-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Reggie0 #208991 üzenetére
Lehet, eddig a 4 nap alatt 1 cinkes helyzet sem akadt a városban és a környékén. Otthon ez kb. napi szintű.
Azt megfigyeltem, hogy nem tökölnek a lámpánál, ahogy zöld, padlógáz
Irtó bonyolultak néhol a sáv-vezetések de ezt meg lehet szokni.
Plusz itt ugye tényleg tiltott a duda, elég ritkán is hallani.Bálint: persze, ez olyan mint Svájc. Bevallom nem is zavar, hogy a megengedett sebességgel kell haladnom.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz molnarpeter #208996 üzenetére
A kombi formája kevésbé sikerült G5/6/7 esetén. G5/6 kombi ezenfelül made in Mexico.
@ brumi: Próbálom felidézni a G6 belsejét, nekem pont fekete színben volt ami nem segít, és nem rémlik hogy burkolt volt az ablakkeret belülről. Nem inkább az A oszlop burkolata fedte el a az ablak fényezett keretét? Optikailag ugyanaz a végeredmény.
A G7-ben egyértelműen látszik a fényezés.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #208986 üzenetére
Nem csak itthon. Szloveniaban a palyapiheno wc-je moge mentek pisilni a csavok. Benyitottam a sloziba, majd kovettem a paldajukat.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #208990 üzenetére
Mókás egyébként a nem borított ajtókeret, szépen látszik a gyártói spórolás: Golf 6 burkolt keret -> Golf 7 nem. A3 8V (=Golf 7) burkolt -> A3 8Y (=Golf 8) nem.
-
szőröscica
addikt
Nezem a pugo 3008 tesztet most a speedzone-nal. Itt a piros szin miatt annyira jol kijon az, amit nem ertek, es egy csomo, igen draga kocsinal is igy csinaljak. Miert nem burkoljak be az ajtokereteket belulrol? Miert kell a pore femnek viritania? A multkor meg a 18 millios A3-asban is latszott a feher fem ajtokeret a felveteleken, szerintem ez annyira gagyi.
Hulyen hangozhat, de nalam ez egy showstopper lehet siman autovasarlasnal, en mar 27 evvel ezelott, mikor megvettuk az elso Nissan Primerankat, azon sem lattam ilyet… -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #208987 üzenetére
Na de ok se azert vezetnek szabalykovetoen, mert ugy szulettek, hanem mert belejuk lett nevelve, hogy meg lesznek kureszolva nagyon, ha nem. Itt se 60-65 lenne az atlag varosi tempo, ha 53-tol jonne a csekk es jonne is. Kint kb csak a gazdag hulyegyerekek jampiznak, mindenki mas normalisan megy.
-
nagyúr
válasz bandus #208946 üzenetére
Minket az már nem is mozgat, a nyugi és a csend inkább, meg a tisztaság. Persze hiányzik még pár milla a számláról hogy itt egy házat vehessünk :P
Plusz valami nyelvtudás és meló sem ártana
De ma voltunk a környező településeken, Mödling és Hinterbrühl is nagyon tetszett. Azért az osztrákok sem annyira szabálykövetőek, de mivel irtó sok kamera lett felszerelve mindenhova, kénytelenek nagyrészt betartani a sebességet. Hatványozottan kevesebb (nulla) cinkes helyzetbe kerülök itt mint otthon, és nem is látok annyit, sőt. Irtó szarul vezet a legtöbb Magyar :(Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #208983 üzenetére
Autópályapihenőt legfeljebb M6, M44, M85-86 vonalon veszem csak igénybe. Inkább lejövök a pályáról 5-10 kilométert egy normális kútra.
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #208984 üzenetére
Nem, itt mások a számok (trip és megtehető). És letöröltem ronggyal
BBD: Majd hétfőn, most csak csökkentettem a szöszt/port
Illetve a kormányt kellett lemosnom, mert picur ahogy hazaértek a Duna partról, a kis koszos mancsával bemászott az ölembe ahogy én is épp hazaértem, és összefogdosta a kormányt, világos, alig lemosható foltokkal tarkítva azt.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #208977 üzenetére
Az M0 hid az orszag szegyene, egesz egyszeruen nevetseges. Genovaban a nullarol epitettek ujra lenyegesen hamarabb a leszakadt hidat, pedig aztan az olaszok se a zero korrupciorol es a munkakedvrol hiresek, nalunk meg ezt a felujitast nem kepesek evek ota megcsinalni.
Fogadni mernek, hogy mire a rossz oldalt megjavitjak, rajonnek, hogy a most jarhato oldal megserult a ketszeres terhelestol, es azt fogjak lezarni.
Az autopalyapihenokrol ne is beszeljunk, sormason majdnem behanytam, olyan allapotok fogadtak, de mashol is teljesen elhanyagoltak.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Vettem Carcolornal 1dl festéket. 2k volt. Kis ecsetelőt meg 5 pöttyözéshez valót. 3k a kasszánál.
-
-
veterán
válasz kisza25 #208975 üzenetére
Jó fogyi.
Nagyon ritkán járok az M0-n, nincs dolgom arra; ha mégis olyankor parázok a dugótól, Waze kötelező.
Spoiler update: Nem variálok tovább, hétfőn viszem ragasztani és fényeztetni. Utána héten kollégákkal felszereljük (remélem), és időben elviszem műszakira (09.30-ig).
Cakk ~50 rugó, és sok keresgélés (köszönöm Szada85! ),
Biztosító 👎👎👎[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Napi fogyi
Balatonlelle-Dánszentmiklós-Kakucs ring-Dánszentmiklós-m0 outlet- Balatonlelle, 80% autópálya, volt m0 dugó is, mindenhol annyival mentem amit a forgalom engedett, ahol tudtam menni 145 tempomat,
2 felnőtt és tele csomagtartó.
Azért vicces, hogy oda fele 1:50 perc volt 100+ átlaggal, visszafelé ugyanarra kicsi kitérővel rendesen lement az átlag sebesség 78-ra, M0-án miért van lezárva egy sáv, ahol látszólag minden ok és nem is csinálnak semmi felújítást?[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #208973 üzenetére
Az egyes C3 teteje szemre hasonló/picit magasabb emlékeim szerint (amúgy 6 centivel magasabb ha jól látom), de seggre (súlypont) nagyon más volt az autó, és sok sok centi van az ülésmagasságban is.
Meg akik beülnek a 208ba, egy részük meg is jegyzi hogy jé, milyen magasan ülnek (anyósülésre). Ebből gondoltam hogy has/magasságban is csak van, de tévedtem jelexerint[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #208970 üzenetére
Gyorsan vegignezve a konkurencian nagyon nem tunik magasnak a 208, inkabb in general magasak a kisautok. Aktualis Polo 1mm-rel magasabb (verziotol fuggoen, gondolom GTI alacsonyabb), Clio 2 centivel alacsonyabb, Fiesta 2-4 centivel magasabb, Ibiza 1,5 centivel alacsonyabb, C3 magasabb.
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #208969 üzenetére
Nincs valami update Szolokertbol?
I humbly and respectfully decline™
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #208967 üzenetére
Azt hittem magasság és a hasmagasság is nagyobb, de tényleg hasonlóak a Fabiával. Beülve meglepően magas a 208 (kell az a félpanoráma tető); a C3ba sokkal mélyebben ültünk (a max nem érte el az itteni minimumot sztem, de a súlypont is érezhetően lentebb volt, igaz, 10 centi volt a kisfutóműves hasmagassága). Konkrétan az anyósülést hátrébb kel tolnom, mert annak fix a magassága, és zavarja az aurámat a tető/napellenző; pedig 175 cm vagyok. Nem ritka mondjuk más autóknál sem hogy zavar .
Gondolom azért ilyen, mert ezekre az alapokra kellett nekik a 2008-at is megcsinálni.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #208950 üzenetére
Jaja, egy jó kis háromhengeres turbós motor imádná 900km-en át a városi hideg üzemet és araszolást. Meg a szerelő is, aki majd javítja.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gabesz87
veterán
válasz szőröscica #208963 üzenetére
Igen, én is a Mobilityket preferálom, azzal még nem volt baj, és a kis ügyfélkulccsal egyszerű is az indítása, leállítása. Csak sajna az nincs itt a közelben.
-
Gabesz87
veterán
Most az eCharge app sz.r, vagy az oszlop ahol tötök? SOTE egyetemnél szoktam néha, és már a múltkor is azt írta az app, hogy töltés megszakadt, és nem mutatott semmi infót. Ellenben az autó töltött, és fel is volt töltve 2-2,5 óra múlva, miután visszamentem. Ma ugyenez. Mondjuk használtam már máshol is az eCharge-ot, szóval gondolom akkor inkább az oszlop a ludas
-
Reggie0
félisten
"Illetve nem rég történt az, hogy egyik kulccsal sem indult, kiírta a kulcs ikont a műszerfalon. Akksi saru le, 10p múlva vissza, ugyanez. Hátrébb toltam a kocsit pár méterrel, kormányt elfordítottam egyik irányba és utána eltűnt a hiba és be is indult. Más kérdés, hogy 20km múlva leállt. Ezt is okozhatja a holtponti jeladó? "
Nekem ez inkabb immobiliser problemanak tunik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #208954 üzenetére
Nekem 8,4 lett a hazaút fogyija de mivel haver ment elöl aki szeret sietni és még tarcsija is van, így azért pedáloznom kellett... Bőven lehetett volna jobb a fogyim.
Amperát nem éri meg lecserélned full elektromosra sztem sem, nem csak az ár miatt hanem a használhatóság miatt sem szvsz.
Cégautó jó, ha lehet menj rá. Engem megnyugtat, hogy nem a sajátomra gyűjtöm a köveket a pályán, nem az én autóm alját marja lyukasra a só, stb.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Ahh, most megnéztem, 1 századdal jobb a Cw értéke az új Fabiának (aktív zsaluval, leburkolt futóművel és hassal) mint a mi 2013as 208asunknak, ami magas.
Fel se tűnt idáig a behúzó, de elmegy (nem tudom mért jó így, térérzet?)focvis: Hétfőn viszem külső-belső takarításra.
Így csak 3-4 nap múlva fog megint úgy kinézni a felső zongoralakk.
Ja, amúgy rájöttem, az nem (csak) por, letöröltem picur lábnyomait meg fentről a port múlt héten az eredetileg nedves törlővel, de beszáradt és 'morzsálódott'.dj79: Már más TSI-kkel is megcsináltam . Ha ennél is annyit csal a BC mint szokott a vag-nál, akkor a 3.5 is meglenne vele.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
szőröscica
addikt
En tegnap hazajottem Horvatorszagbol, 5.7-es fogyival. Jo volt a forgalom, a hatar is, tempomat 125-tel hazacsorogtunk. Tenyleg azt nevettuk asszonnyal, hogy amilyen gyakran megallunk pisilni, nekunk egy teljesen elektromos auto is jo lenne. Raadasul minden pisildenel lattunk is toltot, ami ures volt.
De nehezen tudnam indokolni, hogy miert tegyek be most bo 10 misit az Amperaban allo penzemen felul egy Model 3-ba vagy e-Niroba. Sosem hozna be az arat. Igy meg a dolgos hetkoznapokon elvezem az elektromos hajtast, ha messzire megyunk, akkor meg a 3 perces “supercharging”-ot.
Cegautot meg mindig szamolom. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #208950 üzenetére
A Vezess.hu-s tesztet olvastam róla (a TC-t bojkottálom a blokkolós lépésük óta). Az ajtóbehúzó nekem nem tetszik de a 2 küllős kormány nagyon oldschool, anno a 120L-ben is olyan volt.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Új Fabia: [link]
"Ami pedig a hosszú távú utazásokat illeti, az alap 40 literes helyett 50 literes benzintartály is kérhető, amivel akár 900 kilométert is elmehet a Fabia egy feltöltéssel. (Nesze neked villanyautó!)" Hahh, kilencáz'... [kép]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz Tsebacsi #208938 üzenetére
A fejfájásról is lecsúsztál.
Csak ne hogy Te legyél Bécsben az auslander gastarbeiter.
~11 éve lett volna egy lehetőség, hogy az akkori cégemmel Brüsszelbe menjek, kevésbé izgalmas feladatra, az akkori magyar fizum 170%-áért. 2 évvel később találtam itthon olyant ami 150%-ot fizetett és izgalmas volt. fszom. -
Qru
MODERÁTOR
Rég volt fogyasztás! Skordéval 6,76 város és országút vegyesen, klíma nélkül (bc: 7,0). Nekifutottam a Focvis challange-nek is egy ízben de egy Hondás nagyon rám esett villogva, így sajnos ugrott a jó fogyi. Azért így sem rossz.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Ezt láttátok? Eszméletlen, hogy ilyen idióták kaphatnak jogosítványt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Tsebacsi #208938 üzenetére
Hosszuhetvegen voltam Becsben en is (eletemben eloszor) es meglepoen elheto(bb)nek tunik Budapesthez kepest, pedig en a mi fovarosunkat se tartom olyan rossznak.
Dugoval nem talalkoztam, a citybikeos megoldasuk jobb mint az itthoni mol bubi, jelentosen tisztabbnak tunt a varos es a tomegkozlekedes se volt elvileg olyan szornyu de errol mar nincs tapasztalatom. A parkolas draga ja es az autok atlag eletkora szerintem minimum 5 evvel kevesebb + szvsz annak koszonhetoen, h mindenki betartja a sebesseghatarokat a soforok is nyugodtabbak.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Qru
MODERÁTOR
-
mamboo
tag
Sziasztok,
használt autót szeretnénk venni, ami megy is ha kell.
Audi vagy volvo jöhet szóba, melyik motor/motorkód ajánlott?
Köszi -
nagyúr
válasz focvis #208934 üzenetére
Na igen Bécs miatt erről most lecsúsztam, cserébe napi 13km-t sétálok, estére mindenem fáj
De ide kéne költözni fszom csomó minden normálisabban néz ki mint otthon pedig csak 1 rohadt határ nem egy óceán választ el tőlük. Pl. az IKEA választék is sokkal jobb.Arról nem is beszélve hogy kb. nulla darab bontószökevény van, az egész város csendesebbnek és tisztábbnak érződik.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
őstag
Piásan nem posztolgatunk, mi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
Sziasztok
Még régebben ráakadtam egy olyan oldalra aminél ha beütöttem az autóm (Toyota) adatait akkor az összes folyadék pontos típusát kidobta hogy mi való bele.
Nem egy sima olajcég által létrehozott keresőről van szó, hanem egy tök egyszerű weboldalról. Talán a toyodiy.com van hozzá legközelebb "minőség" terén. Nem tudja esetleg valaki az oldal címét? Lehetséges hogy csak Toyotához meg Lexushoz volt jó a keresője az oldalnak.[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max
-
adp
őstag
válasz molnarpeter #208920 üzenetére
nyomás miatt nem tud durván szétrepedni? jelenleg hajszál repedés van csak
-
-
adp
őstag
ha van egy minimáls repedés a kiegyenlítő tartály tetején akkor az SOS cserés? Gondolom így ne induljak el 250km-re autópályán holnap. amúgy volvo v50 2.0D
Most nyitottam fel a géptetőt és hallottam, hogy valami fütyűl. -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #208898 üzenetére
Nem feltétlen túmács, karbon kerámia fékes, semislick gumis 510 lovas RWD coupé ritkán van otthon jávorszarvas teszten. Nem tudni voltak-e melegítve a gumik (már az UUHP Eagle F1 SS-en is érezhető ha nem kapott melegítést, ez meg már trackday gumi) és hogy az aktivált DSC pontosan mit jelent (10 fázisban szabályozható).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #208902 üzenetére
Ja, jottem hazafele m1-m7 bevezeton, aztan egyszer csak csattant. Ami azert kulonosen vicces, mert nem is ment elottem kozvetlenul masik auto…
carglass lesz holnap reggel, biztonsagi leragasztast kapott addig.tboldi: muszaki bo 3,5 ev mulva esedekes, ket honapos kb az auto Amugy ha azt mondjak cseres, akkor hagyom igy, amig vegig nem fut.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #208899 üzenetére
Úgy néz ki, igen, legkésőbb műszaki előtt. Ha nem akad meg benne a körmöd, akkor ki is bírhatja addig, mint nálunk a WagonR-en*, habár nálad már repedésnek is indult több irányban.
*A jobb felső sarok mesterségesen lett berepesztve a szerviz által, amúgy olyan volt, mint a másik kettő, és az AHB-t, azaz Allianz Hungária Biztosítót is ők karcolták bele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ukrajnai háború
- Gyúrósok ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest