-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
válasz fcbarca #78099 üzenetére
Én sem az említett típus tulajdonosa vagyok, de a legideálisabb fogyasztás a forgatónyomaték (Nm) maximumánál van, ami kb. a teljes fordulatszám háromnegyede nagyjából.
Szerk.: ez a fajlagos üzemanyag fogyasztásra értendő, nem pillanatnyi és nem is átlag fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #77876 üzenetére
Ezt a kodlampat hogyan allitom be? Nincs ilyen csavarom, es a foncsor szepen mozgolodik benne, szabad kezzel is billentheto...
fotó -
rvn_10
senior tag
A 2007-es vectrak mennyire jók? Illetve az 1,9 es dízel motorjaik? A kinézett példány 200.000 et ment.
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Gondban vagyok mert megvettem ezt a törlőlapátot:
[link]
De nem jó a kocsihoz. Pedig 1.4-es benzines Corsam van 2007 augusztásban lett forgalomba helyezve tehát biztos a 2006-os széria. A lapát mérete és a csatlakozója jónak tűnik de kb 1-2 mm műanyag miatt nem pattintható rá a karra.
Visszaküldeni nem tudom mert kibontottam. Van ilyen hogy vmi gyártmány nem jó a kocsihoz? -
rvn_10
senior tag
Nézelődöm és érdeklődök az egyes tipusok, motorok között,egyelőre nem tudom pontosan mit is akarok. Erre (is) van a topik, hogy ilyen tipusu kérdéseket ia feltegyünk nem-de?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
Szada85
aktív tag
válasz rvn_10 #78107 üzenetére
A - szerintem - legtisztább útja ennek, ha elöször is leülsz a családdal, és definiáljátok a célokat az autóval, az elvárásokat, mert addig csak a pillanatnyi hév rángat a típusok között.
A keretetek adott, illetve nagyjából azt is leírtad, hogy milyen felhasználásra ( napi 15km ingázás ), mellette néha egy-egy hosszabb út - keresel autót.
A következö kérdés, hogy igazából mekkora autó is kell?
Elég a kisebb méretü, cserébe praktikusabb ( mint pl, amit írtál Meriva, 5 ajtós H Astra ), vagy olyan, amiben böséges a hely a családnak, illetve szükséged van a nagy csomagtérre is ( pl. C Vectra/C Vectra Caravan ).
Ezekkel a paraméterekkel már nagyjából le lehet szükíteni, hogy pontosan mely típus/típusok jöhetnek szóba Nektek.A benzin/dízel kérdés megint örök, ahogy már feljebb is írták, 15 km-es "rövid" utakra, illetve ha sokat használod városban ( értsd beindít-picit megy-leállít-majd újra ), azt a dízelek nem túlzottan fogják szeretni ( a dízel köztudottan nehezebben is melegszik be, stb. )
Alapvetöen én is egy benzinest javasolnék, a motorvariánsokat pedig majd az adott típust kiválasztva fogod látni.
Egy 1.6-1.8 (illetve innen felfele) szívóbenzin a mindennapi közlekedéshez szerintem elégséges erövel bírhat, föúton nyugodt, egyenletes tempóval ingázva a hajadat sem fogja leenni ( bár persze relatív, kinek mi a sok fogyasztás ), krúzolásra pedig az autópályán a kirándulásokra is megteszi. -
kocolaci
csendes tag
válasz Szada85 #78073 üzenetére
Igaz, hogy B Zafirához (DVD90 rádió), de én is Densiont használok, GW300-at. Az eszköz teljesen jól működik, minden funkciót a kormányról vagy a rádióról lehet kezelni, információt a központi kijelzőre írja ki (szám came, album, előadó, mappa, lejátszási mód).
Ha jól láttam, akkor van nekik J Astrához való verzió is, amiben hasonló/megegyező rádiók voltak, mint az Insigniában. -
Szada85
aktív tag
válasz kocolaci #78113 üzenetére
Ezek alapján akkor valószínü müködnie kellene, mivel nem találtam direkt Insignia kompatibilitást, emiatt is írtam, hogy a legbiztosabb, ha rákérdez.
Irigylem is a FL-es Vectra, B Zafira tulajokat, mert a FL elötti ncdc2013-assal elvileg nem kompatibilis ( legalábbis lista alapján ), ezért ott valamit tákolni kellene és megcsapolni a CD-tár vezetékét valami módon, de ahhoz meg kellene ismerni a Dension lábkiosztását. -
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Willie #78117 üzenetére
Ránzésre egy relé foglalata.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Hauptmann
addikt
Multikormányt mennyire nehézkes beszerelni egy Astra G-be? A két gombsort del lehet szerelni a sima kormányra, vagy kormánykereket is kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
-
WP14
őstag
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #78120 üzenetére
Danke
WP14: Rosszul látod, mert nem a bal hátsó ajtó tér el színben a többitől, hanem a bal első ajtó alja valamint a sárvédő ív és felette lévő rész De végülis rá lehet fogni, hogy az ajtó üt el, pedig az gyári teljesen
V6-ot láttam már vekiból, 2,5-2,6-ot, de turbót még nem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #78124 üzenetére
Semmi durva nincs itt, én fújtam le Ahhoz képest egész jó lett, hogy csak ott a hátuljánál látni színeltérést, pedig jóval több elem van amit én fújtam le. Ok.: még úgyis kap jövőre másik hátsó lökhárítót, a két hátsó ív is ki lesz cserélve még ha most rendben is van, és majd akkor lesz lefestve amit kell
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #78126 üzenetére
Ui.:
Elpakoltam a kocsiban, közben kiderült, hogy 6 éve lejárt az EÜ doboz, cseréltem, a régi spray tűzoltópalackot cseréltem egy ABC szakaszos porraloltóra, kidobáltam kb 10 kg felesleges szerszámot, kacatot a csomagtartóból, most már felesleges plusz folyadékokat, egész jól el is pakoltam azt ami benne maradt, így most egész takaros rend van benne A pótkerékbe szerencsére befért a szerszámos táska, pótizzók, vontatókötél, bikázókábel, kontakt spray, javítófesték, defekt spray.
A kesztyűtartóban is meg kell csinálni ugyanezt a pakolást mert ott is elhatalmasodott a káosz már egy idejeIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #78129 üzenetére
Szép is az. Azért írtam úgy, hogy építettem volna, mert a B Vectra formája nagyon tetszik még mindig, csak "gyenge" motorokkal szerelték, kivéve az i500, bár nekem az is kevés.
Na azért volt tervben, hogy egy V6 turbot építek bele, olyan 300 LE közelitInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
#51970304
törölt tag
Sziasztok ! 2004 es évjáratú Z14XEP ASTRA H ról lenne szó.
Hibakódok P1606 és p1112Tempomatozásnál tapasztalom azta hibát, hogy emelkedőnél az automatikus gázadás nem egyenletes hanem szakaszos. Illetve tempomatozásnál bedobja a szervízlámpát. A motor gázadásra nem reagál. Ilyenkor újra kell indítani az autót és minden megjavul.
CIM modul forrasztások rendbe lettek téve.Azzal nem gondolnám, hogy probléma lehet. A twinport szívósor pálcába közepén a mágnes ok. A pálca nincs eltörve és a pozíció érzékelő is ki lett mérve az is rendben van.Valakinek van a fenti hibával kapcsolatban tapasztalata?
-
psalm69
csendes tag
válasz Hauptmann #78119 üzenetére
Szia!
Egy Z14XEP Astra G-ben cseréltem multikormányt.
- vettem egy multikormányt
- kaptam egy bontott kormány/légzsák átvezetőt (mert az eredeti nem támogatta a multikormányt) ezt cserélni kell.
- volt egy olyan Pioneer rádióm ami vezetékesen távirányítható.
- vettem egy kontrollert a rádióhoz. [link] -
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #78129 üzenetére
Pedig az i500 is nagyon szépen szól, 1-2-t volt szerencsém hallani picit más az orgánuma, mint az enyémnek.
A teljesítmény pedig relatív, persze a sok sosem rossz, én is szeretem, ha van hova nyúlni szükség esetén, de a közlekedési helyzetek 90%-ára böven elég már ez a 211 is, nem nagyon volt eddig, hogy kevésnek éreztem volna. 200 tájékán vehetö észre, hogy ott már nem annyira fickós, onnantól már csökken a vehemencia, de abban a sebességtartományban amúgy is ritkán mozgok, így nem zavar, meghagyom a területi képviselöknek meg a kispöcsüeknek az effajta belsö sávos emberkedést. -
WP14
őstag
válasz Szada85 #78134 üzenetére
Én is hallottam az i500-at, természetesen kellene is, de turboval azért mégis más lenne a hangja is, főleg egy minőségi lefújóval, pl. Bailey.
Abból indulok ki, hogy enyém gyárilag 190 LE és 250 Nm, de a phase1 óta sokkal inkább élményautó a 230 LE és 360 Nm-rel, mint előtte. Olyan többletet adott, amit nem képzeltem, pedig tudtam sokat dob rá.
Én sem azért írattam meg, hogy folyamatosan a belső sávban haladjak 230-cal, de sokszor jól jön a fürgesége, ereje.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
válasz #51970304 #78132 üzenetére
Szia.
P1606 Motorvezérlő csere szükséges (ECU) C-002
Universal
P1606 Motor nyomaték nem elfogadható.P1112 Port inaktiváló mágnesszelep működési hiba C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör alacsony feszültség C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör magas feszültség C-010A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
Na bedobom ide is, kövi héten megyek haza és pár dolgot addig be kell szerezni, mert gatyába rakjuk a taligát:
1.4 XEP-re van kinézve 19FG motorkód kezdettel:
MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 4L olaj és Mahle OX173/1D/SZ szűrő. Ha ez jó, majd megnézzük a 0-s változatot is kövire.
Hűtőfolyadék. Nekem elég narancssárgásnak tűnik, de elvben piros kell bele. Gyári GM jó bele? Ha igen akkor 2 vagy 3 flakont vegyek? Nem tudom mennyit lehet leengedni belőle, gyári töltet valami 5,5l körül van, de szerintem 2 liter simán benne marad a blokkban és járatokban.
Többi:
Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen.
Második: felső burkolatból ez jó?
Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be?
Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet
Na aki tud pipáljon be pár sort, hogy tolhatom kosárba
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz Luck Dragon #78136 üzenetére
Köszi szépen hibakód leírását...Ezt eddig is tudtam mert kiírta az autocom. Nem a hibakód leírására vagyok kíváncsi.
Ebből semmi nem derül ki...Csak annyi, hogy nem jó a nyomaték és nyilván ettől dob twinport is hibát. Ahogy írtam a jeladó ki van mérve és tökéletesen működik. -
mohabá 007
aktív tag
válasz #51970304 #78141 üzenetére
A topiktársak csak segíteni akartak..
".. Nem a hibakód leírására vagyok kíváncsi….. Ebből semmi nem derül ki...Csak annyi, hogy nem jó a nyomaték és nyilván ettől dob twinport is hibát…."
Melyik hibakód mondja,hogy twinport hiba van?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78143 üzenetére
Tudom, hogy segíteni akart. Meg is köszöntem neki. P1112 a twinport szívósor hibára utal. Semmi rosszindulat nem volt a hozzászólásomban.
-
-
Feenyx
aktív tag
válasz #51970304 #78145 üzenetére
Nekem akkor dobta ezt a P1112-es kódot, amikor a Twinport szelepvezérlésről lehúztam a vákuumcsövet. Nekem ez rosszalkodik, ki is mérték, hogy nem mindig tudja éppen hol áll. Nekem az a jelenségem, hogy 3000-es fordulat körül ha intenzíven gyorsítok akkor torpan egy pillanatra az autó, miután lehúzom a vákuumcsövet nyitott állapotban maradnak a twinport szelepek és akkor nem produkálja ezt viszont a P1112-es hibakódot kapom. Azt megnéztétek, hogy nincs-e kicsúszva/elrepedve/elszakadva? Ha nincs én lehet egy teszt erejéig lehúznám a csövet róla (a végét a csőnek egy csavar el lehet dugaszolni), hogy akkor is prdoukálna-e ilyet. Csak tipp de mondjuk engem még aggaszt ez a P1606-os kód is.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #51970304 #78144 üzenetére
Én másképp látom
P1112 = IAT, Circ Interm szenzorok, alacsony feszültség
lAT (Intake Air Temperature) – A beszívott levegő hőmérséklete
" Az érzékelő meghibásodása P0112 vagy P0113 diagnosztikai hibakódot eredményez.
(P0112 = Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő 1 áramkör alacsony jelszintű bemenet)"Ha a szívócsatornába áramló levegő hideg, az IAT-érzékelő a gyújtásidőzítésben is szerepet játszik.(rossz gyujtásidőzítés = nem megfelelő nyomaték)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#51970304
törölt tag
válasz Feenyx #78146 üzenetére
Mindenképp a levegő beáramlás körül gondolkodom az én észjárásom szerint. Gyanakodok a légtömegmérőre is. Lehet az ad rossz értéket és az produkálja a hibát. Érdekes játék lesz az biztos.
A tempomat tuti, hogy azért oldja a gáz és teszi vész üzemmódba a dolgokat mert rossz nyomatékot érzékel.
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Hol a legérdemesebb,és legolcsóbb Astra G-be alkatrészeket vásárolni?
-
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78147 üzenetére
Itt egy leírás. Ettől függetlenül lehet a te észjárásod a helyes
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...