-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Undorító, hogy nem bírnak leszállni az autósokról. Inkább a saját fizetésüket adóztassák meg és adjanak abból, most úgyis emelték elég rendesen.
kisza25: Ha ilyet találok egy bérautóban, azt dobom a kukába egyből (mármint azt a pici csatot), nem érdekel, hogy utána esetleg pampog az ember.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
Túlságosan olcsó a benzin? Semmi gond, a kormány megadóztatja a benzinkutakat.
Nyomás tankolni srácok, május 1-ig.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz molnarpeter #163793 üzenetére
Ha esetleg Citroen DS-rol lenne szo, akkor: levenni a kereket, es menni tovabb 3 kerekkel!
while (!sleep) sheep++;
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #163767 üzenetére
Igazabol az F1 pilota se tudja kimagyarazni, ugyanis neki az a munkaja, hogy ismerje ki a palyat, az autot es annak megfeleloen a hataron belul vezessen. Itt nem az tortent, hogy muszaki hiba miatt eltort egy csavar/varatlanul elkopott valami es baleset lett, hanem csak rosszul ismerte valamelyik tenyezot.
-
Revesz
aktív tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni tőletek. A minap úgy jártam, hogy az autópályán szereztem valahogy egy instant levegő elengedős bal első defektet 130km/h sebességnél.
Sikerült a kocsit szépen megfogni, de a gumi az megsemmisült. A pótkeréken meg másik márka van így most van 3 egyforma meg egy kakukktojás a kovsin.
Érdemes a 3 meglevő mellé ugyan olyat venni? Így az első tengelyen lenne egy 2 éves 6000 kilómétert futott meg egy új.
Vagy vessem el ezt az ötletet és vegyek 2 új gumit előre? -
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163778 üzenetére
Én láttam durva dolgokat még biztosítósként amik beleégtek az agyamba. A csávó aki nem volt bekötve és az orrcsontját a tarkóján lökte ki a lufi, a csaj aki a lábát feltette a műszerfalra és nyílt a lufi (túlélte de soha többet nem állt lábra), a motoros aki elesett és a derekánál szabályosan kettévágta egy közlekedési tábla oszlopa. Ezek miatt nem annyira hiányzik az a meló de amúgy szerettem abban a közegben lenni (nem a hullákéban, a kollégákéban).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #163755 üzenetére
Legalább tudom, hogy valaki elolvassa amit írok. 90 akart az lenni...csak siettem...én is...
Viszont az index nélküli szlalom az nem érte el az ingerküszöböt.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
Igen, erre szokták mondani, hogy amikor nyakmerevítővel fekszik a hordágyon, akkor valahol elfelejtik kivenni ezt a csatot az autóból. Nem értem, hogy miért nem akarják az emberek bekötni magukat...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #163773 üzenetére
Megértem, elég nyers autó lett és az elektronika is talán túl sokat enged. Engem egy régi macskaköves vagy minek hívják úton viccelt meg, pedig nem volt padlózva, mert nem sokkal előtte kaptam meg. Kellemesen elkezdte tolni a farát oldalra, nem idegbajos az elektronika benne.
rbalint88: Székesfehérvár, körgyűrű, tempóval ment és egy sódert szállító billencs besorolt elé. Elkapta a jobb elejét, befordult és feldobta a levegőbe, majd átszakította/átrepült a szalagkorláton és a másik oldalon állt meg. Utas karját műteni kellett, amúgy túlélték. Sofőr volt a hibás, mert milyen meglepő, a rendőrség szerint jelentősen átlépte a megengedett sebességet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #163773 üzenetére
be kell kapcsolni a snow/wet módot
A hátsóablak fűtésre gondolsz, ugye?
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163767 üzenetére
Az elso keprol kerdeznem kezdo riporteri stilusban, hogy “es ezt igy hogy???”
Szerintem azt a mondatot te is felreertelmezed. Ez is azt igazolja, hogy o volt a gyenge lancszem a rendszerben - de lehet ki kellene szerkesztenie belole, hogy ne legyen felhaborodas.
Qru: az ilyen ovcsatosokat meg maga mogott bekotosoket dupla lovera buntetnem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163767 üzenetére
Ha nem vagy bekötve nem nyílik, az újabb autóknál legalábbis tutibiztos. Az más ha magad mögött kötöd be az övet, vagy az anyósoldalit csatolod be a saját oldaladra, vagy veszel egy biztonsági öv csatot... Nálunk sok kolléga használ ilyeneket sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #163769 üzenetére
En ma kezdtem a 6.hetet itthon 👆
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #163766 üzenetére
Nagyon negativ vagy par napja, mi a baj?
I humbly and respectfully decline™
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #163751 üzenetére
A szentfazék messze áll tőlem, de nekem ez az egy mondata ütötte meg a fülem:
"Szóval, ha F1 pilóta lennék, el tudnám magyarázni, miért nem az én hibám."
Az általa felvázolt helyzetben egyértelműen ő volt a hunyó, kár a csillagok állására fogni. Gondolom sokaknál itt nyílt ki a bicska.
De járhattak volna rosszabbul is, szerencsére nem ez történt. Nálunk azért akad 1-1 pilóta, akinek nagyon, de tényleg nagyon nem adja ki a matek:
például az egyik ügyfél volt, aki bekerült anno a hírekbe, hogy Székesfehérvárnál sikerült egy tornászt megszégyenítő mutatványt előadnia:
("poén": románok vették meg a roncsot, szóval lehet ebből még egyszer autót csináltak)
Ez meg a Mustang, amit írtam korábban, a "vicc" az, hogy ezt normál módban hozta össze, egy sima teli gáznál, nem volt se sport, se track mód.
kisza25: Be, de tuti nem nyílik? Középiskolában volt egy osztálytársam, akit a szélvédőn kisegített egy kinyíló légzsák. (Bár lehet vagányul maga mögött kötötte be, arról már nem mesélt).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #163763 üzenetére
Majd én szerelek, az pont jó lesz
"Szerelj kisza anyósánál"
Szétszedésben jó vagyok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Ma szembesültem vele, hogy 3 szerelőmből egyik sem dolgozik
Pontosabban az egyik most csak gumizik, a másik otthon igen, csak az meg 4 faluval arrébb lakik, a harmadik egyáltalán nem
Na jól van, megtaláltam a piaci rést, nyitok egy "szereld magad"-ot anyósnál, ott van szerelő akna, meg szerszámok.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Nite
őstag
sziasztok!
a lukoil uj 100-as benzinevel kapcsolatban van mar valakinek (remelhetoleg jo) tapasztalata? ha minden jol megy csutoroton veszem at az uj automat es szeretnem premiummal kezdeni az elso randin
a holtankoljak szerint 30ft-al olcsobb mint a mol raadaul eppen utba esik az autopalya fele, omw/shell arakat premium E5 vonatkozasaban nem talalok a weboldalon, ettol fuggetlenul meg egy shell kut is utba esik, ha lebeszelnetek a lukoil-rol
koszonom!
Paid my dues!
-
MrSealRD
veterán
Mivel a dolog kimenetele nem volt tragikus, könnyű legyinteni. De azért szerencséje is volt, mert éppen nem jött senki szembe, ellenkező esetben kevésbé lett volna fun a szelfizés...
Én nem gondolom, hogy ő ettől most kevésbé lett óvatos...hiszen eleve nem egy lótenyésztő hanem egy autós szakújságíró. Szóval nagyjából azért érezte, hogy ez nem a világ legjobb ötlete... De tanulságnak mindenképp jó. Hátha néhányan elgondolkodnak rajta...
Persze most utólag mindenki ekézi...utána meg kimegy az útra és 70-el a Vácin index nélkül szlalomozik mert siet. A kövi lámpnál meg begurulok mellé... Ilyenek az emberek...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #163751 üzenetére
Azért van különbség, hogy egy elhagyott parkolóban csúszkálok évszaknak megfelelő gumin és aközött, hogy közúton novemberben hideg időben nyári sportgumival kikapcsolt elektronikával kísértem a sorsot.
Hülye volt leírta, tanult belőle reméljük az olvasók is. Ennyi az egész.#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Kuss, igy szokott parkolni!
Viccet felreteve, legalabb leirja, hogy sajat hiba volt es rossz otlet, nagy baj meg nem esett.
Viszont az osszes (ott es itt) kommentelo szentfazekat, aki meg akarja kovezni, oszinten szeretnem megkerdezni, hogy
mondta-e mar ki, hogy Jehova?soha nem lepte meg at a sebesseghatart kozuton, es soha semmilyen autoval nem csuszott meg meg, ugye?Same rules apply!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gaben92 #163744 üzenetére
Néha furcsán viselkedik. Anno apum B vectrája GTK lett, mert oldalról elkapta télen egy másik autó. Bal oldala teljesen tropa lett. A B oszlop úgy megrogyott, hogy a megtolta az ülést és a könyöklőt nem lehetett kinyitni, mégse nyíltak a légzsákok. Én anno egy "kisebb" fékhiba miatt tettem árokba egy duplafülkés platóst, az oldalán feküdt, úgy, hogy a teteje is az árokban volt, ott se nyílt ki. Volt olyan autónk, ami kamion alá futott, megdarálta a motorháztetőt, meg a motortérben felül lévő dolgokat a ráfutásgátló, mégse nyílt a légzsák.
grizlisandor: Nem mindig GTK, Focusnál sajnos volt több javításunk is, aminél mentek a lufik, övek, övfeszítő patronok, műszerfal (mert az ugye végigreped a focusnál), stb. Akkor olyan ~2 millióból megállt ez a történet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz stickermajom #163745 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Magnum_
nagyúr
válasz grizlisandor #163741 üzenetére
En arokba, tetore raktam a saabot, megusztam karcolas nelkul (marmint a testi epsegem), legzsak nem nyilt, saab gtk.
I humbly and respectfully decline™
-
grizlisandor
veterán
(#163735) CactuS & (#163736) Qru:
Persze, a légzsáknyitást vezérlő elektronika tudja a dolgát, akkor gtk.
A megcsúszásom tavaly horror volt, egy ilyen tetőre rakástól meg borzongok.
Itt alföldön nem fogok nekiállni kanyart vadászni, meg kikapcsolt elektronikával állatkodni, télen, a nyári gumival, de na. -
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #163739 üzenetére
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
A héten pont láttam egy olyan Golf VII-est a lakatosoknál, ami a meki parkolóban akadt össze egy másik autóval. Gyakorlatilag a géptető sem sérült, csak a lökös széle és a lámpa kapott, viszont eldurrant minden légzsák az autóban. Nem volt szép látvány.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #163733 üzenetére
Nem tört/gyűrődött olyan alakatrész (pl géptető) illetve nem érzékelt akkora lassulást az autó ami miatt nyitotta volna. Ez esetben tényleg feleslegesen robbantotta volna be a lufikat.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dluinet #163728 üzenetére
Ezt kár is magyarázni, nyilván, aki csinálja, az leírja az ő szemszögéből, hogy miért is nem az ő hibája igazából, hogy télen, nyári gumival, kikapcsolt elektronikával - ha jól értettem -, szar úton eldobta a gépet. És nem lett volna szabad ennek megtörténnie ->> ezt már hallottam egy párszor bérlőktől. Amíg csak elemsérülés van, addig könnyen javítható a dolog, mázlija van, hogy puha volt ott a föld. Pár éve azt hiszem mutattam képet a Mustangról, amit egy idősebb úr kivitt a szántóra. Nyáron, nyári gumin, kerékpárost előzött nagy gázzal és bekapcsolt elektronikával, majd körzőzött egyet és utána dobott vagy 3 szaltót... Nem örültek a kereskedésben, kifizette az önrészt és annyi, talán még ma is ott rohad a roncs, de ez benne van a pakliban.
Cascoban nem vagyok biztos, hogyha bevallják a teljes történetet, akkor fizeti a költségeket, van az a pont, amikor nemet mond a biztosító, nálunk is volt már rá példa a flottában - pl: Németországban leugrattak egy gödörbe egy kisbusszal (javították az aszfaltot), majd félig leszakadt olajteknővel még elmentek a következő kútig-.
grizlisandor: puha volt a föld, meg lehet úszni egy ~2 méter mély árkot úgy is, hogy egy karcolás nincs az autón, pedig az oldalán áll (tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
aero.
veterán
válasz Dluinet #163729 üzenetére
Te biztos totál szent vagy amúgy
Tesztautó, arra való, hogy kipróbálják, nem adta ki, megakadt. Nem sunnyogta el, elmondta, elbaszta. Karottát (vagy mást) érdekes nem ekézi senki, hogy - hát itt kinyírhatott volna egy 10 tagú családot is! -, mikor elteszi keresztbe. Szerinted erre nem létezik amúgy biztosítás? Facebookra nem akarod véletlen leírni ezeket? ott tudsz hasonló kommentelőkkel magasröptöt folytatni.Kb 1 éve amúgy már elmondta az égéstérben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #163722 üzenetére
O ez nagyot ment par eve facsen es par blogon valami horror penzert arultak nagyon hosszu ideig (talan egy evnel is tovabb).
A munka benne van, ilyen szempontbol igenyes epitesnek mondhatni, az izles mar mas kerdes... Mondjuk azt nem tudom, mire gondolt a kolto, hogy o most akkor alapvetoen audit vagy bmwt szeretne golfos budzsevel, mindenesetre a tradicionalis kinai stilust sikerult magyar szakemberek segitsegevel
osszehozni -
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #163718 üzenetére
szerintem te eldöntötted, hogy "akkor is a kurvaanyját", pedig leírja, hogy hülye volt, a kiemelt rész is tipikus értelmezési probléma, ügyesen kiragadva a kontextusból a saját álláspontod alátámasztására, de ha az egész mondatot olvasod, látszik, hogy nem akarja mentegetni magát.
az hogy a kozmetikai kár fogalmát nem akarod érteni, szintén ilyen dolog. kozmetikai kár = tartószerkezet nem sérült, műszakilag nem sérült. össze lehet hozni úgy is millás kárt, hogy körbe van verve az autó, de saját lábán elmegy a helyszínről, meg úgy is, hogy csak a szélvédőkeretet hajlítod meg. szerinted melyik a súlyosabb probléma, mikor kapott nagyobbat az autó?
és igen, be van tervezve a büdzsébe, hogy egyik-másik tesztautó le lesz gyilkolva, főleg a sportosabb példányok. nyilván az ő hülyesége, hogy nyári gumival verette fagyos időben, ez egyértelmű, én se védeni akarom, de azért karóba húzni nem kell rögtön. -
veterán
válasz molnarpeter #163716 üzenetére
Nem a gép lázadt, én voltam pöcs + türelmetlen idegbeteg. Nem olvastam el a használati útmutatót, azt gondoltam, le lehet fékezni. Végül is; egyszer le lehet.
Szétment a pöcök műanyag kupakja is. Vagy szerzek bele egy gyári pöcköt műanyag kupakkal együtt, vagy marad akkor így. Nem tervezek rendszeresen tárcsát cserélni.Akkor voltam hülye, mikor megvettem 2 éve. Minek??! Pont nekem??! Mert akkor még aktív voltam az autóápolási topikban. Továbbá valami 50%-os leárazásba futottam bele.
Aztán rájöttem, ott mindenki minden egyszerhasználatos fassságot megvesz. Én egész visszafogott voltam, de ezt így is megvettem.Pár hasznos okosság azért ragadt rám ott.
(#163715) [vilike] : 4 kiput szeretnék egyszerre takarítani.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #163717 üzenetére
Szerintem nem kozmetikai kár, ha lezúzzák a fél oldalát és a tetejére rakják az autót.
Akkor lett volna gyónás, ha nem kezd szerecsen mosdatásba:
"Ha csak simán megindul a feneke, ennél a tempónál megfogtam volna, ebben szinte biztos vagyok, mert történt már hasonló. De ez nem ilyen volt, hanem „snap oversteer”, azaz amikor nem fokozatosan csúszik, hanem egy pillanat alatt elenged a hátsó kerék. Hogy ezt a túl feszes futómű, a hidegben túl kevéssé tapadó gumi, a túl agresszív sperr, esetleg a hullámos aszfalt miatt lehetett? Valószínűleg mind egyben. Szóval, ha F1 pilóta lennék, el tudnám magyarázni, miért nem az én hibám."Rohadt nagy fasz volt, hogy a fagyos aszfalton (a hátsó ablak és a tető tiszta dér), közúton, nyári gumival, sportmódban pörgeti, egy olyan autót, amit alig vezetett és nem ismer. Ráadásul nem is az övé.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #163712 üzenetére
A gépek lázadása nálunk flex és fúró adta fel a minap. Előbbi kopott szénkefékkel újra üzemel, közelebb hajlítottam a tartókat, így az utolsó mm is elfogyhat, míg ideér a két új szénkefe Kínából A fúrót nem sikerült még szétkapni, egyik csavar valószínű gyárilag el van nyalva, szerencsére van másik, amivel tudunk dolgozni.
Nade amúgy nálunk is volt korábban rögzítő stift probléma, kiesett az egész gomb rugóval együtt. Nem is néztem, mi a baja, tekertem rá szigszalagot, azóta is helyén maradt 👌 Nálad látszik a törés, ki kéne piszkálni a régi darabot, aztán dönteni, hogy marad-e a háznál. Gyári kinézetet úgy lehetne megőrizni, ha vagy egyben a stiftet cserélnéd (ha a műanyagból ki lehet szedni, és csak egy egyszerű köracél anyag végig egy átmérővel, akkor méretre vágva és megfelelően rögzítve jó lehet), vagy ezt a mostani pöcköt gyógyítanád egybe (összeillesztve satuba fogni, és hosszában menetet fúrni, csavar ragasztóval beteker, feje eltávolít), utóbbi azért gyengébb lenne talán a gyárinál mondjuk. Ha viszont megtartod (kell hozzá gyorsan egy fehér/ezüst kocsi mondani szokták, nem könnyű sötét autón kezdeni), akkor elég az említett variációk egyikét alkalmazni szerintem is
Illetve a lényeg, csak akkor szabad használni, ha nem forog a gép különben valami ilyesmit csinál a gép magával[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #163709 üzenetére
Köszönöm! Úgy sejtem, még nem jött ki a letört darab. Mára tele a cipőm, majd holnap... Reggel hátsó fékbetétet cserélünk, jön műszakilag képzett kolléga.
Ránézésre úgy van, ahogy Gaben írja.
Pöcs voltam és türelmetlen. Lehet, meg kéne szabadulni a polírgéptől, nem nekem való.
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #163709 üzenetére
Van olyan flex (polírgépet még sose láttam) aminek a tengely kilógó részéből egy kis darab ki van mukálva, hogy villáskulccsal rá lehessen fogni a tengelyre. Szerintem arra gondolt, de lehet tévedek. Én amúgy imbuszkulcsot javasolnék csavarhúzó helyett, az sokkal jobb erre a célra a kialakítása miatt.
TC blokkolóhoz: Én szemét paraszt vagyok és már a legelső nap manuálisan letiltottam a scriptet ami feldobja az ablakot. Volt talán 30mp is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #163708 üzenetére
A tengely rögzítésére való mikor korongot cserélsz, de így már kulccsal sem fogod tudni lecserélni, mert elforog majd. Viszont szerintem egy csavarhúzót ha beledugsz akkor megakad azzal is. Azért azt megnézném, hogy a letört pöcök vége kijött-e vagy benne van még az egyik rögzítőlyukban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #163700 üzenetére
egy fehér autóval is érezhetően könnyebb az élet
Új hozzászólás Aktív témák
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Borderlands 3
- Wise (ex-TransferWise)
- Netflix
- Elemlámpa, zseblámpa
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest