoftvere eleg sok dologra kepes (muszaki ervenyesseg, zarovonal atlepes, kotelezo haladasi irany megsertese, biztonsagi ov be van-e csatolva, stb.) viszont a rendorseg csak a traffipax modult vette meg, mert eleg borsos a licensz dija es modulonkent kellene megvenni.
Vegulis igazuk van, az hozza a legtobb penzt[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Tegnap éjfél az uccso post itt... Asszem ma kép áradat es elmenybeszámoló következik lassan...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h_benjamin
aktív tag
szevasztok mit ajánlanátok egy 165 centis 24 éves sracnak? "A"-s jogsit most szeretnél elkezdeni. Túra endóró, Naked tipusok jönnek be. 50-70 lóerő közti gépekre hondoltam egy jópár évig elsőkörben. Túrázás ami első sorban érdekel. Köszi előre is a válaszokat.
Űdv.: Benjamin
i5 10600KF + Z590 + RTX 3070 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
vlevi
nagyúr
válasz h_benjamin #105445 üzenetére
Túra endúrók valószínűleg magasak a 165 centihez.
Ha nem tudsz stabilan, két teli talppal megállni a motorral, akkor könnyen kerülhetsz olyan helyzetbe, amikor csak az egyik lábad ér le, az se teljesen, és magadra borítod a motort.Viszont az összes csupasz motor ideális ehhez a testmérethez. Az viszont már más kérdés, hogy csupaszon túrázni nem a legideálisabb, de a csupasz motorokból szokott lenni túrásított változat, mint pl. Honda CBF600, Yamaha Fazer, Suzuki Bandit, ésatöbbi.
De az, hogy csupasszal nem jó túrázni, ne tántorítson el azonnal a naked bikeoktól, mert vannak nem kevesen, akik ilyenekkel igenis eljárnak többezer km-es túrákra, mert úgy állnak hozzá, hogy megéri az a sokszáz (ezer km) egyenes országúton, pályán eltöltött idő, hogy új helyeken kanyarogjanak.
Első 1-2 évben úgysem az lesz a mérvadó, hogy jó-e a gép egy Nordkappra, vagy sem. Olyan motort érdemes elsőnek választani, amit vagy nagyon sokáig használni fogsz, vagy pedig egy népszerű típus, amit, ha nem jön be a stílus, könnyen el tudsz adni. Habár, szerintem most bármit el lehet adni, annyira kevés a normális használt motor.
-
[-HERO-]
senior tag
válasz runner 125 #105444 üzenetére
Ma megvolt nekem is a szezonnyito.
Felesegemmel meg akartunk allni Soltvadkerten fagyizni a cukraszdanal, de nem tudtunk, tippre legalabb 200 motor volt a sor vege a cukraszda bejarattol kb 20 meterre.
Vitathatatlanul elindult a szezon!### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
V.Stryker
nagyúr
válasz h_benjamin #105445 üzenetére
Van-e valamilyen motoros tapasztalat? Milyen az összeghatár?
Én lehet megnéznék egy Kawa ER-6n -t. Mondjuk nekem nem kéne, de ebben a méretben, teljesítményben jó lehet.
-
-
HSM
félisten
válasz zgospel #105054 üzenetére
Szuper kis gép, grat hozzá!
(#105065) zgospel: "Annyi hogy a nagyon sportos futómű ellenére simán végigjöttem vele ugyanúgy a legszarabb úton is mint a Fazerrel. Egyáltalán nem veri se a seggem se a csuklóm. Csak ez nem hintázik közben, hanem átsuhan, simán kimozogja. Fekvőrendőrön még jobban is gördült át, meg fékezéskor sem borul le az eleje. A Fazer lágyabb volt de nem mozogta így ki a hibákat."
Ebben az a vicc, én tökéletesen ugyanezt tapasztaltam a GSXR1000 vs. SV650 futóműve esetén, és ezért is akarok majd egyszer egy normális futóművű vasat. [link] Jópáran néztek pedig hülyének, sportfutóművet a kényelemért...
Abban mondjuk még nem vagyok teljesen biztos, hogy ezt a SV fejlesztgetésével, vagy egy XSR900/Street Triple R esetleg DL1000 vásárlásával akarom-e majd idővel orvosolni. Az SV fejlesztgetésénél a jogi bonyodalmak tartanak vissza leginkább.(#105134) coccolino: Nekem a tankra ők rakták fel a fóliát: [link]. Hibátlan, igényes munkát végeztek.
-
runner 125
nagyúr
válasz [-HERO-] #105447 üzenetére
Az igen.. Hallottam én is a kertből, ment mindenki ezerrel...
Most hétvégén nem tudtam menni, nem raktam össze a VFR-t. Szétkaptam a héten, kicseréltem a légszűrőt, de brutális h mennyire szét kell szedni hozzá.. ez már tényleg annak a kornak készült motort, amit az emberek többsége egy légszűrőcserére is szervizbe gurít..
A lényeg, h ha szoptam 1 órát a szétszedéssel, a héten elviszem az idomokat és lefóliáztatom mind."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Napelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hardcore café
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Melyik tápegységet vegyem?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest