-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz energy4ever #105897 üzenetére
Olyan büdös lesz a ruhád.. És belélegzed a havi szmogot egyben..
"önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Van valami minőségi telefontartó motorra navigálni? iPhone SE/5S telefonhoz.
Ami fontos lenne, hogy víztől védje, de ne valami nejlon mögött legyen, lehessen tölteni és egyszerű legyen ki be rakni.
Van ilyen?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Pocee
senior tag
válasz energy4ever #105897 üzenetére
nem tudsz véletlen hozzá alkatrészbeszerzési forrást?
90nél elcsúsztam vele egy kanyarban...vagyis nem,rátolattam kocsival[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #105903 üzenetére
Ilyesmit tudnék javasolni, bár lehet a fényereje és a tükröződés miatti olvashatósága sose lesz olyan mint egy eredetileg erre tervezett gps-nek.
2,: Waterproof Motorcycle Bike Bicycle Handlebar Mount Holder Case For Cell Phone GV
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
V.Stryker
nagyúr
Az első szimpi, nem tűnik rossznak.
Igazából én is ettől tartok. Most van egy xriderem, ami tök jól üzemel, hibátlan, de nagyon hiányzik a waze féle információ,így még nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen. Legjobb lenne az xrideren wazet futtatni telóról megosztott nettel, de ugye windows ce fut rajta, így esélytelen.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #105906 üzenetére
ezt elfelejtettem....
Néztem pár túra videót és sokan használnak ilyen fajta "ram mount" rendszerű telefontartót. Elég sok minden van hozzá, és jól variálható. Ez a tok eleve ilyen rögzítéshez készült, ha a biciklis-bilincses megoldás nem tetszene.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105895 üzenetére
Jónak tűnik így szemre a mintázata ennek is. Sőt, talán még inkább enduro gumi, mint a 6Days és a vételára is kedvezőbb.
Kövinek kipróbálom majd én is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105908 üzenetére
Van R17-nél ilyen gomb, hogy "mikor érkezik", vagy hasonló, de nem ér semmit. Annyit írt, hogy "A megjelölt abroncs sajnos nem elérhető a gyártó készletéről, a beszerzése több hét-hónap is lehet. Ha más mintázat is megfelelő lehet számodra, akkor keress minket és segítünk."
Szóval meghirdetnek egy akciót, amihez nem elérhető a termék...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
link
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
EBC úszó féktárcsáiról van tapasztalat? Milyen ez a Square Drive szegecselés?
Valóban nem hullámosodik? -
Khaosz55
addikt
Hali,
A Stelvio-hágó-t honnan érdemes megközelíteni ? Győrbe lakom, vagy Graz felé vagy Bécs felé. Az út nagy részét pályán tenném meg, mert most a hágó érdekel. Tehát az Alpok-ot északról vagy délről kerüljem meg ?
Talán a déli rész választanám mert azon keveset mentem, talán izgibb mint az északi.
-
zoltanz
nagyúr
Használtan (tizen pár évesen) 250 ccm körül mit érdemes ma venni, ami vagy megbízható vagy van hozzá utánagyártott alkatrész ellátás (már ahol megengedhető ugye)? Kawasaki Ninja 250-nem már volt, ez elég elég elterjedt típus (Japán-ban). Kínain is gondolkozom. Kis kerekű robogók és egyszemélyes kizárva nálam.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zoltanz #105918 üzenetére
Nem olcsó de talán a VTR 250 a legjobb választás 250 cm3-ben. (Futómű, 30 LE). Etnies majd elmondja, évekig ilyet hajtott - utassal.
Én nem szarolnék 250-essel, egy GS 500 olcsóbb, és jóval erősebb. Szerintem olcsóbb is fenntartani)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zoltanz
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105919 üzenetére
Köszi! Unokatesómnak volt a 90-es években, nagyon jó rajta utazni, V motor nagyon élvezetes, csendes, de "erős". (persze nem egy V-max, de az meg szinte vezethetetlen egykerekezés nélkül)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zoltanz #105920 üzenetére
Ezeken a 250-es még idézőjelesen is erős gépeken annyira kell mindig mosolyognom...
Az hogy valami "erős" olyan szinten viszonyítás kérdése hogy félelmetes."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz baboss #105890 üzenetére
Figy, 92-es a vas, szerintem akkor még ásványi olajakkal dolgoztak, ez a Castrol is félszinti ugye?
Ennek a Motul megfelelője az 5100 (JASO MA2), de ha megfelelt, miért váltasz?12 évig én is vallásos voltam ebben a témában, de a DL 4 éve van nálam, tökéletes állapotban van, eddig ilyen olajok voltak benne:
Suzuki gyári
Castrol akármi
Motul 5100
Motul 5100
Liquid Molly SemySyntAnnyi különbséget lehet érezni, hogy a DL alapjáraton csörgős kuplungja a Motullal halkabb egy kicsivel. De a DL kuplung csörgés nem hiba, hanem feature
"önmagam hite vagyok magamban"
-
nyogo83
senior tag
válasz etnies #105924 üzenetére
EBC-nél nem ez lenne az elsô eset, robogóra való féktárcsával is volt bôven tapasztalat, hogy pár Km után ütött a tárcsa. Mondjuk pozitív, hogy cserélték simán reklamációra( bár lehet negatív is, mert ezek szerint tisztában vannak vele, hogy elôfordul és van szórás minôségben).
-
baboss
őstag
válasz etnies #105926 üzenetére
Motul 5100 ADATLAPJA SZERINT
"Technoszintetikus® észter bázisú motorkerékpár olaj család minden négyütemű egybeépített váltós vagy nem, nedves vagy száraz kuplungos motorokhoz. " Nekem olajban forog a kuplung.
MOTUL 5000
"Megfelel a nedves kuplungos motorokra vonatkozó JASO követelményeknek. "[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz duni84 #105889 üzenetére
Örülök, hogy elégedettséggel tesztelted ezeket a TCX cipőket. Számomra is egészen meggyőző a sajátom, nyárra veszek majd egy Air változatot is.
(#105922) Ferdzsoo
Tudom, hogy nevetséges az esetemben bármiféle erőt emlegetni, de az SH300 4 litert fogyaszt alattam, mióta kitavaszodott - ha érted, mire gondolok. Sportosan közlekedek na, de nem a Ti oldalatok, hanem a bringások felől nézve.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #31733248 #105932 üzenetére
Ugyanezt tudja pl. egy NC700 is...
De az SV650-el se vészes az 5,5-6L közötti városi fogyasztás. Persze városi munkábajárós motornak én is valami 250-500-as takarékos olcsó gépben gondolkoznék. Túrázni, autópályázni viszont már szerintem nem árt, ha legalább 50 lóerő megvan. -
Micsurin
nagyúr
SWM SM500R 2.190.000 ezt láttátok már? Azért ennyiért meglepően jól mérik.
Hmm jó DRZ alternatíva lehet nem? Ha azt veszem abból egy normálisabb SM kiadás ~1-1,2 körül mozog akkor már nagyon megérősnek tűnhet. Jó lenne tudni hosszútávon mit guríthat a blokk már ami a megbízhatóságot illeti.
TotalBiken pár hete szanaszét dicsérték. Külön tetszik, hogy 34 lóval jön gyárilag de:
Az injektoros egyhengeres lelkesen forog, a váltó pontosan kapcsol, de hamar kiderült, hogy itt ma lendületből kell megoldanom mindent. Ugyanis alapból 34 lóerővel jön ki a boltból. A fojtás nem túl bonyolult, egy akadó miatt nem tudsz teljes gázt húzni és a megcsonkított gyújtástérkép miatt nem forog le a motor. A határolót kiszerelni a szívócsonkból nem nagy kunszt, de az agyának az átírása már szervizfeladat.Látattok már ilyet testközelből?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #105935 üzenetére
Szuper, ez tényleg az igazi Supermotok közé tartozik.
Egyetlen hátránya és azt nem említik, fojtott állapotban nem üzemórás ami szuper, de amint megnyitod máris azzá válik.
Ugye a Husqi 510 blokkját kapta meg, az pedig köztudottan versenytechnika, ami full üzemórás blokk, mint a KTM SMR/EXC típusai.
Ez tényleg csak pályázásra, kisebb motorozásokra alkalmas, sajnos nagyon gyorsan pörögnek bele az üzemórák, így hamar eléri a full felújításokat.
A garanciát is a cég fogadok csak fojtott állapotban vállalják, amint megnyitottad ugrik is ebben biztos vagyok.
Ők is tudják hogy normális használat mellett sem fog kibírni 3 évet 55-60 pacis változatban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Megvolt a tavaszi bevásárlás. Tavaly valamikor júniusban leraktam a cigit, az árát havonta félre raktam, ezeket tudtam megvenni, a cigaretta árából, ja és még megmaradt 130k
Motorabroncsok, első, hátsó, Bridgestone BATTLAX BT-45. 60k
Hátsó féktárcsa. 11k
Lánc szett. 28k
Olaj 4l, olajszűrő, légszűrő. 12k
Fékolaj. 1,5k
Vettem még nyomaték kulcsokat,1/4 "5-25NM és 3/8" 19-110NM 20k[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #105941 üzenetére
100 élvezetesebb lesz vele terepezni mint a Pegasoval, eleve a tömege végett, másik hogy a futóműve és a fékei is sokkal jobbak terephasználatra.
Csiki-csukis részen, sárban, homokban kész megváltás lesz ezzel menned az Aprilia után.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #105942 üzenetére
Itt a képen még ugyan nem látszik, de bementünk vele olyan helyekre, hogy győztem dobálni a 100-asokat az autómosóban!
A gumi egy hulladék fos, ami rajta van, azonnali cserét igényel. A 22LE gyári beállítással max 110-115-ös tempót enged. Hátszéllel. Szakadékban. Viszont szerencsére van megoldás erre is!Gumival viszont egyelőre bajban vagyok, mert amit találtam, a mi méretünkben még nem gyártják, annyira új
Mindenki:
Motorgumihoz van valami jó gumi-méret kalkulátor vagy váltó?
Gyári leírás szerint első: 3,00-21 51P; hátsó: 4,60-18 63P
Jelenleg 90/90-21 és 130/80-18 van rajta, de keresőkben hátra 120/90-18-at ír...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LustaDick123
tag
válasz Ferdzsoo #105887 üzenetére
Nem adott napon belül van a hőmérsékletkülönbséggel, hanem a többnapos túrán.
Elindultunk tipikus hosszúhétvégés túrára: korán reggel volt talán 10-12 fok és szél az autópályán. Fennt pl. a Glockeneren sem volt melegebb, a völgyben már 20 fok és napsütés. Mire hazaértünk éppen jött a melegfront, 40 fok volt.
De természetesen lehet még bőven fokozni, gondolj akár csak egy etnies által emlegetett London-Budapest túra (nem is kell feltétlenül egy Nordkappra gondolni ahol a hazai 40 foktól kezdve a 5 fokos, nedves, ködös, szeles esőre, téli időre is fel kell készülnöd).
Erre inkább a 4 évszakos kordura a nyerő, míg pályára a bőr.
-
emre
veterán
válasz Geresics #105944 üzenetére
Nem biztos hogy itt találsz, de érdemes megnézni: https://www.gearingcommander.com/
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #105945 üzenetére
Ezzel egyetértek, kordura mindaddig sokkal jobb, melegebb, hidegebb, vízállóbb és kényelmesebb mint a bőr amíg el nem esel. Akkor viszont klasszisokkal gyengébb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
LustaDick123
tag
válasz Ferdzsoo #105947 üzenetére
A túrások a kényelmet és a praktikumot keresik, lemondanak a kopásállságról, hiszen nem feltétlenül kergetik a másodperceket és keresik a határaikat a szerpentineken, feldobozolva, utassal.
A pályások lemondanak a kényelemről, ott a biztonság a fontos.
Az endurósoknak megint más fontos.Szóval lezárva a flame-et, mind igaz, amivel mindenki érvelt, és kijelenthetjük nincs mindenre jó ruha (ahogy motor sem) és mindenki mást keres és szeret a saját motorjában/ruhájában/sisakjában/olajában és ABS-ében.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban