-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #106441 üzenetére
Hát ezaz. Szerencsétlen motornál nem nagyon értem a koncepció lényegét. Túra supermoto, vagy mi akart lenni vajon?
Ebben a kategóriáan én a sima SMC vagy SMC R-t vinném, ha már KTM és sm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Motard a hivatalos megnevezés azt hiszem.
Lásd Ducati Hypermotard vagy Aprilia Dorsoduro.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Ez az új SMC-R nagyon drága. 3 330 000 plusz regadó, forgalomba helyezés.
Gondolkodtam, hogy lecserélem az enyémet, beszéltem is a Full-Gas-al, de több mint 2 milliót kellene ráfizetnem. Annyit meg nem ér.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz hroberto #106455 üzenetére
"Amúgy van itthon kettő. Egy fűrész meg egy fűkasza. "
Hasonlóan reagált faterom mikor dumáltunk róla, hogy agyalok egy SM610-esen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Tudom, hogy van Európában is kapható, sőt, azt is, hogy 2 hivatalos viszonteladó is van, igaz, csak egyiküknek van honlapja. Dolgozom a témán!
Amit linkeltél, az egyrészt nem az én motoromra való, másrészt ezek a tankok drágák. Létezik az enyémhez is, az 3 gallonos (11,36 liter). Évente 1x-2x megyünk el túrára, ahhoz kell legfeljebb az extra üzemanyag, a helyi, helyközi csapatáshoz elég a 7,5 liter. Amúgy is a +4 literért sokallom 100eFt-ot (fillérb@szó).
Ezekkel a Rotopax tankokkal is az a bajom, hogy elkérnek érte 32eFt-ot, ami szintén irreálisan sok szerintem, még akkor is, ha tudom, hogy esésnél ebből nem folyik a nyakamba a benzin - márpedig terepezni megyünk, ergo esélyes, hogy esni fogunk. Amúgy pont ezért nem jók a pet palackok, a mol kutas kannák, és társaik. Úgy kell rögzítenem a benzint, hogy az sem motorozás közben, sem esésnél ne okozhasson gondot!
Létezik a Givinek is ilyen palackja, de az csak 2 literes (5eFt), és nincs rögzítés kialakítva.
Eddig ez a legjobb, csak még fillérb@szok pár napig, mert árban van sokkal jobb, csak nem biztos, hogy ideérne...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #106457 üzenetére
Fillérb*szás így a sonka mellé... de egy vaterás régi fém kanna miért nem lenne jó? Ha az UAZ-on elzötyögött csak túlél még titeket is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #106450 üzenetére
Nem is kellett volna bemenned terepre, ahol mi voltunk onnan 50 méterre még műút volt, ez pontosan Kisbér egyik végének a kijáratánál van.
Egy kis mellékút, ide érünk ki terepről ha Akának jövünk.
Találkozhattunk volna, bizony meglett volna rá az esély hogy endurót nézegetnél!hroberto Erre azért kíváncsi lennék, mi az indok, mi az ami végett nem vennél?
Volt mindegyikből, megbízhatóságban egyik sem jobb vagy rosszabb a másiknál, a Husqinak a dizájnja szebb, kecsesebbek a motorjaik.Nyami
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Indult szombaton és vasárnap is pöccre, hidegen - melegen. Szóval most végképp nem tudom, hogy mi van vele. Töltőfeszültség is menet közben végig rendben volt....
Most vagy 2 hétig nem ülök motorra, ha akkor is indulni fog (nem merül le) akkor egyelőre nem veszek másik akksit. Azért jó volna tudni, hogy mi okozhatta a dolgot, mert nyugtalanít.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Nem tudok ellenállni a csábításnak (mt03).
Kezdetnek sisak lenne a kérdésem. Olvasgattam, keresgéltem, és a Schubert C4 nagyon megtetszett. Valóban ilyen pozitív a tapasztalat vele?
Még gyorsban egy dzsekit is kell vennem.
Cordurát gondoltam. Viszont itt tanácstalan vagyok. Ruházatban is van ajánlott márka vagy gyártó?
Köszönöm.® visions created with passion
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Uzmany #106465 üzenetére
A sisakot vásárlás előtt feltétlenül fel kell próbálni. A Schuberth C4 egy nagyon igényes sisak, de - más fórumokon olvasottak alapján - nem minden fejformával kompatibilis!
szerk: tehát lehet hogy semmilyen méretben nem lesz tökéletes rád!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Uzmany
őstag
Köszönöm a válaszokat.
Természetesen felpróbálom a sisakot, nem online vásárolom.
Nálam az mt03 egy villámcsapás volt. Megláttam, és... Tudom, nem érzelmek alapján vásárolunk motort, de egyszerűen kell (kék-fekete). Ezt a színt nem találtam használtban, de olyan kicsi az árkülönbség az új és a 2 éves közötti, hogy szerintem egyértelműen új.
Sisaknál 4-500€ körül választanék.® visions created with passion
-
Micsurin
nagyúr
válasz Uzmany #106468 üzenetére
Tudom, nem érzelmek alapján vásárolunk motort, de egyszerűen kell (kék-fekete).
Miért mi alapján? Szerintem meg az alapján mi fér bele a tárcájába az embernek, és minek a láttán fog el a birtoklási vágy... Ha azt nézném mivel célszerű közlekedni akkor a kis koreait felgyújtottam volna már a francba és a gokarttal járnék... nem épp azon agyalnék mi tetszik a nagyobbak közül.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Uzmany #106470 üzenetére
Érdekes nálunk soha nem kioktatás a téma, hanem a mit vettél mikor nézzük meg kategóriás beszélgetések. Na meg a mikor megyünk már egy kanyart.
MirekMotors mennyire korrekt? Elvileg 60-80-ból vállalnak fojtást 35Kw-ra (ebben a papírozás is benne van), érzem, hogy fogy a lelkesedés a korlátlan iránt. A francnak van kedve 4 éven belül háromszor vizsgázni A-ból, akkor már fojtatok valamit meg elmegyek egy bolya kerülgetésre, sokkal több értelme van mint megint a felfestett körforgalmakkal játszani Vácon.
Remek ötlet nem?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Pedig annyiból simán kijönne a különbözeti, és egy életre meg van oldva a korlátlan jogsi. Én is - az A1 után - A2-es kategóriájú motorban gondolkodtam (és lett a GS500), mégis a korlátlant csináltam meg, mert mi van ha rám jön a hoppáré, és vén fejjel egyszer vennék egy nagyobbacska csoppert? Totalbike fórumon beszéltek rá a srácok, hogy feltétlenül a korlátlant csináljam. Szerintem igazuk volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #106473 üzenetére
Pont a kijönne szóval van a gondom és örülök, hogy csak a kreszt toltam eddig be... visszakerestem ma az A1 és az A2 átképzés árát.... A2 különbözetin is 70-ért volt hirdetve majd valami varázsképlettel kijött a 122 ezer ami még úgy sem jött ki, hogy megvágtak egyszer mondván lámpához menet nem megállás után teszem ki üresbe és szerintük túlságosan a tükörre hagyatkozok és nem nézek hátra... Ala SpuriSuli Dunapláza
Néztem csigát is ha már Pest és nem Vác ők 5 hónapra ígértek gyakorlati időpontot, heti egyszeri vezetéssel...
Szóval felesleges copatásnak érzem az egészet folytatni, ha azt veszem egy SV / ER6 (igen akkor el kell engedni a KTM vonalat..) már ki kijön 800-850-ből és átírva, fojtva megállók picivel kerek 1 alatt, és a következő 4 évben biztosan nem fogom cserélni elvégre a határoló kétcsavar... 72 pacival meg már bőven el lehet lenni, három évig az a 31 is bőven jó volt..
A legjobban az zavar, hogy forgácsolom a keretem, ami valahol 900 - 1 milla közt van, már pedig elnézve a hirdetéseket SM nem lesz 900 alatt, 800 alatt nem, hogy motort nem kapok de jobban járok ha még 300-at költök a mostanira és kap egy 400-as BigBore kitet, mivel itt legalább tudom, hogy nem időzített bombát veszek.
700 körül pl már nem, hogy ER6 de SV sincs, csak vagy lezúzott és hegesztett idommal vagy 30 ezer kilométerrel ami szerintem mindenki tudja egy pl 2011-ben behozott SV-nél mit takarhat...
A B versa amit nem szeretnék ismét eljátszani attól azért szabálykövetőbb vagyok, hogy telibe nyomom a kategóriát és pont mint a kis sárgával hamarabb lesz motor mint kategória...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Győrben is vannak hasonlók, csak térkővel, de nem emelkednek ki az aszfalt síkjából.
Pl. az Árkád mögött kettő is van egymás mellett. Senki nem szokta körforgalomnak tekinteni rajtam kívűl, simán átmennek rajta, én meg szabályosan indexelek is.[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
válasz etnies #106476 üzenetére
A négynapos lazulás alatt olvasgattam pár fórumot, megnéztem egy csomó yt videót, voltam két nagy motoros boltban (Louis, Limbächer), és mindenhol ajánlották a Schuberthet. Nem mindenhol mindenki csak ezt, de ezt mindenki megemelitette, javasolta.
Nekem a felnyitható, valahogy nagyon komfortosnak tünt.Cordurát azért választanék, mert láttam elég praktikus modelleket, kivehető bélés, nyári viselet szerintem kellemesebb mint a bőr.
Illetve, még az is szempont lenne, hogy ne kelljen átköltöznöm munkahelyen. Vennék még egy farmer motoros nadrágot, és letudnám vele a munkaidőm. Persze, ez a nyári hőségben nem biztos hogy működne 🤣
Viszont visszatérve a sisakhoz. Tekintve, hogy az mt03al én a 200km közelébe sem kerülök, így nekem nem szempont a Schuberth dicsért csendessége. Jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #106475 üzenetére
Azért "A", mert egyszer kell megcsinálni, és egy életre elfelejtheted a vizsgázás nyűgjeit.
Én is A2-őt akartam, és hálás vagyok a motoros barátoknak, hogy addig b@sztattak míg végül korlátlan lett.
Te is minden tekintetben jobban járnál, ha most nem is hiszed el, de az idő majd úgyis bebizonyítja. Hallgass néha a jótanácsra.... -
HoaryFox
őstag
válasz Uzmany #106482 üzenetére
Zártnak mindig meglesz a súlyelőnye, hiszen a felnyithatónál van egy plusz mechanika és zárrendszer, amitől biztosan nehezebb, mint egy zárt.
Persze ez a felhasznált anyagoktól is függ.[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
etnies
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106431 üzenetére
A 4 nap most kemény volt nekem is, 3 x 110km lett meg terepen.
Combjaimban rendesen izomláz van, annyit dolgoztam lábból. De azéjóvót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106486 üzenetére
Hogy szerettem én a DRZ-t. Csak aszfaltra már kevés volt. Semmi bajom nem volt vele, két évet használtam és drágábban adtam el mint ahogy vettem.
Pedig mikor megvettem az volt a legdrágább E verzió (2007-es gyártás).Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
mm89
őstag
Na lemostam, vagyis nagyjából mert az előző tulaj nem tudom milyen lanckenőt használt de minden össze van b@szva vele jó vastagon. Vagy valami különös okból indulás előtt fújta... Na mindegy, majd leszedem.
[google fotó album]Viszont van egy viszonylag sürgős kérdésem, hátha tudjátok.
Kell ugyebár eredetiség vizsgálat. Ha az előző tulaj márciusban vette a motort, és csinált ugye eredetiség vizsgát és ezt elküldi nekem akkor azt elfogadják az okmány irodában vagy mindenképp kell új? Tök jó lenne spórolni (bocs, fillérbaszni) egy kicsit rajta.Hroberto
Ha tehetném visszamennék az időben és megvenném az összes drzt 5 évvel ezelőtt. Most meg jól eladnám. Iszonyat ára van..[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #106449 üzenetére
(#106449) etnies
Köszi, ez nagyon jó tipp volt, ezt az üléspárnát tényleg dicsérik, még a zselés komfortülésekhez képest is. Az ülésemet viszont valószínűleg átalakíttatom, az én méreteimmel jobb, ha hátrafelé nyerek még pár centit. Az üllői Berger Motort dicsérték itt többen is, oda fogom vinni én is. Olyasmi kell majd, mint amit a Somotonál csináltak. Átalakítva kényelmesebb lesz kis túrákra is, most egy órára elég az ülés kényelme.
(#106465) Uzmany
Nekem egy Nolan N44 Evo-m van, most nagyon jó áron adják (én 30 ezerrel drágábban vettem). Az állvédője könnyen leszedhető és nagyon jól szellőzik, további előnye, hogy lefelé és oldalra is órási látómezőt biztosít. Érdemes meggondolni. Ha felpróbálod és fülnél nyom, az normális, hamar betörik.
-
veze
őstag
kell új eredetviszga szerintem, minden átíráskor kell, bár mintha olyan is volna, hogy 1 hónapig érvényes egy eredetvizsgálat
A rendszám elhelyezkedése egészen egyedi
Bogyó bá'
kontaktlencse? és el lehet felejteni a szemüveg okozta kényelmetlenséget , volt nincs... ( tapasztalat)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz hroberto #106488 üzenetére
Odavagyok érte én is. Pedig nem régóta használom és még abszolút tanuló fázisban nyomom terepen. De van olyan élményfaktora (sőt..), mint az 1.2-es VFR-emnek.
Abszolút, aszfaltra (pláne városon kívül) tényleg nem való. Nyilván, megfelelő áttétellel el lehet krúzolgatni vele ott is. De akkor vagy úgy gyorsul 100-ra, mint egy kamion, ha meg leáttételezi aszfalton az ember, szétforogja magát. Annak pedig nincs értelme. Olyan célra kell a 6-700 ccm, ha már 1 henger és pl. SM.
Az enyém most 15-47 lánckerekekkel van szerelve, de csak terepen használom, ez már viszonylag leáttételezettnek számít. Hangja alapján a kényelmes utazója most 85-90. A vége 130-140 körül lehet, viszont 1-2-ben kerék, és 3-4-ben is bárhol elrakja a seggét.
Egyébként nagyon durván tartja az árát.. sőt, mondhatni kúszik folyamatosan fölfelé. Iszonyú sokat kibírnak, lehet ütni vágni... Megfelelő kabantartás mellett nem esik szét egyhamar. Pontosan ezért vettem én is (meg cimborám is) ilyet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tamás9x
őstag
Véletlenül nincs meg valakinek az 1P39FMB illetve az 1P52FMI service manualja? rögzítási pontok érdekelnének, hogy 1_1-be cserélhető e a 2 blokk.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #106475 üzenetére
És miért nem jó neked Vácon vizsgázni? Tisztább, szárazabb, biztonágosabb érzés; nekem eszembe nem jutott emiatt Pestre rohangálni...
Rendes körforgó meg van a Tesconál ha arra vágysz. Csak vigyázz, mert sokan azon is elsőbbségadás nélkül átvágtáznak, hiszen ha ők egyenesen hajtanak akkor nyilván mindenki más is úgy fog.
Ja meg van a Mol kút mellett is. Meg a város túloldalán az M2-nél is. Kedvedre válogathatsz![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Uzmany #106487 üzenetére
Már így a harmadik sisakvásárlásom után tisztában vagyok azzal hogy sisakot úgy kell venni hogy bemész a boltokba, felhúzol legalább 5 márkát azonos árkategóriában amit kinéztél, elvagy a boltban a fejeddel a sisakokban legalább 5 percet és érezni fogod melyik gyártó gyártja neked a sisakokat. Felejts el minden márkaberögzülést, húzd fel a kóreait a németet meg az olaszt is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!