-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #221372 üzenetére
Skoda engem is szivatott meg fouton kanyarban az ut szelen parkolt egy kocsi o meg ugy erezeklte (amugy helyesen), hogy nyomom a gazt elottem meg all egy auto. Akkorat fekezett hogy kiszaladt a tudombol az osszes luft. Szerencsere nem jott mogottem senki de pl egy kalapos Skodas ilyen esetben ugy teliver mint a huzat.
#nincsbennetarcsi
-
Csabroncka
addikt
Srácok ez MOL kedvezmény beszántás mitől lett ilyen fapados? A buzi oldalukon képtelen vagyok úgy regisztrációt csinálni, hogy igazoló mail jöjjön gmail-re. Vagyok olyan igénytelen, hogy nincs IOS13.0-ás telefonom és meg..b..szák az applikációjukat. Elmebeteg egy banda, hány ember megy így el másik kútra.... (csak én érzem, ezt nyűgösnek?)
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #221390 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem véleményes.
Fekete és fehér/ 0 vagy 1.
Követési távolság az azért van, hogyha előtted vészfékez valaki, akkor is meg tudj állni úgy, hogy ne történjen kontakt.
Büntető fékezésnél és - ahogy Reggie0 fórumtárs írta - előzés utáni azonnali fékezésnél más a helyzet.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #221377 üzenetére
Szerintem véleményes. Nekünk anno elég plasztikusan elmagyarázták elméleti oktatáson, hogy a KRESZ nem várja el tőlünk, hogy teljesen valószínűtlen eseményekre is felkészülve vezessünk, pl. hogy leszáll elénk egy UFO. De szerintem jobb példa az, hogy nem úgy mész be minden beláthatatlan kanyarba, hogy jaj, mi van, ha a kanyar közepén áll egy autó. (Ha áll, akkor megszívtad.) Amikor itt vitatkoztunk arról, hogy kézifékkel állunk-e a piros lámpánál, akkor itt olyasmiket is felhoztatok, hogy mi van, ha valaki belénk jön hátulról. Én itt is ezt az elvet alkalmazom, ha állok a piros lámpánál, nem arra vagyok rákészülve, hogy valaki belém jön hátulról. Persze ha olyan jeleket látok, akkor reagálni próbálok. Valami ilyesmi van itt is.
Autópályán (gyér forgalomnál) alapvetően azért ez egy reális feltételezés, hogy mindenki legalább 60-nal megy, főleg a belsőben. (Most megnéztem a neten. Én is rosszul tudtam, azt hittem, hogy 60-nál kevesebbel nem is lehet menni.) Én nem az ártatlanság mellett érvelek, hanem az ilyen általános igazságok ellen. Majd a baleseti szakértő (vagy mi) megállapítja, hogy ki mennyire sáros itt. (Ebből a leírásból amúgy sem derül ki, hogy milyen sebességnél történt a koccanás).[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Tsebacsi #221386 üzenetére
Ez mondjuk igaz, bár nem tudjuk, hogy itt mire mennyi idő volt. Na, a vészvillogózást mondjuk lehetne automatizálni, satuféknél / ABS-nél magától bekapcsolhatná az elektronika. (Lehet, hogy vannak már olyan autók, amik tudják, én általában régi vasakkal találkozom. ) Vagy akár a féklámpa-visszajelzésen finomítani valamit, ha zavaró az elakadásjelző.
Szerk.: A szerkesztéseddel megválaszoltad a kérdést.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ngaba #221385 üzenetére
A vészvillogó nem old meg semmit, főleg nincs ideje az embernek vészfékezés közben a műszerfalon matatni, néha még dudálni se. Az ötlet jó, csak pár másodperc alatt ennyi mindent nem tudsz lereagálni és csinálni.
Sok autóban már van automata vészvillogó vagy villogó féklámpa vészfékezésnél, de igen ritka.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #221369 üzenetére
Be kell nyomni a vészvillogót azonnal ilyenkor, hogy ne jöjjenek beléd hátulról. Én is követési távolság mániás vagyok, de a vészvillogózás szerintem párszor megmentett engem is már attól autópályán, hogy megtoljak hátulról egy dugót. Sajnos autópályán nagy a tempó, és a féklámpa nem jelzi, hogy satufékezett, vagy csak kicsit lassít... Én a KRESZ-be is beleraknám a vészvillogózási kötelezettséget pályán.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
De gyorsan eltelt ez a 2 hét, megérkezett a bankos levél.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #221376 üzenetére
& vzsryl: nem azt mondom, hogy nem a csaj volt a hibas, hanem hogy gyenge a kepzes, fekezni se tanitjak meg az embereket
tboy: hyundaikiaban is ijedos a “collision wizard”, ha szuken akarod kitenni elozni, siman megijed az elozni kivant autotol es belefekez ereztem mar ugy, hogy ha ezt a kisebb motorral csinalja, akkor izzados lett volna a muvelet… szerencsere ezzel a 160 loval eleg hamar vissza lehet nyerni az elvesztett lenduletet, csak nem hianyzik az izgalom
Mondjuk nekem csak figyelmeztetore van beallitva, pont az ilyenek elkerulesere, de tenyleg meg tudnak ijedni.
veszfekasszisztens ugye azt nezi, hogy milyen sebesseggel nyomod meg a fekpedalt, ha rarugsz, akkor kivezerli es kesz. Sajnos ez egy eleg nehezen vedheto szitu, foleg ha meg a gazra se reagalt. En eddig egyszer hasznaltam, akkor is csak kiprobalni, asszem megallas utan egy masodperccel kezdett visszajonni a fekpedal, addig tartotta a nyomast szoval lehet ez nem bug, hanem feature, csak igy nem a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #221379 üzenetére
Igen. Ha megvan az első autó, akkor talán mehet tovább, hiszem a forgalomban részt vevő személy hirtelen fékezést csak személy- és/vagy vagyonvédelem céljából végezhet. Ez nem az volt, így a fékező felelőssége is megállapítható. Szerintem. De ehhez kéne az első autó és pár tanú/videó sem árt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #221373 üzenetére
Sajnos a jogosítvány is színtiszta üzlet lett, amit a profitéhség vezérel, és ez nem is fog már változni szerintem.
Alapjaiban kellene beleállni, de mivel ez nem is lenne népszerü húzás sem, plusz a kevesebb jogsi kevesebb autót, ezáltal kevésbé pörgetett mindenféle piacot jelent (adó, üzemanyag, matrica, gumi, alkatrész, stb.), ezért még annyira se fogja senki meglépni.
-
nagyúr
válasz macilaci78 #221375 üzenetére
Pontosan
-
vzsryl
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #221371 üzenetére
Az én olvasatomban nem tolták bele a középső kocsit (csaj) az elsőbe.
Az első nyomott egy satut, a második fékezett, de belekoccant, az első elhajtott, a harmadik pedig koccant a másodikba.
Az első elhagyta a baleset helyszínét, ha másért nem, ezért felelősségre vonható.
A harmadik nem tartotta be a követési távolságot, ezért koccant.
De a második autó szemszögéből kell nézni a dolgot, rá vonatkozott az eredeti kérdés.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #221370 üzenetére
Én ma reggel fordultam volna le jobbra a cég felé menet, de volt egy párhuzamos kerékpárút, jött is egy kerékpáros. Megállok és várom, hogy elhaladjon. Közben a merőleges utcából mammer jön fölfelé a dombon, néz balra (tehát felém és a kerékpáros felé), de nem lassít a kerékpárúthoz érve. Én ráfeküdtem a dudára, de így is meglökte a kerékpárost, majd rémülten megijedt, amikor észrevette szerencsétlent, ahol elkapta az autóval. Kerékpáros is hátranéz rám széttett kézzel, hogy ez mi a fenét csinált... Szóval sokan vannak autóval, akiknek nem kéne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz rbalint88 #221370 üzenetére
Azok is megérik a pénzüket. Múltkor a KIA csoportban írta egy srác, hogy a vacsi új autóját zúzta le autópályán, mert a vészfék asszintens állóra fékezte az autót és hátulról belehajtottak. Bőven elég lett volna egy nagyobb fék neki, aztán már nyomta a gázt, de az autó csak fékezett
Scross csoportban meg olyanról számolt be a csóka, hogy előzés közben vészfékezett be az autó mert észlelt valamit a radar és közben jöttek szemből. Lepörgött előtte az élete kb... Utána elkezdett kérdezősködni, hogy hogyan lehet kiírni a rendszerből azt a vackot.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #221367 üzenetére
Beletolta a csajt az előtte lévőbe? Az a baj, hogy nagyon sok függ a körülményektől, de az alapeset az, hogy mindig, minden helyzetben meg kell tudni állni, ha nem, akkor te fizeted a saját károd és még adsz egy betétlapot az előtted lévőnek. Ha már beletolnak, akkor az megint más helyzet. Ha belemész és még beletolnak jobban, akkor megint. A másik oldalról az, hogy satuzott, az indokolatlan fékezés, ha kiszállás nélkül elhajtott, akkor még cserbenhagyás is, ha jól tudom. Ami biztos, hogy nem lesz egy rövid menet a rendőrséggel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #221369 üzenetére
Meg ez se feltetlenul igaz, lehet csak nem mertek eleg nagyot fekezni… nehez ezt az autozni szereto es (remelhetoleg) vezetni tudo embereknek megerteni, de sokan megijednek az abs daralastol es inkabb felengedik a feket. Nem veletlen jelentek meg a veszfekasszisztensek
-
nagyúr
Egyik munkatársam ismerőse tegnap balesetezett autópályán (talán m7?). Csajszi előtt satura vágta magát a középső sávban egy faszi, mert rájött, hogy le akar hajtani a pályáról. A csaj megkoccolta hátulról, majd a csaj mögött lévő autó beleszaladt a csajszi astrájába hátulról. A faszi aki az egészet okozta instant elhajtott a helyszínről. Volt rendőrségi helyszínelés.
Ilyenkor ki milyen mértékben lesz vajon felelősségre vonva?
-
nagyúr
válasz 6030D #221364 üzenetére
De... De
JózsiDzsoni ül abban a szarban, tök vak? Füles bedugva szól az "I will survive" a spotifyról vagy mialófasz? Nem tűnik fel neki hogy a szembe sávba megy át a cucc?
Értem én, hogy a drog és alkoholteszt negatív lett, de akkor az IQ teszt is.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
őstag
Napi aztaku... ezt védd ki.
47 autót tört össze a jégdarabokat lövő hókotróMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dj79
senior tag
válasz Puma K #221353 üzenetére
Ööööö... este megnéztem a videót.
Vannak emberek, akik szeretnek fellációt végezni magukon, ez is egy hobbi.
Most műszakilag rendben van az autó, már csak egy hibamentes alváz és egy gyári karosszéria hiányzik, hogy legyen egy új, 19 éves, háromszázezret futott autója szerintem itt nem érdemes megállni, az a pár plusz millió már mindegy. -
nagyúr
2007-es avensis 2.0 benzinmotorja milyen?
-
Qru
MODERÁTOR
-
Vismajor01
addikt
válasz Tsebacsi #221348 üzenetére
Van is miert. Venni egy 2003as i745i-t es nem nezeti at...
Azert venni lehet jobban karban tartottat ami nem volt szarra torve. Hiaba egy eleg problemas konstrukció nagyon ketlem belecsuszott volna 8 misi. Lehet vette 2ert es most 10be van kozbe vehette volna 4er is es most 6bol patent.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #221351 üzenetére
Na jo, de ez az auto sokat erhet meg egyszer!
Amiben ennyi gitt van, az szobraszatnak szamit, mualkotas!Viccet felreteve, igen, kivalo peldaja annak, hogy az olcson vett auto a vegen mindig draga.
De legalabb fos marad.
Ennyi penzert tenyleg hozhatott volna a nemetektol egy toresmentes, hibatlan allapotut, ami kevesett futott, es idovel erni is fog valamit.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Puma K
nagyúr
válasz diegho #221352 üzenetére
Jól érted.
Az a baj, hogy emberünk hobbi autót keresett és ezt találta.
Egy alapból jó állapotban lévő V8-as motorral szerelt autó egymagában már cerka állító.
Ha meg egy prémium márka felső kategóriás termékéről van szó akkor még lehet a nyála is kifolyik az embernek.Itt ez a kettő összejött és lehet (nincs említve csak spekuláció a részemről) a mélyen Észak-Svéd eladó portékái közül választotta ezt a Bajor gépsárkányt.
Az lebeghetett a tulaj szeme előtt, hogy hobbi autó, V8, prémium így ha rendbekapja sok-sok pénz rálocsolásával akkor egyszer pillangó lesz belőle, de ez egy rohadt bögöly némi döglégy beütéssel...
Oké motor, kormányzás, futómű és fékek ott elől rendben vannak. De 1 milka rálocsolása után is folyik az olaj a váltóból...??!!???? Úgy hogy már volt lent a motorral együtt??!!!??
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #221351 üzenetére
Ugye jól értettem, hogy az autó ára +8,2-be van neki, ami ha balfasz (az), akkor simán lehet 12-14m?!
-
nagyúr
A BMW topicban savazzák rendesen az ürgét.
Egyetértek abban is, hogy ez totál kidobott pénz, plusz tuti át is b@szták emberünket, mert látták rajta, hogy neki nagyon kell ez a vas, kerül amibe kerül.
A pénznyelő a jó kifejezés rá, csak ez autó, nem ház...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MrSealRD
veterán
válasz tboy93 #221344 üzenetére
Hát... érdekes sztori. Ez már messze nem az észszerűségről szólt. Itt már a szubjektivitás... meg az, hogy ő ezt akarta rendben látni.
Viszont azért én kicsit csalódott voltam. Azért a körbefújásos gittes részlet és az automata váltó többszöri javítás ellenére is eresztő állapot nem vidám. Meg az törés lökhárítón...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
A muhelypornos 745i eleg komoly. Vételára vagy 4x raszaladt😂
-
nagyúr
válasz szabonagyur #221331 üzenetére
Múltkor a cégesen mind a 4 kerek 1.65bar volt. Elol 4,1 hatul 3,8 a gyarija (opel vivaro 😁)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #221334 üzenetére
Amikor kiallok a garazsbol akkor meg nem hult le a gumi ilyenkor, amikor visszajovok akkor meg a surlodas miatt meleg. Micsoda problema, mi?!
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #221338 üzenetére
Nekem a kisebbik van, az kicsit lassu mert nem elsosorban autora valo. Kerekenkent 1-2 tizedre az is jo, vagy egy lassudefektes kerek 1.5->2.2re de az tobb perc, de birja akksival pontos a nyomasmeroje es kenyelmes.
Ez a nagyobbik tok gyorsnak tunik [link][ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #221324 üzenetére
Hillhold ha befog akkor oda tud gyogyulni a hatso betet.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #221334 üzenetére
-
nagyúr
válasz szabonagyur #221331 üzenetére
Bömbiben is esett vagy 2-3 tizedet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
félisten
válasz macilaci78 #221333 üzenetére
Szerencsére itt még van egy kúton a klasszikus oszlopos. Ha épp nincs leszakítva a vége vagy a kábel megtörve jónak tűnik.
-
macilaci78
nagyúr
válasz szabonagyur #221331 üzenetére
Én 1,7 bar-t mértem. Mol kúton ez a hordozható kis tartályos kompresszor szart sem ért. A 3. keréknél már kétszer kellett fordulnom ebben a hidegben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
grizlisandor
veterán
válasz szabonagyur #221331 üzenetére
Tegnap az új kolléganőnek szóltam, hogy lehet rá kellene néznie az autója guminyomására.
Reggel megtankoltam OMV 95 MM benyával a gépet, meg ránéztem a guminyomásra, kellett bele fújni, pedig az év elején ellenőriztem. -
félisten
Előbb néztem gumi nyomást, szépen lement a hidegben 1.5-re
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #221328 üzenetére
Mondtam, hogy a lemezgarázs csak gyűjti a párát
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #221324 üzenetére
Garázsban tartva 1 hónap alatt összegyógyult a fék úgy hogy kézi se volt behúzva Az egy új autó kb. nem?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 6030D #221322 üzenetére
Jogger amúgy clio alapokra épül? Kívülről a képeken elég pofásnak tűnik, még akár el is fogadnám anyataxinak. Kérdés, hogy lenne-e értelme lecserélni a HSD gömböc Aurist.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
stickermajom
addikt
válasz 6030D #221322 üzenetére
Hátha adnak flottakedvezményt, azt mondod?
Elvittem az Astrát egy 40 km-es sétára, már a garázsból kiállással akadtak problémáim annyira összegyógyult hátsó fék. Pedig a kéziféket nem is használom. Kis városi etap, aztán autópályán 60-80 között. Gyakrabban kéne használni, most december vége óta állt..
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gergőke88 #221314 üzenetére
Az említett Merciben egyáltalán nem ütött el, de ugye a többi ülést is kitakarították, leápolták.
3 napig volt ott a kocsi.Petyyyyy: face-n egyeztettem velük, kaptak pár fotót is. Azalapján kértek kis időt, hogy beszerezzenek pár mintát a perforáltakból is.
Végülis az egyik minta ugyanolyan volt, mint a gyári: ugyanaz a lyukméret, lyuktávolság, szóval egyáltalán nem üt el.
Mivel a többi ülést is átkenték ápolószerrel, így nincs is különbség a felújított és a többi közt. Ráadásul csak az ülőlapon kellett egy elemet javítani.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
őstag
válasz stickermajom #221320 üzenetére
Jobban jársz, ha vársz még egy kicsit. Hátha kijön a plug-in Jogger.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
K Norbi
addikt
válasz stickermajom #221320 üzenetére
Hát ja, inkább egy fasza Audi használtan [link]
-
stickermajom
addikt
Új plug-in hybrid Astra 12,5 millióról indul kedvezményesen. Ilyenem se lesz akkor.
-
Petyyyyy
addikt
válasz macilaci78 #221312 üzenetére
Voltam már náluk párszor, de azt nem tudtam hogy perforált bőrrel is dolgoznak. Feljegyezve.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
veterán
válasz Gergőke88 #221314 üzenetére
Meg kell kérdezni őket, hogy el fog-e ütni. Mivel feketéről beszélünk, így kisebb a hiba esélye.
Én végül nem festettem velünk, Zeg-en dolgozott egy autókárpitos szaki, ő javította a bőrt mindkét esetben. (A Saabon picit szűkebbre vette a kárpitot, így eltűnt a hibás rész. Egy Golfhoz pedig sikerült gyári bőrt szereznem, ott abból dolgozott.)
@ Norbi: minek, minek? Nősülj meg és megtudod, a feleség kérése parancs.
Mentem dolgozni, itt lassan mindenki karanténban van rajtam kívül.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Rég volt fogyi, nekem péntektől jövő hétfőig 0,
hatóságilag elrendelve és ellenőrizve,
a fogyasztás csökkentésére omikront használokAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gergőke88 #221311 üzenetére
Victor's Costums, egy Mercedes W221 belterét rakattam rendbe velük másfél éve. A vezető ülés lerforált bőrje szakadt el az ülőlapon a varrás mentén, plusz kormány festés és teljes belső takarítás. Szép munkát végeztek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest