-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Én elmentem abba a boltba, vettem egy modeka nyári nadrágot, felpróbáltam, kellett nézni több méretet is, csízmával, úgy mintha a kész tervezett szerkódban lennél. És nem bántam meg, bevált a cucc.
Anno jó melegben 7 nap Balkán túra.. le lett tesztelve.
Ugyan minden ruha bepálik több napnyi izzadás után, de szerintem hozta a nadrág azt ami elvárható tőle, előtte csak full bőrben meg farmerban mentem, sok összehasonlításom nincs a textilekkel, csak ezekkel. -
HoaryFox
őstag
válasz MCs88 #106600 üzenetére
+1
Hosszabb távokra elengedhetetlen, nagyon sokat csillapít. Pirosat szoktam használni.
Szerk: És igen, más, mint a "kommersz" füldugók, mert pont azokat a frekvenciákat csillapítja, amik a motorozás közben érnek (főleg a szélzaj)
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
senior tag
Waze navigációt használja valaki úgy hogy csak hang alapon fut - lezárt mobil képernyőnél?
Egy idő után kilépteti az oprendszer és megszakad a futása - erre van valami megoldás?
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #106592 üzenetére
Egyébként a verdcit tényleg az, h manapság már nagyon tré olaj nincs a piacon.
Teljesen egyetértek.(#106593) V.Stryker:
Igazából azt akartam mondani, hogy alapvetően minden olaj aminek megfelel a specifikációja, az mehet bele a motorba szerintem, mert baja nem lesz tőle.
Hát baja biztosan nem lesz szerintem sem (mármint dedikáltan az olaj miatt), ekkora különbség szerintem nincs közöttük, ahogy runner is írta, én is így gondolom...tök f.szság megvenni a legdrágább olajat, azért, mert "azt szereti". Meg kell találni tudatos vásárlóként ár érték arányba a neked megfelelőt.
Ezzel is egyetértek így megfogalmazva.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Vasárnap ha az idő és a teendők is megengedik akkor újabb körre megyünk, kinek lenne kedve csatlakozni pár órás motorozásra?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veze
őstag
Végül is, egy cipöt én is vettem tőlük, postázták előreutalás után, és teljesen rendben van.
Csak furcsálottam hogy azt mondja teloban hogy ha nem felel meg akkor se fizeti vissza. Alapból nem is ez volt a cél, hisz kellett a cucc.
Ha személyes a vasarlas ( és akkor probálni lehet), az teljesen rendben van, lehet akkor több dolgot vásároltam volna már tőlük.. -
Geresics
addikt
amit mi "terepezésnek" hívunk, azt máshol "Dual sport" vagy "Enduro" névvel illetik, attól függően, hogy mennyire kemény valaki. Már többször felmerült itt a fórumon is, hogy ki mit hív terepezésnek. Én "Dual sport" szintig jutok max! És Te? 🤔
Itt egy jó videó a dual sportról
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Reaper
őstag
Sisak napszemüveget mivel szoktátok takarítani? A friss ropogós sisakomon most láttam, hogy teljesen össze van taperolva, viszont a boltban külön mondták, hogy nagyon könnyen karcolódnak ezek. Van itthon turtle wax szélvédő tisztító kendő: [link], de próbáltam itt rákeresni és láttam, hogy baba tisztító kendő is jó lehet, az is van Gondoltam kiszedem a helyéről, de nem nagyon jön ki, eltörni meg nem szeretném.
Vasárnap lesz az első vezetés oktatásom, nagyon várom már és jó lenne ha a kezdeti bénázáskor legalább ez nem zavarna -
Agostino
addikt
válasz Reaper #106609 üzenetére
nekem valami lidl / aldi pénztár mellől polcról lekapott szemüvegtisztítóm van, talán ötven kis tasak van egy dobozban. szerintem azok sem lehetnek rosszak, napszemüvegem, szemüvegem azzal szoktam tisztogatni. azért szeretem, mert csak egy darab van egy pici tasakban, szóval nem tudnak kiszáradni.
vasárnap lesz az első vezetés oktatásom
nekem is : ) pesti pálya, írottkő park. éppen a google mapet nézem, hol tudok ott parkolni. ismeretlen számomra a környék és profi eltévedő vagyok
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Reaper
őstag
válasz Agostino #106611 üzenetére
Én a napszemüvegemet sima mosogatószerrel és vízzel szoktam mosni, utána papírtörlő, csak az egész sisakot nem nagyon tudom a víz alá rakni, meg nem is tenne szerintem neki jót
Nekem a Duna pláza mögötti részen lesz az oktatás, mivel autóval elég sokat járok arra, ezért könnyen meglesz, ráadásul asszem hétvégén még a parkolás is ingyenesBogyó bá': Köszi, akkor azt kihagyom, esetleg akkor a turtle waxot megpóbálom, ha az sem, akkor a lidlös szemüvegtisztítót. De amíg szemüveges voltam, nekem az ilyen cuccok mindig úgy tűntek, hogy szintén valami olajos szerű réteget vittek fel rá.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106613 üzenetére
Mernék én mást mondani, amikor a motor megmondja helyettem.
Plexi téma:
Használt során _elkerülhetetlen_ h idővel ne legyen karcos akár a külső, akár a belső pelxi.. 1-1 bogár úgy bele tud épülni, h kb mindegy mivel törli az ember, 1-1 kitin darabka ráépül a törlőre és meg is van a karc..
De h konkrét tapasztalatot is írjak. Mikroszálas kendő + hagyományos spray-s, alkoholos (nyom mentes) ablaktisztító.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Reaper
őstag
Köszi szépen mindenkinek, a mikroszálasakkal rámegyek, amint kimostam őket, utána végigpróbálom az ötleteket
-
sajtee
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok nekem ajánlani olyan szerelőt pesten, aki jól dolgozik, és lehetőleg elérhető áron?
Van egy 2008-as Suzuki GS500E-m, és nagyjából egy hete elkezdett "köhögni" 5500-től 6000-ig. Utána újra megugrott. Nem is köhögés volt, inkább elment az ereje ebben a tartományban, és a hangján is azonnal hallani lehetett, hogy nem pörög fel rendesen, valószínűleg el van tömődve valami, mert ha visszaraktam lassításkor 1-2-3 sebességet, sokat durrogott, aztán elmúlt a probléma is.
Karburátorra tippelek, 3 hónapot állt garázsban. 95-ös benzin volt benne, benzincsap PRI állásban.
Tettem bele 100-ast, ahogy azt szoktam szezon elején jó darabig, és néhány napra meg is szűnt a probléma. Aztán újra előjött. Spurit is nyomtam bele, az is segített, de természetesen ez sem tartott sokáig.Ma viszont munkából hazajövet már nem csak 5500-nál produkálta ezt a problémát. Semmi ereje, 4000-nél kezdhettem el egyáltalán engedni a kuplungot, hogy el tudjak indulni, 7-8000 körül tudtam feljebb váltani.
Így már nem használom természetesen, de örülnék, ha tudnátok ajánlani valakit, aki pár nap alatt rendbe hozza
Ha meg már ott van, egy olajcsere is ráfér.
Köszönöm -
zolee5016
őstag
Sziasztok
11 év után ismét nyeregbe szállok..hiányzik a hétvégi pezsgés.....6 Suzuki után,most egy gyári állapotban levő Yamaha lesz a következő..
Magyar égen magyar isten......Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
bigdady
nagyúr
Jövő héten a motorkiallitason lesznek ruhák bukók is vagy ez a nem hungexpos más? Érdemes várni rá?
-
baboss
őstag
Holnap tervez valaki valamilyen túrát ?
-
baboss
őstag
Holnapra tervezek valami karikát, az esőruhát azért berakom, meg tartalék kesztyűt és cipőt is.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Jól néznek ki ezek a sötétített színezett bukó plexik, de nincs benne túl sötét? Pl este? Kinek van ilyen?[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz baboss #106636 üzenetére
Itt keleten most szakad az eső. Egész nap.
Ha holnap szikrázó napsütés és 25 fok lenne, az erdőben akkor is tiszta takony lenne még az út.Ha majd egyszer elindulnal Lillafüred felé, akkor próbáld meg Pasztó, Mátraszentimre, Parád, Sirok felé. Majd visszafele kipihened magad a 3-ason :)
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz vlevi #106638 üzenetére
Remélem nem a szobában kell karikáznom ha esik az eső.
Áttervezve.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #106639 üzenetére
Holnapra nyugaton már nem igazán mond esdőt, felszakadozik a felhőzet ezt mondták most az esti időjárás jelentésben.
Lehet érdemesebb lenne inkább errefelé indulnod.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #106635 üzenetére
Alakul.
Ez melyik is? Michelin Tracker? Felvésem magamnak a típust, mert basszus, a "hard" keménységű 6Days 300km alatt már 2mm-t elfogyott.
Bár most ahogy rákerestem, nincs belőle 130/90-18.. , csak 120, vagy 140/80-18, ami 112mm magas a mostani 117-tel szemben, bár inkább ott a szélesség lesz a kérdéses, h elfér-e..
Noh majd számolj be róla milyen a gumi.
Nem olvastál utána valami okosításnak? Tuti találni valami modot, amivel kicsit fickósabbá tehető. Ez karbis még?Hátsó lánckereket cserélsz?
Ma is verettem egy gyenge 40-est földutakon, erdőben. Majdnem megvolt az első bukta, kb. 50-es tempónál az első kerék a 4, kb egyenként 10 cm mély csapa egyikébe indult el, míg a hátsó a másikba. Na ott teli lett a gatya, alig tudtam összekanalzni, konkrétan végül kidobott az útról és a bokrok között álltam meg. Szerencsére nem voltak azon a pár méteren fák az út mellett.
Egyébként soha nem gondoltam volna, h annyi "gyenge a DR-Z" komment után megfelelő áttétellel, némi okosítással ilyen durva lesz. Komolyan mondom néha már sok az ereje földútra. Nyilván, tépem a száját, de próbálok nyomatékból menni itt is, de amint hagyom kicsit kiforogni, bszki.. belindul a pokol.
Abba bele se gondolok, h 20-30kg-val könnyebb motor, 60 lóval mit csinál..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #106641 üzenetére
Mondanám Cseszneket, akkor Bakonycsernye-Súr-Ácsteszér-Bakonyszombathely, onnan irány Pápa, Pápáról visszafelé 83 Veszprém irányába, majd a 8-as úton Márkóig, Márkótól-Hárskút-Lókút, Lókút után Zirc.
Zircről-Dudar-Szápár, Szápárnál jobbra Várpalotára, Palotáról vissza Székesfehérvárnak.
Ez jó kis kör, gyönyörű vidékekkel, Hárskútnál olyan kilátásban lesz részed hogy érdemes megállni és megörökíteni, csodálatos vidék.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106642 üzenetére
Egyébként soha nem gondoltam volna, h annyi "gyenge a DR-Z" komment után megfelelő áttétellel, némi okosítással ilyen durva lesz. Komolyan mondom néha már sok az ereje földútra. Nyilván, tépem a száját, de próbálok nyomatékból menni itt is, de amint hagyom kicsit kiforogni, bszki.. belindul a pokol.
Abba bele se gondolok, h 20-30kg-val könnyebb motor, 60 lóval mit csinál...Ugyan annyi kilóval a 60 lovas motor is hatalmas különbség lenne, sokszor becsúszna a csoki!
De egyet ne felejts el a súly nem csak hátrány, stabilitást is ad is az homokos, sáros talajon.
És nem akar mindig elszállni mint a 110-120 kg közti versenygépek, viszont tol mint a barom, mégsem kell attól félned hogy felszáll mint egy SX525, CRF450R srb....
Azok sem erősebbek mint egy 600-625 nem üzemórás kategória csak könnyebbek.
Az a lényeg hogy urald a gépet és ne fordítva legyen az.
Ezért utáltam az RXV550-et, ott csak utas voltam, kezelhetetlenül ment, csak egyenesben volt vele állat menni.
Sok gépet próbáltam már enduróból, igazából a szűk, fűzőgetős részeken érezni jobban a motorok közti súlyt, persze itt most a 20 kg közti különbségekről beszélek.baboss: nincs mit, nem bánod meg ha arra mész!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #106642 üzenetére
Ez már injektoros, de azért van okosítás!
Eddig egyet csináltunk meg: KLX 250 camshaft mod by Marcelino. Ennek eredménye kb. annyi, hogy 110 helyett 120 a vége az előző gumikon
Sajnos jelenleg annyira nem ért rá egyikünk se, hogy a gumika is csak azért tudtuk lecserélni, mert lemondtuk a mai programot - ami 2 hét után végre motorozás lett volna. A hosszú hétvégén kevesebb időm volt, mint egy átlag munkanapon
Amúgy igen, a gumi a Michelin Tracker lett, az ajándék belsőkkel ráadásul tuti vétel volt! Hogy hogy fog beválni, azt majd idővel meglátjuk, de nagyon biztató!
A méret-harcom nekem is megvolt, de azt egy korábbi kommentben már megírtam.
Már alig várom, hogy kipróbáljuk valamikor végre!Persze ez a motor nem egy DRZ, pláne nem EXC, de arra, amire nekünk kell, 2 évig tuti jó lesz, utána meg nyereséggel továbblépünk majd. DRZ-nél viszont tényleg figyelj az orrnehézségre, mert az homokban, sárban még gázelvétel nélkül is tud meglepetést okozni! Persze, aki terepezik, az esik is, szóval no para! Csak a védőfelszerelés tegye mindig a dolgát!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Yettel topik
- GTA VI
- További aktív témák...