-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #105450 üzenetére
Valakinek nagyon rosszul kezdődött a szezonja... [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xero
nagyúr
Egy kis közvéleménykutatás. Valamikor az idényben, vagy jövőre vennék egy új nakedet. Leszűkítettem kettő versenyzőre a dolgot:
- Triumph Street Triple RS
- Ducati Monster 821Mind a kettő egy árban mozog (13.000 chf +-500). A szívem nagyon a Ducati felé húz, jobban tetszik a forma és a hang meg a brand, viszont a Triumph tűnik jobb ár/értékűnek és ott is bőven van hagyomány.
Le tudtok beszélni a Ducatiról? 90%-ban a környéken mászkálnék a hegyekben, pályára szinte tuti biztos hogy nem vinném, néha lehet bejárnék vele dolgozni.
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #105455 üzenetére
Ahogy mindig... Sajnos...
-
h_benjamin
aktív tag
válasz vlevi #105446 üzenetére
Köszönöm a választ. Rájuk nézegetek.
(#105448) V.Stryker: Tapasztalat 50ccm-el elég sok. mer tesómnak volt Honda cr80 azzal is elég sokat mentem. Száguldozás, egykerekezés alapból nem érdekel. Az összeg még nagyon képlékeny 6-7 százezerkörül kondolkozom.
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
Geresics
addikt
Haveromnak van egy hatszázas Ducati Monstere, meg egy ezres
MultiplájaMultistradaja, és mindkettőt imádja! Viszont Ő maga is mindenkinek azt javasolja, hogy akkor vegyen ilyet, ha vagy szeret szerelni, vagy szeretne megtanulni szerelni, vagy sok pénze van, ugyanis a Ducatinál sosem volt szempont a könnyen szerelhetőség (légszűrőcseréhez le kell venni pl. a tankot), ennek megfelelően a legtöbb szerelő nem ért eléggé hozzá, és nem szakszerűen megjavítja, hanem megoldja általában a dolgokat...A másikról nincs megbízható forrásból infóm, így azzal kapcsolatban bölcsen hallgatok inkább!
(#105451) Bogyó bá'
Sajnos mindig ez van! És lehet szajkózni, hogy feleslegesek a tavaszi tréningek, de a múltkori esetnél Mackó nagyon korrektül levezette, hogy mi miatt van ez:
Így vezet félre a bulvár, avagy egy motoros tragédia tanulságai[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Az SV-t minek tuningolni? Kidobott pénz abban az értelemben hogy utána azt sehol nem fogod tudni eladni kb, olyan csomagra viszont nem tudod felhozni mint amiket leírtál modelleket.
Én a helyedben elgondolkoznék az eladásán, mert olyan irreálisan magas áron mennek használtan az SV650-ek jelenleg, hogy az egészen elképesztő. Legalábbis ha váltanál.(#105452) Xero közhely, de azt vedd amelyik tetszik. Ahogy látom te már egyébként is eldöntötted a Monstert, csak megerősítésre vársz
Ha néhány tényszerű érv kéne akkor: a Monster száraz tömege 14 kilóval nehezebb (a menetkész tömegről eltérő infók vannak, de a forgalmiba beírt adatok alapján 21 kiló az eltérés). És a V2 rázósabb. Szerintem a 821 kategóriatársa az a Streetből az R verzió, ezek inkább a lazább utcai felhasználásra vannak hangolva, az RS már-már sportmotor a felszereltségét tekintve.
És akkor a szubjektív részét megpróbálom lehetőleg nem elfogultan leírni Jól látod, hasonló pénzért magasabb technikát kapsz a Street RS-nél, de továbbra is szerintem a 821-et az R-hez kéne hasonlítani és ott már más a helyzet. A Ducatinál van egy prémium felár, meg egy bonyolultabb és picit kényesebb technika. Azonban a Triumphnál sem kell aggódni, az újakon nem fogsz ronda, nem átgondolt vagy lespórolt részleteket találni. Nincs alkatrész ami csak azért van odatéve mert az a funkciója, látszik hogy mindenen gondolkoztak, nem csak odarakták hanem odaépítették az alkatrészeket, a gyári kiegészítők is nagyon ízlésesek. Csak a kijelzőt és a mögötte lévő rendszert 2 évig fejlesztették, és ez meg is látszik. Igaz még csak 700 km-nél járok és ebből max 60-at ha kanyargós úton tettem meg, de nagyon érezni a különbséget egy 210 kilós motorhoz képest. Nagyon finoman kezelhető motor. Korábban a Tuonóra írtam hogy egy műszer, hát a Street RS is az. A Brembo M50 meg úgy fékez ahogy rágondolok.Menj el a szalonokba, nézd meg őket élőben, aztán amelyikre feláll a cerka azt vedd. Ami nem tetszik azt nem fogod megvenni. Ha racionálisabban akarnál motort venni akkor meg úgysem ezeket néznéd.
Aztán ha a Taschnerre hallgatsz akkor rakásszar mind a két márka, és veszel egy 25 éves japánt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
olajleeresztő menet problémám lett a menet kb alsó harmada kitépődött, a felső 2/3 jónak látszik. a kérdés, hogy vegyek e egy M14x1.25 külső menetes hüvelyt, tekerjem be, majd abba egy M12 csavar, vagy nem úszom meg a felfúrást és normális menetmetszést? helicoil és hasonlók esetén muszáj a furattágítás, de úgy, hogy fent van a dekli ez nem opció a forgács miatt.
gugliztam már sokat, de arra nem találtam semmit, ha nem teljesen roncs a menet, úgyhogy örülnék a véleményeteknek. -
HSM
félisten
válasz zgospel #105459 üzenetére
No igen, ez a másik fele, így makulátlan gyári állapotban jóval többet ér, mintha rádobnám a sokkal jobb, de típusidegen cuccokat, onnantól mindenki a bontószökevényt látná benne. Mondjuk a használt áraktól nem vagyok elolvadva, kb. 1M lehet egy patika példányért elkérhető.
Anyagilag viszont mondjuk egy műtét lenne maximum ~3-400K, viszont eladható alkatrészek maradnának, szóval azért végül jóval kevesebb is lehet. Plusz 0KM-es kora óta a tulajdonomban van, szval az se utolsó szempont, hogy erről tutira tudom, hogy tökéletesen egyben van, csak 6 éves múlt. Kényelmes is, nem fogyaszt sokat, a motor ereje is bár picit lehetne több, de jól kiszolgál, karbantartani sem kerül nagyon sokba. Ez a fejlesztési összeg lényegesen kevesebb, mint mondjuk egy hasonló korú Triple R-re vagy fiatalabb XSR900-ra váltás minimum bő egymilliós költsége. Idén sajnos a motorváltás még szerintem anyagilag nem lenne reális cél, inkább túrázni mennék el ide-oda. Aztán még az is opció, hogy idén még tolom az originál SV-vel, töltöm picit a malacperselyt, aztán majd jövőre meglátom, váltás, vagy upgrade, hátha addig olcsósodik picit a kínálat is.
-
zgospel
őstag
Milyen évjárat a tiéd? A K6-osok 900-950-ért simán elmennek, ami szerintem túlzás, 5-700 lenne a valós, legalábbis 4-5 éve még az volt. De a használtpiac beáraz mindent. Eladóként ki lehet használni hogy itthon japán mánia van, és egy-egy ismertebb típus ára is úgy felugrott hogy ihaj.
3-400 ezerből a felszínt kapargatnád csak. Meg eleve 75 lóerő a motor és nem különösebben könnyű: megéri a tuning? Én egyébként is a gyári állapot híve vagyok, de ha elkezded farigcsálni akkor valszeg bontószökevény lesz, ha meg igényesen csináltatod akkor simán annyiba lesz mintha váltanál.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz zgospel #105462 üzenetére
K8-as, de csak 2012-ben lett először forgalomba helyezve 0km-el. Most van benne 21K km, ha jól emlékszem.
Nem nehéz motor amúgy, 169kg szárazon, és elvileg 190 körül menetkészen. Egyedül jól elvagyok a 75 pacival, túrázni éppen jól lehet vele, utassal viszont már kicsit lomha, de olyankor úgysem húzom neki annyira.Én is a gyári állapot híve vagyok, csak gyárilag erre nem került túl jó futómű sajnos. Amúgy ami egyszerűsíti a dolgokat ennél a típusnál, hogy elég sokmindent össze lehet válogatni bontott GSXR alkatrészekből, amikkel gyakorlatilag gyári minőségben meg lehet csinálni, nem túlzottan horror összegből. Hátrány, hogy ehhez komplett eleje kell, felni, fékek, tárcsák, nem csak a teleszkóp. Gányolni, mókolni nem akarnám.
Pl. ez a munka eléggé tetszett: [link].[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
"Mondjuk a használt áraktól nem vagyok elolvadva..."
Mert szalonból vetted, ahhoz képest persze. A hahut nézve az enyém (K4) most kb. annyiért menne el mint amennyiért 5,5 éve vettem, de lehet kicsit többért is. Így már más a leányzó fekvése.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #105459 üzenetére
Köszi szépen és a többieknek is. Igen tény, hogy a Ducati felé húz a szívem. Az is megvan, hogy az R lenne pariban vele, de árban itt nagyon így jön ki a dolog. Egyedül annyi, hogy amire nekem kellene, ott kb feleslegesen ügyesebb a Triumph.
Valamikor májusra szervezek valahogy teszteket és eldöntöm aztán lesz valami.Amúgy japán már volt elég az életemben gsf400-tól kezdve egy gyák gixeren át egy hornetig. Most valami más kell.
(#105458) geresics: Szerencsére szeretek szerelni, sőt boldoggá is tesz. Bár nem hiszem, hogy új gépeknél ez annyira szempont. Ahogy fentebb is írtam a szívem a monster felé húz nagyon, de majd meglátjuk győz e a racionalitás.
Ráadásként pedig a párom is a Ducatira szavazott, bár az ő véleményében pont nulla a racionalitás.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Ha a helyén a karter attól még lehet menetet metszeni. Felfogod az olajat ami lejön belőle, menetjavítás, aztán nem rakod be a csavart, átküldöd rajta az olajat az szépen kihozza az esetleges forgácsot. Ha kétszer - háromszor megcsinálod tuti nem marad benne.
Persze ha levehető karter van akkor célszerű levenni. Úgy a menetjavítás is kényelmesebbELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105444 üzenetére
amúgy tegnap nekem is megvolt az idei első gurulás (könnyű terepen), és az anyagi kár is csak minimális!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
erikke17
őstag
Sziasztok.
Hosszú idő után el jött az idő is, hogy be lépjek a motorosok körébe hamarosan
Jogsim meg ugyan nincs de már folyamatban van a nagy kategóriára.
Yamaha FZ6-ban gondolkodom csomó hsz-t olvastam itt róla, hogy főként kezdőknek ajánlottatok. Nem mellesleg tetszik is. Persze motorozás nem idegen számomra mentem már (quad), simsonnal, jawa 21, babetta, stb, robogó jelenleg is megy, szóval nem idegen. De ekkora géppel még sosem de hát egyszer el kell kezdeni Persze nem az első egyenesben na akkor toljuk neki mit bír a vas, kulturáltan szeretnék vele közlekedni egyben haza érni közben élvezni.
Van nálunk Szlovákián egy faszi pár településsel arrébb motorokkal foglalkozik megveszi, behozza, árulja javítja, alkatrészek, webshop, öltözék stb szóval elég sok mindent csinál.
Melóban egy haver is tőle vette Fz6-ot igaz 2004 csak de 2 éve nagy megelégedéssel használja.
Van neki most egy elég jónak tűnő Fz6 csak a színe aggaszt, hogy narancs. Nem tudom volt e ilyen színben vagy azért ilyen mert törött.
[link]
Szerintetek? 2006-os évjárat nem behozatal mert van rendszama a behozataloknak nincs de azt is intézi.
Előre is köszönöm.||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
runner 125
nagyúr
Ez egy tipikus emocionális vs. racionális döntés közti billegés.
Szerintem érdemi tanácsot ebben nehéz adni. Valahol el is döntötted már, ahogy írták.
Az biztos h a Ducati az "érzelmekre" erősebben hat, viszont műszakilag, megbízhatóság tekintetében elmarad a Triumph-tól.
S, persze akkor még érdemes figyelembe venni a szervizköltségeket. Ducati-nál 100% h minden jóval drágább, mármint a szerviz és az esetleges alkatrész is.Egyébként megértem, h a Ducati felé húzol, valóban megvan a feelingje, de őszintén szólva, sem megbántnai, sem a kis Monster-t lehúzni nem akarom. Csak a Ducati "életérzésről" nekem pont nem egy abszolút belépő kategóriás Monster jut eszembe. Annó a Monster 620 pl akkor volt kb. mint egy MZ, hölgyek előszeretettel vették, mert kicsi volt, kezes (és persze gyenge). Nem tudom h a 821 méretügyileg mennyit nőtt, de valahogy ez a belépőmodell kategória az én olvasatomban megmaradt.
Egyébként az én szememben a Triumph is pont anyira nem tömegcikk. Az sem jön veled szembe minden sarkon.
El kell menni, próbáld ki mindkettőt. Figyeld a részleteket is, melyik kényelmesebb, melyiken jobb a kormányfogás, melyiken jobb a váltó, a gázreakció, kanyarodás, fék, hang, rezonancia, stb.
Aztán vedd meg az 1.2-es Monster-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
coccolino
aktív tag
-
[-HERO-]
senior tag
Ducatit szerelembol vesz az ember es ez meg is ertheto, mert gyonyoru motorok, nagyon tetszenek nekem is, de iszonyat koltseges motorok azzal is tisztaban kell lenni.
Egyik nagyon jo baratom vett egy hypermotardot ujan par eve, most van neki benne 30k km, a full gas-nal vette oda is hordja szervizbe, nem arulok el nagy titkot hogy egy alsobb kategorias uj motor arat rakoltotte, de imadja es szereti amit becsulok benne
En nem tudnek ennyit kolteni motorra akarmennyire is szeretem vagy tetszik.De az teny hogy ha egy ducatival valahol megjelenik az ember azt mindenki megnezi szinte mondhatom azt hogy kortol fuggetlenul.(hozzateszem hogy en is)
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
V.Stryker
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz [-HERO-] #105475 üzenetére
Itt azt mondták a Monsterre, hogy 2 év korlátlan garancia, 3 ingyen szerviz. Ezt lehet bővíteni valami 1000chf-ért 3 vagy 4 évre (erre nem emlékszem pontosan) és 3 év ingyen szervizre. Valószínűleg a Triumphnál is hasonlóan állna a dolog.
Utána ami olyan azt úgyis én megcsinálom. Nyilván nem akarom a világ minden pénzét rálocsolni, de ha nem hagy ott az út szélén az Alpok közepén, akkor ez a része annyira nem zavar.
A Ducati nekem valahol becsípődés gyerekkorom óta, amikor Bükkszentkeresztről lefelé jövet egy száraz kuplungos Ducati csattogott a parkolóban Lillafüreden. Így maradok, kb mint a dohányosok. Max nem nyúlok hozzá.
A Triumph is mocskosul tetszik, a három henger hangja is nagyon különleges és tényleg ésszerűbb döntésnek tűnik.Mindenképpen ki fogom próbálni mind a kettőt, csak gondoltam hátha van valami jó érv a Ducati mellett. Tudom nagyon gáz...
(#105473) runner 125: Azért jócskán nagyobb dög mint a 620-as.
De valóban puding próbája az evés. A bal törött könyököm miatt az üléspozíció sem mindegy, jobb ha kicsit közelebb a kormány. Viszont 1200-as hétszentség hogy nem lesz. Az már feleslegesen nagy dög lenne nekem. Még egy 821-et sem motorozok majd ki nemhogy a Triumphot vagy az 1200-t.Bármelyik is lesz az első idényben a majrés beállításból max 1-2x volt kikerülni, ezt most borítékolom.
Ráadásul itt a rendőrök keresztre feszítenek, ha túlhúzod, szóval kb teljesen felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
[-HERO-]
senior tag
Ha ez segít én se azt a motort vettem meg ami a jó döntés lett volna.
Ár érték arányt nézve, de tudat alatt már én is eldöntöttem akkor a yahama vagy bmw kérdést, csak mindig kell az embernek egy kis megerősítés.
Nálad minden kép a ducatinál áll össze, persze még egy hiba becsúszhat, ha kipróbálod mindkét motort és nem a ducati lesz jobb, akkor nehéz helyzetben leszel### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
vendingo
veterán
Voltam műszakin.
Ellenőrizték a fékeket, féklámpát, indexet, dudát. Ennyi. 5 perc volt az egész, még csak be se indították. Azt hittem komolyabb vizsga lesz. Anno nkh-hoz jártam, ott rosszba voltam az öreggel, minden szart nézett, hogy belém köthessen. 9 ezer forintot fizettem. 2 év múlva is ide viszem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Xero
nagyúr
válasz dellfanboy #105480 üzenetére
Persze nyilván tudom, csak gyerek fejjel 25+ éve ez ragadt meg. Egy piros csörgős motor aminek nem olyan hangja volt mint a többinek. Csak évekkel később jöttem rá mit láthattam.
Mondjuk van átalakító kit hozzájuk.
De ha a monster lesz, úgysem barmolom szét.
-
-Mike-
addikt
Attól függ, milyen magas vagy, mert pl egy két méteres fazonnak én már nem ajánlanék nékidet.
Már láttam olyan galériát aki nem illet a 821-esre. -> [link]
Ha a pirosra porcosodik a cerka, akkor vedd meg azt. Most mindegy, hogy azt az évi 3-4e km-t mivel teszed meg. 3évig kutya baja nem lesz. -
Mentolka
senior tag
Ez a Ducati téma (amit taglaltatok) érvényes az új MultiStrada-kra is? (950)
-
erikke17
őstag
válasz zgospel #105484 üzenetére
Igen azt néztem én is. Gondolom jobb ha visz magával az ember egy szakit aki rá néz. Persze ott az a lehetőség is, hogy csak dizájn végett cserélte előző tulaj.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #105488 üzenetére
A Tiger 800 most épp nagyon akciós és jár hozzá 2 doboz [link]
Persze fingom nincs a túra kategóriáról úgyhogy azt sem tudom mit tudnak ezek a motorok Annyit tudok hogy egy ismerős most adta el egy régebbi (kb 7-10 éves lehetett) Multiját 1 év használat után mert a V2 szétrázta a seggét és hosszú távon nem jó. Most egy nagyköbcentis sornégy Hondát vett és a Multihoz képest villanymotor finomságú.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Zoltn
senior tag
Sziasztok!
Napi munkábajárósnak egy 88as Honda NTV 650 életképes lehet? Elég jó állapotban van. Ráadásul az első motorom lenne.
Köszi!
"Music is your only friend. Until the end!"
-
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #105491 üzenetére
Tracerre (GT-re nem) pedig 300 ezer kedvezmény van, ha jól emlékszem májusig.
Az MT10-re pedig talán 400.
Ez, ha jól emlékszem egyébként pont annyi kedvezmény, hogy idén jól megdobták az árakat, és nagy kegyesen egy ideig a tavalyi áron adják a motorokat...De a kistigris 3 milláért még mindíg tényleg jobb ajánlat. Kár, hogy itt a keleti végeken nem ismerik. De, talán mégsem, mert ahogy nézem ez azért mégiscsak használt motor.
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Hol kapok ilyen csecsebecsét ? Ma jöttem hazafele, és elég furcsán indult a motor a piros lámáknál, otthon vettem észre, hogy hiányzik az egyik karbi aljából egy csavar, valahol elhagyta magát.
16014-1054 SCREW-PILOT AIR
Ha lehet kapni, akkor cserélném mind a négyet.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #105496 üzenetére
Készletben fogod találni... karbi felújjító készlet. Esetleg itt próbáld meg.
Más: Ez k.rva vicces. Idióták...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, tud esetleg valaki ajánlani motor szervizt Veszprém-Füred-Siófok háromszögben?
Egy Honda Transalp 700-hoz kéne pár dolog."Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban