-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz Gaben92 #134596 üzenetére
Mivel az itteni klíma kezd a forró félszáraz lenni a mérsékelt kontinentálisból...nekem meg +25 fok fölött már kényelmetlen, így én is gondolkodom egy Dánia/Norvégia/Finnország témán.. Amúgy is a kedvenc évszakom a tél
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz MunezXBK #134587 üzenetére
A harmadik fajta az, amikor van digit klíma, de nem értenek hozzá. Anyósék ezzel mindig felbasznak, hogy induláskor beállítják a Mondeot 19 fokra és 4-es fokozatra mert hú de meleg van, aztán úgy felejtődik 200 km-en keresztül, esetleg kézzel belenyúlnak párszor. Egyszerűen nem értik az automata klíma koncepcióját...
(#134573) kisza25
Na basszus már az M7 se biztonságos...? Valami infó, hogy miért ment rossz felé a sofőr?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Gaben92
őstag
válasz Jorus #134594 üzenetére
Gyertek, költözzetek ti is ide a messzi eszakra. Meg most is klima nelkul jarkalok, ha be van kapcsolva akkor is inkabb fűt [OFF_AZ_OFFBAN]Ehhez ugy kellett copy-paste-elnem egy ű betűt, hogy ne nezzen ki annyira hulyen. Ertekeljetek. [/OFF_AZ_OFFBAN]
De, hogy ON is legyek. Nekem neha akkor is fazik a labam a Lexusban, ha ki van kapcsolva a klima. En inkabb az ulesfutest preferalom, na meg azz itteni idöjaras miatt nem szinte mindig ki van kapcsolva, de eszrevettem, hogy valamennyi levegöt fuj be kikapcsolt allapotban is. Elöfordult, hogy csak amiatt kapcsoltam be kicsit (pedig teljesen optimalis volt a hömerseklet), hogy fujassak a labamra egy kis meleget.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bitpork
nagyúr
válasz Csabroncka #134589 üzenetére
Ez már hosszú évek óta terítéken van, de valamiért nem akar köztudatba gyönni. Szerintem az oldalirányú erőket nem kezeli rendesen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Csabroncka
addikt
Szerintem kitalálták minden igényesebb Budapesti autós álom gumiját!
Ha ez valóban a videó alapján működik és érdemben nem növeli a fogyasztást, az biztos, hogy futómű kímélő lesz és komfortosabb még a ballonosabb gumiknál is.
"in medias res"
-
zzola
titán
Üdv!
Full hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdezek.
Láttam van Kia topik, de nincs túl sok mozgás.Kérdés:
Kia Ceed SW 1.6 CRDI
120000 km-es szerviz.
Fékfolyadékot cseréltek, azóta amikor 6. fokozatba kapcsolok, recseg és vagy akad a váltókar/váltó.
Mi történt a szervizben?
Fékfolyadék van kuplung munkahengerben?
Levegős?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #134582 üzenetére
Figyelj, a jelenlegihez képest az egyhármas is 19 lóval erősebb.
Amúgy nem vennék újonnan/újra Jazz-t. Egyrészt szinte semmiben nem nyújt többet a mostaninál, másrészt vannak olyan részletek, amik sokkal minőségibben vannak megcsinálva a régin (ajtókon az ablakkeretek hegesztése, a hátsó, felhajtható ülések alja, hátsó kerékdob, stb.), és ez zavar.
Ettől függetlenül nem tartom rossz autónak az újat, de ha majd egyszer leváltom a régit, biztos, hogy olyan típust keresnék, ami határozott előrelépés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
A múlt heti auris kombi HSD próba mára maradt. A Yaris után jobb az egész ez nem kérdés, 145-el(már ahol lehetett) 7 literes fogyit produkált tetősínnel ami szerintem egész jó, viszont a dinamika nagyon hiányzik 130-nál nyomok egy padlót alig történik valami mire eléri mondjuk a 145-t, na meg ami a Yarisnál volt, hogy üvölt össze vissza a motor.
Nem nulláztam le a fogyit pesten belül, így a városi fogyit passzolom 6-ra ment le a pálya után. Viszont az megint bebizonyosodott, hogy ezzel dinamikusan elindulni úgy, hogy ne induljon be a motor lehetetlen, ha meg csak villannyal szeretném elérni a mondjuk 50-et letolnak a fenébe szóval el is engedtem a dolgot, nem foglalkoztam vele nyomtam neki másképp feltartom a többit=anyáznak.
Számomra nagyon ingerszegény a dízel után, szóval maradok dízel fronton, vagy turbo benzin, egyszerűen hiányzik a nyomaték, semmi élményt nem ad miközbe a futómű meg maga az autó jó főleg Dokié a fullos felszereltséggel.
-
Qru
MODERÁTOR
Jó kis CC gumival...
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz stickermajom #134531 üzenetére
Ez volna a terv.
Most járok 385 ezer forintnál, ez mindent tartalmaz, az átírást is. Ma 88 ezer ment el a 4 db Bridgestone S001-re: [kép] [kép], DOT 3917. Senkinek nem ajánlom a helyet ahol vettem, még egy ekkora tuskó bandát keresve se találni.
Az eredeti tervek szerint max. 500-ig megyek el; apróságok vannak hátra: bőrjavítás (kb, 20 K), szélvédő 5-10 K, egy ajtó-rányitás 5-8 K. Kérdéses még a LED DRL izzó (5 K, AliExpress), illetve a LED hátsó lámpa 80-90 K (mínusz 40 ha eladom a gyárit).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #134563 üzenetére
A gumizás gondolata is merüljön fel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #134562 üzenetére
Nem érzem magam annak. Kb. 1.5 hónapig bohóckodtam vele, mire ilyen lett.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #134563 üzenetére
Pont ezért nem bírom a kifelé "álló" küllőjű kerekeket. Még magát a gumit meg se padkáztad, de a kerék már karcol
A peremrész nálam is hasonló állapotú(ként lett megvéve) és mintha a májusi gumicsere után kicsit szarabbul is nézne ki. Lehet nem voltak elég gondosak a szerelő kezei
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Speeedfire
félisten
válasz MunezXBK #134561 üzenetére
De te profi vagy bakker.
Én csak szenvedtem vele. Utólag azt mondom, hogy le kellett volna venni a gumit, aztán elvinni kémiai marásra, vagy homoszórásra.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #134560 üzenetére
-
Speeedfire
félisten
válasz molnarpeter #134559 üzenetére
Anno én is magam újítottam fel a golfon a felniket, de soha többet. Árban kb 10e volt, de rengeteg meló.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #134551 üzenetére
Viccet félretéve egyszer hasonló megmunkálású, bár vékony küllős felnit intéztem, és végül simán egy matt polírt kapott (nonstopgumi - egyik küllőt oldalra megkapta közben valószínű, de valami pár napon belül mehettem értük). Fél méteren túl nem sok különbség látszik, árban meg töredéke volt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ma reggel nagyon magasröptűek vagytok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #134546 üzenetére
Tudom, nem is te vetted komolyan
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
trialboj
őstag
válasz gzbotii #134534 üzenetére
Maga a munkadíj a húzópad miatt, 400 eurótól indul, és kb ugyan ennyi lenne hozzá bontóból az alkatrész, VISZONT, ami évekig nyugtatott hogy ez a legnépszerűbb autó a városban, tehát bármi van ott a bontó akár újra is építhetem az autót, na az marhaság.
Hiába van rengeteg pont ilyen színű g astra (parkolókban rendszeresen rossz autó felé indultam), a bontókban szinte 1 sincs, vagy ami van, már leharcolt, elhordott darabokból áll. Tehát az hogy népszerű autó, azt is jelenetheti hogy mindenkinek szüksége van a cuccokra, és nem fogsz hozzá találni alkatrészt. 200k fős város
Se lökhárítót se motor háztetőt nem találtam, még csak olyan állapotban sem ami jó állapotban lenne, nem hogy pont ebben a színben.
