-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #79802 üzenetére
Korábban én is mindenképpen valami horgos kampós izéval akartam kiszedni, de egy kis rongy körbehúzása sokkal gyorsabb.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Gyick
őstag
Hi!
Van egy H Astra GTC-m 2008-as.(Z14XEP).Valami extrém mód párásodik...Más is tapasztalt ilyet H Astra-nál?
Pollenszűrő cserélve lett ráadásul vmi jobb minőségű aktívszenesre..A vízelveztő járatokat a motorházban kipucoltam de még így is.És nem csak esős időben mert akkor meg is érteném.Igazából a nyári 40fokos hőségen kívűl bármikorAny ideas? -
Bitpalace
senior tag
válasz mohabá 007 #79802 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget! sikerült!
Még annyit kérdeznék, hogy valakinek van kapcsolási rajz a hátsó lámpához? (ugyan úgy g astra) hogy melyik szál melyik izzóhoz megy? Próbáltam kimérni de nem jutottam semmire
Más: Valaki kulcs betegségre tud megoldást? Miért felejti mindig el a kulcsot és nem nyit/zár?
Köszönöm!
-
Feenyx
aktív tag
Lehet, hogy a belső/külső szellőztetésért felelős zsalu belső levegő keringetésen ragadt. Ezt úgy lehet megállapítani hang alapján, hogy ha bekapcsolod a belső szellőztetést és ha jól működik, akkor pár másodperc alatt abba kell hagynia az állítást. Ellenkező esetben hosszú másodpercekig teker. A kesztyűtartónál hallod a legjobban ezt az állítást.
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
A múlt héten történt egy számomra eléggé beazonosíthatatlan hiba H Astra-mmal (Z16XE1, Z16XEP-hez nagyon hasonló), amitől az autó nem indult el egyáltalán. Csak tekert az önindító és a fordulatszámmérő éppen-éppen felugrott 100-as fordulatra, néha 1-1 pillanatra mint ha el tudta volna kapni a szikrát de nem indult el. Nem volt semmi előjele, nem vettem észre semmi furcsát az autóval kapcsolatban előtte.
Cseréltem rajta egy főtengel jeladót, hát ha ez a probléma, de nem ez volt a hiba. El lett vontatva szerelőhöz mert többszöri próbálkozás több napon keresztül sem indult el. Szerelő megnézte, nála se indult. Ott egyből ellenőrízte a gyertyákat, van-e hibakód. Hibakód nem volt és a gyertya is rendben van (pár 1000 km van benne). Pár nap múlva hívott hogy elindult az autó. Nem javítottak rajta semmit, próbálták elindítani, és nagy nehezen sikerült nekik. Azt mondta, lehet a hidrotőke alá beszorult valami (bár ez nem tudom mennyire lehetséges, az olajat megszűri az olajszűrő, és ha esetleg 1 hengernél megszorulna, a másik 3 hengernek még valahogy be kellene indulni nem?)
A héten kedden hoztam el a kocsit, azóta teszi a dolgát, úgy indul eddig mint az incidens előtt.
Amik általam meg lettek nézve:
-Gyújtótrafó jó (másik Astraban kipróbálva)
-Akksi jó (a sajátomat feltöltöttem, azzal se ment és egy másikkal is ki lett próbálva, ami kicsit erősebb is, de azzal sem ment)
-Benzinpumpa működik, benzint kap.Ami eddig történt:
-Ünnepek alatt az autó többet állt, de egy héten kétszer hosszabb távra volt használva (80km kb.)
-Hibaüzenet nincs, se opcommal se pedálteszttel.Én lehet inkább valami elektronikus hibára gondolnék, főleg hogy mostanában elég párás idő van errefele, valahol valami esetleg "beázhatott".
Csak plusz infó:
Mindig ugyanazon a kúton tankolok Maxxmotion 95-öt.Van esetleg valakinek ötlete, hogy milyen irányba lehetne elindulni?
-
Tikakukac
titán
5. ajtó gáztelókból van olyan ami kapható, nem Irmscher és erősebb, mint az alap? Szárnyas ugye a kocsi és a sima újonnan éppen emeli rendesen. Most azon agyaltam mennyire keressek erre műhelyt aki tud gyártani vagy erősíteni rajta, de azért ha van alap, nem szenvednék Muter ma is bevágta a fejét az élébe a csomifedélnek, aztán intézkedést foganasítok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #79812 üzenetére
Azt tudom, hogy ki van a lelke, de azt is, hogy amikor cserélve is van éppen hozza azt, amit szárny nélkül. Erre vannak direkt erősített telók, hogy ha felraksz még 3-4 kilót az erőkar végére, akkor is nyíljon szépen. De picit nehéz beszerezni őket kintről
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #79815 üzenetére
G Astra sima, Irmscher szárny, bár szerintem ez kopi volt, nem origi.
Megtartják, azzal nincs gond. A nyitással van gond, főleg ha mondjuk eltelik 2 év. De szerepel gyárilag is, hogy a szárnyas autókra emelt erősségű való. Csak ezek eléggé eltűntek az éterben mára.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
Tegnap teszteltem a GE +120%-os izzókat. Határozottan jobb, mint a normál.
-
-=RelakS=-
veterán
Juteszembe, Osram Night Breakerből is láttam valmi újat talán a Tescoban, kb 8000 forintért a párt.
Night Breaker Laser, ami még az Unlimitednél is erősebb.
Gondolom, kb mint a 130%-os GE-s izzó.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diegho #79817 üzenetére
Jaja, amióta én egyszer tettem kocsiba, nálam az a minimum.
Vekiben már ~1,5 éve benne van, még köszöni szépen, jól vannak (jó, nem is sokat megyek vele, de ha megyek valahova, 99% hogy felkapcsolom)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Tikakukac
titán
válasz diegho #79820 üzenetére
Egy talán lengyel videót néztem, ahol lőttek össze izzókat. A 60% és a 130% között lehet van ami 70%-al több, de arra senki rá nem jött. Azt viszont mondták a Lumenetnél is, hogy az agyig feszített izzók nagyon szeretnek dögleni és főleg fényerőt vesziteni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Tikakukac #79821 üzenetére
A GE-s nem szeret annyira dögleni, viszont kiszámíthatatlan az élettartamuk. Hónapokig két tartaléknak szánt izzóval jártam, mert ugye izzót párban cserélünk, és már volt vagy három ilyen visszamaradt tartalék
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #79822 üzenetére
Ezt próbálom elkerülni. Kíváncsi leszek ezekre a silverekre. 3 évig nem akarok egyetlen izzót sem cserélni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Tikakukac #79823 üzenetére
Az nagy fényerejűvel szerintem nem fog menni. Vagy látsz, vagy sokáig nem cserélsz izzót. Mondjuk H7 esetén a kis fényerejű sem biztos, hogy sokáig tart. A Trabinkban pl nem is nagyon emlékszem, hogy mennyi H4-et cseréltünk anno, annyira ritkán kellett.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #79824 üzenetére
Ezért rendeltem olyat ami nem 30000%-os és még erre pluszban kékesebb is, hogy még jobban kelljen a kék szűrés miatt emelni a wolfram égetést
Nálunk akkor amúgy valami nagyon jól megy, mert 12 év alatt beesett az autóba vagy 4 izzó összesen, abból 1 tompított 1 helyzetjelző és 1 rendszámtábla pilács, talán egy balos refi is, nem tudom
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz -=RelakS=- #79824 üzenetére
Én tavaly nyáron cseréltem életem első tompított izzóját 19 autózás után.
-
diegho
nagyúr
válasz -=RelakS=- #79828 üzenetére
Nem tudom 150-200k között.
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #79823 üzenetére
Én kb 3/4 évente csereltem az osram NB-t. Kb minden nap ment 1 órát. Nálam is mindig ott volt a csere.
Diegho: és fel is szoktad kapcsolni? Mert sokan ezt nem teszik meg.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz amargo #79830 üzenetére
Jézus mariska, megbolondulna mindenki ilyen sűrű cseréktől
170k km, 12 év és napi 30-35 perc körül számolok tompítottra, plusz néha erre jön rá 0,5-1 óra, ha van bevásárlás is, ha fater is ezzel megy akkor még több.Hát akkor jár a simi az autónak, mert nagyon szépen teljesít az elektromos rendszer. Plusz jár a pacsi a gyári izzóbeszállítónak is, majd meglesem milyen van benne.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
trassher
addikt
Jelentem a járművel tegnap hazaértem, ma pedig ki lett cserélve a hűtő. 1 liter víz kellett a hazaútra, a maradék 7 jó lesz majd a vasalóba. Újfent emberi balfaszság okán álltam a bré rossz oldalán. A klímások úgy gondolták, hogy az alsó klímacsövet nem kell bepattintani a helyére hisz úgysem hagyom el. Na ennek egy eleme szépen kidörzsölte a vízhűtőt. 25 ropiba fájt az akció amit enyhít, hogy azért mégsem 49.
Redmi Note 7
-
-=RelakS=-
veterán
válasz molnarpeter #79834 üzenetére
Be is cseszne, ha a prémium üzemidejű nem bírná
A prémium fényűek viszont annyira rövidebb élettartamúak, hogy ezt még a dobozon is feltüntetik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MunezXBK
nagyúr
válasz -=RelakS=- #79835 üzenetére
Fele akkora, mint a normálé.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz MunezXBK #79837 üzenetére
Biztos. Csak arra emlékszem, hogy a NB doboza élettartamra rövidebb időt jelölt a többinél.
A jövőben asszem már nem érint a téma, mert a ködlámpát elég ritkán fogom használni, a többibe meg nem kell[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #79831 üzenetére
Pont ezért írtam le, hogy vagy emelt fényerejű, de akkor csere sűrűn vagy a long life. Szerintem így inkább tudod, hogy melyiket válaszd
diegho: najó, de én azt nem tudom, hogy mennyiszer és mennyi ideig szoktad használni azt az izzót
molnarpeter: long/ultra life-ot egy short/ultra short life-al egy kalapba rakni azért nem ér
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz amargo #79840 üzenetére
Én meg ezért írtam le, hogy ha a fele a simának az sem 1 év A felének a felének a fele már talán Márpedig itt van kapcsolás meg idő is, egy kapcsoló már csutakra kopott belül és muszáj lámpát kapcsolni, mert 6 után máshogy nem tudsz hazajönni vidéken. Nincs sok közvill
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
farkas-j
őstag
Ma voltam az Opel alkatrészboltban vásárolni mert jön az éves szerviz. Olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő kellett. Azt mondta az eladó, hogy tavaly év végén kaptak egy körlevelet, amiben figyelmeztetik őket, hogy az új autókba az új Dexos 1 olajat kell tenni. Erről én még nem hallottam. A neten az Insignia fórumban ezt találtam:
"2014. modellévtől gyártott turbófeltöltővel szerelt, közvetlen befecskendezésű
benzinmotoroknál Dexos 1 Gen 2 motorolaj használata szükséges.Jelenség:
Esetenként az égéstérből fémes hang hallható, rövid időre teljesítménycsökkenés észlelhető, ugyanakkor
P0300 hibakód is jelentkezhet.Turbófeltöltővel szerelt közvetlen befecskendezésű motorok hajlamosak a motor csörgésre (SPI –
Véletlenszerű előgyújtás). A véletlenszerű előgyújtás (SPI) olyan nyomáscsúcsokat okoz az égéstérben, ami
a gyűrűk között dugattyútöréshez vezethet.Megoldás:
Olajcsere esetén ezeknél a motoroknál Dexos 1 Gen2 (alkatrész szám: 95 599 877 - 5l kiszerelés) használata
szükséges.
A szervizirodalom ennek megfelelően módosult."Erről tud valaki bővebben? Ez csak a turbós motorokat érinti? A 2016-os Merivámban turbó nélküliűZ14XER motor van. Érintett ez a motor is? Egyáltalán a Z14XER motor közvetlen befecskendezésű? Ez a motor ugye láncos?
[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Újra játszottam egy picit LED-el de még mindig nem jutottam közös nevezőre. Hátul akarom ledesíteni G caravanom, de a féklámpa megviccel nagyon. Vettem bele tényleg nem gagyi Osram LEDriving Premium 5/21w izzót ami olyan hibát produkál, hogy ha a féklámpa világít akkor semmi, de amint csak a helyzetjelző világít rögtön gyújtja a check engine-t. Gondoltam veszek hozzá Osram Control Unit (terhelést) amit közbeiktattam az izzó elé mondván hogy ez tuti megszűnteti a hibát....hát nem! Helyzetjelzőnél ugyan úgy világít az engine. Szerintem a féklámpakapcsolót írja be nem olvastam még ki.
Valaki tudna ebben tanácsot adni? Köszi!
Üdv!
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #79841 üzenetére
Én a night breaker-t is felkapcsoltam még szikrázó napsütésben is, mert így tanították.
Már a GAstranál is gondolkoztam egy DLR-en, mert pont ezt a gondot is megoldja. Szerencsére most ez megoldott.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
-
ArthurShelby
addikt
Miért van az, hogy csomó autós felkapcsolt ködlámpával járkál úgy, hogy nyoma sincs a ködnek (csak este van, és esik az eső).
Ezért a rendőr büntethetné őket nem?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79848 üzenetére
2 csoportot tudnék felfedezni: az egyik aki nem tudja használni a másik pedig aki szerint ez vagány. Elsőhöz sok IQ nem kéne, másodikhoz igen, de hát ők így élik le az egész életüket
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #79846 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal