Új hozzászólás Aktív témák
-
CHIPman
nagyúr
válasz DigitXT #3167 üzenetére
Kipróbálnám a rollerezést, eddig úgy voltam egyértelműen, hogy sima S1 lesz ali sale-ről, de akkor ezek szerint az már nem annyira M365 konkurencia, mint a tesztekben ahogy mondják... +50$ lenne az S1 pro, és +64$ a fehér M365.
[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
Dorian
félisten
válasz DigitXT #3185 üzenetére
Nálam 36V-nál már visszavesz a teljesítményből, hármasban mintha kettesben használnám, tehát olyan 80%-ra. Érdekes amúgy, mert olyankor nem is gyorsul fel 30-ra, hiába megyek egy enyhén lejtős úton, ahol csak 4-6 V-ot vesz fel, tehát vehetne 11-et és mehetne többel.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3197 üzenetére
Ja igen, azt kihagytam hogy teljesen feltöltve értettem.
Amúgy jók ezek a kis kugook ha foglalkozol vele, állítólag már kormány kotyogásra is van megoldás, de én már nem szánok rá időt, hogy van már rá vevőm. De végül is ha leszigeteled (plusz a rezgő dolgokat megcsinálod, aksi, vezérlő kibélelése), az említett kotyogást orvosolod, az első teleszkópot megcsinálod, ja és egy 15A vezérlőt keresel, vagy átírod ha át lehet, jó kis roller, csak ez mind idő...Bár jobb esetben 1x kell megcsinálni.
-
stellaz
addikt
válasz DigitXT #3199 üzenetére
Én direkt kipróbáltam, külvárosból belvárosba az m365 18 ill 25 km/h korlátozás mellett, úgy, hogy ahol lehet autó vagy kerékpár úton végsebessegen, járdán a gyalogosok mellett lelassítva 9 km-en sikerült kemény 4 percet hoznom (talán 44 perc helyett 40 vagy ilyesmi), átlagban is 1-2 km/h volt a különbség. Sőt, a sima hajtós rollert is alig tudtam időben megverni (50 perc). De reggel bringával is 35-40 perc úgy, hogy csak autó úton megyek és 25-nél gyorsabban, ahol lehet.
[ Szerkesztve ]
-
berobi78
tag
válasz DigitXT #3199 üzenetére
Vicces, hogy ezen az egy-két km/h-án agyaltok Kugoo S1-em van, 15A-s vezérlővel. Már azzal tudok nyerni vagy veszteni sebességben, hogy hogyan állok a rolleren. Merőlegesen a menetirányra, vagy hosszában. Illetve fúj-e a szél vagy sem és ha igen, hátulról vagy előről A töltöttségről nem is beszélve. Bár azt könnyebben lehet befolyásolni mint a szél irányt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3217 üzenetére
"A lejtőn elérhető végsebesség megint érdekes kérdés! Tegyük fel, hogy szabadon futó módban vagy: simán megy 40 fölé, ha nagy lejtő, nem egészséges, de megy! Mi történik, ha ekkor gázt adsz? Fékhatást tapasztasz."
Kugoo-nál semmi nem történik (tesztelve), mivel nem fogja vissza a motor. Xiaominál már igen.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz DigitXT #3217 üzenetére
ok, de attól még az alapvető fizika nem változik. A légellenállás bármilyen tempónál számít, de minél gyorsabban mész annál inkább. Szerintem te abban kételkedsz, hogy ez már a roller sebességénél is számít, pedig hidd el, hogy igen. Országúti kerékpár esetében (aminek sokkal jobbak a légellenállási jellemzői) úgy emlékszem 15 km/h felett már a legnagyobb veszteséget a légellenállás adja.
Itt van egy részlet a Specialized kerékpárgyártó aerodinamikai mérnökétől (saját szélcsatornájuk van):
"A „borotválós” kísérletet elvégeztük 20 és 40 km/órás tempó mellett, és azt az eredményt kaptuk, hogy szőrtelen lábakkal a megtakarított idő közel azonos: 40 km-es távra vetítve bő egy perc. Természetesen 40-es átlaggal egy órányi kerékpározásból jön le az egy perc, 20-as tempó mellett 2 órából. A százalékos megtakarítás természetesen nem ugyanaz, kb. másfél százalék a 0,8-tel szemben."
És most csak a lábszőrről beszélünk rolleres tempó mellett. Persze a sebességet átválthatod megtakarított energiára is. Szerinted akkor mennyi megtakarítást jelent, ha lefelezed a homlokfelületet, mert mondjuk leguggolsz? Vagy éppen nem lobog utánad a kabátod, sálad, nadrágod?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3352 üzenetére
első körben hátul a pneumatikus marad...
Teljesen véletlenül megforgattam kézzel a hátsó kereket. Hát akad rendesen.
Menet közben semmit nem érzeni belőle, de sanszos, hogy a csapágy nem
nagyon bírta a kiképzést. Oké, hogy csak 700 Ft, de akkor is gáz. Franc se
akar újra szívni vele. Vmi komolyabb csapágyat kéne hozzá lőni / erősebbet.Ez meg is magyarázza, hogy miért merül le nagyon hamar (15 km se jön ki).
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #3409 üzenetére
Most hogy hideg van kint hajnalban, hamarabb megzabálja az akkum.
Pedig elméletileg 3000mAH feletti cellákból építettem, a feszültség hamar 36V közelébe redukálódik.
A hatótávolságot egyenlőre még nem teszteltem koppra, lehet hogy valamelyik napsütéses hétvégén megyek vele egy nagyobb karikát."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3429 üzenetére
Hát, kb. 2 km/h lassabb mindenhol + több áramot vesz fel = nem az igazi...
Jó, hát ez közismert a pneumatikus kerekekről. De ez extrában szorul is.
Most már valahogy csak bele kellene oktrojálni a sima motort hátra.Jah, az óra csal felfelé 1-2 km/h-t, távot meg rendesen fölé méri. GPS 2.45
km-nél ez már 2.7-nél tartott (sok pirosat kaptam, ráértem nézegetni).
7.1 km helyett a végén meg hozta a szokásos 7.7 km-t. (Érdekes, mivel a
sima kerékkel jóval pontosabb volt: lehet, más picit a Pro kerék átmérője?)10% körüli csalás mind távban, mint sebességben: ezt át fogom állítani.
Szerk: visszakerestem a 7.1-re, hát a 11A-es jóval kevésbé szívta az akkut
(ami persze logikus, mert valamit valamiért).Dupla motorhoz dupla akku jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3433 üzenetére
Faragtam egy kicsit szélesebb tengelyt, így egész vállalhatóan pörög:
holnap kíváncsi leszek, jobban megy-e, mint ma (arra számítok, igen)!
MÁS: a kalibráció csak a kijelzett sebességet (+a tévesen mért távot!)
csökkenti, az áramkorlát nem nő tőle sajnos: majd ránézek, ennél mit
beszélget a vezérlő a kormánnyal. Remélem nem törik el a tengelyem.
Messze nem lett tökéletes, egy 12-es cső-tengelybe flexeltem bele.Mindenesetre a csapágyat kicsit amortizáltam megint: szerelői bakival.
Ennek hangja hallható a videón: szerencsére akadásról még szó nincs.
(Konkrétan rosszul támasztottam, ahogy a szoruló tengelyt kiütöttem.) -
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3509 üzenetére
Az is megvót ingyen. Jó emberekkel kell barátkozni. A barátokat kell gyűjteni nem az ellenségeket. Látod, te is beszólogatsz én még sem haragszom rád. Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel. A gyártót meg nem lehúztam. Leírtam mindent korrekten, nem hazudtam! Ők meg válaszoltak, és küldtek alkatrészeket. Ennyi. Ja és még valami. a Hibás ECU-n kívül (amire te is licitáltál, csak aztán egy másik srác rád licitált, így övé lesz a cucc a dolgok állása szerint ) minden Kugoo terméket levettem Vateráról. Mindenből van tartalékom A szigetelés is meg lesz oldva! No szóval szeretet és béke, és bocsi ha kicsit negatív voltam a Kugooval, de kicsit apátiába zuhantam akkortájt.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3564 üzenetére
Elsőnek simán kijött. Amikor cserélgettem a két Display-t. Aztán még meg akartam nézni egyszer az újjal, mert mondom összerakom már az új motorral is, nehogy valami csoda folytán mégis a régivel legyen gond. Miután ez megvolt, és láttam, hogy ugyanúgy hibát jelez , mondom oké visszadugom a régit, elvégre jó. Ekkor látom, hogy a fék a régivel nem világít. Na ekkor tapadt oda a hőrelágyuló cucc, ez meg a kezemben maradt, a szenzor része meg a kormányban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest