-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz trassher #25094 üzenetére
A poén az hogy mindent a hatályos jogszabályok betartásával sikerült megcsinálni, eredetvizsga, átírás, mindent úgy mintha te vagy én csináltuk volna.
Nem, ők nem csaltak ÁFÁ-t, és az sem biztos hogy akitől vették az csalt, ez csak Kopasz tippje, semmi konkrétum.
Give them hell Ukraine!
-
trassher
addikt
Megveszik igen akkor is ha tudják/gondolják hogy éppen áfa-t csalnak. Értem én hogy szórakoztatni akarnak de nekem ez akkor is az "érdekes" kategória.
tomiii.: Belőlem meg pont az a nagy budi nem vált ki semmit. Maximum annyit hogy az afrikai diktátorok ilyenben ülnek. Ja nem, azok az 500-ast szeretik. Nem azt mondtam hogy márkaszervizbe kell vinni hanem azt hogy nem reális az hogy a szerelő majd soron kívül fogad és egy doboz cigiért megcsinálja.
Redmi Note 7
-
gaborbol
őstag
Pusztan kivancsisagbol raneztem az itteni hasznalt mercikre a TC-s cikk hatasara, hogy ha vennek valami ertelmetlen autot amire tenyleg semmi szukseg. Valamint meg jol be is lehetne vele szopni olyan $5K korul akkor mit vennek, hat az igen durva joszag:
Igaz nem V12, de azert ezek talan jobban bejonnek:
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz trassher #25087 üzenetére
Hát egy olyan korabeli Audi azért messze van ettől a mercitől. Mentem már ilyennel és igazuk van, hogy ez még lepukkanva is bármikor jobb, mint egy ugyanolyan idős audi, ami teljesen semleges, semmit nem vált ki az emberből, egy szürke folt. Szerintem meg pont reális, aki 350-ért vesz egy autót, amiből az 1 milliós is rohadt nagy rizikó faktor, az márkaszervizbe hordja? Nem. Fusiba csinálja magának, meg a haverral. Akikről te beszélsz, azok Swiftet vesznek meg puntot és viszik szépen szerelőhöz. Szóval teljesen reális. Én is inkább ülnék ilyen szakadt, olajfolyatós mercibe, mint egy Fabiába, Sanderoba vagy hasonló consumer dobozba
(persze csak, ha nem létfontosság az autó pl. mindennapi munkába járáshoz Ha kétszer annyit fogyaszt, mint egy fábia, akkor feleannyit járok vele, de azt boldogan. ) De tény, hogy normális ember ilyet nem vesz.+1: Ahogy Taat is mondja: "Megvesszük, amit nem mersz". Akkor most hol a hiba? Nem ezt csinálják?
Egyébként 350-ért ez best buy, így az első cikk alapján. Motorja jó, kaszni még elmegy. Innentől baj nem lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #25068 üzenetére
Nincs milyen reakciót kiváltson mert ez már nagyon nem reális. Megvettek egy autót amire épeszű ember már nem adna pénzt. Álltában folyik a váltóból az olaj de ez szerintük jobb mint a kicsit erőtlen s6-os avant. Gondolom majd fagyi pénzért leszervizeltetik Karesszal, ez is nagyon reális. Biztos mindenkinek van egy profi szerelő ismerőse aki puszira, soron kívül beengedi a műhelybe és megcsinálja az autót.
Redmi Note 7
-
xors
senior tag
Sziasztok!
Első autóm lesz egy 1995ös régi 1.3as Swift. Úgy tudom, hogy eléggé lopják, vagy legalábbis könnyű feltörni, ezért autóriasztót keresek.
Első blikkre ebay -t néztem, valaki már próbált ilyesmit? Nagyon gagyi? Sok minden nem lehet benne rossz, ha az áramkörök jók. (Max a távirányító törik szét a kulcs mellett )
Esetleg hazai (budapesti) boltot tudtok ahol hasonló árban találok valamit?A lényeg az lenne, hogy ha hozzányúlnak az kocsihoz már riasszon. Azzal sokra nem megyek, ha kinyitják az ajtót és arra riaszt, mert akkor ami volt a kocsiban azt elviszik, hiába vijjog. Nem attól félek, hogy elviszik a kocsit, inkább, hogy kirámolják.
Az plusz lenne, ha olyan riasztót találnék, amibe lehet GSM kártyát tenni, és felhív ha riasztás van.Apropó, van nekem egy fölös Samsung Galaxy S4 -em, abból nem lehet valami riasztót varázsolni? Elvileg még rákötni sem kéne nagyon semmit, max egy szirénát, hiszen van benne giroszkóp, gyorsulásmérő meg minden ilyesmi.
Köszönöm előre is a segítséget!
-
aero.
veterán
Az idei első szerviz elég bőre sikeredett, épp műtéten az autó.
- első két stabrúd, hozzá 2 szilent plusz 2 hátsó szilent
- kuplung szett munkahengerrel
- kipufogó flexicső (kilyukadt, lehet én voltam mikor lekoccoltam az alját)
- intercooler belépő cső (szintén lyukas, 47 ezer a gyári, ebayről vettem egy alig futottat 4 ezerért)
- váltótartó bak
- váltóolaj csere
- olajgomba
- féltengely szimmeringMunkadíj olyan 50-60 lesz váltóolajjal együtt
Az alkatrészek 143e~ kedvezménnyel.Bár ezekkel úgy hiszem számolni illik, ha egy 17 éves autót tart/vesz az ember.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz tomiii. #25065 üzenetére
Nana ... azért a Civic nem egy rossz autó !
Én egy ilyennel megjártam Erdélyt és városban is használtam nagyon sokat, 1.5 benzines volt (nagy élmény volt vezetni)
Az egy másik dolog hogy pl. amikor autópályán valamelyik benzinkúton (pihenőhelyen) leállítottam legalább 20 percet kellett várni míg beindul (forgatni forgatott az önindító de nem indult) gazdája szerint ez teljesen normális, pihentetni kell 15 -20 percet aztán indul ... és ez így is volt, 20 perc pihentetés után indult
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25062 üzenetére
"Csak aztat nézem hogy a szememet ne báncsa"
Imádkozz, hogy sose találkozz low-cost projectjeink alanyaival. Nálunk a funkció messze-messze felülírja a formát, lehet meg is vakulnál némelyik megoldásnál. (pl a kerékjáratunk profil képétől)
(#25058) zoo8800: Mert a Civic teljes önmagában egy konstrukciós hiba.
-
bitpork
nagyúr
válasz tomiii. #25055 üzenetére
Amikor írtam még kisebb volt a mellényed, mert nem szerkesztetted az eredeti hsz-t
rvilike jól mongya: hiába szeretem az F1-t, abban is van olyan ami nem szükségszerűen szép.(#25056) [rvilike]: az egyéni preferenciám nem definiálja a szép fogalmát. Persze van ami jobban begyön nekem, de én nem azzal foglalkozom, hogy mire lehet használni. Csak aztat nézem hogy a szememet ne báncsa
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zoo8800
veterán
2 év, 230.000 km. Nem dísznek van
rip and tear, until it is done
-
EQMontoya
veterán
Ebben jelentősen egyetértünk. Elismerem én is, hogy egy Bálna, egy 7-er vagy egy nagy Lexus jó autó, vagy sok szempontból ezek a mai nagy suvok is praktikusak, de abszolút nem váltanak ki birtoklási vágyat belőlem.
Mondjuk egy E34 525ix-et láttam a múltkor, ami egészen tetszett: világos plüss belső, napfénytető, sor6, szívó, négykerék, asszem, még tisztességes difizár is van.
Same rules apply!
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #25054 üzenetére
Jó mondjuk neked az autó a guruló nappalit jelenti, te nyilván nem fogsz értékelni semmilyen célgépet, ezeknek miért kéne már teljes értékűnek lenni. Te más értelemben vagy autóbuzi, én meg a guruló nappalit nem tudom értékelni.
(#25055) tomiii.: én is szeretem a célgépeket, de nem mindegyik szép abból sem. Pláne hogy vannak szép és kurva tökös 911 tuningok, egy ilyen az egy fos az én szememben, siralmas.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Előző kommentben már lecsúsztam a kifejtésről, hogy értelemszerűen kicsit mélyebben kell érteni a szépséget, nem külcsínre. Anyumnak sem tetszik, mert fingja sincs mi-mire való és mi-miért jó Egy 8 sebességes ZF automata váltó is szép a háza nélkül, de nem úgy, mint a Mona Lisa vagy a péknek egy szépen átsült kenyér De úgy látom ezeket a nézeteket itt hiába osztom.
bitpork: "amire te gondolsz az célszerszám(versenyautó)"
Hát nem ezt mondom? Mióta hasonlítjuk a péksüteményt a bakancshoz? És a te képeid is jók, mikor kitalálták, hogy kell oda az az undormány, ami szerintem tökéletesen funkcionál.
Egyébként általában nem gyáriak a motorok.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz tomiii. #25052 üzenetére
A linkelteket ebben a sorrendben hánynám oldalba
Tényleg nagyon szépek a timeattack autók, különösen az első
Az a helyzet, hogy egy autó legyen teljes értékű. Amire te gondolsz az célszerszám(versenyautó), nem autó az én megítélésem szerint. Az RWB-re visszatérve, lehetne helye is azoknak az ocsmányságoknak, ha nem csak külsőségek lennének, hanem lenne oka a létüknek: pl egy kicsike motor tuning miatt. Csak picika 2-300LE plus és akkor ok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #25052 üzenetére
Ebből is csak a gt3rs ami jól néz ki
Tudom hogy versenyautó, miért forma1-es autók között még nem volt amire azt mondtad hányinger ahogy kinéz? Régi bmw-knek az első szárnya stb .. vagy attól mert versenyautó automatikusan el kell rá csöppenni?
A 911-es az egyik legikonikusabb forma a sportautók történetében, nehéz hozzányúlni úgy, hogy ne csak elbasszák ... (a kinézetet)[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25049 üzenetére
Ha ilyen autók terén valakinek csak halványan is eszébe jut, bármi, aminek köze van a "fogyasztás" szóhoz. Onnantól nincs értelme bármi hasonló témáról beszélni.
jaaa most esett le, ti utcai , boltbajárósnak látjátok
"Értelmezhetetlen túlnyúlásokkal, fogyasztásduplázó(triplázó?!) kerékmérettel, használhatatlan hasmagassággal és szánni valóan vicces vasalódeszkával"
itt sikeresen leszidtál mindent, ami elengedhetetlen egy kis timeattack-hez. Annyi, hogy ez nem csővázra van csomagolva, hanem egy road legal verzióba. Ezek megvannak bárkinek is? Most mind csúnyák, a maguk nemében? Talán itt mindenki "f.sz nélkül jár b.szni" vagy titkon mindenki versenyautókat épít és tudja, mi lenne jobb?
audi, ford, dodge, gyári porsche, skyline. E
u.i: Én sem úgy látom szépnek, mint egy E-type vagy egy Mercedes AMG GT vagy Ford GT, hanem mint egy célgép.
(#25050) K Norbi: meglehet csinálni jóra, jó alap. Bár itt Mo-n inkább JZ motorok az elterjedtebbek, az RB-vel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Keresek oroszul jól beszélő, autókkal kapcsolatban nem analfabéta embert első körben tolmácsolni kicsit. Ha jó eredményes az első körös beszélgetés, akkor meg lenne neki kb 2-3 napos munkaajánlat. Részletek PM-ben.
(#25050) K Norbi : Vélhetőleg nem ok nélkül alakult ki egy nagy és stabil tuning rajongó tábora.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz tomiii. #25047 üzenetére
A tény csak annyi, hogy a te retinádba beleégett és nem hagy látni mást. Nakai "úr" semmit nem csinál amit hosszú távon értékelni lehet. Van neki egy ötlete, amit feszt megcsinál - volt egy tevebéli ismeretterjesztő műsor róla- vele. Gyk egy lemezvágó, egy fúrógép és egy szegecshúzó az összes önmegvalósítása. Értelmezhetetlen túlnyúlásokkal, fogyasztásduplázó(triplázó?!) kerékmérettel, használhatatlan hasmagassággal és szánni valóan vicces vasalódeszkával Mindezt 20'000$ feletti árakon.
Mánneharaguggyámög, de akkor már nem egy Skyline amit a 20k $-ból felnyomsz 1000LE fölé?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25044 üzenetére
Hát nem egy átlagos swiftes, meg audis szemmel mestermű, az tény, de hogy nem poénból széles, az is biztos. Anyumnak sem tetszik, de ezt ki is emeltem, hogy aki nem érti, az nem érti, így járt.
Más, felraktuk a váltót az E60 alá... Hihetetlen, hogy visszamaradt az "autó" gyártás. Hogy manapság már semmi sincs túlméretezve, az már nyilvánvalóvá vált, csak a spórolás.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25039 üzenetére
Egy RWB Porsche? Életemben nem találkoztam olyannal az internetes autós világban, aki ilyet mondott volna a legigényesebb műhely autójára. Ezeket használják is nem csak mutogatják. Csak végig kell nézni a videót.
"SHR: What would you say is the best looking production car on sale?
There are none, my car is my favourite."Nem vagyok Porsche fan, de ez a tag még nem hibázott, aki mást mond, annak egyéni defektje van vagy egyszerűen csak nem vérbeli autós.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #25034 üzenetére
Údászép szalonnázó.
-
w333
félisten
LOL
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Nem ismerem őket ... viszont a közelben van és náluk csak 14789 Ft
De előbb mindenképp hívd fel őket, hogy van e raktáron !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
"Persze a BMW futómű etalon, ha az út minősége jó. Ellenkező esetben többet lesz futómű javításon, mint a forgalomban."
a BMW helyére behelyettesíthető szinte az összes olyan autó, ami nem McPherson+csatolt lengőkar kombóval van szerelve.
Más: Budapesten valakinek tuti akku-beszerzési helyre van tuti tippje? Splashben elköszönt a gyári akku, 2009 óta húzta. Holnap vagy szerda reggel legkésőbb kell megoldani úgy, hogy Margit hídtól megyek az akkuért, hazajövök és délelőtt 10-re megvan beszerelve, mert 11-re melóba kell érnem.
Exide Premium EA472-t néztem ki, 14800 és 18600 közötti áron találtam több közeli helyen is. -
zack
nagyúr
Az egy dolog, hogy nem kap. De eléggé ellentmondásosak ezek az autók. Aki M-es BMW-be gondolkodik, az nem fog 11-15 éves E46-ot venni. Óriási lutri, szinte mindegyiket ütötték-vágták, és aki beszopja, az milliókat fog rákölteni vétel után. BMW eleve nem olcsó, de ezeket az árakat még meg kell szorozni kettővel ha ott az "M" jelzés, ráadásul rövidebb élettartam, gyorsabban kopó alkatrészek, nagyobb szervizigény...Nem árt ha 1M ott van a zsebben, én legalább is így lennék nyugodt.
Egy egyszerű Mondeo 2.5 V6 és egy ST220 között is olyan difi van fenntartási költségben, hogy ez sem túl gazdaságos a 2x szorzó miatt.
Aki sportautót vesz 10-15 évesen, az rövid időn belül rájön, hogy a jó isten pénze sem elég amit bele kell pumpálni. Kihasználni pedig csak korlátozottan lehet.
A magyar úthálózat ezen autók futóművének szinte az "ősellensége". Persze a BMW futómű etalon, ha az út minősége jó. Ellenkező esetben többet lesz futómű javításon, mint a forgalomban.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
w333
félisten
A kevés km. és gyári szép állapotban lévők 5-6 milliókért vannak (ennyi a reális ára) ismerős a nyáron cserélte el a 60 ezer km -s M3 Cabrio -ját ... pontosan ilyen volt, egy Discovery 3-ra, persze minden a pénz körül forog ... szóval én megértem a döntését, de én biztosan nem cseréltem volna le egy ilyen gyöngyszemet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Viszont régi vágyam már egy ilyen erőgépet kipróbálni ... Link
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz mdani01 #25013 üzenetére
Mentem már manuális és automatával is ... nehogy félreérts az SMG váltó egy nagyon profi váltó (azt csinálja amit szeretnél) viszont a manuális egy kicsivel másabb feeling, nem azt mondom hogy jobb hanem azt hogy vezetésben sokkal nagyobb élményt nyújt (te uralod az autót és nem az autó téged)
Ezt az élményt ... egy SMG nem tudja visszaadni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ktg3
őstag
Sziasztok!
Kis segítség kéne. A kocsi hajtásláncában nagyon megadta magát valami és elég komoly a gond. Csak próbálom kideríteni, hogy mi lehet. Ausztriában vagyok és tuti, hogy tréleren megy haza, csak kíváncsiskodom.
Szóval audi a3 2000/nov modell. AKL motorkód fapadok 1.6 benzin , mint a golf 4-ben, borába, seátokban etc..Hibajelenség. Mentem fel emelkedőn és 0 ereje van a motornak. 2-esben is lassult már 50-nél padlógázzal. Rángatta az egész kocsit gázadásnál, de ilyen összevissza módon. Néha volt benne erő néha egyáltalán nem.
Visszajelzés nincs, Vizet nem melegíti, vízben (túlfolyóban) olaj nincs, olajban víz nincs, kipufogó nem gőzol. Cserébe a motornak jóval mélyebb hangja lett és sztem kicsit rángatja is a blokkot alapjáraton (motorháztetőt felnyitva)(legalábbis szerintem ennél sokkal simában járt).10000-es olajcserén most volt 700km-rel ezelőtt, amúgy 165 ezer km van benne.
Olajat eszegette korábban, olyan 4000Km-enként 1 litert.Mi lehet a gond? Csapágyas lett a motor? Hengerfejes?
Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest