-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Feenyx #78495 üzenetére
A logikát alapvetöen én Sem látom, emiatt is írtam.
Az alapkoncepció rendben van, mert a nappali menetfény elvileg a láthatóságot hívatott javítani ( bár ugye erre lehet kontrázni, hogy miért nem a kötelezö tompított lett erre a megoldás, de mindegy ), amivel még alapvetöen nem is lenne gond, de pont ezt nem értem én Sem, hogy miért csak elöl kötelezik a " láthatóságot ", az autó hátulján miért nem..Nem egyszer pályáztam esöben pl, ott Sem könnyü az ilyen kivílágítatlan autókat észrevenni, de nyilván lehetne még sorolni helyzeteket.
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #78501 üzenetére
Hülyeség ellen nincs ellenszer
A menetfény arra való, hogy ne indulj el úgy otthonról, hogy nem ég egyetlen lámpa sem az autón. Én is beépítettem egy osram szettet a szabályoknak megfelelően: gyújtásra kapcsol a menetfény, így szabályos nappal városban, pályán, akárhol, és persze közben hátul semmi sem világít. A helyzetjelző kapcsolásával azonnal le is kapcsol a menetfény, onnan pont úgy működik mint eredetileg. Esőben, ködben, este, stb, olyankor pedig tompítottat kell kapcsolni. Aki viszont pl ködben vagy esőben sem kapcsol semmit, az legalább így szemből látható ahhoz képest, hogy jó esélllyel a menetfény nélkül egyetlen lámpája sem világítana.
Nappal egyébként a hátsó 2x 5W fényerejű lámpának sok fénye valóban nincs, én inkább a lámpák működőképességét ellenőrző rendszert tenném kötelezővé, sokan járnak kiégett lámpákkal.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WZP
aktív tag
válasz Szada85 #78501 üzenetére
A tompított folyamatos égetése 120Watt lenne. A nappali menetfény lényege, hogy például alacsonyan szembe sütő napnál is lássad a szembejövőt, sötét alagútban ne váljon láthatatlanná behajtás után az összes autó, stb. Es megoldja ezt a feladatot kb 30Wattból, ami felszorozva sokszázezer autóra már a benzinfogyasztáson is erősen meglátszik. Külön jó, hogy még az emeltfényű H7 élettartama se megy el arra hogy nappal égesd.
Hátulról gondolom azért nincs, mert egyrészt akivel egy irányba mész, azzal nincsen akkora sebességkülönbséged. Másrészt gondolom ha erős piros lenne, akkor a féklámpával lehetne összetéveszteni könnyen, ha erős fehér, akkor azt hinnéd hogy jön, nem pedig megy.
Autópályán meg kötelező a tompított, ha esik, ha nem.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
_seth_
veterán
Nem 120W az.
-Tompított 2x 55W
-Helyzetjelzők 4x 5W (nálam pl 6x 5W)
-Rendszámtábla világítás 2x 5W
-Műszerfal legalább 3x 5W
-Egyéb beltér világítások: kapcsolók háttérvilágítása, fedélzeti világítása stb, ebből is összejön simán 30-40W.Nálam 200W kb a tompított és kb 90W ha csak a tompított kapcsol fel, ha pedig csak a menetfény akkor az utastérben csak az világít ami gyújtásra kapcsolja a világítását. A menetfény 13W-os értéke pedig elenyésző
Szerk: igaz, már nem halogén van benne nekem sem hanem xenon, ami ugyan 35W-os, de hogy pontosan mennyit fogyaszt nem tudom, egy halogén izzónál könnyebb meghatározni
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ufonauta
aktív tag
válasz Szada85 #78501 üzenetére
"( bár ugye erre lehet kontrázni, hogy miért nem a kötelezö tompított lett erre a megoldás, de mindegy )"
Azért mert a menetfény a távolról láthatóságot hivatott biztosítani jó látási viszonyok között. Ezért szúrófényként működik és sokkal messzebbről észrevehető (amennyiben nem valami utólag gányolt menetfény). A tompított, mint a neve is mutatja tompítva a gépkocsi elé világít elkerülendő a szembejövő vakítását. Ellentétben a menetfénnyel. Ezért is előírás, hogy a tompított kapcsolásakor a menetfénynek 50%-ra kell csökkenjen a fényereje. Feltételezhető, hogy tompítottat éjszaka, vagy rossz látási körülmények között kapcsolsz, amikor a szúró menetfény vakíthatja a szembejövőt. Nagyjából ennyi a lényege. Mondjuk ez még mindig nem magyarázza meg, hogy hátul miért nem pislákol legalább egy mécses a menetfénnyel együtt.
-
F_Zolee
veterán
válasz ArthurShelby #78497 üzenetére
Auchan 98assal nincs gond. Nekem ezzel fogyaszt normálisan. Míg az omv mm-től szélsőségesen holott a vezetés stílus viszonylag állandó.
-
_seth_
veterán
válasz ufonauta #78507 üzenetére
Khm. Azért az utólag gányoltat magamra veszem. Nekem osram van beépítve szabályosan, műszakin is gond nélkül átment, a lökhárítón való elhelyezése és az elektromos bekötése is szabályos. A fényereje is teljesen a gyári megoldásokéval azonos. Itt inkább olyan van, hogy minőségi és kínai menetfény.
Kétféleképpen is be lehet kötni, tompítottra 50% fényerő csökkenés vagy ki is kapcsol teljesen.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz ufonauta #78507 üzenetére
Persze, emiatt is írtam, hogy alapvetöen értem a menetfény célját ( a másik lehetöséget csak opciónak írtam, de a fogyasztást tekintve persze jogos pont a spórolás ), tényleg az a része nem világos, hogy ugyanezzel a lendülettel már ráköthették volna a rendszerre a hátsó helyzetjelzöket is, pusztán a teljesség végett.
-
ufonauta
aktív tag
válasz _seth_ #78511 üzenetére
Ehe véletlen sem bántásból írtam, de tényleg elég sok a gányolt cucc az utakon. Nem feltétlenül csak a kínai és márkás cucc közötti különbség és a szabályos bekötés miatt, hanem a lényegét tekintve sokaknál összevissza világit, pedig több száz méterről ki kéne, hogy verje a szembejövő szemét. Sokan felteszik és megelégednek azzal, hogy szabályszerűen be van kötve és világít, de nem veszik a fáradtságot, hogy ugyanezt az autót megnézzék szemből több száz méterről. Nekem a J Sedanban gyári LED-es menetfény van. Noh az távolról tényleg brutál. Közelről meg alig látom, hogy világít. Ez a lényege a szúrófénynek. És valóban szabály szerint a tompítottal, vagy 50%-ra leveszi, vagy akár ki is kapcsolhatja. Az enyém 50%-ra veszi. Mondjuk ezt számomra érthetetlen módon megteszi akkor is, ha csak a helyzetjelzőt kapcsolom be pont abból a megfontolásból, hogy hátulról is látható legyek.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
-
zolikaDB
veterán
Uraim, ha már akku, akkor Exide vagy Banner?
Az arcképes oldalon azt írják, hogy mióta a Banner román gyártású, azóta vannak gondok vele... -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #78515 üzenetére
Bosch S3 72Ah, egy totálkárral végződő balesetben megsérült, előtte kb fél éve volt az autóban, utána még kb 1,5-et húzott ki mire elkezdett savgőzt eregetni magából.
Exide Premium 72Ah, élt 300 napot, cella zárlatos lett.
Exide Excel 54Ah, 2013 március - 2015 január, elgyengült, visszakaptam az árát.
Bosch S3 72Ah, 2015 január - 2017 március, szintén megadta magát, az árát nem kaptam vissza, de legalább a méh telepen adtak érte valamennyit...,
Varta Silvery Dynamic 74Ah, 2017 március - ?Több villamosságis szerint is rendben van az autó töltése, rámérve multimeterrel is rendben van, akku tesztelő is helyes töltést mutat, az akkuk ellenben átlag 2 évet bírnak... Ezek közül ami minőségi volt az az excel premium, de 300 napot kihúzni és zárlatosként meghalni a legrövidebb üzemidő nálam... anno a praktikeres gigawattok is többet bírtak. A jelenlegit sokan ajánlották, remélem ez megfutja akár a 3 évet is Jah, a töltés egy dolog, kérdés a fogyasztó oldal is, azzal is rendben van, az utólagos riasztó ami fogyasztott néha többet a kelleténél, repült is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz MunezXBK #78518 üzenetére
Nekem olyan még kadettben volt, nem mondom, hogy jól bírta, de nem volt rosszabb mint egy bosch pl, bár az S3 abból a budget kategória.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #78519 üzenetére
Én is ebből kiindulva vettem, hogy egy valóban minőségi akku hátha tovább bírná Eddig nem voltak indítási gondok, de hideg sincs és az akku is friss még.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Faterkam
addikt
Sziasztok!
1 hónapja szivat a H Astra. Október elején megjelent a Check Coolant level! a kijelzőn. Nagyon nem ijedtem meg, mert már máskor is csinálta, ha pár mm-rel a hideg vonal alatt volt. Rátöltöttem kb. 2dl desztvizet, így a vonal felett volt a szint 2mm-el. De ezután is kiírta. Melegen kb egy ujjnyira van a vonal felett. Most ebből fecskendővel leszívtam. Hidegen pont a vonalig van a hűtőfolyadék. De persze most is kiírja néha. Már nincs ötletem :/"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
félisten
Corsa B mennyire gázos széria ilyen 300k magasságában? A C-be beleástam magam tetszett csak hát... Olyanra nincs keretem.
Vagy C-s de plafon 500k...
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz Luck Dragon #78526 üzenetére
Klíma sem kell, egybe legyen. Akkor B felejtős...
Kár! A C-s nagy falat ebben az árban, de van annyi infom róla h ha megnézem megyek vele sok feher folt nem marad, bár pl olaj éves ilyen. Na de majd akkor! -
zolikaDB
veterán
Koszi fiuk!
Eddig Exide Excel volt, csillaggarazsos autoban, 5 ev utan volt szombaton az, h 2 nap allas utan nem indult a szeker, Torque progi 6V-ot mutatott, es en is gyengenek ereztem mar par hete. Na, az ember ismeri minden rezgeset a kocsinak - legalabbis vannak itt ilyenek Amugy a gyari helyett 62Ah-s volt.
Valszeg Premiumot fogok most venni. -
Markizmark
addikt
válasz Kolondrum #78525 üzenetére
200-ért vettünk tavaly bnőnek egy B-t, 5 ajtós, C12NZ, 45 ló, semmi extra csak KP zár. 1 rohadás nincs rajta. Összefoglalóban a nevem mellett ott van az is. Egyszerű és sokkal könnyebben szerelhető autó, mint egy F astra. Városi futkározáshoz tökéletes.
Menetfény téma: Miért is kéne hátul világítania nappal valaminek? Nekem elöl dimmerelős OSRAM DRL102 van, gyújtásra világít, első helyzetjelző izzót kivettem pont azért, esőben vagy szürkületben rá tudjam kapcsolni a hátsó helyzetjelzőket is. Tompítottra pedig ledimmerel 50%-ra. 15W-ot fogyaszt 140W helyett. (H4 2×55W + első helyzetjeltő 2×5W + hátsó helyzetjelzők 2×5W + rendszám 10W). Plusz minek koptassam az emelt fényerejű H4-est, ami egyébként is arra való, hogy lássak vele?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #78529 üzenetére
Helyzetjelzőn nem dimmel?
-
trassher
addikt
Látom akku téma van, nálam is ez volt a mai program. Péntek óta állt az autó, már a nyitás is nehezen ment így tudtam, hogy nem fog indulni. Elmentem a boltba és vettem egy 55Ah-s electric power akkut. Ha a ridegtartásos suzukiban 4 éve megy úgy, hogy reggel beindít - 3 km múlva leállít - délután negyed 5-kor beindít - 3 km múlva leállít akkor nálam sem lesz gond. Amivel vettem az autót az egy 2013-as gyártású bosch silver s4 44Ah-s akku volt. Már tavaly télen is úgy indultunk, hogy 1 napig volt a töltőn szóval nem lepett meg.
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #78533 üzenetére
Lehet neked volt igazad
Delutan mar 3-an bikaztak, mire keritettem egy vastagabb kabelt, mert a sajat kis inditokabelem szart nem ert
Azzal elvagtattam a legkozelebbi boltba, es egy 70Ah/640A-es Banner mellett dontottem.
De olyan hangja van inditaskor, mint amilyen nem volt par honapja a regi akkuval. Indult egybol a regi is, nem tekergette, de hallottam a hangjan, hogy nem a megszokott. Es igen, a bolt elott 10.2V-t mertunk, inditaskor 5V...
Meglatjuk, mit tud a Banner. (Anno hosszu evek allasa utan, valamikor 2005 tajekan feltoltottem egy Bannert, es poccre inditotta a fater akkori Audijat, szoval a bizalom megvolt) -
Faterkam
addikt
válasz littlejohnny #78532 üzenetére
Na én is erre jutottam! A következő olajcserénél ez is a listán van már :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
WZP
aktív tag
válasz trassher #78510 üzenetére
Ilyenkor kell kivakuzni a retináját És ezért is szoktam kapcsolni tompítottat, annak ellenére hogy ha van menetfényed akkor elméletileg nem kötelező pályán. (bár az OPC-ben meg már nincsen menetfényem, szóval itt nem fenyeget ilyesmi, kapcsolok és kész ) Amúgy tervezek is egy ilyen aranyost, mert OPC-n már nem szeretném megfuratni a drága lököst [link]
Ez egyben ködlámpa, DRL, és kanyarfény.
Akku téma: Exide EA612. Most egy éves, eddig hibátlan. Forexnél nemrég mértek rá. Nagyobb indítóáramot tudott mint ami rá van írva
Amúgy egy ilyen mobil bikán azért gondolkozom. Használható power banknak is telefonnak pl... de váratlan indítási nehézségnél meg életet menthet. https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=18406
Inter Arma Enim Silent Leges
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #78538 üzenetére
Le fogják húzni a márkát a WC-n, pont most mikor egy nagyon jó irányba ment el az Opel!!! Igy ilyen hírek után az új autó eladások is visszafognak esni. Te pl igy vennél új Opelt?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz AMD Power #78539 üzenetére
Erre nagyon nehéz válaszolni, hisz az új Astrát és annak megbízhatóságát sem tudom. Itt a lényeg az, hogy az eddig bevált nevek, mint az Astra,Corsa, és a többi milyen megbizhatóságon fog majd nyugodni. Vagy jobb vagy rosszabb lesz, Ha jobb vagy azonos ,akkor miért ne maradnék? Elenben ha rosszabb, ez nem kérdés jövőben akkor lehet másfelé fogok érdeklődni. Bár ez mostanában hálla az égnek nem fog érinteni. És csak háttérben meghúzodva olvasom ,hogy mi fog történni a szeretett márkámmal.
A kérdést vissza dobom feléd, igaz tudom hogy a következő autód már nagy eséllyel nem Opel lesz, de utánna téged ez hogy fog érinteni?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #78541 üzenetére
Érthető.... engem már sehogy sem. Ha új autót vennék, amit nem akarok az sem Opel lenne. Van racionálisabb választás. De ettől függetlenül a kedvenc márkám marad!!
gF Pedig az külsőre nagyon tetszik nekem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
senior tag
válasz AMD Power #78542 üzenetére
Azt kell mondjam hogy pozitívan csalódtam benne, pedig amikor utána néztem hogy csak 1.2 literes 3 hengeres benzin motorral lehet kérni, akkor kicsit kiakadtam (nálunk a sok rövidtáv miatt a dízel nem opció). Tesztvezetésen nem tudtam belekötni a motorba, mert szépen és csendben tette a dolgát.
Egyébként teljesen rendben van az autó. Más konkurens márkák városi SUV modelljeihez képest jobban extraházható. -
kmarci25
veterán
válasz AMD Power #78542 üzenetére
Ezért nem értem sose a felháborodásodat... Ha Te sem Opelt veszel/vennél (annak ellenére, hogy a kedvenc márkád!), akkor miért gondolod, hogy más (akinek nincs érzelmi kötődése, sőt akár más márkát preferál) Opelt venne. Sajnos ilyen a piacgazdaság, ha valamelyik gyártó nem nyereséges, akkor tenni kell azért, hogy az legyen. Ha ez sem sikerül, akkor meg sajnos annyi.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
opr
veterán
válasz kmarci25 #78544 üzenetére
Ezt en sem ertem, hogy oszinte legyek, meg a hatalmas sirast sem, attol fuggetlenul, hogy amikor eloszor hallottam, en is megijedtem kicsit.
Ok, ok, az, hogy francia lesz, elsore kicsit ijesztonek tunik, bar azt mondjak, az utobbi idoben semmi gond nincs a PSA termekek megbizhatosagaval a tobbi (nem japan) markahoz kepest.
Se motorbol, se valtobol nem nyujtott az opel -khmm- kiemelkedot az elmult kb 20 evben. Sot, igy visszaemlekezve, olvasva a teszteket, az opel kapcsan mindig ezek a megallapitasok ugranak be:
- design istencsaszar
- ulesek nagyon kenyelmesek, jol tartanak
- motor szar/lusta/sokat eszik (csucsvaltozatokat kiveve)
- valto akados, rossz valtasi erzetu
- futomu valtozo
- auto tomege nagy (bar ebben az utobbi idoben rengeteget javultak, kb utolertek a konkurenciat ha jol tevedek, illetve ez azert erosen kapcsolodik a motorgondokhoz)Namost, ha a motort meg valtot cserelik, a dizajnt nem nyektetik nagyon (bar szvsz az utobbi idoben a psa ilyen teren sikeresen odatette magat), megbizhatosagot nem dongolik a foldbe, akkor ez az egesz akar meg jol is elsulhet.
Azt meg, hogy igazabol mit szeretnenek, es ennek mi lesz a vege sztem maximum josgombbel lehetne megmondani.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz kmarci25 #78544 üzenetére
Itt igazából egy nagy zavaró tényező van, ami tényleg zavaró. Hogy mi lesz Szentgotthárd sorsa.
Bár nem is olyan régen ezt már kifejtettem , hogy hasonló sorsra jut mint a magyarországi volt Philips & TpVision esetében.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_seth_
veterán
Felkerültek az új nyári gumik az autóra Platin 225/45 R17 Diamant RP410, nem egy gyakori darab, ellenben a conti gyártja, adac tesztben csak pár méterre van a tesztgyőztesektől. RP400-ast hajtottam pár ezer kilométeren át és nagyon tetszett, az ára pedig több mint baráti, alapesetben csak 4 használtat vettem volna tavasszal, de így inkább 4 új került fel a felnikre.
A gumisnál azért páran visszakérdeztek, hogy tényleg nyári? Igen, nyári Nem értették a dolgot
A téli az 195/65 R15 Goodyear UG9-es garnitúra szintén gyári gm alufelnin, azok a gumik sincsenek még egy évesek sem, így egy időre a gumi téma kipipálva nálam.A téli kerekek felkerülnek amint megyek haza a családhoz látogatóba, de jelenleg 220 kilométerre pihennek még. Leveszem a nyári kerekeket és megy fel a téli, tavasszal pedig nem kell bajlódnom a nyárival mert már rajta van az új gumi is, az pedig, hogy pár hónappal tavasz előtt vettem már sokat nem számít.
Jah, ha már gumis...
Még a szerelés előtt levettem az utcán a kerékőrőket, hogy ne barmolják szét, drága volt a gyári szett belőle... Majd minden keréknél jelezték, hogy 1 csavar hiányzik... de olyan zaj volt bent, hogy a választ úgysem hallották Szóltam, hogy ne húzzák meg nagyon a csavarokat mert úgyis lelazítom mindet és nyomatékkulccsal ráhúzom... rám néz az egyik munkás... majd mondja, hogy ő azért ráhúzza rendesen.... köszi...
Hazaértem, elkezdtem lelazítani a csavarokat, és ilyet még nem tapasztaltam, össze vissza voltak meghúzva, volt amelyik szinte csak mintha kézzel tekertem volna a helyére a csavart, persze olyan is volt aminek a lelazításába a kezem is belefájdult... és nem kerekenként tért el, hanem adott keréken is eltért a csavarok meghúzásának ereje Sebaj, már mindegyik rendben vanMost jöhet a régi gumik megtisztítása, lefotózása és teszem is fel őket valahova eladni (5,8 mm körül vannak, de a 4 nem volt egyforma és van is amelyik 10 éves már).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #78548 üzenetére
Én 2008-ban vettem UG7-et, az volt fent 2016 decemberig, az első kb 3 évben nagyon jó volt, ami azt jelentette, hogy télen havazáskor a belső sávban ment mindenki az M3-ason kb 80-90-es tempóval, én pedig a külsőben ahol friss hó volt 120-as tempóval és fékezgetve, kicsit a kormányzással játszva sem csúszott meg, de ilyet tényleg csak az első pár évben tud, a vége felé már lehetett érezni, hogy a minta kopásával veszített jelentősen a teljesítményéből. Mindenesetre nekem bevált, halk, nagyon jól tapad.
Az UG9 az előző szezonban hozta azt ami az UG7 is tudott újonnan, nagyon jól tapad, latyak, hó, észre sem venni, hogy elvileg csúsznia kellene az útnak, halk is, fogyasztásban én személy szerint gumik között nagy különbséget nem veszek észre.
Amit meghálálnak a gumik: amikor elrakom őket gumiápolót fújok rájuk, előtte mosás, kavicsok kiszedése és engedek a levegőből is, hogy feleslegesen ne feszítse a gumikat a nyomás amíg úgysincs szükség rájuk.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kmarci25
veterán
válasz Luck Dragon #78546 üzenetére
Ebben igazad van, és megértem az ott dolgozók és a családjaiknak az aggodalmát. De az itteni hsz-ek nagy része nem arról szól(t), hogy a gyárért aggódnánk, hanem magáért a márkáért, ami pedig szerintem olyan nagyot nem robbantott az utóbbi időben. Persze ez az érzelmi kötődést nem befolyásolja, ezzel tisztában vagyok.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief