-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
knuckle
aktív tag
válasz do3om #106890 üzenetére
annó nálam is volt ilyen beázás, a jobb hátsó ablak maradt lehúzva kb 2 centit...anyám ült hátül, és természetesen én voltam a hibás
aztán megkérdeztem tőle, hogy figyelj már bakker...szerinted én ültem ott hátul és te vezettél vagy te ültél ott hátul? csak mert én ott hátul a saját kocsimban még sosem ültem...
aztán csak bevallotta..." na jó lehet, hogy elfelejtettem felhúzni az ablakot..." pfff"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
tresh
veterán
válasz mmdms #106889 üzenetére
A3 nem rossz választás bár ha csak a méret végett lenne lényeges akkor 1.8 Tamást kell belőle venni és az szedni is fogja a lábát. Alkatrész ügyileg se vészes sokkal egyszerűbb futómű van alatta mint pl a paszuly. Ha nem kell a turbós akkor ott a sima szívó bár attól nagy csodát nem kell várni kb ugyanannyit fog enni mint az 1.6 cserébe picit jobban megy.
-
tomcsi23
veterán
válasz cbrfireblade #106887 üzenetére
Rendesen meg lehet csinálni, csak szét kell szedni teljesen. Itt egy kis how to tutorial a szétszedéshez. Mondjuk más irány miatt van szétszedve, de vannak azonos lépések.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bitpork
nagyúr
válasz molnarpeter #106881 üzenetére
Köszönöm szépen. Jutalmul , tessék egy gif
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
do3om
addikt
válasz cbrfireblade #106884 üzenetére
Én is beáztam, az egyik utasom 1cm-re lehúzta a túlsó hátsó ablakot, fasz kivan
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
mmdms
addikt
válasz 7600 GS #106852 üzenetére
Árban az. A yarishoz csak a külseje miatt nem fűlik a fogam, no meg azért egy A3 biztos komfortosabb. Csak hát vw, sűrűn szervizelni kell, nem úgy mint egy japánt.
tresh: Nem feltétlen az olcsón autózás a cél, sokkal inkább egy olcsón fenntartható és kevés törődést igénylő, városi "beülök azt nyomom neki" autó kell.
Akár hányszor elkezdek nézelődni mindig a yarishoz és a 323-hoz lukadok ki, de nyitott vagyok jó ötletekre. A legtökéletesebb meg egy isuzu dízel corsa lenne, meg pár száz lityi fűtő.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz cbrfireblade #106887 üzenetére
Valami ilyesmi a gond, fel kell lazítani a panelt, és tömítővel végighúzni körben. Ez a feladat még rám is vár sajnos ....
-
tomcsi23
veterán
válasz cbrfireblade #106884 üzenetére
Az ajtóban a szigetelés adja meg magát, azért folyik rossz irányba (befelé) a víz. Ehhe teljesen szét kell szedni. A jó hír, hogy csak négy ajtó érintett.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
cbrfireblade
aktív tag
Nekem a hétvégi nagy esőzések nemvárt eseményt idéztek elő.
Arra lettem figyelmes, hogy fénylik a hátsó taposólemeznél a kárpit. Végigtaperoltam minden ülés előtt a taposót és mindenütt vizes volt.
Valahol az ajtóknál juthatott be a víz... ha az első ajtónál, akkor onnan át tud folyni a hátsó taposólemezhez?
Mert az első ajtókra gyanakszom, már többször észrevettem, hogy esők után ha kinyitom az első ajtót, ömlik ki a víz a küszöbről. (de nem tudom, hogy miért áll ott meg, s miért nem folyik ki az ajtó alatt)
Az autó alján több helyen is látok gumi dugókat, azok közül valamelyiken nem lehetne a befolyt vizet leengedni? ( ma fecskendővel és tűvel szívogattam a vizet, de elég lassú művelet)
Gondoltam rá, hogy felszedem a kárpitszőnyeget, de eléggé szét kellene bontani hozzá az autót szerintem.
Az autó egy 2004-es toledo. -
molnarpeter
nagyúr
válasz cbrfireblade #106858 üzenetére
Bontó, kis szerencsével ezresből megvan.
Erről jut eszembe, rájárt a rúd szegény Golfra. Valószínűleg ellopták a vonószem takaró műanyagot, és utánfutóra rátolatás miatt a jobb hátsó lámpát is cserélni kellett. Végülis párban lett, bontva 6k volt a kettő, így ezek is egyformák - régiek Depo, ezek Magnetti Marelli. Ugyanezen körben meglett műanyag is, aliecpresses/ebayes (valószínűleg ugy.) 3000 lett volna.
Gratula a szerzeményekhez mindenkinek, kb. bitporktól idáig
-
bajnokpityu
félisten
-
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szokeherceg #106871 üzenetére
Akkor reklamáció, ott ahol csinálták a cserét.
Danex Azt dobd el, ennél az autónál kb semmire nem jó. Egy rendes VCDS kell neki.
[rvilike] Az egész motorcsaládról volt szó. Csak a laikusok hitték, hogy csak a 2 literest érinti.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #106868 üzenetére
Mobil1 ESP 5w 30
Nekem is ez volt, ki kell olvasni, melyik izzóra panaszkodik, annak az ellenállása más. Azt kicseréled, hiába világít, törlöd a hibát és jó lesz.
USB? Próbáltál kulcsot dugni bele?
Emisszió passz. Ha lefelé chippelik, akkor vége a VW-nek. Az én skodámat leviszem Mlada Boleslavba és a gyár előtt veszem ki a DPF-et, ha ez megtörténik. Áthajítom nekik a kerítésen az EGR-el együtt. Szerintem itt nem lesz visszahívás.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Hello a segítségeteket kérném. Most vásároltunk egy VW Jetta-t (2011) 1.6L diesel-t DSG váltóval.
Mivel kilométer alapján közeledik a következő olajcsere így kérdezném melyik olaj az amit a legjobban ajánlotok (vagy a 507 00-n belül az összes megfelelő) illetve szűrőkből melyik márka (üzemanyag, olaj)?
Másik ilyen ,hogy világít a műszerfalon a hibás izzó lámpa, viszont körbejárva a kocsit úgy tűnt minden világít ilyenkor mit tudok tenni ez ellen?
Van még egy USB kábel ami lóg a kesztyűtartóban az mire való?
Illetve az emissiós dologgal kapcsolatban mire lehet számítani idehaza? Be kell vinni a szervizbe, újrarakják a szoftvert és lesz egy jóval gyengébb motorja az embernek?
Bocs a sok kérdésért ,de átnyálazva a rendelkezésre álló könyveket / netet ezekre nem találtam így választ.
-
bitpork
nagyúr
válasz springfield0 #106866 üzenetére
Az audi prémium brand és a szerviz árak is ehhez igazodnak
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
springfield0
tag
Sziasztok!
Tudtok nekem mondani egy megbízható szerelőt Pesten, aki Audi specialista és nem horror áron dolozik? Olyan ember kellene aki software-esen is felkészült. Több fajta problémám lenne, és átlag autószerelők nem tudták orvosolni a problémám ezidáig. Köszönöm! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szokeherceg #106863 üzenetére
A kuplung is új, vagy csak a kettőstömegű?
-
szokeherceg
aktív tag
Sziasztok! Elinduláskor amíg csúsztatom a kuplungot iszonyatosan rángat a kocsi, mi lehet vele? /Superb 1 AVB, 190ezer km, 101 lovas/ Kettőstömgű kb 10 ezerrel ezelőtt lett benne cserélve
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
#89874944
törölt tag
Holnap megnézunk egy 2002-es 1.6-os A3-ast. Van olyan amit VCDS-el érdemes lenne logolni?
-
aero.
veterán
-
kk831228
addikt
Nem rossz... [link]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Morris
veterán
Még véletlenül sem szeretnék dicsekedni ezzel, de hogy az a két jó fulda téligumim 2003-as gyártás volt. Csoda, hogy kemény volt volt és szárazon elkapart?
[ Szerkesztve ]
-
-
7600 GS
addikt
válasz mmdms #106848 üzenetére
A3 és a Yaris azért nem egy kategória.
Valószínűleg nem leszek népszerű itt ezzel a véleménnyel, de én a Yarist venném. A családban van egy második generációs, 1 literes és nagyon jó kis városi autó, kedvező a fogyasztása és az olajcserén kívül csak a kopó alkatrészeket kell cserélni benne. Még a 130-as autópálya tempó is tartható vele.
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Kinéztünk feleségemmel egy használt Skoda Fabia 1.4 (80le), 2006-os kombit. Mennyire ajánlott típus?
A tulaj szerint ideje vezérlést, vízpumpát szíjakat cserélni. Ez kb. mennyibe kerül anyagárban?Köszönöm!
-
mmdms
addikt
Karácsonyig le kell cserélnem a passatot, valami benzines kisautó lenne a cél. Nézegettem régebbi a3-ast 1,8 20v motorral, ezek vannak olyan megbízhatók és igénytelenek mint a 323-as 1,6i 2002 körüli mazdák, illetve a kis első generációs yarisok?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
K Norbi
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz do3om #106842 üzenetére
A kérdés benzines vagy dízel autóra vonatkozik? A benzinest nehéz korommal televerni.
Dízelnél főleg alacsony fordulaton tud berakódni, sokáig tartó padlógáztól le tud olvadni. Csak azt tudom tanácsolni, amit már többször megtettem. Hidegen nem rúgni, de 1500 fordulat alá nem megyünk. Inkább gurulunk 3.ban 60-al, mint 5.-ben. Kisebb a terhelés, kisebb a turbó nyomás. Miután bemelegedett, rendesen lehet használni az autót, de ha meghajtjuk, leállítás előtt érdemes várni míg visszahűl. Pályán motorfék üzemben hűl a legtöbbet. Megállás előtt célszerű így lassítani, a felgyülemlett hő nagy mennyiségétől ilyenkor megszabadul a turbó, mivel a meleg oldalra is hideg levegőt kap, ugyanis motorféknél nincs befecskendezés, így forró kipufogó gáz sincs. Utána még hagyjuk 2-3 percig hűlni.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #106837 üzenetére
No Mági bácsi szombaton katalizátor egység cserélve lett. Öröm és boldogság kipuff rezonancia off (végre )
De hogy Hans tuti csuklott Ingolstadtba az fix 3 dolgot vontam le ebből a műtétből. 1.Aki ezt a kipufogó rendszert megtervezte ritka nagy barom volt és sose kellett autót szerelnie..
2. Ez volt az első és utolsó hogy hosszmotoros afn-en katalizátort cseréltem
3. Ha lesz időm akkor adok a rendszernek még egy flexicsövet alul+ rögzítést. A legnagyobb súly a pont a flexit terheli így nem csoda hogy hamarabb kiadja a lelkét.Na mindegy ezt leszámítva 2 év sz*pás után csak meg lett a bűnös
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz XP NINJA #106836 üzenetére
A Te autódba 1H6919860HX vagy 1H6919860JX való, alvázszámtól függően. A többi az eltérő bekötés és ellenállások miatt vacakol.
[ Szerkesztve ]
-
XP NINJA
őstag
válasz Mágus2 #106830 üzenetére
Vw Golf 3 1.9 TD 1993 AAZ 75le Ferdehátú.
Kiszedtem, megnéztem, VDO márkájú. Cikkszáma 1H0 919 860 F, ez alapján a linken érdeklődőnek is ez van TD-ben. Szerintem bele való akkor
Illetve egy olyat találtam hogy 95 utáni AAZ-ben 0-ról kezdődött a számláló. A sok rar file ami a tipushoz van nem tudom mire való.A Vag-com-nál meg az óracsoportot kéne laptoppal összekötnöm? Mert az autóban nincs hibaolvasó kimenet.
szerk: Itt is AAZ-be irják, szóval ki kéne deriteni akkor miért nem jó
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
Elnézést kérek mindenkitől aki látta!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #106832 üzenetére
nem elveszett, vissza került egy gyári dpf off soft előfordul
egy jól beállított pref experttel simán kilehet ezt nyomozni, főleg ha van egy tuti gyári softos kocsi referenciának.vagy lelogolod a te tőltőnyomásod és hozzá nézel egy gyárit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #106825 üzenetére
Hát ugye volt ez rosszabb is mikor a légtömegmérő "rossz" volt.
De amugy simán lehet ja hogy a DPF nél mikor kiírta a srác ott elveszett pár ló.Mondom múlthéten haverom a könnyebb A8 4.2vel a 300 Le-ősel egy az egybe mentem! semmi nem jött rám pedig én még nehezebb is vagyok
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Killer01 #106811 üzenetére
Mennyit szántál a lánccserére? Ha mindent cserélni kell, akkor min. 200 lesz :-( ha mákod van, akkor elég csak a feszítőt cserélni.
Ha horror árakat szeretnél hallani, akkor keresd fel (ne e-mail, minimum telefon) a novothauto.hu-t, vagy márkaszervizt. Érden van normális szervíz, ott 220 ha mindent cserélni kell.Még kokszosodhat, dióbeles tisztítás a novothautónál ~130, nem olcsó egy hely. Én vegyszeres tisztítást csinaltattam 18-ért, nem tudom, hogy ért-e valamit. Összességében nagyon jó autó volt az enyém, viszont ez a sima turbós 122 lovas verzió volt Golfban.
Más bajuk - tudtommal - nem szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Én azóta nem találok szavakat a lila színre ... a donkey stílust meg végképp nem erőltetném
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok! Nem tudom mennyire szakmai a topik, de remélem valaki tud segiteni, vagy a jó helyre irányitani.
Adott egy Golf 3 1.9 TD AAZ, gyárilag analóg órás óracsoporttal. Kicseréltem egy TDI órára, aminél felvilágosodtam hogy ez bizony nem passzol bele. Inditás után kiakad a fordulat mérő, amúgy minden más meg. Eladtam, vettem egy ugyanúgy kinéző, de TD-ből bontottat:
Izzitáskor akkumulátor visszajelző halott, inditás után fordulat halott, olajnyomás villog. 2000-es fordulaton jön meg minden funkció. Videó is készült. Olaj villogásra ezt az infót kaptam: van 6 féle olajgomba, azért.. 1z van nekem, barna jelzéssel, 0.15-0.45 bar-ig, de a 0.20-0.50 bar-ossal villogott nekem is folyamatosan.....
Kérdésem az hogy ez egyáltalán TD óra? Próbáltam megfigyelni minden opciót, és nagyjából az passzol, hogy a kerekebb betűtipus, mint a videón látható a TDI, a szögletes, 20km/h-ról induló MotoMeter-es az AAZ. Egy motometeressel működne? Sajnos nincs olyan eladó hónapok óta ami a közelembe lenne és bepróbálhatnám.
Remélem érthetően fogalmaztam
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #106815 üzenetére
Jólvan átadom neki az infókat aztán majd eldönti mit akar.
A turbó az AH-soktól van az ő felújított turbójuk se elég jó ?
(ahturbo.com)Én nem tudom mérték e az ABT-t a papírján van Le és nyomaték görbe a régiről és az újról is. gondolom akkor mérték. amúgy 6.8 at kéne mennir 0-100ra gyári ABT papírja alapján de jelenleg olyan 7.2-7.3-at tud.
Haverom a 150Kg-al könnyebb 4.2 Quattro A8-al 300Le egy centit nem bírt rám jönni mikor "gyorsultunk" egy az egybe úgy ment mint én.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lacess
tag
válasz bitpork #106821 üzenetére
Csak 22"-es?
szerk.: végy példát!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #106813 üzenetére
No, akkor a chip árát máris beleborítom neki a motorba, és rájön, hogy nem is kell az neki. Cserélje a ki a vezérműtengelyt és a hidro tőkéket is, ha már csináltatja a vezérlést, ne kelljen pár hónap múlva megint szétszedni. Csendesebb, erősebb lesz alulról és pár kósza vibráció is elmúlhat.
Ha már tényleg meg akarja íratni, tegyen fel egy új turbót. a felújított elég hamar beadja a kulcsot.
Ez egy nehéz autó. Egy fabia vagy ibiza sokkal jobban mozog ezzel a motorral megírva is. Azok jobban bírják a + 20%-ot.
Khm.. ABT, padon mikor tudta azokat az értékeket?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Értem. Köszi.
Mágus : Elvileg valósan van benne neki 290Ezer km körül mert mikor vette leinformálta vásárláskor de ugye a jó gyors levelezős (KEkkh? vagy mia franc az) 1 hónapra rá küldte neki az infókat és abból derült ki hogy 60ezerel tekerve volt.
Most cserélt egy porlasztót, felújított turbót kb 2 hónapja rakta fel, vezérlés csere, kuplung és kettőstömegűt most akarja csináltatni.
Neki volt az amit írtam, hogy nem tudják a porlasztó halálához volt e köze hogy valami Limonádé szerű dizel jött le neki az egész tankból vagy 50L...
Nem gondoltam volna hogy Dízelnél 20%os Chip ekkora dolog.. sima szívó benzinből chippel ugy tudom 8-10 %ot kihoznak... turbós dízelből meg a 20% sok ?
Nem értek hozzá mondjuk.Meg ugye nekem az ABT is csak Chip aztán 225 -> 275 is kb 20%
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz szőröscica #106808 üzenetére
Golf 7-től kezdve csak turbós a 140 lovas, addig kompresszoros is (szvsz).
-
Piwi
veterán
válasz szőröscica #106808 üzenetére
remélem a fácánt azért elvitted haza "bosszúból"
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #106807 üzenetére
Meddig volt turbós kompresszoros az a motor? Szerintem a 140 lovas egy ilyen fiatal autóban már csak turbós.
Állat elütés témára: szerencsére én eddig csak madarakat fogtam, azokat nagyon sajnáltam mindig, rossz kedvem volt. Kivéve a fácánt, olyan rettentően ostoba madarak, hogy inkább dühös lettem, hogy összevérezte a szélvédőmet.
-
-
Killer01
őstag
Sziasztok, egy kis támogatás kellene hozzáértőktől szóval kiscsaládom bővülése miatt kinőttük a szeretett 5-ös Golfunkat, szeretném lecserélni. A kinézett jármű a 2011-től gyártott 1.4-es tsi Touran. Mit kell tudnom a modellről? Leragadtam a szívóbenzineseknél, nem ismerem a tsi-ket.
-
ßrainiac
addikt
Elkaptam egy macskat hazafele :/
Hat eleg fos erzes..
Kivilagitatlan uton kb. 1-2 meterrel elottem szaladt ki a bokorbol. Eleg puha volt :/
-
bitpork
nagyúr
Mi van itt éccakai műszak?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mikrotik routerek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Milyen TV-t vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest