-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #104197 üzenetére
Nem mert oda a vízelfolyón keresztül fentről kerül be a kosz és a víz amit ha időnként nem takarítasz ki megkezdi a küszöb elejét.
Renault power
-
TaaT
nagyúr
válasz molnarpeter #104197 üzenetére
Egyáltalán nem (legalábbis négyesgolfnál).
Sz.Riki88: Szerintem a csapágyakra gondolt.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz molnarpeter #104197 üzenetére
Sztem nem, ráadásul nem szép (privát vélemény). Úgy sejtem, hogy fentről is kerül be oda dzsuva, pl falevelek a szélvédő tövéből.
-
molnarpeter
nagyúr
A sárfogó mérsékli számottevően a dobbetét mögé felhordódó piszok mennyiségét?
-
bitpork
nagyúr
válasz Bull Boss #104189 üzenetére
Ezt egy módon tudod végigvinni, de akkor számíts a pereskedésre. Ha akarod , keresd meg az eladót, és mondd meg neki, hogy mi a helyzet, kérdezd meg hogy hajlandó-e hozzájárulni a javításhoz? Ha nem akkor egy próbát megér benyögni h bírósági úton kéred az eredeti állapot helyreállítását.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Habsteve
tag
Diagnosztikára ilyen hibát dobott a vcds:
1 Fault Found:
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 100966 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.95 V
ON
ON
OFF
OFF
OFFLehet ennek oka a néhanapján visszahúzódó ablakomra?
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Tesóm 2004-es Octavia I-ében fordítva működik az ablakmosás.
Tehát, ha maga felé húzza a kart akkor hátra spriccel, ha pedig hátra nyomja akkor pedig előre spriccel.
Megnéztük a tartályon lévő motort, de szemre minden gyárinak tűnik.Mi lehet a probléma?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-v-
addikt
válasz Bull Boss #104189 üzenetére
kezdek kételkedni a 105.000km-es futásteljesitményben is
Hát igen ... :\
Amúgy igen, elméletileg ez a szavatosság körébe tartozó dolog, ez már akkor motorcserés volt amikor vetted ... persze hogy a gyakorlatban bárkinek ezzel sikerült-e valaha valamit kezdenie[ Szerkesztve ]
-
Rav3n02
senior tag
Sziasztok!
Pierburg 2ee-vel szerelt Golfot hajt itt valaki esetleg? Lenne pár kérdésem ezzel a "csodával" kapcsolatban
-
Bull Boss
őstag
SziasztoK! Még mindig itt 1.9 pdtdi Leon problémával, ráz a motor.. Kuplung, kettőstömegű, féltengelyek motortartó bak cserélve. Szerelő szétboritotta a motort:... főtengely cserés mert abszolút el van kopva, összes szelep stb stb. 350 ezres motor generál. Szerintetek mit lehetne tenni? Keressem meg a volt tulajt ? (2 hónapja vettem) Alkudtam az árból, de csak annyit engedett amennyi a kettőstömegű lenne, ezt a költséget már nem akarom benyelni, ennyi pénzért már egy sokkal jobb autót is vehettem volna. Ráadásul már kezdek kételkedni a 105.000km-es futásteljesitményben is...
-
mmdms
addikt
válasz tomcsi23 #104183 üzenetére
Előfordulhat, nagyon nehezen ment a kocsi. De azt hittem csak azért mert zsebkendőnyi hely se volt a csomagtartóba. Lehet mondta is a szerelő, de a franc tudja ezt DE-ül. Gyárit kaptam mindenből, az milyen márka lehet?
Kétévente fékfolyadékcsere...bakker még ez is, visszasírom az ezeröcsit, abba ha valami még van, van akko' jóva'.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz tomcsi23 #104179 üzenetére
Legalább 2 keréken lehetne érzékelő, egy elöl egy hátul.
A bal hátsó féken még több mint a fele vastagság meg volt, illetve ennek se volt gondja induláskor. Mire odaértünk már nyikorgott rendesen.
Fékfolyadékot majd csekkolom, éjszaka nem láttam szart se.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tomcsi23
veterán
válasz mmdms #104176 üzenetére
Na akkor azt le lehet gyalulni teljesen. Mármint nem baj, ha a betét már a tárcsát is gyalulja.
A bal első, s ott is a belső betétben van csak ilyen érzékelő, a hátsóknál nincs (vagy csak puccos verdákban).
Fékre azért néha rá kell nézni.
Fékfolyadék cseréjét se felejtsd....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
mmdms
addikt
válasz tomcsi23 #104174 üzenetére
Ahhaa, ezt nem tudtam, köszi!
Nem hinném hogy elbírna még egy betétet, és őszintén szólva nem is akarom megpróbálni. Ez az a pontja a kocsinak, aminek mindig kifogástalannak kell lennie.
Az viszont akkor érdekelne, ezt mér nem jelezte nekem semmi se a műszerfalon? 460 km alatt ette le a tárcsát jobb hátul.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #104168 üzenetére
sima 232-vel semmi se változna, nekem hátra is pizza méret kell, de legalább egy hűtőt tárcsa.
tudom nagyon unatkozok, de még egy kuplungozás biztos hátra van, ott jövöhéten szerintem neki állok bevásárolni, ünnep után meg össze illesztettem a cuccokat, ill lekvár felütettés.
aztán valamikor egy napot rákéne szánni, de már gondolkodok kinek adjam ki a melot valahogy a gondolattól is írtozom"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
válasz mmdms #104171 üzenetére
Valószínű kezd elszakadni a kopásjelző a betétben. Az elején még variálgat olykor, de aztán elkopik/elszakad teljesen. No ilyenkor még van a betétben anyag, de már jobban kellene rá figyelni (a bal belsőről van szó).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tresh
veterán
válasz #89874944 #104158 üzenetére
40k ert max romot kapsz.. beszerelni be lehet a 4.2v8 at is. A 2.7 biturboval szopni fogsz ha nem vagy szerelo...na mindegy a lenyeg hogy komplett futomuvet cserelhetsz fekek,valto bolcso kabelkoteg ecu,kipufogo ect..kb 2misibol talan benne is lesz az autoba es hivatalosan meg ennyiert talan be is papirozzak neked
-
nagyúr
válasz mmdms #104164 üzenetére
Mármint felkiáltójel karikában és zárójelben? Az a kézifék visszajelzése, illetve az jelzi, hogy ha alacsony a fékfolyadék szintje és egyes modellekben (talán Golf?) azt is, ha vmi gond van az ABS-sel.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
mazacar
tag
Velemeny?
5 km-re van, ahol lakom..jovo heten meg is neznem...
Mi az amire figyeljek vele kapcsolatban? Inditasnal mire fuleljek...ha jar a motor...kulso vizslatasa soran..stb..Koszi elore is a valaszokat!
Illetve az ara mennyire lenne letornazhato? Kereskedos auto..
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Hahóka!
Az imént jöttem haza, egy balos előtt visszaraktam 3-ba, és ping, kigyulladt a kis karika a zárójelbe. '99 passat Ez a fék elvileg nem? Gyors megálltam, járattam egy kicsit, leállít, gyújtás vissza, és már nem égett. Fékhatásban nincs változás. Mit tudok ezen itthon is leellenőrizni?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
VR6-Fan
veterán
Mágús!
Rs oktávon kívül (mk1), min volt még olyan 256-os fék? csak a kengyel meg nyereg a lényeg!
nem rég megkérdezték hogy szép szép az első fék, de hátul mikor cserélem már le a dobokat?!....."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#89874944
törölt tag
az A6 2.7 biturbó ugyanaz mint ami az S4-be van? Tehát könnyen be lehetne szerelni A4-be? Csak úgy eljátszottam a gondolattal 40ért odaadnák....
-
Sz.Riki88
csendes tag
-
Sz.Riki88
csendes tag
Mágus mester!? Adott a 2002 Leon cupra 4 tdi-m. A váltóban lévő sebesség jeladó(1J0 919 149A), elképzelhető hogy csak a kilométerórának ad sebességjelet, az ECU nak pedig valahonnan máshonnan megy? Megcsináltam a jeladót, az egyik saru volt oxidált, stb. Most már van kilométeróra jelem a műszerfalon, viszont az ecu továbbra sem lát sebességjelet. Tudni kell hogy kezdetektől nincs sebességjel az ecuban, a műszerfalon pedig volt egészen a váltó levétel és visszarakásig, csak azóta nem. Valami kábelköteg baj lehet, mert ha tolok egy teligázas kanyart, vagy kátyúsabb úton közlekedek, akkor egyszer csak lezár a centrál, aminek ugye 20km\h felett le is kellene zárnia gyárilag, és igy persze tempomatom sincsen. A sebességjeladó 3 lába elvileg az 5V, jel, és test. Szóval a kérdés, honnan mehet az ECU-ba a sebességjel? (Műszerfalam tutira ki volt véve mielőtt hozzám került, félek nem sikerült normálisan visszatenni és ott lesz valami baj, csak nincs kapcsolási rajzom, hogy milyen kábelt keressek) Köszi előre is!!!
[ Szerkesztve ]
-
PindurAnna
Közösségépítő
-
bitpork
nagyúr
válasz stickermajom #104140 üzenetére
A porsche M5 megnézte nekem géppel is. 25k Ft.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
freaghill
őstag
Valakinek köccsibe porasztókiszedője? Zsolt?
-
stickermajom
addikt
válasz bitpork #104139 üzenetére
50-50% arányban oszlanak meg az ajánlások ahogy én nézem. Van aki azt mondja márkaszervíz az állapotfelmérő lap miatt, van aki pedig, hogy inkább egy megbízható szerelő, aki nem próbál lehúzni és talán tüzetesebben átnézi. Topicja válogatja
Astrákat is nézek a Golf mellett, felhívtam az Opel márkaszervízt, hogy mikorra lenne időpontjuk, illetve miből áll a vizsgálat. Elmondta, hogy 5 rongy, karosszéria, futómű, fék, folyadékok. Rákérdeztem, hogy a gépet rádugják-e azért, azt mondta "nem, mert az már komolyabb beavatkozás". Talán a Porsche komolyabban átnézi, mint az Opel szervízek?
Persze nem megbontásra gondolok, de azért amit az Opelnél ajánlottak soványka nekem.. Főleg, hogy azt mondta 20 perc alatt végzünk.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz stickermajom #104138 üzenetére
Márkaszerviz. A mily3n autot vagyek topik TIRjeben le vannirva a miert is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #104087 üzenetére
Nah, tud valaki korrekt szerelőt BP-n használt autó csekkoláshoz?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz joshua7 #104127 üzenetére
Köszönöm, a Tiéd is ütősen néz ki! Szépen ül, de ugye a gyári rugók vannak alatta?
Most egy kölcsön gépet használok, 225/45R18-cal, sportfutóművel - nem horror, azért a keresztbordák jobban átjönnek, mint 205/55R16-nál.
Szerk: évi 20-25 ezret megyek, ennek nagyrésze az M7, ahol jellemzően tisztességes állapotú az aszfalt. Siófok környéken ráz a szélső sáv - majd ott megyek a belsőben, elvileg lesz elegendő motorteljesítmény is.
[ Szerkesztve ]
-
Henker2
addikt
Üdv! Van egy Skoda Fabia 1.4 mpi sedan-unk! Autohifit szeretnék beépiteni és az lenne a kérdésem, hogy az erősitőnek a tápkábelt hol tudom behúzni a motortérből? Köszi
Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #104123 üzenetére
Ki kell venni az EGR szelepet és kipucolni, ellenőrizni a vákuum csöveit is. Dúrva pucolás csavarhúzó és kés segtítségével. Utána valami olajat oldó szerrel kell rámenni. A végén szárazra törölni és visszatenni.
Az EGR csövet kell levenni:
Alulról a nyomócsövet, a fojtószelepet és az EGR-t. Felső az EGR, alsó a fojtószelep. -
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #104120 üzenetére
Jónapokat!
Esemény van! Mi más lenne... Ma hazafele, előzés közben szívatott meg az autó...
Motorjel a műszerfalon. P0401 hibakód az ECU-ba. Először engedte törölni és el is tűnt, így majré nélkül hazabumliztam.Pár órával később újra előjött a kis ikon, ugyanaz a hiba bejegyezve, de most már rendszeresen visszajön, így már nem törölgetem...
EGR takarítás megoldás?
Van esetleg konkrétan a 2.0 PD TDI-re videó, hogyan lehet az EGR-t leszedni? Melyik részét és hogyan pucoljam? Féktisztító van kéznél, elégséges?Előre is köszi!
Read only...
-
trance89
őstag
válasz K Norbi #104080 üzenetére
szintén, kerékcsapágyra gyanakodtunk ki is lett cserélve mind2 első de maradt ugyanaz a hang kanyarodáskor, sőt vezetés közben is hallani minél gyorsabban megyek annál jobban néha 3-4 másodpercig hallom aztán csend pár másodperc és megint, üresben gurulva vagy sebességben mindig ugyanaz a visító hang, többnyire 50 és 80-90 környékén hallom, ki lehet bírni de jók a füleim és azért idegesít
mágus tudsz rá mondani valamit? -
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104118 üzenetére
Szijból én is Contitechet terveztem. Ugye beszéltük még Siófokon hogy a feszítő meg a szíj is akkor lett cserélve mikor a lendkerék csakhogy a feszítő megint csattog mert a szabadonfutó nem volt cserélve. Most az is ki lesz, de akkor már nem teszem vissza a régi szíjat természetesen. Hiába csak 10k km-t futott. Akkor is Conti lett berakva, nem is visított soha.
Sok lesz a tanulópénz...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104115 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Felülről nem tudtam lefényképezni de ott még jobban kint van a gumiból a fém.
Nem tudom be merjek-e rakni bontottat, ráadásul időm sincs nagyon keresgélni. Hétfőn megy a szerelőhöz a kocsi a motortartókkal meg a komplett hosszbordásszíj környékének rendbetételével (morgó klíma, generátor-szabadonfutó, szíjfeszítő még1x). Jah lendkereket meg kupplungot majd elfelejtettem...Nálunk a két cső ~50+65€
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #104113 üzenetére
1J0145840G a műanyag cső.
1J0145828T a gumis.
3C0145117 -tömítő gyűrű.
1J0145769- Biztosító
Nekem anno a műanyag részt kellett volna csak cserélni és a tömítő gyűrűt. A műanyag kikopott és mozgott benne a gumis rész. Vettem egy egész bontott csövet, mindkét darabot, tettem új tömítést, így megúsztam 30 euróból. Olyan bontottat keress, ami száraz, az még biztosan jól tömített. Az új O gyűrűvel jó lesz.
Olyan volt nekem is, mint nálad a 2. képen. A gumi cső alu vége elállt a műanyagtól és kifújt közte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PindurAnna #104110 üzenetére
Az a kamu gomb nem a klímát kapcsolja ki, azt az econ kapcsolja, hanem az egész szellőzést.
Lacess Úgy volt hogy lefotózod, Látatlanban nem tudom mi legyen vele. Ha kell a két cső, megkapod a számát.
MunezXBK Úgy hívják vészmód. kell egy log a 03,10, 11-es csoportról. Nem biztos, hogy köze van a turbóhoz, mint emlékszel a légtömegmérőre random hibát írt, hogy ki van húzva. Szerintem az szórakozik veled megint.
Hámán mér siklottam volna el, csak időbe telik míg szénné szerkesztem a hsz-t.
Ha log nélkül kellene tippelne, it should be légtömegmérő.
[ Szerkesztve ]
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz Lacess #104109 üzenetére
A srác aki mutatta évek óta így jár vele, és neki csak úgy megsúgták..azaz valahol a neten osztotta meg ezt az infót egy skoda szervízes. Mivel a 3-as octaviaban már ez így van csinálva és fel is van iratozva az on/off jelöléssel. Azért mert az már 3-as széria, ugyanúgy gyártják hozzá ezt az alkatrészt, mint a 2-eshez. Semmi baja nem lesz tőle
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
Lacess
tag
válasz PindurAnna #104108 üzenetére
Értem. Az jött át a hsz-ből hogy örülsz hogy végre le tudod kapcsolni a klímakompresszort. Erre pedig az ECON gomb szolgál.
Én úgy vagyok vele hogy az alkatrészeket okkal szerelik be. Reméljük a kitört darab, illetve a hiánya nem fog a későbbiekben problémát okozni.Használd egészséggel a továbbiakban is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz Lacess #104106 üzenetére
Az ECON gombbal a klímát kapcsolod ki és megy a levegő, mint a régi ventikkel. De ezzel kikapcsolod egy gombnyomással a klímát (amit eddig úgy lehetett kikapcsolni, hogy a középső gomb külső gyűrűjét tekerted le, majd meg kellett állni és folytatni a tekerést le, akkor kapcsolt ki). Most egy nyomás és kikapcsolod az egészet.
(#104107) tomcsi23 Nem octavia tali volt, hanem a már 11. éve megrendezett Prohardver tábor, ahová országosan jönnek emberek. Az egyik Ph tagot haverja is elkisérte, akinek octaviája van és tanított engem, hisz még 3hete van meg az autónk
Már bitpork kollégával beszéltük, hogy össze kellene hozni a jövő évi Prohardver tábort úgy, hogy egyben ott legyen egy Ph-s autós tali is
[ Szerkesztve ]
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
tomcsi23
veterán
válasz PindurAnna #104104 üzenetére
Fetmen szervezte az oktáv talit?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Lacess
tag
válasz PindurAnna #104104 üzenetére
Erre a feladatra miért nem jó az ECON gomb?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
K Norbi
addikt
Nos Morris azt hiszem egy ilyet be kell hogy szerezz! [link]
-
PindurAnna
Közösségépítő
Csak egy kis okosság 2-es octaviához
PH táborban volt egy kis autós skoda octávia találkozó is, és egy másik octávia tulajtól a következőt tudtam meg:
a képen látható középső klíma gomb felső részét körömmel vagy késsel ha kiszeded, és a közepén lévő kis villa részt kitöröd, és tedd vissza. Akkor ezzel a gomb felső részét be tudod nyomni, amivel automatikusan ki és be tudod kapcsolni a klímát, nem kell tekergetni a gombot, hogy kikapcsoljon. Sőt meg is jegyzi a kikapcsoláskor a hőmérsékletet és ha bekapcsolod azzal a hőmérséklettel kapcsolódik be.
Más dolog: most vettem észre, hogy a bal oldali visszapillantó tükörben lévő index nem működik. Mit tudnék én tenni, hogy jó legyen?
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Logitech Z906
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- ÚJ Schwalbe Wicked Will Super Race 29x2.4 (62-622) mtb külső gumi
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest