-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #208292 üzenetére
Nem az. Ez fehér, bőrülés és prémium felszereltség. Minden benne van a tetőablakot kivéve. Nem sokáig volt fent a hirdetés, mert mentünk is érte gyorsan.
#208293 brumi1024: De valószínűleg sokkal több élményt ad
#208294focvis: Köszi szépen, de nem a sajátom. Szüleim kocsija. Én megkaptam a Passat GTE-t. Nagyon jól jártam természetesen így is, mert Golf árában lett az enyém. Mondjuk csak üzembentartó vagyok, de ez most így volt logikus, felesleges lett volna átíratni.
#208295stickermajom: Erről nem valószínű, hogy lesz. Majd a Passatról lesz a szokásos album mint minden kocsimról, miután végre lesz időm kitakarítani
#208296 Petyyyyy: Köszi Hatoson jól lehet menni szerencsére. De sok a tábla egyébként, azokra figyelni kell, hátha mérnek.
#208297 dj79: Péntek óta nem is láttam, vezetni is alig tudtam. Egyelőre nekem is nyálcsorgatós Alig várom, hogy végre messzebb menjenek szüleim, mert akkor kocsi csere lesz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
3L1T3
addikt
válasz Doki16 #208291 üzenetére
Ennél azért árnyaltabb a dolog, 3 nap benzinezés után is élveztem újra beülni az EV-be. Ha minden igényt, összevetek akkor máshogy billen az a bizonyos. De pont ezt csinálom, minden lehetőséget megnézek, megvizsgálok és nem rapid vásárolok.
Voltam e-niro tesztvezetésen és meglepően tetszett. Nem volt olyan dolog amibe belekötöttem volna Tesla után.
[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Petyyyyy
addikt
Ez a veszély nem fenyeget, sosem hagyom hogy más tankolja a járgányt. Ráadásul ahogy kigurulok a kútról, már hallom ahogy kezd horpadni a tank.
(#208288) Doki16 - Gratuláció, balesetmenteset! A hatos jó, madár sem jár rajta.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
brumi1024
veterán
-
Doki16
addikt
válasz 3L1T3 #208290 üzenetére
Nem lennél elégedett egy másik elektromossal sem szerintem. Ahogy korábban írtad, pont azt élvezted a dízelbe visszaülve, hogy mehettél bátran. Most egy e-niro vagy ev6 is kb. ugyanaz lenne mint a Model 3. Max annyi, hogy az EV6 minőségibb lenne. De azt a dinamikát amit a Tesla nyújt semmi se fogja tudni ebben a szegmensben. Ha zavar a fogyasztás akkor vegyél egy sedan vagy kombi VAG CRTDI-t. Bár az olajcsere annál is ott lesz.
Persze ha magamat nézném odáig meg vissza lennék bármelyik felsorolt EV-től. Nekem nagyon tetszik az eNiro, kb az lenne a legideálisabb kocsi számomra.
Nem új, az rengeteg pénz. Ez egy 2017-es 70e km-es példány.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
3L1T3
addikt
válasz Doki16 #208288 üzenetére
Inoniq nagyon jó fogyasztással rendelkezik, kár, hogy a töltési görbéje nem a legacélosabb. Én is az M3-al 130km/h autópálya 15-17 kWh/100km átlaggal teljesítem. Pont ezért ütött szíven a hétvégére tesztekért CX-5 8 literes fogyasztása. Elszoktam ettől, és nehezen is tudnék visszaszokni a kötelező olajcsere és benzinkutas töltésre. Lehet megyek inkább e-niro vagy ev6 irányba. Ha saját autóról van szó.
Mellesleg ez a "tudom keveseket érdekel" az menjen a francba. Bármilyen is a hajtás, AUTÓ, autós csoport. Igen is érdekeljen mindenkit.
Ez amúgy a legújabb Ioniq?!
[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Doki16
addikt
Tudom keveseket érdekel és még többeket bosszant.
Pénteken elhoztuk az Ioniq-ot. Dög meleg, klíma, 100-on a tempomat végig a hatoson. 10.8 kWh/100km lett az átlag. Parádésan fogyaszt ez a kocsi. Azt jelenti, hogy otthoni árammal 100km kb. 400 Ft
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #208277 üzenetére
Ezzel a metódussal kezdtem el a mérést, már maradok is ennél. Amúgy igen, ha a tágulásit is megtöltöd akkor azért sokkal több benyó belefér. [link]
E9x BMW-nél is pl két szekcióra van osztva a tank, na azt elég nehéz tényleg fullra tölteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
fant0mi
őstag
A szegénységjelző még éppen nem jelzett, konkrétan ajtóig lett tankolva, belement 58 liter (62 literes a tank). De tényleg fel lett töltve a cső is, a kutas szó szerint vette, hogy ajtóig. Mindig magam szoktam, de most halaszthatatlan sürgős ügyem lett, így párhuzamosan tudtuk végezni a dolgunkat.
-
MC Pite
veterán
Mindig kiakasztom; az első mikor magától old le, és még kettőt szoktam kattintani, úgy, hogy akkor már betolom kézzel koppig fixen a pisztolyt. De ha kicsit is ferde a talaj, már deciket csal a mérés...
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz MunezXBK #208271 üzenetére
Én a 373ra 16,88 litert, bő felében klímáztam. Vagy 6 kattanásig, hogy a vivides a 11% omv-s kedvezményből egy cseppet se pazaroljak el
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #208266 üzenetére
Úgy értem, befele/utastér fele néz mind (márkajegy, kivéve FWD modelleknél).
-
Qru
MODERÁTOR
Eleg a bjuzis temakbol, mint a fek. Vegre jojjon a fogyi: 7.72 (bc 7.5) vegyesen varos es orszagut klimazva. Sima B7.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
gergo5991
őstag
sziasztok, 1 ik haver kint él németorszában, van egy hyundai i30asa asszem, és a márka szervizben olajcserére vitte volna a kocsit 10k km után, de azt mondták ott csak 30 000 után cserélik, hamarabb nem. Létezik ilyen hogy nem engedi a márkaszerviz hamarabb olajat cserélni?
nekem ez nagyon átbaszás szagu[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #208261 üzenetére
Passzolom. Ennyire nem astam bele magam, de valószínûleg az anti squat miatt csereltek oldalt, hogy a geometriát fékezéskor úgy alakítsák, hogy az jó legyen.
Vw Touareg masodik szeriajanal is varialtak, bizonyos variansoknak elol, masoknak hatul van."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #208258 üzenetére
Nem, abban csak hangolás beli eltérés van, alkotóelemek illetve a konstrukció megegyezik.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #208252 üzenetére
[link]
SXT-nek elöl van, GT-től felfele hátul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #208247 üzenetére
Opel Omegán, Dodge Chargeren is elöl van, utóbbinál csak az erősebb változatokon került hátra. Maseratikon jellemzően elöl van (kivéve GT).
124-es Mercin pl a kormányösszekötő és a féknyereg is hátul van.
Nagyon változó."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #208247 üzenetére
Tarcsi nélküli. És tényleg hátrafelé néz. Öcsém de racsing autóm van!!44!!4!
Fella lesz, ha ideér végre a gyári TPMS a tengeren túlról.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #208245 üzenetére
Bubin előre néz pedig hosszmotoros (nem mintha boxer motort lehetne keresztbe beépíteni). Bár ott elég nagy a tumultus, szóval nem csoda, hogy előre mégis előre néz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
-
Integrale
veterán
válasz 3L1T3 #208239 üzenetére
Súlyelosztás
súlypont (komolyabb sportautóknál hátsó előre, míg az első hátrafele néz)
levegő útja (hűtésért felelős csatorna helye, iránya)
autó rendeltetése (terepjáróknak általában feljebb van), felfüggesztés kialakítása (van olyan futóműkialakítás, ahol nem mindegy, hogy hova rakják, egyrészt a lehetőség, másrészt pedig a keletkező erők miatt, fékezéskor gyakorlatilag a tárcsa betéttel érintkező része egy forgáspont lesz, ami az agy közepétől egy erőkart képez.)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
3L1T3
addikt
lehet hülye kérdés, de mitől függ, hogy az első tengelyen a féknyereg az autó arrafelé van vagy hátrafelé?
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #208187 üzenetére
Autóüveg4 csinál búrát, bár nekik van valami csoda bevonatuk ami elvileg jóval tartósabb is.
-
nandow
aktív tag
Ha már szóba került a Kia, az ottani automata váltó (DCT) mennyire megbízható?
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz 6030D #208224 üzenetére
A mild hibridnel nem tudod lejjebb rakni, fix merev padlo van. Az a baj, hogy a benne levo rekeszek kozul egy semmire se jo (hattamlanal, amire azt hinned, hogy a kalaptarto helye, de nem fer bele), a kozepso nagy ureg rekeszei pont idiota meretuek, plusz az egyik meg nagyjabol hasznalhato rekeszben ott a defektjavito, a lokharitonal levo rekesz meg jopofa, de azert abba se fer sok minden. Meg lehetett volna ezt csinalni boven jobban egyebkent ezzel a magas padloval mar kb egy szuksegpotkerek elferne, meg kore a kotelezo cuccok.
Tse: az enyem se full, csak egy jo kozepes felszereltseg. De a ceednel siman lehet, hogy mashogy van osszematekozva. Viszont szerintem ez a fedcomp mar a tjesen alapban is benne van.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #208226 üzenetére
Ez az egész a mostani két alap közeli felszereltségű faceliftes 2.0 CR O3-unkról szól. 2000től mén' a CR, kb 3500ig. Nem szoktam meg annyira, de gondoltam elég 75nél négybe visszavágni, de úgy tűnik kevés volt (mondjuk fent hamar 'elfogy' pl korabeli kétezres hasonló erejű HDi-hez képest).
Az 1.4 TSI pikk-pakk összekapja magát (főleg hogy úgy szoktam visszaváltani, nem nem engedem fel a gázpedált). Városban alacsonyabb tempónál akár annyira, hogy meglepheti az embert és cibálja némileg a kormányt .Csomagtérajtót nem csak 30° felett használtam, máskor se volt épp kezesbárány. Az enyémet (és most rengeteg korabeli kombiét) nem kell izomból csukni. Ha ezen múlik, akkor inkább 5 évente cserélek két teleszkópot (Picassonál 10 évesen cseréltem, mindenki más még azt mondta hogy teljesen jó az, hagyjam még, de engem már zavart, főleg hidegben).
Szerintem nem kell motor, csak értelmes teleszkóp méretezés Ajtókra, motorházra is jellemző a legtöbb német autóban hogy a francia, olasz, japánhoz képest nagyobb erővel kell működtetni, nem csak elejtem 8-10 centiről, vagy elengedem az ajtó egy pici lendítés után és becsukódik. Nyilván így szeretik/szokták meg. De hogy a kombi csomiknál ezt mégis ki szereti így, azt nem vágomSzerk: Van msot az utcánkban egy új Leon kombi, ú, kurva jól néznek ki a (Sytel 2×5 küllős) 16os felnik rajta
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 6030D #208224 üzenetére
A 24 voltos hybridnél a csomagtartó egy bő 100 literrel kisebb sajnos, majd a kövi generációnál megoldják rendesen. Elektronikai hibától nem félnék, talán az első generációs ceednél volt egyetlen egy hibánk, amikor a központi egységet cserélték kompletten, de azt is garanciában. Szóval az nem jellemző rájuk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
6030D
őstag
válasz MC Pite #208223 üzenetére
Az előzési élmény az a dízelre vonatkozik? Mert a 150 lovas benzines nem hinném, hogy ilyen. A csomagtér ajtó az 30 fok felett ilyen, mínuszban meg amolyan. Nekem az a tippem, hogy döntést kellett hozni a mérnöknek: vagy így méretezi, és akkor melegben nehéz lehúzni, vagy alul méretezi, és x év után lehet cserélgetni. A motor a megoldás, ismerősnek van benne, kényelmesebb, kulturáltabb (drágább, bonyolultabb).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #208214 üzenetére
Ha az alacsony csomagtartó az, hogy nem mély , akkor ki kell venni azt a tárolót alulról, és le lehet tenni a lapot a lemezig. Ilyenkor persze nem sík az ülés döntéskor, de üvegtáblák szállításánál vissza kell tenni. A kárpit nem tudom hol koszolódik, após vett bele csomitálcát, az mosható, körülötte meg szerintem csak porszívózva volt, és szép.
Ez még nem hibrid, 2019-es gyártás, 1,4T automata, de majdnem mindennel amit lehetett X-elni (olyannal is, ami nem kell, de csomagban volt). Szóval inkább az elektronikai hibáktól félnék, de egyelőre működik minden. Volt az a kis zörgés a műszerfalban, azt megoldották. Múlt héten jött egy hölgy elcsukló hangon a parkolóban, hogy nagyon sajnálja, de beletolatott, após már látta a szeme előtt a horpadt ajtót, de szerencsére csak a hátsó lökös cicaszemnél lévő éléről pattintotta le a festéket. Nem is papíroztak, telefonszám megvan, majd lehet, hogy kap egy kis kenést.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #208203 üzenetére
A Focus 2 óta a gödör alján van a Ford(vagy legalábbis Vignale ide vagy oda, akadnak gondok), mégis hasítanak. Ha eddig senkit nem zavart a megbízhatóság, minőség, tartósság, akkor most sem hiszem hogy sok vizet zavarna.
Nekem is az i20 kéne, jobban tetszik, meg enyhe Ford fóbiám lesz mindig ha beülök egybe
Mondjuk idáig a fl előtti O3 1.4 TSI-vel (közepes felszereltség) úgy voltam, hogy inkább kedvelem, a fl utáni 2.0 CR-el meg úgy, hogy inkább nem (alap közeli felszereltség). Fura.
A fényes tapis kijelző kéz közelítésre dobál fel gombokat (parasztvakítás, és zavaró ahogy ugrál a kijelző mikor középkonzol felé nyúlok). A rádióadók 1 csíkban jelennek meg kicsi ikonokkal magyar utakon horror kezelni - multikormány ezen a példányon nincs. Amúgy is jellemző a fejegységre hogy nem gondolták agyon... A rádióvétel relatív gyenge.
A navi zavaró, hogy ketté van osztva (középső kis monokróm kijelzőre rakják az utasítást, ahol azt nem látom hogy 30 km múlva jobbra lesz a következő akció, csak azt, hogy menjek 29km-t egyenesen). A bő arasznyi színes kijezőre nem fért ki az utasítás (lebegő ablakban lehet következő 3 utasítást picikében kirakni, ennyi segítség van).
Kézifék borzasztó (mindkét példányon fura, nincs rendes mechanikai visszajelzés, mintha túl sűrű lenen a zsír és nem lehetne érezni a reteszelést rendesen, és nem is lineáris erővel mozog a kar), a fék adagolhatóság nem túl jó és relatív lightosnak tűnik (gumik jók, tárcsa ránézésre nem gáz). Olyan turbó luk van(asszem 150 lovas), hogy 75nél visszatettem négybe, padló, majd meg se moccant az autó, 1 másodperc után inkább vissza ötbe és várunk tovább a következő lehetőségre (az én szívó 1.6ommal ez egy sima előzés lett volna). A váltássegéd egyébként még a suzukinál is szarabb, tényleg nem értem ilyen állapotban minek rakják bele?
Tükörállító/mozgatás lassú és darabos, külső tükör kicsit kicsi, középkonzol kicsit nyomja a lábam. Krómdíszítések nem mattok, így remekül tükröződnek, és bassza a szememet pályán végig a nap a középkonzolról. Szokást igénye az ablakmozgatás gombja is, 100ból ez a második autó amin sokszor nem azt/úgy csinálta ahogy vártam (nem annyira gáz mint a régebbi 3as Mazda, de egyébként soha semmiben nem okoz gondot az automata ablak kezelése 2-3 mozgatás után).
Alapülés nem rossz, de 1 óra után kifejezetten jó volt kiszállni (hát alsó felét támaszthatná jobban). Manuál klíma nem tűnik túl acélosnak, múlt héten kint 30°volt, és ilyenkor jellemzően negyed állásban szoktam a manuálklímásokat tekerni, hogy hűvös levegőt fújjanak, itt kopp hidegre tekertem.
Meglett a start stop gombja, így városban és manőverezgetés közben már nem lövi le gurulás közben állandóan (parkolnál be szűkebb helyre, majd motor leáll, meg a kormány rásegítés is, te meg a tervezettnél nagyobb íven gurulsz tovább). Az hogy eszi az olajat, az ugye nem meglepő, de nem szimpatikus (meg még az adbluet is töltögetem, és kb fél literrel eszik kevesebbet mint az érzésre erősebb, kulturáltabb 1.4/1.5 TSI). Adblue és olajflakon fix elem a csomagtartóban.
Ja, meg a klasszik elmaradhatatlan német kombis szokás: Izomból kell megtépni a csomagtérajtót, hogy lecsukódjon (vagy összekoszolom a kezem), normális erővel nem lehet lecsukni.
Hölgyek eleve hiába rángatják a dildót, esélytelen kézkoszolás nélkül becsukniuk.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 6030D #208211 üzenetére
Telken az egyik új szomszédnak az van (zöld rendszámos), majd kíváncsi vagyok a villanyos hogy jön fel a nagy hóban. Van nyomaték, tehát valószínűleg simán, ha rendes gumit vesz rá.
A vírus nagyon felpörgette az ingatlanpiacot lokálisan, sok ház elkelt még olyanok is amit 10 éve hiába árultak.#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #208212 üzenetére
Kézi váltó nem számít, az új hybrid esetén van, hogy akkor sem bírod sebességbe rakni. Valami most nagyon félrement ebben az első szériában.
Ezt a koszolódik a kárpitot nem értem, nálunk a forgó autókkal sincs ilyen gond, ez user error lesz, a kalaptartóra sem emlékszem, hogy gond lenne vele. BC lehet felszereltség függő, azt passzolom. Csomagtér 24V hybrid esetén kisebb 600+ helyett csak 500+ liter, akkor kb. egál a fabia csomagterével. Csak akkor meg almát a körtével. Sajna nem az új modell esetén jött a hybrid, hanem félidőben, így oda került az akku, ez tény.
Anyaghasználatra meg majd panaszkodnak a fabiások is, kb. 30-50k km után.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz rbalint88 #208213 üzenetére
Alatta valami semmilyen rekesz van, ha jól láttam, nem sok mindenre jó, de legalább elvesz hasznosabb helyet.
Nekik puruttyább van, mint Neked, valami "szaki" rakja össze a felszereltséget, nem az aki majd vezeti is[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #208212 üzenetére
Hat, ha ugy van, mint az i30-ban, akkor:
1.lap: adott tankra szamolt atlagfogyi nagy szamokkal es a pillanatnyi fogyi alul egy csikon
2.lap: “osszegyujtott adatok”; nullazas ota megtett tav, atlagfogyi es ido (nalam ez az osszes km eddig, ma atlepte a 3000km-t)
3.lap: napi szamlalo - km, atlagfogyi es menetido
4.lap: full felesleges hibrid monitor Mindig csak annyit ir, hogy “Nagyobb energia”Pluszban minden ut vegen a leallitaskor kiirja az adott utra vonatkozo tavot, atlagfogyit es menetidot. Mondjuk lehet ez felszereltseg fuggo es nekik full puruttya van…
Az alacsony kalaptartot alairom, valoban keves alatta a hely, de legalabb felette se sok. Siman lehetne lejjebb a csomagterpadlo 10-15 centivel alapbol es lehetne ez a mostani a magasabb allasa, hogy sik legyen ledontott tamlaval is.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 6030D #208206 üzenetére
Panaszkodnak az anyagok minőségére pl. a csomagtérben koszolódik a kárpit. Már most kopik a kalaptartó rögzítőfüle, alacsony a csomagtartó egy Fabia kombihoz képest (wtf), meg hogy nincs több boardcomputer a fogyasztásra, csak 1, ami minden indításkor nulláz, nem tudnak napi össz km-t és egyebet számolni (ez utóbbit nem értem, még nem néztem meg). Egyik srác autója már szervizbe ment (másfél hete vannak meg az autók), majd megkérdezem mi a baja. Ezek nem tudom hogy dízel vagy benzin hybridek-e, csak hogy
kézi váltósak.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MrSealRD
veterán
Ma este lemostam a kocsit...wax minden...belső is patyolat... Khm...
Esőt valaki?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 6030D #208206 üzenetére
Semmi baj nincs velük, leszámítva az új dízel hybrid hajtásláncot. Az elég nagy arányban szar. Nekünk olyan 30ból 25 eddig. Kinyomószerkezet hiba, esetleg feszítőgörgő hiba, utóbbi esetben van, hogy egy 2000 km-es autón komplett motorcserét kell csinálni a gyári előírás szerint. Zavaró, de korrektül javítanak mindent. Ezt leszámítva más nincs vele. XCeedet nem értem viszont, niro szvsz sokkal jobb választás.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
Az i20N jobban néz ki, modernebb, minőségibb.
Biztos jó az a Ford motor, de nekem elég volt belőlük, egyedül a Mustang mozgatna meg.
A Ford ha nem talál ki valamit, félek hamarosan megszívja, mert a koreaiak elmennek mellette. Bár amiket mondanak a munkatársak az új Ceed kombikra...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Milyen monitort vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Lexus, Toyota topik
- Androidos tablet topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest