-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz Brumi˘ #121998 üzenetére
nem lehet. én is beljebb toltam volna. a rugó fent megfogja, mert nem egyenesen vágott a vége a gyárinak se, meg ennek se, de nyilván nem akartam úgy forgatni, hogy az esővíz megálljon benne, ha lefele van a hosszabbik vége és nem felül
tehát tökig nyomtam, koppanásig.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #121987 üzenetére
Féltengely cserénél nem nagyon szoktak futóművet állítani... Legalább is még ilyet soha nem hallottam... Egyáltalán lehet dőlésszget állítani az autodon?? Gondolom le lett takaritva a kerekagy is a tarcsa alatt...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
netguru10
aktív tag
válasz Lacess #121990 üzenetére
Szilenteket cseréltettem volna és ezek a félőrültek,mindent leszereltek. Az utolsó csavarig leszerelték a egészet...pedig csak elég lett volna a lengőkarból egy menetes kinyomóval kitolni és ugyan úgy vissza. Hozzáteszem,hogy volt is hozzá szerszámjuk,de ők inkább mindent lebontottak feleslegessen.
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Lacess #121988 üzenetére
Miért nem lepődök meg ezen a történeten?
A bánásmód kísértetiesen hasonló volt a nálam is,csak én kicsit keményebben léptem fel az általuk flegmán lekezelő bánásmód ellen. És had ne mondjam,hogy amikor elmagyaráztam nekik,hogy mit és hogyan kellett volna elvégezniük,akkor igen csak tágra nyílt szemmel néztek és azonnal elkezdték a kért javítás újbóli elvégzését,természetesen ingyen.
És teljes mértékben át tudom érezni,hogy mi játszódott le benned az adott helyzetben.Arbeit Macht Frei
-
Lacess
tag
válasz netguru10 #121985 üzenetére
Nos ez elég hosszú lesz...
Történt két éve télen mikor kint melóztam a sógoréknál, hogy egy kolléga éjszaka úgy gondolta hogy Ő pedig most megy, Hatalmas hóvihar, méteres hó, 80-100km/h-s szél. (aki látott már osztrák telet 2000m magasan annak nem kell bemutatni)
Egy másik kollégával egymás mögött parkoltunk, Ő pedig a hátsókerekes járgánnyal nem nagyon bírt. Meg is húzta mindkét autót. Hátsó sárvédőív, lökhárító sarka kapott, semmi komoly, főleg esztétika.
Másnap felfedeztük, elismerte, hívta a biztosítóját etc.
A feladatunk: Menjünk egy általunk választott szervizbe, szemle majd javítás.
El is kezdtük a dolgot a kollégával akinek szintén kapott az autója. Legközelebbi VW szervizbe elmentünk (neki egy Fabiaja van, nekem ugye egy Bora kombi), nagy, gyönyörű szalon, minden szép és jó, mondták hogy vállalják. A kocsikat ott kellett hagyni mert a biztosítós nem ért oda időben minket meg várt a munka. Másnap mentünk vissza a kocsikért. Itt kezdődött a buli. Az autókat lemosták hogy meg lehessen nézni, automata mosóban, -15-ben, majd a szemle után kirakták a parkolóba éjszakára, behúzott kézifékkel.
Másnap mentem a kocsiért, volt vagy fél óra mire sikerült egy ajtót annyira szabaddá tenni hogy kinyissam. Szó szerint jégpáncél borította. Meglett, sietnem kellett vissza a melóba, hát a hegynek felfelé kiderült hogy bizony kézifék is befog, de nincs mit tenni vissza kell mennem.
Másnap szabadnap, irány vissza hogy a kézifék bizony nem oké, és nagyon nem oké hogy a két hónapos tárcsa és betét most nekem szarrá égett. Szerviz vezető válasza: muszály kéziféket behúzni álló autón, ez alap. Azt hittem menten beszarok.
Jah oké, akkor most muszály lesz megcsinálni is. Megcsinálták, elmentem.
Egy hétre rá hívtak hogy ekkor és akkor kellene menni a javításra, kb. 3nap és kész. Rendben, kocsik mennek, három nap múlva telefon: kész, mehetünk érte.
Így is tettünk. A kocsik készek is voltak. A javítás még mondjuk elfogadható is volt. Indítanék, akksi lemerülve. Ez meg hogy? Máskor 2hetet is állt a -20ban és mégis elindult, most 3nap után meg sem makkan. Mindegy, hoztak egy bikázót és beindították. Nem volt szép a nézésem...
Ezzel a ronda nézéssel akkor már körbenéztem a kocsit is alaposabban. Hát az antennám is hiányzik, vagyis csak a 95%-a mert a többi bele van törve a talpba. Ismét hívom az embert. "Hopsz, hát ez bizony letört" Nemmondod baszod. Akkor vissza a műhelybe, néhány óra alatt sikerült is a betört csonkot kiszedni a talpból, majd kaptam egy új antennát.Most ezek a dologok apróságnak tűnhetnek, de nem azok. Aki próbált már pl. jégbáncélból autót kiszabadítani mert mennie kell az tudja. Azt hittem az ajtókédert is sikerül letépnem. A többiről nem is beszélve...
Látták rajtam hogy nem vagyok elégedett, mentek is a sűrű bocsánatkérések a végén, de akkor már csak el akartam húzni onnan a francba. Nagyon tele volt a tököm. Flegmák is voltak nem kicsit, pedig én próbáltam végig korrekt maradni.
A kollégámat meg is keresték telefonon az osztrák VW-től, hogy elégedett-e az adott szervizzel és hogy mik a tapasztalatai. Hát Ő el is mondta szépen, hogy micsoda alapvető szakértelem lengi körül az adott "pékséget".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #121965 üzenetére
Ismerős azt mondja, mivel volt féltengely cserélve (es meg nem lett beállítva a futószög), ha nagyon rossz szögben áll a bal oldali kerek, okozhatja az a remegest (foleg nagyobb tempónál)
Vélemény?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #121974 üzenetére
Pék...kenyér. Összeállt.
BMW-nel dolgozik a manus, délutánonként meg otthon. Mindig van 6-7 kocsi nála. A főnök is oda hordja a kocsiját.
Na de ha visszavisszuk kiváncsi vagyok mit mond
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Danex
addikt
Na DSG Mechatronika csere csúszik 1 héttel ,mert a szervizbe sikerült úgy elszállítaniuk, hogy fejjel lefele tartották és kifolyt belőle az olaj
-
netguru10
aktív tag
válasz gzbotii #121978 üzenetére
Hát igen. Mindenhol akad egy-két "kókány" szerelő műhely.
Volt már tapasztalat (Osztrák és Német) műhelyekkel is és én inkább mindent magamnak megcsinálok.
Mert azt az időt inkább rászánom,amit a "normális" szerelő keresgélésével töltenék.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
i-sti
senior tag
@1stVikman:
A Greenline a Skodanal a BlueMotion. Egyedi hűtőmaszk (jobb légellenállás érdekében), VW-nél úgy tudom, hogy van fékenergia visszanyerő rendszer is Skodanál nem tudom miket raknak bele. A lényeg, hogy papíron kevesebbet fogyasztanak a Greenline-ok, és a BlueMotion.
En a #fosdieselre szavazok. (speciel a 105 lovasra) Kell az a pár nyúlmókus hogy a Himalayan pergetve vigyen ki téged.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Múltkor már érdeklődtem, de sajnos azóta sem érkezett válasz, így ismét érdeklődnék:
Skoda Fabia2 vásárlása van tervben, több motorválaszték is játékban van, és emiatt kérdezném, hogy az 1.6 CR-TDI 55kW, 75lovas változat mennyire vállalható, vannak-e ismert buktatói, vagy ajánlott vétel lenne-e esetleg?
De mivel több motor is játékban van, így érdeklődnék még:
1.2 TSI, 77kW, 105 LE, CBZB motorkód
1.2 CR-TDI 55 kW, 75LE, CFWA motorkód
1.6 CR-TDI 55 kW, 75LE, CAYA motorkód
1.6 CR-TDI 66 kW, 90LE, CAYB motorkód
1.6 CR-TDI 77 kW, 105LE, CAYC motorkód
Melyik ajánlott és/vagy vállalható, vagy melyik kerülendő? (Az első 3 motorral találtam jó ajánlatot, így ezek érdekelnének leginkább, de a többi is érdekel. )
A greenline megnevezés mennyiben ront, vagy javít az ajánlottság tekintetében?
Illetve a a 75 lovas 1.2-es és szintén 75 lovas 1.6-os között mekkora a különbség?
Segítségeteket előre is köszönöm, üdv: Vikmanu.i.: Kicsit sürgős lenne a válasz.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
Ma volt időm elhozni a kocsit a szervizbol.
Bal oldalt féltengely es elől a fékek lettek cserélve.
Most viszont, ha 70-80km/h+ megyek, remeg a kormány (fékezés nélkül).Ötlet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #121963 üzenetére
Azt tudom elképzelni hogy a fűtőradiátor épp határon van vagy minimálisan magasabb ponton mint a motor meg a kiegyenlítő vagy lehet csak a csöve... Mondjuk azt nem biztos hogy tudja sok szerelő, hogy a fűtéscsövön van egy légtelenítő lyuk... Valószínűleg ezen a típuson kell is használni, a passaton nem... De tuti hogy nem szokták ott légteleníteni...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #121891 üzenetére
Szép IV-es golf.
Sógornak volt hasonló, képeim vannak arról is valahol.
Manapság engem is kevésbé érdekel a "tuning", szép, meg minden, de eladásnál ez csak a boyracereknek előny, és a beleölt pénz sosem jön vissza.
Egy szép felni nekem az autó alá, már sokat dob az összképen. Nekem már elég ez is. -
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #121957 üzenetére
"Szinte semmi..."
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-v-
addikt
Hova tunt a #121947 hozzaszolas? Ki lett moderalva
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #121954 üzenetére
Kolléga .. ha még emlékszel a múltkori hűtővíz bugyogásra. Superb fórumon ismét feljött a téma:
Na, nekem ugyanezt előadta, 2008-as, ugyanilyen motor. Nekem a vízpumpa ment el, emiatt nem volt fűtés...
és így lenyomtam egy Bp-Bécs túrát oda-vissza.
Utána kicserélték a teljes vezérléssel egyetemben, aztán szörcsögött nagyon sokáig, olyan volt, mintha egy akvárium lenne a kocsi elejében. Légtelenítettünk párszor (szerelő csinálta), egy ideig azért még hallani lehetett, aztán szinte semmi./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Qru
MODERÁTOR
Na így azért más a leányzó fekvése... Ha mosó
benzinnelgázolajjal járt akkor sanszos, hogy pont a jó minőségű adalékolttal lazítottad fel a tankban a lerakódást...Szóval lehet pont a jó nyállal oldottál fel kitudja mekkora lerakódásokat... Ami átjutva az égéstéren akár az EGR-t is kinyírhatta.#nincsbennetarcsi
-
addikt
Köszi a választ mindkettőtöknek, akkor ez van Holnap már nálam lesz a gép, és akkor pótolni fogom a 40db HD képet
Az előző tulaj amúgy azt mondta, hogy esélyes hogy nagy trutyi lehetett a tankban, mert a régi szerelője jelezte már neki, hogy nem ártanak kipucolni, csak halogatta mindig (nekem meg jól elfelejtette mondani) Szóval lehet hogy az utolsó tank Shelles gázolajjal minden oké volt, de ennek a kiderítésére már nem igen van időm/energiám, ráadásul fél tank MOL-ra ment rá, ha netán mégis az utoljára tankolt üzemanyag környékén lett volna a gixer, akkor gondolom teljesen esélytelen ebből kártérítést kihozni (az előző tulaj meg szintén nem játszik, családon belüli csereügylet során került hozzám az autó, még ezzel a kis közjátékkal is bőven jól jártam vele, csak más baja ne legyen mostanában ).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is pályán rakta vészmódba magát (B6 EA189) városban semmi baja nem volt. Hibakiütés után a városban ok, pályán odalépve megint vészmód. EGR pucolás, akkor jó is volt 2 hétig aztán megint kezdte a műsor így csere lett.
Sztem a kettő nem függ össze nálad, egyszerűen a rosszminőségű gázolaj kinyírta szépen az ac-t az EGR ettől függetlenül fáradt el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Na elvileg meggyógyult a B6 Passat. EGR szelep + elektromos üzemanyag szivattyú csere lett a vége. A szerelő szerint redvás volt a tank, de nagyon. Azt kizárta, hogy az utoljára beletankolt üzemanyag lett volna a ludas.
Kérdésem: a szivattyú meghibásodása lehet hatással az EGR-re rövidtávon? Vagy esetleg az EGR a szivattyúra? Ugyanis ha nincsenek ilyen formában kölcsönhatásban, akkor elég misztikusnak tűnne az az eset, hogy gond nélkül tolom neki a pályán, majd hirtelen egyazon időpillanatban elszáll mindkettő. Egyébként nem akarok tőle semmit, kifizetem, elfogadom, 10 éve jó a kapcsolatunk, nem fogom most emiatt felrúgni a dolgot. Szóval most már csak a kíváncsiság, és a magam nyugodalma miatt érdekelne a dolog
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #121932 üzenetére
16-ról váltottam 17-re.
-
zsolt19900
őstag
hát köszönöm szépen
jött a kérdés, hogy mi van alatta osszefoglalóban ott vagyok r16 van jelenleg, ezt 17 re váltani balgasag lenne részemről, szóval akkor inkább a 18 ha már a 19rol ennyire lebeszel mindenki :-)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
netguru10
aktív tag
válasz kk831228 #121927 üzenetére
Hát azért az erős kifejezés,hogy jobb. Eleve ott a súly,aztán a futóműve sem az igazi,a fékek azon is csak akkorák,mint a G4-en. (max 312-es) na meg a hossz motor miatt nehezebb a szerelhetősége is.
Nekem az túl nagy lenne (tudod,sok az ajtó) magamnak építem csak.
A szigetelést meg a hifi miatt rakom csak bele.Arbeit Macht Frei
-
kk831228
addikt
válasz netguru10 #121926 üzenetére
Helyedbe inkább Passatot építgetnék, igaz kicsit nehezebb, de alapból jobb minden, szigetel3s, fékek, futómű stb...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atika88
senior tag
Egy láma kérdés, amit eddig elfelejtettem megkérdezni.
Golf 6-ban (7es DSG ha számít) miért van kettő padlózási "padlózási" pozíciója a gázpedálnak?
Szóval van egyszer amikor nyomjanyomjanyomja az ember szépen le, majd megáll és azt hinné az ember: nincs hova tovább.
Aztán hoppá van még egy durván 1 cm "hosszú" szakasz a teljes koppanásig! Csak ugye rövidebb szakazon jár...Ugyanez vissza: 1cm "hosszú" út fel, hatásszünet: majd jön a "normál" szakasz.
Ez miért? Hogyan?
[ Szerkesztve ]
-
netguru10
aktív tag
válasz lenko #121916 üzenetére
A takarítás nálam is evidens minden hétvégén.
Nem kell sarokra kinyitni azt az ajtót ha be akar szállni az ember. Pakolás szempontjából meg egy 3 ajtósba is ugyan úgy be tudod tenni az ülés mögé a cuccot. Nálam sem ül hátul senki,hiszen nem "taxinak" vettem.
Abban egyet értünk,hogy "kinek mi",hiszen minden ember más és más.Arbeit Macht Frei
-
lenko
aktív tag
válasz netguru10 #121913 üzenetére
Kinek mi, nekem 3 ajtós sosem kéne.
-Parkolásnál még több helyet foglal a nyitott ajtó.
-Nem vagyok hajlékony, alig érem el az övet 3ajtósba hátranyúlva.
-Hátul sokkal rosszabb takarítani.(Már aki rendesen takarít autót, nekem senki se ül hátul, de havonta 1x akkor is ki van)
-Csomagtartót ritkán használom, inkább első ülés mögé pakolok, akkor nem repül el semmi.
Ezt pedig a legkényelmesebben a hátsó ajtón keresztül lehet.-Csak az első 2 lehúzható ablakkal nem lehet úgy kiszellőztetni pl. felforrósodott autót.
Vagy menet közben lehúzni átellenben a 2 ablakot, mert úgy jár a legjobban a levegő huzat nélkül.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz netguru10 #121913 üzenetére
Köszi, családi autónak van tartva, némi tartalékkal. Jól megcsinált ASZ lenyomja, keress rá itt arra, hogy Luigi.
Csak 5 ajtóst árulnak Mo-n, ettől függetlenül is azt választottam volna. Régebben volt 2, ill. 3 ajtós autóm, ha magam használom, akkor is praktikus a hátsó ajtó. BTW: GTD-t meg csak kombiban tudsz Mo-n vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Nekem 225/55/16 van rajta.
205/55/17 tennék rá max. Kell az az 55 ballonosság. Sok mindentől megtud óvni, mivel nekem ez a váltóméret nincs ráírva az ajtóra így nem lesz egyhamar gumi/felni csere.Novum Forum Siculorum
-
Piwi
veterán
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
19-et én se raknék fel,inkább egy 20-t,az már mutat
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
veterán
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Nekem Golfon 18" van 225/40; 16 ezer km körül van az autóban. Halkan kopog már időnként valami a jobb elejében, lesz@rom, mert gariban megcsináltatom.
Nem járok magyar viszonylatban rossz utakon, a 16-ból kb. 10 ezer km autópályán ment bele. Hót ziher, hogy nem tennék rá 19"-et.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Gyári sportfutómű + 17".
-
netguru10
aktív tag
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Mert eddig mekkora volt alatta?
Egyébként meg nem kell félni a nagyobb felnitől,de ha csak gyári fék van a kocsi alatt,amire a 15"-os kerék is felmegy,akkor elég viccesen néz ki a "kis" sör alátét fékkel a 18-19".Arbeit Macht Frei
-
-
Kiskokó
veterán
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Hali
Attól függ milyen autó.
Passatra szerintem is elég a 18" és már azt is megfogod érezni eléggé.De nekem pl az A6ra főleg hogy légrugós a 19" az a határ méret mint a Passaton a 18".
Nem akkora batár autó az hogy eltünjön alatta a 18"
De te tudod. csak rendes gumit vegyél rá| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
válasz i-sti #121898 üzenetére
Hát eredetit rakjál bele.
Szerintem nem normális, hogy nyári időszakban ingadozik a hőmérséklet. Mi lesz még télen?(#121896) zsolt19900
Majd ha 1-2x fogsz egy méretes kátyút a 19-el akkor elmormolsz pár imát magad felett. (Meg számolgathatod a pénzt felnire + gumira)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Minden ami hőszivattyú
- Milyen okostelefont vegyek?
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Spórolós topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Közösen vinné a játékokba a gépi tanulást a Sony és az AMD
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest