-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VoidXs
nagyúr
válasz
ada19
#173382
üzenetére
A codechez volt elég sávszél minden esetben (gigabit/gigabit hálózat vs 4G).
Ahogy Tamoo is mondta, a problémád oka jó eséllyel valami AVR mágia, például kiküldi a subot frontokra is (large + sub). Ekkor elvárt jelenség a fésűszűrő. Ha nem ez áll fent, lehet mintavételezési probléma, de azt kétlem.
#173383 alphamooncam: Megmutatják a valóság egy részét, de az a hallásunk egésze. A maradékra ott a szimuláció, de ennyire részletesen sosem megyünk bele, mert nincs értelme. Ismétlem, egy mikrofonnal nem veheted fel a versenyt, hacsak nem tudsz olyanokat elmondani, hogy ezred decibelre pontosan milyen hangosan hallasz valamit. Ha ebben megvered a mikrofont, akkor szóba kerülhet kábelek összehasonlítása, addig hiteltelen.
#173386 achilleuss: Nagyobb modellért 15k mindig megéri, de nem a két S/PDIF kimenet miatt. Tesztelni mondjuk pont kitűnő, de a koax kihalóban van.
#173389 ada19: Próbáld úgy, hogy LFE-t nem irányítod át, csak R-t. Így simán lehet valami crossover mágia.
-
achilleuss
tag
válasz
ada19
#173380
üzenetére
"De persze, mint mindig, a te életed.
"szerintem a +15e-el többért, jobban megéri a Z10Pro, mint a Z9X.
és a digi.koax-on kívül van még pár dolog, amiben többet tud a Z10/amit olvastam a leírásnál/. Persze ez nem annyira fontos, de még külalakra is tetszetősebb, és súlyra is imponáló, 5 kg, ahogy mondják "benne van az anyag". -
VoidXs
nagyúr
válasz
ada19
#173380
üzenetére
Na igen, ma hallottam egy ilyen abszurdumot. Nem volt internet, ezért valakinek osztottam mobilnetet, hogy tudjon meetingelni. Amikor azt kérdeztem, hogy működött-e, azt mondta, hogy persze, még a hang is jobb volt.
Mert aztán nagyon összehasonlítható egy hét után (és azt se felejtsük el, hogy köze nincs az internet forrásához a hangnak, főleg nem egy Bluetooth fülesen), de hihetetlen, hogy mennyire kitartott mellette. Amikor az ember hall valamit, nem tudja elfogadni, hogy nincs így. -
Saughassy
aktív tag
válasz
ada19
#173317
üzenetére
Az sajnos nem referencia , ott kézzel belenyultam.
A friss meresem viszont szűz, no DEQ, minden rögtön kalibralas után mérve umik1ggyel.Denon X3700h, front+sub (svs pb2000pro)
De hogy tudtok ti csak LFEt mérni? Az enyem hozza a papírformát, Tuner bemenetbe bedugtam a merojelet és csináltam egy sweepet sztereó állásban. Olyan amilyen, de az átlag rendben van, nincs alul kiemelés.
-
Skyner
tag
válasz
ada19
#173317
üzenetére
Így van, nálam is felmerült ez az anomália. Kérdem én, mi értelme van egy közel 200Hz-ig lineáris kimenetet biztosító minőségi subnak, ha ilyen meredekséggel legördül?
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi ennek az oka, de nem gondolom hogy AVR-ben lenne valami bug ami ezt okozza. Többször csináltam már factory resetet, de nem változik az eredmény. -
-KP-
veterán
válasz
ada19
#173271
üzenetére
Csodálkoznék, ha a mono ne lenne jobb. A hangszórója komolyabb, nem csupán egy egyszerű peerless xls klón. A kabinet elég durván megépített HDF kabinet belső merevítésekkel, az SVS kabinetjéhez képest biztosan jobban meg van építve. Tehát egy erősebb, merevebb, nehezebb és drágább anyagból épül fel. Aki nem tudná az MDF a medium density rövidítése, a HDF meg a high density fiberboard(tehát közepes sűrűségű vs nagy sűrűségű). PB1000 ugyan nem volt nálam, de használtam PB2000-et, szóval tudom miről beszélek. Emellett nem tudok elmenni szó nélkül az SVS 1000 széria esetén a rém gagyi borotva csatlakozó melett. 300W RMS (SVS) helyett 500W RMS a Mono esetén.
-
I'am Dony
őstag
válasz
ada19
#173233
üzenetére
Persze, így van. Simán el vagyunk az app nélkül, csak amig a végső konfig elkészül nagyon nem bánom, hogy nem kell a 40+ kg-t ki-be húzogatni faltól vagy 20x.
Én a PEQ nem tudom/akarom elkerülni és legalább elfelejthetem a miniDSP-t, ami kiváló eszköz, de csak egy plusz ketyere a maga kábeleivel...
Ha lenne egy publikus képed az átvitelről jó lenne látni, nálam hegyek-völgyek. -
-KP-
veterán
válasz
ada19
#173219
üzenetére
Ja, aztán ha véletlen beszarik az erősítő és küldenek cseremodult, vitatkozz a vámosokkal, hogy ez most garis csere és nem vásárlás. Vagy ha kiküldöd a komplett szubot javításra és visszaküldik, dettó ugyanez a szitu. UK-ból való vásárlásnak a mi szempontunkból betett a Brexit nagyon.
-
alphamooncam
őstag
válasz
ada19
#173180
üzenetére
A gyár kalibrálja, és letölthetővé teszi gyári szám alapján a vásárló részére.
Egyébként a szélső értékeket kivéve, alig van mit kalibrálni.
Legnagyobb értékek
20016.816Hz-nél -5.0238dB
10.054 Hz-nél -4.5378 dBde a legérzékenyebb résznél középtartományban pár ezredtől pár tizedig korrigál.
-
I'am Dony
őstag
válasz
ada19
#173107
üzenetére
Ugyan ezt tapasztaltam az 1.5 ös Arendallal én is. A legnagyobb refis szub amim volt, tehát ennek kellene a legzűrösebbnek lennie ilyen szempontból. És pont ezzel csökkent óriásit ez túltengés, terjengősség. Nem tudom az Arendal erősítőinek mekkora a damping factora, de ezek alapján jóval az eddig próbáltak felett lehet. A hangja pedig....
-
skippper
senior tag
válasz
ada19
#172982
üzenetére
Megjött a 112. Imádom, piszok jól szól, átlagos hangerőn nem igazán érzek különbséget a Monopricehoz képest, pedig jó nagy szobában lakik (igaz nem vagyok basshead, ez része a történetnek). Kapott egy Toole+Bass görbét és lubickol az Atmos contentben. Bőven megérte azt a ~120k-t ami így a zsebemben maradt.
Köszi a javaslatokat!
-
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#172923
üzenetére
"EQ APO-ban a peak gain minden csatornára -8 dB körüli, ha jelent valamit."
Ha valóban így van még LFE-n is, akkor azt jelenti, hogy nyugodtan hozzáadhatnál minden csatornához 8dB-t.

#172918 Dorian:
Crossovert utólag is hozzárakhatsz, nem muszáj minden alkalommal Cavernből exportálni.
Én úgy csinálom, hogy a crossover mindig megvan fixen, azt nem piszkálom, csak a mérés alatt kapcsolom ki...
Sőt, már a clipping protectiont se szoktam benyomni, úgyis mindig korrigálom utólag manuálisan.
Amikor apo-ba berakom az aktuális cavern EQ-t, akkor megnézem LFE-n mennyivel ugrik a peak gain nulla fölé, aztán azt az értéket levonom minden csatornán és kész is.Ha egyszer lenne már végre időm, felvenném videóra elejétől a végéig ahogy én szoktam végigzongorázni a dolgot.
#172926 denesdr: Az a baj manuálisan macerás APO-ban hozzányúlni. Megoldható, csak amikor csatornánként van vagy 150 paraméter, könnyű elbarmolni egy-két félrekattintással. Cavernben amúgy ezt a célt szolgálja a valley correction opció. Ilyenkor nem próbálja felhúzni amivel fölösleges küzdeni.
-
denesdr
addikt
válasz
ada19
#172914
üzenetére
Ha EQ-APO-ban módosítod a Cavern által kalkulált szűrést úgy, hogy kevesebb boostot rakjon a spektrumbeli beszakadások kompenzálására, akkor akár visszanyerheted az eredeti hangerődet is. A beszakadások amúgy is kevésbé zavaróak fülre mint a kiemelések.
A beszakadások kiküszöbölésére különbenis jobb módszer a hangfalak tologatása vagy az akusztikus kezelés, mert az elektronikus módszer zabálni tudja az erőforrásokat és sokszor olyasmire pazarlódik ami esetleg nem is annyira zavaró/hallható. -
VoidXs
nagyúr
válasz
ada19
#172914
üzenetére
Ha megvan a kívánt hangerő, az nem gáz. A Cavern pont úgy lövi be az EQ-t, hogy max hangerőn ne torzulhasson a spektrum, és ezért ne legyen az, amit az SVS méréseken láttunk. Természetesen beállítható, hogy ne essen a hangerő, de nem javaslom, ha úgyse mennél az új maximum hangerő fölé, mert ez a dinamika romlásával és a max hangerős effektek torzulásával jár.
-
Quetz
őstag
válasz
ada19
#172916
üzenetére
Az EQ-zott hang kisebb hangerőn szólal meg, mert az EQ lesimítja a csúcsokat. Ez csak úgy lehetséges, ha a membrán kevesebbet tér ki, ami kitérés a feszültséggel arányos, tehát az AVR kisebb teljesítményt ad le Eq-zott hang esetén, változatlan MV állás mellett.
Azt javaslom mérd meg, mert a cavern nem egy frekvencián nyúl bele a hangba, te fülre állítasz utána, tehát a fene sem tudja, mi történik.
-
I'am Dony
őstag
válasz
ada19
#172916
üzenetére
EQ-zott és nem EQ-zott hang kitolva AVR-re azonos potiállásnál ugyanannyi teljesítményt fog csatornánként kitolni?
Azonos poti állásnál az AVR ugyanannyit teljsetíményt vesz fel, azonban az EQ által elvett dB mennyiséggel halkabban fog szólni.

Vagyis nem fog ugyan akkora "teljesítményt kiküldeni" mivel az EQ abból már elvett.Vagy mivel az EQ-zott már eleve le van húzva pl. 10 dB-vel, ezért nem is kell annyira kraft neki.
Pont a -10 dB minusz miatt kell ennyivel feljebb tekerned, ami a Te esetedben már túl van a határon.
-
I'am Dony
őstag
válasz
ada19
#172914
üzenetére
Ha jelenlegiek érzékenysége 87 dB és ettől érzékenyebbet veszel (pl. 90 dB) akkor hangosabb lesz azonos poti állásnál, ha rosszabb érzékenységűt veszel akkor igen, sajnos elfogy. Bár még szerencsés vagy a szobádat tekintve, ha csak 5 dB a bukó a Cavern-nel. Ettől sok más EQ is jóval többet elvesz.
-
renatto
őstag
válasz
ada19
#172804
üzenetére
Látom pár napja az SVS drasztikus áremelése okán szóba kerültek a Monoprice Monolith subwooferek. Csak jelezném, hogy ma estig 20%-os akciót tartanak, hátha esetleg valakinek érdekes lehet.
-
Khaosz55
addikt
válasz
ada19
#172758
üzenetére
Próbáld ki, de lehet TV esetén ami tudja a HDR-t nem szükséges HDR-SDR konverzió. Alapvető gond a projektoroknál van, hogy nem tud akkora fényerőt ami a HDR-hez kell. Viszont tényleg a David Attenborough természetfilmek HDR-ben szebbek projektoron (ha tudja) mint a SDR-ben. Viszont pl egy Mars mentőakció ami 4000nit-re van kalibrálva az nagyon sötét egy HDR projektoron. Lehet TV-jó, de projin szükséges a HDR-SDR konverzió.
MPC+Madvr nagyon szeretem, mint minőségben mint szabadságfokban.
Gondolkodtam egy ideig a médialejátszón viszont ott a HDR-SDR konverziónál kb semmit nem lehet állítani, van bika PC-m és a MPC+madvr-ben rengeteg lehetőség van. Nem kell félni tőle, meg lehet tanulni, illetve 5-6 fontos paramétert kell beállítani aztán kb hozzá sem kell nyúlni.
Aki most ismerkedik a PC-vel és kényelmes nem akar energiát bele fektetni azoknak tökéletes a médialejátszó.
Viszont a madvr-hez képest fasorban sincs egy médialejátszó HDR-SDR konverziója. Szépen jól be lehet állítani.
-
Dorian
félisten
válasz
ada19
#172756
üzenetére
Ez a 4K HDR -> 1080p SDR konverzió milyen erőforrás-igényű? IGP-vel működik, vagy ehhez már külön grafkártya szükséges?
Most akarok HTPC-t venni, és egyelőre nem tervezek MadVR-t, ezért grafkártyát sem, de már úgy vásárolnék, hogy alkalmas legyen a gép ilyen jellegű bővítésre. -
Saughassy
aktív tag
válasz
ada19
#172739
üzenetére
Na igen, ennyiert már látni extendereket is. :)
Amúgy beernem egy 85os tévével is, csak ugye ha az megkotlik akkor mehet a kukába, egy proji azért javítható. De most jöttem rá, hogy útban van egy mennyezeti ventilátor és az prioritást élvez. Úgyhogy vagy liftezik a projektor a plafonrol lefelé használatakor, ( hogy ne takarjon bele a ventilátor) vagy nem tudom milyen megoldás jöhet még számításba. -
Balu64
csendes tag
-
Khaosz55
addikt
-
BBéci
legenda
válasz
ada19
#170706
üzenetére
"Azzal nem értek egyet hogy csak effektek jönnek hátulról, saját tapasztalatom szerint ritkán van szükség igazán jó surroundra de akkor nagyon - értsd: sokszor tényleg csak effektek jönnek, de amikor beszédhangot vagy járművet kell megszólaltatniuk ami mögéd megy, ég és föld a különbség."
Pontosan ez a véleményem, tapasztalatom.
Rendkívül fontos a háttérsugárzók térleképzési, színpadmegjelenítési és nem utolsósorban a részletező képessége. Majdnem annyira, mint sztereó zene hallgatásakor. Csak ezek birtokában lesz hiteles, háromdimenziós tér a hallgató(k) körül. És ezek fokozottan érvényesek a direktsugárzókra. Azokkal is lehet kiváló a surround hatás.
Azzal is egyetértek, hogy talán a tripólok a legjobbak. -
denesdr
addikt
válasz
ada19
#170491
üzenetére
Igen, valami ilyesmi. Kíváncsi lennék milyen váltást alkalmaznak a magas és a mélyközepek között. Ha nem D'appolito váltást használnak, akkor lehet, hogy még lehetne javítani a horizontális terítésen, bár így is viszonylag jónak mondható azért, bár értelemszerűen össze sem vethető a vertikális terítéssel (fektetett helyzeről beszélek természetesen).
Érdekes, hogy inkább a mélyek és a mélyközepek közt alakul ki nagyobb lobing, ez valószínűleg a 2.5 utas kialakítás miatt van, mert ilyen esetben a mélyközepek alul ugye nincsenek vágva, így a mélyek is lankás váltási görbével csatlakoznak, ezért szélesebb spektrumban alakulhat ki kioltás, ezen egy 3 utas váltás sokat segíthetne, de akkor a mélysávra csak 2 hangszóró maradna a 4 helyett, plusz a váltó is bonyolultabb és költségesebb lenne. Ja meg persze a közepeknek sem ártana külön belső kamra, leválasztva a mélyektől. Jól látszik, hogy ez így már egy drágább terméket feltételezne, már csak a megnövekedett gyártási költségek miatt is, és nem minden szempontból adna jobb hangot.
-
Skyner
tag
válasz
ada19
#170230
üzenetére
Nem vágom, hogy miért más az, ha utólag Preamp-pal növeled vissza a Cavern által beállított negatív gain értékeket, mintha a Cavern fájlban tiltanád le a gain vezérlőt hangfalanként.
Nyilván nem szabad referencia szint felé menni AVR-en, de nálam a leghangosabb -16dB hangerőn nem veszek észre dinamika csökkenést vagy clippelést. -
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#170222
üzenetére
[link] itt hozd ki nullára ami be van keretezve. Itt valószínűleg egy negatív számot fogsz látni, azt hozzáadhatod minden csatornához (3-4 lépés)
AVR-en tolhatod feljebb abból nincs gond.
Szvsz azért össze kellene állni úgy a setupnak, hogy ne kelljen nulla fölé csavarni a volume-t.Akkor adj hozzá 5.2-t preamp-al.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
ada19
#170222
üzenetére
Csak PC-n nem ajánlott pozitívba menni (nem fér bele a HDMI dinamikájába), AVR-en már sok helyen szabad, persze nem a végtelenségig. A kikapcsolt clipping protection nem annyira gáz, főleg, ha teszel egy kompresszor VST-t (pl. ReaComp) a sub túllövésére, azt valószínűleg amúgy is visszafogja a saját DSP-je. Így sehol nem lesz clipping.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
ada19
#170196
üzenetére
A KODI valóban egy nagyon jó alternatíva, és alaphelyzetben egálban van minőségre a két lejátszó. Azért szoktam MPC-t javasolni, mert ha a filmeket fájlkezelőből indítod, akkor csak simán megnyílik egy "filmes ablak", és bezárod, ha már nem nézed. Ha a kényelem számít, a KODI verhetetlen, főleg kontrollerrel, és ha még be is állítod, hogy géppel induljon.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#170196
üzenetére
Nekem korábban Intellel hangsáv váltás után elnémult, újra kellett indítani, rengeteget szívtam vele és nem tudtam megoldani.
A Ryzennel HDMI-n eldobálta a Denont mint hangeszközt illetve zenelejátszás közben is megakadt.
Aztán nem akart menni a 24p lejátszás, black screent dobott minden esetben. Egy csomó ideig tartott rájönni, hogy csak RGB színmódban csinálja és YCbCr működik.Én sem akarok lebeszélni senkit, de számítson rá az ember, hogy nem lesz elég három next-et nyomni. EQ APO-val is már kétszer jártam úgy, hogy a nagy állítgatások közepette összef@sta magát (editor megnyitása után crash-elt) és le kellett teljesen törölnöm + újratelepíteni, hogy menjen. De hangkártya óta is volt már vagy négyszer, hogy random reset-elt a gép.
-
mpo
veterán
válasz
ada19
#170196
üzenetére
Nem ellene beszélek, mert én is ezt használom (egy Kodi-s Amlogic playerrel együtt), de nem mindenkinek való ez biztos.
Egyetértek, én is ezt használom.
Mielőtt döntöttem, megnéztem, az MPC-HC+madvr-rel foglalkozó topikot és utána megvettem a boxot. Azt sem egyszerű jól beállítani, megérteni a Kodi logikáját, de utána egyszerű a használat. -
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#170188
üzenetére
Én csináltam/kiexportáltam 60 80 100Hz-eseket aztán mindegyik setuppal végigmértem a frontokat-centert REW-ben és amelyik nem csinált a crossover ponton beszakadást azt könyveltem el jónak. Nekem pl. 60-on van amelyik doboz jó, 80-on leginkább egyik sem (akusztikai anomália miatt szvsz), 100-on meg nagyjából mind rendben van. De ha a szub és az LCR közt időzítésbeli hiba van, az is beszakadást okoz a crossover ponton, szóval először arról kell meggyőződni, hogy az időzítés jó. Ilyenkor ha időzítési hibának tűnik, a delay-t érdemes tologatni 1ms-es lépcsőkben (vagy a szubot magában vagy az összes többit együtt) és mérni hogy néz ki a frekimenet.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#170166
üzenetére
A bemérés idejére large-ra raksz minden dobozt és a cavern bemérés után visszarakod small-ra (és persze ez esetben cavernban crossover bypass).Visszaszívom (privátban jól rávilágítottál). Előbb a crossovernek kell lenni és utána a korrekciónak. Ha AVR-en van a crossover, akkor ez a sorrend borul és más dobozra korrekciózott jel menne át LFE-re ami nem jó.
-
Dorian
félisten
válasz
ada19
#170153
üzenetére
" Így az Audyssey maradhat minden másra"
Asszem vmit megint nem értek. A PC-s EQ-nál azzal kezdünk, hogy az AVR-ben kikapcsolunk minden Audysseyt, vágásokat, nulllázzuk a hangfal távolságokat, mindent. Ezek minden bemenetre érvényesek lesznek aztán, tehát a nem-PC-s bemeneteknél marad a korrekció nélküli sztereó, nem? Legalábbis nálam így van. Vagy a legújabb AVR-eknél bemenetenként lehet ezeket állítani?
-
-
Zigi
senior tag
válasz
ada19
#170151
üzenetére
Akkor inkább példa:a mostani sub gain állást -8 ra kalibrálta az audyssey, ha feljebb kell tekerni az eq miatt 6-8 db vel akkor azt már nem fogja kezelni a audy (nem tudja majd annyira levenni ) remélem így már tisztább mi is a kérdésem.
up: akkor semmit nem kell elállítani csak a hangerőt kell feljebb tekerni magyarul a pc-s bemeneten? ezt megerősítené más is? -
Tamoo
nagyúr
válasz
ada19
#170142
üzenetére
Nehéz kérdés. Korlátozott a szabadidőm, méregetéssel is sokat eltöltöttem belőle, mert mindig eszembe jutott, hogy valamit máshogy kellene megpróbálni. De ezeknek szerencsére többnyire meg is lett a gyümölcse és tegnap talán a végére jutottam és nincs több ötletem hogy hogy lehetne még jobb. (Legalábbis addig amíg valamin nem mozdítok megint.
)Szóval többet foglalkoztam a két szubos felállással, minthogy külön-külön egymáshoz hasonlítsam őket.
Van egy kialakult véleményem róluk, de nem vagyok még benne annyira magabiztos (főleg hogy különböző helyen hallgattam őket akusztikailag), hogy abszolút érvényű igazságként közhírré tegyem a kettő összevetését.
Eddigi benyomások alapján azt mondanám ha van egy R-115SW-d, nem kell rohanni zárt 15"-os Ultimaxra cserélni. Egy jó elhelyezéssel egy jó EQ-val hátradőlős hang hozható ki a Klipschből is (és persze az Ultimaxból is). -
mettek
addikt
válasz
ada19
#170125
üzenetére
Rp600m frontok. A korábbi tapasztalataim rávilágítottak hogy ha van szub akkor nem kell álló front mert ugyis vágom 80hz-en.
A 112 most jött újan németből. Bejáratós.
Svs pb2000, sb2000 pro, sb4000 volt. A 4000es egy jó szub volt de ha ezzel a klipsch 112-vel vetem össze akkor a 4000 nem ér 4szer annyit. -
Khaosz55
addikt
válasz
ada19
#170112
üzenetére
"Én is ugyanúgy egyetlen HDMI-vel csatlakozok PC-ről AVR-re mint te, csak adott bemenetre kikapcsoltam MultEQ XT32-t és a PC-n az EQ APO korrigál automatikus Cavern mérés alapján."
Akkor már itt is tévúton jártam. Látom az EQ APO letölthető, cavern is gondolom egy PC-s progi ahhoz van link esetleg vagy meg kell venni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Gamer PC /Ryzen 7 9800X3D, RTX 4070Ti Super, 32GB RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó! BeszámítOK!
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÚJ AKKU!!! Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
"



holnap próba