Arra jutottunk hogy kb 800-900 euróból megjavítják az autót aminek 190k km van reálisan az órájában, majd a baleset előtti kb 1500e ára máris lezuhan 1000e-ra mivel ez egy komolyan sérült autó lesz, ami talán már közel sem annyira merev mint volt, és főleg foltos az orra. Ez szerintem egy nagyon rossz üzleti befektetés még úgy is ha keveset járunk vele, és a családból mindenki közlekedésre használta, nem villogni akart vele.
Rendben, át vándorlok a másik topikba, csak annyi érdekelt volna, hogy van-e olyan sikerszéria mint ez az astra volt, erről nagyon sok jót hallottam, és szinte semmi rosszat, 2010-2011 évjárat lenne az amit talán még ki tudok fizetni.
Köszönöm az eddigi segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #134539 üzenetére
Kiegészítés: a 2019-esek azok, amikről még nem derült ki, hogy melyik kategóriába tartoznak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #134539 üzenetére
4000 juróért 2019-es autót? Sok sikert!
Amúgy lehet bonyolítani tovább, ha az emberi tényezőt is belevesszük: hamar tönkre lehet tenni egy tartósnak vélt konstrukciót, és egy "érzékeny" típust is vígan lehet használni sok 100k km-en át kis odafigyeléssel.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
seadrone
őstag
válasz realist #134535 üzenetére
családban van, mi szeretjük, megfelelő, valami 5 éves aldis talán
a tuti, ha otthon beleteszel 1-2 fagyott jégakkut és rá a 12 volt, és gó
ami jól jöhet,m a hosszu 12v kábel, így ha olyan a kocsi, végigvezetheted a kábelt a csomagtartóba, így nem benn fogja a helyet, csak legyen szabadon a szellőzője, ahol kifújja a meleget
-
Speeedfire
félisten
válasz stickermajom #134531 üzenetére
Lehet, biztos meg van a miértje, hogy miért cserélgetni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
realist
őstag
Elektromos hűtőtáskával (12V) kapcsolatosan van valakinek tapasztalata?
Nem a nagy literszám lenne fontos, hanem a hatékonyság. Hosszabb útra kerülne bele pl. felvágottak, gyógyszer stb.
-
gzbotii
nagyúr
válasz trialboj #134524 üzenetére
Milyen felhasználásra kell? Városi 2-3km, vagy Nagyvárad - München kéthetente? Fontos a nagy puttony, kell a kombi? Astra méret továbbra is megfelelne?
Itt tedd még fel a kérdésed: milyen autót vegyek topic
Amúgy képek alapján nem tűnik annyira rossznak a helyzet, tudni miért lenne olyan sok a javítás?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Zolee
veterán
válasz stickermajom #134531 üzenetére
Mivel garancia lejárta előtt el kell adja így már nem igazán lehet plusz benne.
-
stickermajom
addikt
válasz Speeedfire #134530 üzenetére
Amúgy van egy olyan érzésem, hogy focvis a végén plusszosan fog kiszállni belőle még így is.
-
Speeedfire
félisten
válasz focvis #134521 üzenetére
Az igen. Nem csodálom. Annyiért bőven elment volna ez a felni. 240e-ért meg olyat veszel, ami jól is áll neki.
rbalint88:
"-Na megjött a gti-s csóka, aki sosem tartja meg a golfjait. Legyen jó drága.
-100e lesz.
-Rendben, akkor még egy görgőzést is kérnék."Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #134441 üzenetére
Az autó sajnos több sebből vérzik, a javítása legjobb esetben is több mint ami elfogadható lenne, szóval új autó kell.
Itt lehet ilyesmiket kérdezni, hogy jelenleg milyen autót érdemes venni? Ez nyilván egy hülye kérdés, de nem mozgok ebben a témában otthonosan, nem is nagyon érdekel hogy milyen gép, csak legyen megbízható, és olcsó a fenntartása, amilyen a kis astra volt.
Pl két konkrét kérdésem van
1- milyen évjáratú autót érdemes 2019 vásárolni? (szeretném elkerülni, amíg lehet, azokat a modelleket amelyeket már úgy terveztek hogy a szervizköltségen hozzák majd be az alacsonyabb listaárat)
2- milyen márkákat érdemes kerülni? Pl francia autókat nem akarnék, nyilván daciat sem vennék soha, angol autót sem habár az nem is low budget kategória.4000 euróból lehet korrekt gépet venni, ugye?
minden tippnek nagyon örülnék, kösz előre is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #134519 üzenetére
meg felhívta őket focvis és tudták, hogy tele van golf7 gti-> drága, feláras 18" felni.> extra drága
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #134519 üzenetére
Magamtól 50-60 ezret tippeltem. Az előző Golfon 2 db karcos volt, tavaly 12 ezret fizettem a 2 db 17-es fényezéséért összesen. Nem volt tökéletes munka, de ennyit bőven megért.
Ezek szálhúzott vagy szálcsiszolt ("diamond cut") 18-as felnik. Leesett az állam mikor mondta a felnis, hogy 100 lesz*. Ma kiderült, hogy mind a 4-re ráférne a görgőzés, mondtam magamban: már mindegy... így lett 120. Faxom.* 3 napig savban és nitrohígítóban ázik, majd javítják ha kell, aztán tényezik kívül-belül, majd vmi speckó 3D-s CNC esztergával lehúzzák a frontját úgy, hogy finoman rovátkolt maradjon, végül az egészet lakkozzák. Az ár tartalmazza a gumiszerelést is.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz rbalint88 #134518 üzenetére
Én is sokkalom azt a felni felújítást. 120e.... pfff
Nem tudom, hogy mit csinálnak vele. Nekem 60e volt a 4 felni ebből 4 peremezve, 2 görgőzve, és 4 szinterezve lett. Mind a 2 mintha vatta új lenne.Az a 312mm meg durva, régen a 150le-s autóiba is ennyit tett. De a g7 gti 220le már ha jól tudom. A 224le-s cupra, tt is nagyobb fékkel jött ki.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MrSealRD
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #134514 üzenetére
Hallgattam a rekedt szirénhangokra , most toltam bele 120 ezret a felújításba, így marad a gyári 18".
A gumi lesz a holnapi vagy pénteki projekt. Nem drága méret; Hankook S1 evo3 pl. a 4 db 106 K Ft; Pirelli PZero Sport 112 K, Goodyear F1 Assimetric 5 110 K; van egy 3517 DOT-os, nem használt szett Bridgestone S001 88-ért. Ha ennyit ráborítottam a felnire, akkor legyen frankó gumi rá.
@ Jorus: Igen, 312 mm, a 16" a legkisebb ami rámegy. A Performance Packosnak nagyobb, talán 350 mm?, arra 17" a minimum.
@( #134515) Qru : Negatív tuning. 🚕
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #134509 üzenetére
Úgy nehéz felújítani a felnit, hogy közben az autón van.
Ezt a lemez + téligumi szettet kaptam kölcsön a munka idejére. -
veterán
A projektem ma is haladt; délelőtt okmányiroda (~ 1 óra), átírás; kis munkahely... A délutáni program felni-felújítás; ilyen volt [kép] ; ilyen
lettvan [kép] ; nem kevés pénzmag elherdálása után - remélem - pöpec lesz.Köszönöm az ajánlást brumi1024 és molnarpeter fórumtársaknak! BTW a két ajánlott hely egy és ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
seadrone
őstag
sziasztok!
olyan őrzött parkolót/garázst keresek 3 napra, ahova befér egy 7 méteres kisbusz és egy 2x2x2méteres kocka utánfutó.
Pesten tudtok ilyet?
Köszi a tippeket
-
kelly416
veterán
válasz Speeedfire #134499 üzenetére
Én is ment Hozzá talira a Balcsira, csakhogy hét végén. Minden megoldható, de nem szeretnék két gyerekeg egy feleség mellől lepattanni éjszakába nyúlóan, főleg hétköznap. Reggelente én indítom a gyerekeket, az Asszony már olyankor nincs itthon, úgyhogy sajnálom.
Tudom és megértem, miért jó sokalnak a hétköznap, nem is akarok beleszólni a dologba, csak azt mondtam, hogy sajna így nem tudom vállalni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest