-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
2thletme2day
őstag
Üdv
helmetcity.co.uk oldalról rendelt már valaki? Eddigi keresgéléseim alapján itt a legolcsóbb a bukósisak amit kinéztem magamnak (Schuberth C4) de csak akkor ha erre már nem jön rá semmilyen más költség. Mivel Angliából jön elvileg nem kéne lennie plusz költségnek de azért a megerősítés jó lenne.
Egyébként használ valaki Schuberth C4-es sisakot? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra vele kapcsolatban. Jelenleg egy olcsó Lazer Bayamo sisakom van de egyrészt már öregecske/kopottas szegény, másrészt meg rohadt hangos. A zajszint miatt kacsintgatok egyébként erősen a Schuberth felé.
-
dellfanboy
senior tag
válasz 2thletme2day #104901 üzenetére
volt mar a fejedeb c4? vagy igy latatlanba rendelnel?
amugy meg fuldugo
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
A lényeg hogy csinálj róla videókat Dodor most hétvégente 5 ezerért csinálja az olajcserét, ami még márkaszervizben is csak 4 volt. Úgyhogy hajrá
Amúgy 7-9 ezer között simán van egy szerviz óradíja. Nem volt még szerencsém teleszkópolaj cseréhez, de gondolom nincs meg 1 óra alatt, vagy igen?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #104903 üzenetére
Nekem ez volt az sv650s-en.
-első lengéscsillapító olaj Motul 15W Expert 1L 3 450,-
-első lengéscsillapító szimering 41×53×8/9,5 D 1pár 3 400,-
-munkaideje: 3 500,-/ óra 2,5óra 8 750,-Asszem azóta már feljebb ment a az óradíj, de max 5k/óra.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104906 üzenetére
Jó de ez BMW Ott egy olajcsere+átvizsgálás 80 ezer
Yamaha márkaszervizben 8500 volt az óradíj.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Khaosz55
addikt
válasz zgospel #104908 üzenetére
Nekem most az mt09-en az olajcsere (motul 5100)+ szűrő munkadíjjal 20 K volt a hivatalos szakszervizben.
Vehetnék BMW-t, de nem veszek elsősorban érzem a túlárazást a terméken, cascon, és szerviz szolgáltatásban. Véleményem szerint vannak ár érték arányban sokkal jobb gyártók ezen a téren.
Engem sosem hozott lázba valamiért a BMW.
Egyszer egy srác mondta nekem, hogy a BMW-nek a legjobb a világon a marketing politikája. Aki vesz egy BMW-t az elhiszi, hogy a világ legjobb motorján motorozik.
Sok ismerősömmel beszéltem aki nem motorozik, sosem volt motorjuk, de lenne nekik az tuti BMW lenne. Más nem is jöhetne szóba. Hát erről ennyit.
-
zgospel
őstag
válasz Khaosz55 #104909 üzenetére
Többnyire egyetértünk.
Kivéve a marketinges részt. Ducatinak meg a Harleynak sokkal jobb az életérzése amit árulnak Amit, amennyiért és amilyen mennyiségben ők el tudnak adni, na ahhoz képest a BMW a kanyarba sincs
Távol áll tőlem hogy BMW buzi legyek, de azt nem lehet eltagadni hogy amikor az S1000RR megjelent az ledobta az atombombát a sportmotorpiacra. Ott a többi gyártónak erősen megremegett a kezében a toll. Elég megnézni hogy a japánoknak mennyi időbe telt mire hasonlóval jöttek elő, 2015-ös R1 személyében. A Hondának meg a Suzukinak csak 2017-re jött össze.
De ott van az R verzió: kanyar-ABS, elektromos futómű, lefele gyorsváltó elég sokára lett más hasonló kategóriás motorokon is elérhető.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #104910 üzenetére
Akkor kicsit menjünk vissza az időben. A honda kihozta a 88-ban xrv sorozatot, ezzel új kategóriát teremtve, a többi gyártó sokáig csak kullogott utána, illetve próbálta másolni. A mai napig partiképes motorok. Mondom ezt honda fanként.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #104906 üzenetére
Ezeket az óradíjakat kötve hiszem h bármelyik magánszemély kifizeti garin túl.. pontosabban ha igen, akkor nagyon gyéri pénzügyi intelligenciával bír..
Nyilván, más az amikor valakinek van egy cége, s amúgy is kell a költségszámla, vagy eleve nagy cég az adott jármú tulajdonosa és akkor "nincs választás ki kell köhögni" elven elviszik.
Mindenesetre egyébként tudjuk h nem túl megbízható technika.. persze vannak kivételek, de azért szervizigényt tekintve abszolút az élen jár és ez nyilván egy kódolt, mérnökök által fejlesztett márka tulajdonság. Az is profit, az is bevétel.
DE, azért ilyen rezsióradíjak mellett baromi kíváncsi lennék, h arányaiban megérné-e bekockáztatni a garancia meglétét azzal, h az ember elfelejti a gyári szervizt és ezen összegekből inkább kifizeti az esetleges hibákat.
Bizonyos típusoknál lehet érné a tulajt némi meglepetés, pozitív irányba."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #104910 üzenetére
A technikai újítások megjelenését nem vitatom, a teljesítménymaximummal való büszkélkedéssel azért nem értek egyet. Az nem minden és a kezdeti RR-ek blokkjai hullottak is szép számmal szét.. ami akkor szintúgy "új irány" volt a literes sportmotorok körében..
Tehát, úgy gondolom, h a japánok mindig is próbáltak egy használható, tartós, kevésbé drága fenntarthatóságú motort gyártani. Nyilván, az erő folyamatosan nő a japánoknál is, de talán ők a racionalitást és az elveket kevésbé adják fel.Pocee
Félreértettél, nem kikeményíteni akarom teljesen, csak valamennyire keményíteni, h alap esetben se üljön be annyira, és jobban lekövesse az utat.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
2thletme2day
őstag
válasz dellfanboy #104902 üzenetére
Nem volt még a fejemen C4 de mindenképp próbálok egyet rendelés előtt. A füldugózást unom már nagyon de kényszerből muszáj vagyok használni. A jelenlegi sisakom annyira gyatra hangszigetést illetően, hogy akármekkora távra megyek kell a füldugó. Mindamellett nem is szellőzik szinte semmit és már a plexi mechanika is ki van kopva.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
ismerősömnek egy 98-as kawa er 5 mocija van. Az a kérdésem, hogy az első fékbetét mikor kell cserélni, tehát mennyi a minimális ajánlott réteg mm-ben ami után ajánlott cserélni a betétet?Illetve nem tudja valaki mekkora az ajánlott láncfesség ?
-
runner 125
nagyúr
Alapmű, Herl Károly 90 éves.
Hatalmas forma!
Tessék megnézni az előző 3 videót is, aki még nem látta, pár perc csupán, de addig is, 3 idezet:
"..és ez a dob nem vót' rajta, csak itt a cső.., levettem, olyan hangja volt bazmeg, hogy ment a qrva anyjába mindenki.."
"...ezek Csepel alkatrészek, tudod?! Egy motorbicikli alkatrész, munkára vannak előkészítve, majd aztán ez lesz összerakva, ..oszt' adom el őket.. Mindig csinálok valami kis pénzt a nyugdíjhoz.."
"Csúnya nőt itt még nem láttam! Aszongya', 18 éves...így, becsukott szemmel, mind jöhet!"
Józan ésszel, élni akarással teli, tökéletes időskor ideális képe maga az öreg! Ettől él, ez tartja életben, a nők, motorok, történetek. Nagy tisztelet neki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #104915 üzenetére
Amíg garis a motor,addig kötelező oda vinni. (Nix gari akkor fájdalmas tud lenni 40-50eKm környékén előforduló szöghajtás hiba 850eFt és vadi új 1-2eKm de előfordul a ~25eKm vezérműtengely kopás is. Az előbbit természetesen gariban javítják/cserélik,de az utóbbinál nem volt garancia,így 3Milláért új blokkot ajánlottak fel a ~3éves 1200Rt-be.Nem vette meg,hanem megoldotta jóval olcsóbban,okosba. Prémium termék prémium árakkal..
Most az új Gs-re akár 5év garit is lehet venni,66eFt-ért. Hülye aki ennyiért nem veszi meg.Ui.
Most üzent Déczi,kész a rugóstagom. 40eFt lesz.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Horvi
őstag
válasz -Mosquito- #104923 üzenetére
Mit kellett a rugóstaggal csinálni? Vagy csak sima felújítás volt?
Egy kérdésem is lenne a nagyérdeműhöz. A hátsó rugóstagon van rebound állítási lehetőség és a manual azt írja, hogy állítsam be a kívánt poizícióba amíg nem érzek/hallok egy kattanást. Viszont nekem fokozatmentesen lehet tekergetni szóval nincs kattanás. Gondolom ez nem túl jó Ezzel lehet kezdeni valamit? Vagy felújítás egyből és attól majd "megjavul"?
Hello darkness, my old friend...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #104927 üzenetére
Hát igaza is volt most is. Egyébként szelep állíts, karbi szinkron, gyertya csere van terítéken és ha már ott volt, mondtam, hogy nézzünk bele, mégis eltelt 13 év. Felesleges volt, de így nyugodtabb vagyok, mert egy nehéz indulás után b.szott volna az ideg,hogy miért nem néztük meg.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vendingo
veterán
Varta akkumulátort mennyire ajánlanátok? Helyi boltban ez lenne, de mindenki az exide-ot mondogatja. Nincs kedvem rendelni, inkább vennék helyben. Most banner volt benne, nem tudom mennyi idős, de zárlatos lett.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #104930 üzenetére
Nekem Varta Powersports AGM van!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Engem copat a jó isten....
Valamelyik vezérműlánc feszítő patron minden évben elfossa magát, most éppenséggel a hátsó henger patronja ment el vadászni és akadt meg valamiért... Pedig nem olaj nyomással operálnak... még jó, hogy tavaly kettőt vettem....
Ezekben a rugós vackokban mégis mi tud tönkre menni?
Plussz egy a Varta akkunak én tavaly dobtam ki hatéves korában, szintén Varta lett helyette.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
TotalBike videó: Honda CB500X
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
500 ezer-1 millió Ft között milyen kardános motor létezik a Yamaha XJ 900S-en kivül? Átülnék a robogóról rendes motorra, és több helyről hallottam, hogy ez a Yamaha annyira nem kezes, nem épp kezdőnek való. Kényelmes túragépben gondolkodom, chopper nem kell.
-
emre
veterán
válasz Hauptmann #104940 üzenetére
A BMW-k jelentős része, MotoGuzzi, az NT Hondán kívül Suzuki VX800, meg néhány régi GS, valamint Kawa GTR1000 és XVZ1200. De ha az XJ is túl erős első nagy motoronak a két Kawa is kiesik. A GTR igazi hosszútávú túragép, az XVZ meg egy intergalaktikus relaxfotel.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz JoinR #104943 üzenetére
De a videóban azt mondják, hogy sokkal jobb a friss verzió, mint az eddigiek voltak, főleg a light terepes képességei. Na én erre a tulajdonságára vágyom leginkább - a jó öreg GS 500 után. Azzal nem lehet még egy murvás úton, földúton sem végig menni az instant pofára esés veszélye nélkül.
szerk: a GS földúton csúszkál, tolja az elejét, a legkisebb huplin is felüt - horror!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #104945 üzenetére
Még a 700-ason sincs ABS -nekem az "utolsó" motoromon viszont kell hogy legyen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen